Heb hierover gesproken met een medewerker van MM A'dam Noord. Hij gaf aan dat zij vanaf het begin grote hoeveelheden besteld hadden en de kans daarom groot is dat zij wel voorraad hebben en de andere vestigingen niet. Kans is groot dat zij de grote vraag/slechte leverbaarheid van de Transformer voorzien hebben...Phyla schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:49:
Bij de Mediamarkt in Amsterdam Noord liggen inderdaad nog stapels 16gb + dock en sleeves, in de MM Arena raar genoeg geen.
Tsja, jij hebt tenminste de tablet al. Ik zit bij MyCom te wachten en heb helemaal niets.Anoniem: 376876 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 08:27:
[...]
Alternate pissed off, ik als klant die op die nalevering wacht ook.
Ik snap niet zo goed waarom je nog zou moeten wachten op die TF, terwijl hij nu toch echt wel goed te verkrijgen is in verschillende winkels. Heb je vooruit betaald bij MyCom? Dan order annuleren en geld terug vragen en hem bij de MM, Dixons, Saturn, Coolblue, Informatique of Alternate bestellen. Dan heb je hem vd week binnen.laadmin schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:39:
[...]
Tsja, jij hebt tenminste de tablet al. Ik zit bij MyCom te wachten en heb helemaal niets.
Wie weet er in de omgeving van Eindhoven, waar ze ergens een sleeve op voorraad hebben.
Ik moet er met spoed een hebben i.v.m. vakantie.
Hoeft niet de orginele (liefst wel) maar een andere die goed past is ook goed.
Ik heb al zitten kijken bij Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101 forum hier.
Maar dat komt allemaal vanuit china, dus niet op tijd hier voor mij.
En ik wil geen tas/zak moet een sleeve zijn.
Wie heeft een tip
Ik heb al zitten kijken bij Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101 forum hier.
Wie heeft een tip
Anoniem: 376876
Sterker nog... ik heb er zelfs al twee met 32Gblaadmin schreef op zondag 17 juli 2011 @ 14:39:
[...]
Tsja, jij hebt tenminste de tablet al. Ik zit bij MyCom te wachten en heb helemaal niets.
Alleen van de tweede staat nog steeds de dock in nalevering, en ook op facebook blijft Asus inmiddels angstig stil
De eerste is met dock geleverd door MM Zoetermeer, en inmiddels met iemand onderweg op vakantie
Vandeweek stond er een 10" sleeve als accessoire bij een TF bij Informatique, voor 14,95 euro in de reclame mail genoemd, maar ze noemen alles een sleeve bij Informatique lijkt hetmy_fiero schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:07:
Wie weet er in de omgeving van Eindhoven, waar ze ergens een sleeve op voorraad hebben.
Wie heeft een tip
http://www.informatique.nl/zoeken/?q=sleeve&g=632
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 376876 op 18-07-2011 12:28 ]
Iemand nog tips waar ik een originele sleeve kan krijgen in de omgeving van Woerden/Gouda?
Op vakantie gaan zonder sleeve lijkt me een slecht idee. En dan moet ik hem in het vliegtuig ook vast houden tijdens het kijken van films.
Op vakantie gaan zonder sleeve lijkt me een slecht idee. En dan moet ik hem in het vliegtuig ook vast houden tijdens het kijken van films.
Ik zag in de mediamarkt folder editie Leeuwarden dat zij een transformer en dock aanbieden voor 479 euro.
Ik heb er ook 1 besteld bij Mycom, zou met een paar dagen gevelerd worden maar het werd erg stil. Dus maar via CD Rom land besteld, had 'm de volgende dag. Nog steeds niets van Mycom gehoord, dus als zij niets laten horen waarom zou ik de bestelling cancelen dan? Mooie service dat je niet hoeft aan te betalen. Mare, is dit misschien de reden dat ze Dixons overnemen? Die hebben wel een voorraad van de TFkazz1980 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:19:
Bij Mycom blijft communicatie nu volledig achterwege... Leverdatum was 8 juli. Op die dag navraag gedaan waarop enkel gemeld werd dat het 25 juli zou worden.
Hierop heb ik een klacht ingediend dat dit niet bij de klant gemeld wordt (sterker nog - er was mij telefonisch verzekerd dat Mycom als eerste weer voorraad zou hebben wegens afspraken met Asus). En over die klacht hoor ik nu helemaal niets meer!
Mycom lijkt me een goede winkel, met goede service. Maar tot op heden maken ze dit totaal niet waar... (vind het eerlijk gezegd zelfs ronduit onbeschoft...) beetje heel erg jammer! Misschien toch maar op zoek naar een andere winkel dan maar...
