Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 31 oktober 2009

quote:
Ja die filmpjes heb ik ook gezien maar geen uitgebreide review in verstaanbare taal.

Samsung Galaxy S -- android phone 2010 & 2011

Reg. datum: 19 februari 2009

Wat wil je weten? Misschien kan iemand hier je vraag beantwoorden?

Wat betreft het afspelen van video's ben ik tevreden over het apparaat. De videowall en internet functionaliteiten nog niet volledig kunnen testen.

Reg. datum: 20 juni 2011

Toch jammer dat het downloaden dmv NZB tot op heden nog niet mogelijk is.

Reg. datum: 31 maart 2011

Heb al een tijdje de 500x2, ook op ibood gekocht toendertijd en ben er zeer tevreden over. Streamt alles vlekkeloos vanaf mijn synology nas, zelfs blueray iso's.
Het enige waar ik tegenaan loop is als ik met behulp van de ds audio android app muziek vanaf mijn nas push naar de 500x2 via upnp. Soms speeltie een hele playlist af, andere keren crasht de 500x2 al na 1 nummer. Het zou mooi zijn als dit zou werken, kan ik namelijk mn tv uit laten staan als ik alleen muziek af wil spelen. Iemand enig idee of meer ervaring hiermee?

Reg. datum: 05 januari 2007

Geen idee of dit al voorbij gekomen is, de search leverde niks op, maar dit wilde ik toch even delen. Ik heb het geprobeerd en ik heb Spotify aan de praat gekregen op mijn Mede8er.
quote:
Download hier Jamcast.
Registreer eerst. Je krijgt eerst een trial van 14 dagen. Daarna betaal je voor een licentie E 20,-. Ik kan nu niet echt vinden of dit eenmalig is of jaarlijks. In deze licentie zit ongelimiteerd persoonlijk gebruik op 3 computers.

Open het programma, klik op het tabblad Devices en als het goed is ziet hij al jouw apparaten. Hij noemt de 500X2 Realtek Embedded UPnP. Rechter muis knop: Vink aan: Authorized for remote access. Kijk of ook is aangevinkt: DRM playback permitted. Klik op Properties. Bij Properties: FriendlyName kun je de zichtbare naam aanpassen (in bijv Mede8er). Verander bij Settings: ForceMP3CaptureStream in True. Als je op de regel klikt, dan verschijnt er een keuze menu door op het pijltje te klikken. Verander False in True. Klaar met instellingen!

Zorg dat je muziek draait met Spotify op je computer.
Ga op de 500X2 via Media keuze naar UPnP. Als je deze selecteert, dan zie je daarin een map met Jamcast. Selecteer deze, hierin zie je weer een map met Virtual Soundcard. Selecteer ook deze. Hierin zit een bestandje. Als je geen bestandje ziet druk dan met je AB op menu en kies: toon alle mediabestanden. Dan verschijnt het bestandje alsnog. Selecteer dit bestand en dan opent de muziek stream. Het duurt een paar seconden (3 tot 10 sec) ivm streamen voordat je muziek hoort! Hoor je geen muziek, dan moet je de instellingen aanpassen in Jamcast op je computer. Er zit sowieso een vertraging tussen de muziekstream en het geluid van je computer, maar ik vind dat niet boeiend.
Ik heb dit maar even schaamteloos van het Mede8er forum gekopieerd, credits gaan naar user Lowies.
Dit werkt overigens ook prima op de MED500X.

Bastaardicious - FinFleet

Opeens geeft mijn 500X2 een paars scherm wanneer ik naar mijn USB Schijf navigeer. Voorheen nooit gedaan, en het werkt allemaal prima als ik stream via mijn PC.

Iemand enig idee?

Scherm wordt totaal paars, alleen uit- en inschakelen helpt. Het ligt volgens mij niet aan de HDMI kabel, dat heb ik al geprobeerd. Zodra ik de usb hdd selecteer en op 'enter' druk dan klapt ie eruit :(

Reg. datum: 28 januari 2007

Weet iemand of je de GUI kunt aanpassen van FW v2.0.3? Ik wil graag de aarde verwijderd hebben van de achtergrond.
Het liefst wil ik de gehele Front end anders zien. Zoiets als dit:
http://www.gizmodaddy.com/playongui-2.0-coming-soon.html

Reg. datum: 18 november 2010

Ja dat kan zeker kijk maar op het engelse mede8er forum , staan genoeg skins...