Ik heb inmiddels anderhalve week terug een klacht ingediend bij Mycom, maar ook daar hoor ik niets op.wildcheese schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:04:
[...]
Ik heb er ook 1 besteld bij Mycom, zou met een paar dagen gevelerd worden maar het werd erg stil. Dus maar via CD Rom land besteld, had 'm de volgende dag. Nog steeds niets van Mycom gehoord, dus als zij niets laten horen waarom zou ik de bestelling cancelen dan? Mooie service dat je niet hoeft aan te betalen. Mare, is dit misschien de reden dat ze Dixons overnemen? Die hebben wel een voorraad van de TF
De reden dat ik zoveel geduld heb bij Mycom is het feit dat zij 3 jaar garantie bieden... Dat is best wel wat waard!! Maar ja - dan moet je wel in 1e instantie iets krijgen... En als die garantie eenzelfde service kent als ik tot dusver krijg, dan hoeft het voor mij ook niet!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Dock is leverbaar! voor de snelle beslissers: HIER BESTELLEN
I'm not bothered by those who think they are right.
Dank je voor de tip. Hij is echter alweer op...
Iemand interesse in een 16GB met dock. deze is gereserveerd voor mij bij Paradigit, heb er 3 weken geleden zelf al 1 aangeschaft. PM mij en ik zal kijken of Paradigit dit kan overzetten op jouw naam of dat je het via mij kan afhalen.
Update
Inmiddels is de tablet afgehaald.
Update
Inmiddels is de tablet afgehaald.
[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 22-07-2011 14:33 . Reden: tablet afgehaald ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Damn shame, hou ze ff in de gaten, de mijne is onderwegEricEric752 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:52:
Dank je voor de tip. Hij is echter alweer op...
I'm not bothered by those who think they are right.
Ik heb de dock vanochtend direct gerserveerd en zojuist opgehaald bij CDRomland! Zo even uitproberen, ben heel benieuwd of hij het normaal doet (met opladen enzo) en of het echt zoveel toegevoegde waarde heeft.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Kreeg bericht van MyCom dat mijn Transformer (16GB+dock) onderweg is.
Nou maar hopen dat hij onderweg niet gejat wordt ofzo. (ben een "glas is half leeg" type)
Nou maar hopen dat hij onderweg niet gejat wordt ofzo. (ben een "glas is half leeg" type)
Anoniem: 413781
ik kreeg van Salland het volgende bericht:
Helaas is gebleken dat het door u bestelde artikel niet meer leverbaar is.
Graag vernemen wij van u of u wellicht een alternatief voor dit product wenst.
Mits u dit niet wenst is het geheel mogelijk uw order te annuleren.
wie kan mij helpen en waar kan ik er nog eentje bemachtigen?
Over welk artikel heb je het nu precies ?Anoniem: 413781 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:11:
ik kreeg van Salland het volgende bericht:
Gisteren waren ze heel even op voorraad bij CDRomland, maar binnen enkele minuten alweer uitverkocht geloof ik. Ik ben wel 1 van de gelukkige geweest die er 1 kon bemachtigen.
Ze zeiden dat het ook geen reguliere levering was, maar eerder een gelukje. Anders zou Salland en andere winkels hem ook al moeten hebben.
Ze zeiden dat het ook geen reguliere levering was, maar eerder een gelukje. Anders zou Salland en andere winkels hem ook al moeten hebben.
Edit: verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door Capa op 22-07-2011 09:19 ]
Vanmiddag gebeld door Paradigit dat mijn bestelde/gereserveerde Asus 16 gig + dock binnen was. Als ik hem niet meer wilde kon ik gewoon een mailtje sturen, was geen probleem. Ik heb namelijk al een Asus zonder dock, dock komt wel een keer.(vrouw had telefoon aangepakt)
Vanavond weer gebeld door Paradigit dat mijn Asus 16 gig + dock binnen was. Netjes verteld dat ik al was voorzien. Ik werd netjes bedankt door de medewerker en hij zei meteen dat hij nu een klant aan de balie kon blij maken met een Asus 16 gig + dock. Is dus alweer verkocht. Gaat nog steeds hard die dingen lijkt het wel.
Vanavond weer gebeld door Paradigit dat mijn Asus 16 gig + dock binnen was. Netjes verteld dat ik al was voorzien. Ik werd netjes bedankt door de medewerker en hij zei meteen dat hij nu een klant aan de balie kon blij maken met een Asus 16 gig + dock. Is dus alweer verkocht. Gaat nog steeds hard die dingen lijkt het wel.
Anoniem: 128129
Dit hoort in V&A, niet in dit topic.
[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 24-07-2011 00:43 ]
Heb gisteren op amazon.co.uk de dock besteld voor 137 euro, zou volgende week donderdag aankomen...