Reg. datum: 15 maart 2007

iemand ook problemen met grote bestanden er op te zetten?

ik download torrents (op pc)en laat deze direct op de interne hdd van de mede8er zetten
met bestanden van 1 gig geen problemen maar groter dan 7 krijg ik foutmeldingen me netwerk instellingen en kaart instellingen zijn naar mijn weten gewoon goed voorheen met de hdx ging het zonder problemen.
dus lijkt me instelling in de mede8er te zijn?

Iphone 4g

Reg. datum: 11 augustus 2009

Momenteel in de aanbieding bij iBOOD. Link

Zit tevens ook MED20PCIe antenne bij.

Reg. datum: 24 augustus 2011

Vette actie!

Reg. datum: 29 november 2007

Nikon D90 - Tamron 17-50 F/2.8 - Tamron 70-200 F/2.8 - Tamron 90mm F/2.8 - Nikon 50mm F/1.8 - Tokina 12-24 F4 - Nikon SB-600 - LowePro FlipSide200 - Manfrotto 055XBPro w 498RC2

Reg. datum: 01 januari 2011

Hier nogmaals mijn vraag, aangezien ik deze topic over het hoofd had gezien :)

Ik heb deze vraag bij Mede8er gesteld maar daar kon men mij geen antwoord geven.
Als ik mijn Mede8er aan mijn router hang, wat zijn dan de security risks aangezien de Mede8er geen firewall heeft.
Is het mogelijk dat iemand van buitenaf via de Mede8er toegang krijgt tot mijn netwerk?

1. Controleer de kabel!
Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Reanimator909 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:57:

Ik heb deze vraag bij Mede8er gesteld maar daar kon men mij geen antwoord geven.
Als ik mijn Mede8er aan mijn router hang, wat zijn dan de security risks aangezien de Mede8er geen firewall heeft.
Is het mogelijk dat iemand van buitenaf via de Mede8er toegang krijgt tot mijn netwerk?
In het andere topic waar het al gevraagd word:

De meeste huis tuin en keuken routers, die je gebruikt om meerdere apparaten op 1 internet aansluititng aan te sluiten zijn NAT apparaten. Dat maakt ze automatisch een firewall. Dus internet ziet de mede8ter niet tot mede8ter zelf een verbinding naar internet maakt.

Sluit een mede8ter of sooftegelijke media apparaten nooit direct op internet, dan kan heel inernet gebrui maken van jou netwerk....

(dus: nee, tenzij je bewust poorten open gaat zetten)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

I make the fucking Wooshnoise!

quote:
Reanimator909 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:57:

Heeft je router dan geen firewall :?.

I have the cape.

quote:
Bart ® schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:18:
[...]

Heeft je router dan geen firewall :?.
Ja dat wel maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Daar kan je bijna niks op instellen en wordt ook niks gelogd volgens mij. Het is een Linksys E2000.

I make the fucking Wooshnoise!

quote:
Reanimator909 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:12:
[...]

Ja dat wel maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Daar kan je bijna niks op instellen en wordt ook niks gelogd volgens mij. Het is een Linksys E2000.
Je hoeft alleen maar in te kunnen stellen welke poorten je wil forwarden naar welk IP, de rest is gewoon dicht. Als je het niet vertrouwt, waar ik geen reden voor zie overigens, koop dan een router die je wel vertrouwt.

I have the cape.

Reg. datum: 05 mei 2010

Weet iemand van jullie wellicht waar je de standaard audiotaal op dit apparaat in kan stellen? Nu is het zo dat als ik een animatiefilm heb, hij automatisch voor Nederlands kiest. Dat zou ik graag standaard op Engels zetten.

quote:
Bart ® schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:55:
[...]

Je hoeft alleen maar in te kunnen stellen welke poorten je wil forwarden naar welk IP, de rest is gewoon dicht. Als je het niet vertrouwt, waar ik geen reden voor zie overigens, koop dan een router die je wel vertrouwt.
Thanks! En adviseren jullie nog om op de Mede8er UPnP en Samba etc uit te zetten als ik het niet gebruik? Zijn ook open poorten toch? Enige wat ik zou willen is Shoutcast gebruiken.

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011