Anoniem: 416247
Dit hoort in V&A, niet in dit topic.
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 24-07-2011 00:43 ]
Bij Paradigit Amersfoort ligt er in ieder geval nog een 16 GB met dock, als het goed is.
Ik kreeg namelijk zaterdagmorgen een mail dat mijn reservering binnen was maar heb 'm ondertussen al elders gehaald.
Ik kreeg namelijk zaterdagmorgen een mail dat mijn reservering binnen was maar heb 'm ondertussen al elders gehaald.
Redcoon geeft ook aan dat ze nog 16GB + dock in voorraad hebben.
Geen idee of dit de waarheid is.
Geen idee of dit de waarheid is.
Stapelvoordeel bij de Mediamarkt. Transformer + 2 goedkope dvd's en je hebt echt een koopje volgens mij.
Anoniem: 248819
Of je koopt er 3 samen met 2 kenissen. Heb je een 16g voor 340 Euro.Rednaz schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:55:
Stapelvoordeel bij de Mediamarkt. Transformer + 2 goedkope dvd's en je hebt echt een koopje volgens mij.
Anoniem: 124543
Dank voor de "stapelkorting" tip! Heb de 16gb met een losse dock voor 499 meegekregen
Dock telde niet mee in de stapelkorting, dus kreeg 60e korting. Toch een mooi prijsje 440! en mocht ze meteen meenemen natuurlijk.
SN van Transformer begint wel met B5O, is kijken of ik ook last heb van de veel voorkomende problemen...
SN van Transformer begint wel met B5O, is kijken of ik ook last heb van de veel voorkomende problemen...
Ik wil ook gebruik maken van het stapelvoordeel. Welke Mediamarkten verkopen de docks? Of is dat geen issue meer?
De TF+dock (16Gb/32GB) zijn op het moment voldoende op voorraad bij Computerland op het hoofdkantoor.
[ Voor 12% gewijzigd door Capa op 28-07-2011 19:59 ]
Nog even een tip;
Mediamarkt heeft momenteel de stapelactie. Hoe meer je koopt, hoe meer korting.
Voorbeeldje: Asus Transformer 16 GB. € 399,-. 2 pakjes batterijen: € 4,95.
Korting: 60 euro.
Was vanmiddag zelf in even in de Mediamarkt Leeuwarden. Die had em momenteel niet op voorraad. Maar nu bestellen is wel profiteren van deze korting. Overigens; BCC gaat gewoon mee in deze actie. Heeft hem momenteel ook niet, maar ook daar geld; bestellen is wel profiteren.
Mediamarkt heeft momenteel de stapelactie. Hoe meer je koopt, hoe meer korting.
Voorbeeldje: Asus Transformer 16 GB. € 399,-. 2 pakjes batterijen: € 4,95.
Korting: 60 euro.
Was vanmiddag zelf in even in de Mediamarkt Leeuwarden. Die had em momenteel niet op voorraad. Maar nu bestellen is wel profiteren van deze korting. Overigens; BCC gaat gewoon mee in deze actie. Heeft hem momenteel ook niet, maar ook daar geld; bestellen is wel profiteren.
Anoniem: 180749
Zojuist terug van de mediamarkt uit Deventer.
Hier de Asus Eee Pad Transformer 16 Gb + dock en twee kinder DVD's (á 1 euro/stuk) gehaald voor 426.99 euro.
Stapelkorting rules !!!!!
Hier de Asus Eee Pad Transformer 16 Gb + dock en twee kinder DVD's (á 1 euro/stuk) gehaald voor 426.99 euro.
Stapelkorting rules !!!!!
Dock is zo te zien NU op voorraad bij komplett.nl
Het lange wachten wordt eindelijk beloond...
Krijg net een mail van paradigit dat m'n dock klaar ligt om op te halen
Ik had hem begin juni besteld.
Krijg net een mail van paradigit dat m'n dock klaar ligt om op te halen
Ik had hem begin juni besteld.
Nee, is alweer uitverkocht. Ik heb 'm gisteren besteld (en betaald) en ontdek net dat hij pas vanaf 15 augustus weer leverbaar is. Vet balen, want gisteren hadden ze er, toen ik bestelde, nog 14...MicroMouse schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 09:25:
Dock is zo te zien NU op voorraad bij komplett.nl

Ik krijg zojuist een mail dat mijn bestelling klaar is gemaakt voor verzending.
[ Voor 7% gewijzigd door xekjiram op 02-08-2011 01:00 . Reden: te vroeg gemopperd ]
Voor de mensen die WEL een creditcard hebben: amazon.de heeft er nog 1...
Degenen die die luxe niet hebben mogen wachten tot 15 augustus... Paradigit heeft nog wat voorraad in Eindhoven, maar dat is "afhaal" en te ver weg
Ik vind dit eigenlijk best wel uiterst irritant. Ik heb begin juni een eee-pad cadeau gekregen en sindsdien jaag ik al achter dat docking-ding aan...
EDIT zie mijn vorige posting. Mijn dockje is, Deo Volente, nu zo ongeveer onderweg naar TNT.
Mijn irritatie is alweer gezakt, hoewel ik het nog steeds vaag vind dat het kopen van een dockje zoveel voeten in de aarde heeft.
Degenen die die luxe niet hebben mogen wachten tot 15 augustus... Paradigit heeft nog wat voorraad in Eindhoven, maar dat is "afhaal" en te ver weg

Ik vind dit eigenlijk best wel uiterst irritant. Ik heb begin juni een eee-pad cadeau gekregen en sindsdien jaag ik al achter dat docking-ding aan...
EDIT zie mijn vorige posting. Mijn dockje is, Deo Volente, nu zo ongeveer onderweg naar TNT.
Mijn irritatie is alweer gezakt, hoewel ik het nog steeds vaag vind dat het kopen van een dockje zoveel voeten in de aarde heeft.
[ Voor 54% gewijzigd door xekjiram op 02-08-2011 01:03 . Reden: update ]
Ik heb intussen voor de 6e keer een mailtje van Salland gekregen dat het dock later komt. De verwachtte leverdatum wordt nu 12-08-2011. Ik heb hem besteld op 2 juni...
Salland kan hier natuurlijk niets aan doen. Ik snap alleen niet dat Asus blijkbaar zo'n slecht beeld heeft van hun eigen pipeline dat ze tot 6 keer toe (tot nu toe) de datum moeten verschuiven.
Salland kan hier natuurlijk niets aan doen. Ik snap alleen niet dat Asus blijkbaar zo'n slecht beeld heeft van hun eigen pipeline dat ze tot 6 keer toe (tot nu toe) de datum moeten verschuiven.
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Mijn dock is onderweg, maar al het gedoe wijst toch wel op een erg onbesuisde actie van Asus om de Transformer op de markt te brengen. Ik snap het wel, want het is momenteel een gekkenrace op de Android-tablet-markt (concurrentie I-pad, concurrentie met de heel goedkope Android 2.2-tablets, en dan ook nog eens de uitdaging om goedkoop toch kwaliteit te leveren met een honeycomb plus keyboard)...EricEric752 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:55:
Ik heb intussen voor de 6e keer een mailtje van Salland gekregen dat het dock later komt. De verwachtte leverdatum wordt nu 12-08-2011. Ik heb hem besteld op 2 juni...
Maar als consument is het toch niet zo leuk als je dit mee moet maken.
Ik vind het vooral zo vreemd dat ze zoveel problemen hebben met de docks. Technisch gezien moet dat toch niet zo moeilijk zijn voor ASUS om die dingen er in grote hoeveelheden uit te stampen. Het is toch niet voor het eerst dat ze zoiets maken. Een dock is toch niet veel meer dan een netbook waarbij een heleboel zaken ontbreken....
En met het maken van netbooks heeft ASUS toch wel de nodige ervaring.
En met het maken van netbooks heeft ASUS toch wel de nodige ervaring.
Jaa!! Hij is binnen hoor. incl. Dock. Afgelopen zaterdag opgehaald bij Mycom.
Briljant apparaat.
Briljant apparaat.
[ Voor 5% gewijzigd door kazz1980 op 02-08-2011 16:17 ]
Afgelopen vrijdag heb ik even naar Salland gebeld deze geven vervolgens aan dat hij niet meer leverbaar is (maar uit zich zelf annuleren ze hem blijkbaar niet). Daarna had ik meteen een mailtje dat hij geannuleerd was en dat het geld werd teruggestort.EricEric752 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:55:
Toen maar even bij de Komplett besteld en maandag binnen
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ook de mijne is net binnen via Komplett. Zondag besteld. op mijn status zag dat het uitverkocht was en pas de 15e weer zou komen, maar toen kreeg ik 's avonds laat een mail dat het ingepakt en klaar om te verzenden was (incl. track&trace-code).
En zojuist stond er een aardige meneer voor de deur met een pakje...
Plug en play. En nou hangt-ie te laden aan het infuus
En zojuist stond er een aardige meneer voor de deur met een pakje...
Plug en play. En nou hangt-ie te laden aan het infuus
Anoniem: 417593
op 2 augustus de 32gb besteld zonder dock via Ebay voor de schappelijke prijs van 130 euro.
Levertijd is 14 tot 23 dagen, nu maar duimen dat het geen hele dure steen is
Huh, de 32 Gb tablet die normaal 499,- is koop je via Ebay voor 130,- euro??? Ik hoop voor je dat je niet vooruit hebt betaaldAnoniem: 417593 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:34:
op 2 augustus de 32gb besteld zonder dock via Ebay voor de schappelijke prijs van 130 euro.

Zojuist een dock besteld bij CD-Rom-Land met actie code "dock", slechts 110 euro thuisbezorgd. Prima actie.
[ Voor 4% gewijzigd door Raainman op 04-08-2011 15:36 ]
Bedankt voor die code 
heb mijn bestelling bij 4launch gecanceld en deze nu gedaan. bij 4 launch stond er door alle vertraging nog maar op 107,- op de rekening. Maar voor 2 euro meer heb ik hem graag wat sneller
/edit: en nu al mail dat hij overgedragen is aan TNT met track and trace... netjes!
heb mijn bestelling bij 4launch gecanceld en deze nu gedaan. bij 4 launch stond er door alle vertraging nog maar op 107,- op de rekening. Maar voor 2 euro meer heb ik hem graag wat sneller
/edit: en nu al mail dat hij overgedragen is aan TNT met track and trace... netjes!
[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-08-2011 16:15 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Betrouwbare verkoper en indd wel vooruitbetaald met PayPal dus ben beschermd hehostje schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:44:
[...]
Huh, de 32 Gb tablet die normaal 499,- is koop je via Ebay voor 130,- euro??? Ik hoop voor je dat je niet vooruit hebt betaald
Ooit gehoord van "If it's to good to be true..."?Anoniem: 417593 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 17:43:
[...]
Betrouwbare verkoper en indd wel vooruitbetaald met PayPal dus ben beschermd he
Maak even foto's van je pakketje/steen (als je al wat ontvangt), hebben wij ook weer lol.
Een heel klein beetje jaloers misschien????Capa schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:11:
[...]
Ooit gehoord van "If it's to good to be true..."?
Maak even foto's van je pakketje/steen (als je al wat ontvangt), hebben wij ook weer lol.
Ik hoop voor je dat je het lot uit de loterij hebt. Maar ik snap niet hoe/waarom iemand voor 130 euro een apparaat zou (kunnen) verkopen dat gewoon tweede hands met gemak 350 euro haalt.
Nogmaals ik hoop voor je dat het goed komt, maar ik had het er zelf niet op gewaagd.
Nogmaals ik hoop voor je dat het goed komt, maar ik had het er zelf niet op gewaagd.
Anoniem: 402916
Eindelijk is ook mijn dock/toetsenbord verzonden. Besteld bij flevowebwinkel op 8 juli. Enkele keren is de levertijd uitgesteld maar morgen kan ik hem dan toch verwachten. Ben benieuwd!
Ik denk niet jaloers, maar totaal ongeloofwaardig. Uiteraard hoopt iedereen voor je dat je straks een mooie TF hebt voor een heeel laag bedrag, maar het neigt gewoon naar pure oplichting. Ik ben dus ook wel heel benieuwd naar wat er straks in je pakketje zit.Anoniem: 417593 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:34:
Een heel klein beetje jaloers misschien????
Mijn dock is binnen.... wow werkt echt gelijk perfect. Toetsaanslag bevalt me perfect.
En de rest van de besturing ook.
En de rest van de besturing ook.
Heeft Zercom nou een foutje gemaakt?
Asus Eee Pad Transformer 16GB TF101-1B174A prijsvergelijking (34 shops)
Shop Score Prijs aflopend gesorteerd Totaal lev.tijd Plaats
Zercom Computers Score: 3.5 € 464,80
€ 469,75
Levering verwacht binnen 3 dagen Eindhoven
16 GB Transformer met dock voor 464 euro? Hij is nog te bestellen:
http://www.zercom.eu/inde...3410&f=1&h=1&s=1&a=289676
@Martine26, beloof je ons op de hoogte te houden van deze te mooie deal? We zijn benieuwd of:
1 Het pakket aankomt
2 Wat er dan in het pakket zit
3 Of het een werkende Asus Transformer is
4 Of het pakketje uberhaupt wordt verstuurd of dat de levertijd steeds weer wordt uitgesteld (al zijn we dit wel gewend van de vele webshops die de Transformer aanbied)
Asus Eee Pad Transformer 16GB TF101-1B174A prijsvergelijking (34 shops)
Shop Score Prijs aflopend gesorteerd Totaal lev.tijd Plaats
Zercom Computers Score: 3.5 € 464,80
€ 469,75
Levering verwacht binnen 3 dagen Eindhoven
16 GB Transformer met dock voor 464 euro? Hij is nog te bestellen:
http://www.zercom.eu/inde...3410&f=1&h=1&s=1&a=289676
@Martine26, beloof je ons op de hoogte te houden van deze te mooie deal? We zijn benieuwd of:
1 Het pakket aankomt
4 Of het pakketje uberhaupt wordt verstuurd of dat de levertijd steeds weer wordt uitgesteld (al zijn we dit wel gewend van de vele webshops die de Transformer aanbied)
[ Voor 30% gewijzigd door Kiswum op 05-08-2011 14:25 . Reden: bericht voor Martine26 ]
Snel gedaan! Het was anders een mooie korting geweest en ook een prijs die best mogelijk zou kunnen zijn.
Met de media markt stapelkorting is hij al 440 geweest toch?
Klopt , heb ik 'm ook voor gehaaldWybo schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:54:
Met de media markt stapelkorting is hij al 440 geweest toch?
Anoniem: 180749
Ik denk dat we niks meer van Martine26 te horen krijgen als zij het pakketje zonder Asus Eee Pad Transformer ontvangen heeft. Of als he pakketje na enkele weken nog steeds niet ontvangen is.Kiswum schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:20:
1 Het pakket aankomt
Jemig, dat er nog steeds mensen intrappen. Hoe dom kan je zijn.
En ik ben óók niet jaloers, ik vind je gewoon naïef.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 180749 op 05-08-2011 23:56 ]
Asus is grappig bezig op haar facebook pagina ==> http://www.facebook.com/#!/asusbenelux
Ze zegt dat het dock ook in België goed verkrijgbaar is en ziet dus niet in waarom ze korting zou moeten geven. Zalig!
Ze zegt dat het dock ook in België goed verkrijgbaar is en ziet dus niet in waarom ze korting zou moeten geven. Zalig!
De dock ontvangen en uitgebreid getest, alles werkt naar behoren! Een geweldige aanvulling voor de transformer. Voor degene die de dock nog niet heeft, het overwegen meer dan waard!
Is de inputlag bij sites als GoT en Facebook bij het typen met de dock eigenlijk weg?Anoniem: 402916 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:00:
De dock ontvangen en uitgebreid getest, alles werkt naar behoren! Een geweldige aanvulling voor de transformer. Voor degene die de dock nog niet heeft, het overwegen meer dan waard!
Ik had de Transformer uitgekozen vanwege de dock en heb daardoor de Icionia links laten liggen. Nu ik echter een tijdje mijn losse Transformer heb en de docks eindelijk leverbaar zijn heb ik opeens niet zo'n behoefte meer aan een dock
Anoniem: 408714
Waar zou ik de dock dan kunnen verkrijgen? Liefst online.Ze zegt dat het dock ook in België goed verkrijgbaar is en ziet dus niet in waarom ze korting zou moeten geven. Zalig!
Dat weet Asus niet en ze antwoorden er dan ook liefst zo vaag mogelijk op. Precies of ze weten niet wanneer er een container aankomt!
Ik wil mijn AZERTY-dock!!!!
Ik wil mijn AZERTY-dock!!!!
Yep... ook mijn op nalevering staande dock bij Alternate werd vorige week afgeleverd... helaas was ik toen al een week op vakantie zonder dock met de TF. Maar.... eindelijk weer een complete set hier.
Even uitgetest op fasebook met de dolphinbrowser Ik vind het goed te doen. Nauwelijks lag. Totaal geen last van.Ken. schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:58:
[...]
Is de inputlag bij sites als GoT en Facebook bij het typen met de dock eigenlijk weg?
Ik had de Transformer uitgekozen vanwege de dock en heb daardoor de Icionia links laten liggen. Nu ik echter een tijdje mijn losse Transformer heb en de docks eindelijk leverbaar zijn heb ik opeens niet zo'n behoefte meer aan een dock
Dolphin HD is mijn standaard browser, maar op sites als facebook en dergelijke (waarschijnlijk met een hoop javascript op de achtergrond) is het typen met Android 3.2 nog steeds zo traag als dikke peop helaasAnoniem: 402916 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:32:
[...]
Even uitgetest op fasebook met de dolphinbrowser Ik vind het goed te doen. Nauwelijks lag. Totaal geen last van.
Zoek op de market eens naar Dolphin for Pad anders, da's een tablet-geoptimaliseerde versie van Doplhin. Ik heb het idee dat de vertraging daar (iets) minder mee is...Anoniem: 376876 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:00:
[...]
Dolphin HD is mijn standaard browser, maar op sites als facebook en dergelijke (waarschijnlijk met een hoop javascript op de achtergrond) is het typen met Android 3.2 nog steeds zo traag als dikke peop helaas
Kickje, ik ben echt zeer benieuwd of je de TF inmiddels al hebt ontvangen, ook al zegt de levertijd minimaal 14 dagen.Anoniem: 417593 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:34:
[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 10-08-2011 00:30 ]
Ik vrees dat een of andere Nigeriaan inmiddels lachend die 130 euri in zijn zak heeft gestoken en Martine26 gewoon een hoop gebakken lucht heeft gekocht. Ik vermoed namelijk dat de gevreesde dure steen ook niet geleverd gaat worden zoals ze zelf al schrijft dat ze niet hoopt dat dat het is.Smarron schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:29:
[...]
Kickje, ik ben echt zeer benieuwd of je de TF inmiddels al hebt ontvangen, ook al zegt de levertijd minimaal 14 dagen.
If it looks/sounds too good to be true, it usually is!
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 376876 op 10-08-2011 08:34 ]
En je loopt het risico dat ... je een tijdje 130 euro niet tot je beschikking hebt en wat moeite moet doen bij PayPal om het terug te krijgen.
Wat een gevaar zeg...
Wat een gevaar zeg...

Vraag me af of Paypal dit soort stommiteiten vergoed. Als het een aannemelijke deal is en het achteraf oplichting blijkt te zijn, dan kan ik mij voorstellen dat Paypal dit vergoed. Maar een apparaat dat normaal 499 kost, kopen voor 130 euro en dan gaan klagen bij Paypal dat je bent opgelicht... ik vrees dat dit gewoon een dure les gaat worden voor Martine26._gibeon_ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:45:
En je loopt het risico dat ... je een tijdje 130 euro niet tot je beschikking hebt en wat moeite moet doen bij PayPal om het terug te krijgen.
Wat een gevaar zeg...![]()
Nee, zo werkt het simpelweg niet. Krijg je het product niet of is het niet zoals beschreven, krijg je een refund. Klaar.hostje schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:13:
[...]
Vraag me af of Paypal dit soort stommiteiten vergoed. Als het een aannemelijke deal is en het achteraf oplichting blijkt te zijn, dan kan ik mij voorstellen dat Paypal dit vergoed. Maar een apparaat dat normaal 499 kost, kopen voor 130 euro en dan gaan klagen bij Paypal dat je bent opgelicht... ik vrees dat dit gewoon een dure les gaat worden voor Martine26.
In dat geval zou Paypal toch massaal gebruikt gaan worden voor oplichting?? Ik verkoop dan bv. simpelweg iets aan mezelf, lever het uiteraard niet en krijg dan m'n geld terug van Paypal... Er zijn toch echt wel kleine lettertjes die aangeven dat een deal wel enigszins reëel moet lijken... En een Asus TF voor 130 euro via eBay, daarvan kun je vooraf toch al wel 100% zeker weten dat het oplichting is! Je krijgt enkel het geld misschien terug als Paypal het geld weet terug te halen van de oplichter in kwestie. En dat gaat hier vrees ik niet lukken!_gibeon_ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:18:
[...]
Nee, zo werkt het simpelweg niet. Krijg je het product niet of is het niet zoals beschreven, krijg je een refund. Klaar.
Zie de voorwaarden van Paypal mbt eBay:
Dus dit is echt een typisch gevalletje jammer... Ik ga er vanuit dat zelfs die steen echt niet gaat komen! EN als je een bevestiging krijgt via een postbedrijf is de kans zeer groot dat betreffend postbedrijf fictief is en onderdeel uitmaakt van de oplichting. Laat het een les zijn voor de toekomst zou ik zeggen. Zonde geld!Of uw aankoop in aanmerking komt, ziet u direct aan het Aankoopbescherming-bericht in de eBay-aanbieding.
Wilt u gebruik maken van de PayPal-Aankoopbescherming, dan kunt u dit online melden bij PayPal door een geschil te openen. U en de verkoper krijgen vervolgens 20 dagen de tijd om samen overeenstemming te bereiken. Lukt dat niet, dan kunt u het geschil online wijzigen in een PayPal-claim. Wij nemen de claim vervolgens in behandeling en informeren u over het resultaat.
[ Voor 10% gewijzigd door kazz1980 op 10-08-2011 11:38 ]
Helaas werkt het niet zo simpel bij Paypal. Men maakt een case aan van je claim en kijkt zeker wel naar de omstandigheden, dus betaald men niet blind terug._gibeon_ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:18:
[...]
Nee, zo werkt het simpelweg niet. Krijg je het product niet of is het niet zoals beschreven, krijg je een refund. Klaar.
Maximale refund is overigens begrenst (ik dacht 250 euro) en ik lees steeds vaker dat claims worden afgewezen en je ondanks de verzekering kan fluiten naar je poen.
Zie de geciteerde voorwaarden het bericht hiervoor... eerst heb je 20 dagen om het geschil met de verkoper zelf op te lossen, daarna duikt Paypal erop, en ook dat is nog geen garantie dat men je compenseert, indien blijkt dat de verkoper ineens verdwenen is of niet reageert.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 376876 op 10-08-2011 11:42 ]
Anoniem: 210457
Ff een vraag,
Van welke bouwmaand/ serienummer zijn de docks die nu geleverd worden? B6O of B7O.
Iemand al een dock van paradigit geleverd gehad?
Van welke bouwmaand/ serienummer zijn de docks die nu geleverd worden? B6O of B7O.
Mijn vorige week door Alternate nageleverde dock is een B70 in ieder geval.Anoniem: 210457 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:50:
Ff een vraag,
Mijn eerste dock, geleverd in combinatie met de eerste TF 32Gb was een B60 volgens mij, of zelfs nog een B50.
Beide werken identiek overigens.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 376876 op 10-08-2011 23:10 ]
Is hier al wat over bekend?Oxize schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:17:
[...]
Even mezelf quoten. Heb de USB Adapter gevonden die voor de Asus Transformer beschikbaar wordt binnenkort. Geen idee hoe dit ding werkt.
[afbeelding]
Edit:
Het lijkt erop dat het doorzichtig plastic ding een kapje is, die je eraf kan halen. Je ziet dan de 40-pins male connector die in de onderkant van de Asus Transformer gaat. Aan de andere kant kan je kiezen voor een Card Reader of een Usb Reader. Card Reader is naar mijn mening overbodig, omdat de Asus transformer al MicroSD slot heeft. USB Reader heeft meer nut, omdat je alle soorten usb disks/drives/mouse/keyboard kan aansluiten. Even afwachten wanneer ze beschikbaar worden.
leveertijd, waar te koop, prijs?
Geen USB houdt mij nog even tegen de asus te kopen.
`Geen USB????Henkksd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:34:
[...]
Is hier al wat over bekend?
leveertijd, waar te koop, prijs?
Geen USB houdt mij nog even tegen de asus te kopen.
Als je met dock koopt, heb je 2x USB en SD slot, waar je 64GB in kan zetten, met de 32GB extra in de tablet zelf, en 32GBals MicroSD, heb je een 128Gb tabletje.
xippie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:45:
[...]
`Geen USB????
Als je met dock koopt, heb je 2x USB en SD slot, waar je 64GB in kan zetten, met de 32GB extra in de tablet zelf, en 32GBals MicroSD, heb je een 128Gb tabletje.
Dank voor je reactie maar dan moet ik er een docking bijkopen en dat wil ik niet omdat ik deze ook niet altijd bij me wil hebben. Dan kan je (bijna
Maar ik wil hem voor onderweg (en thuis) maar vooral onderweg speelt gewicht een rol. O.K. voordeel is ook de uitgebreidere accu capaciteit maar ook dat hoef ik niet
Ik las in het stukje wat ik aanhaalde dat er een "ding" in de maak was die je aansloot op die 40 pins connector en zo USB zou gaan verzorgen. Dan kan je er ook een toetsenbord op aansluiten.
D
[ Voor 17% gewijzigd door Henkksd op 12-08-2011 17:50 ]
Heb het "al" gevonden.
ter info
http://www.nothingbuttablets.com/3140
http://www.tabletsmagazin...-usb-adapter-accessoires/
en hier te koop
http://www.amazon.de/Asus...7&sr=1-8&tag=028013023-21
waarom nog niet in nl is voor mij ook een ????
Weet iemand toevallig wanneer de 3G versie komt en tegen welke prijs. In de UK wordt hij net zo duur als de "standaard"
ter info
http://www.nothingbuttablets.com/3140
http://www.tabletsmagazin...-usb-adapter-accessoires/
en hier te koop
http://www.amazon.de/Asus...7&sr=1-8&tag=028013023-21
waarom nog niet in nl is voor mij ook een ????

Weet iemand toevallig wanneer de 3G versie komt en tegen welke prijs. In de UK wordt hij net zo duur als de "standaard"
Voor de accessoires is een speciaal topic en in de UK is nog geen prijs/datum bekend voor de 3G, dus ik vraag me af hoe je aan die informatie komt. In Italië is de 3G al te koop, voor een meerprijs van 100 euro bovenop alle modellen.
Eindelijk een transformer met AZERTY-dock gevonden in België.
Bij Fnac (Leuven) hadden ze enkel de 32gb variant met dock of zonder dock, voor de officiële prijs.
Vraag er wel even achter want men heeft het toestel niet in de winkel staan.
Bij Fnac (Leuven) hadden ze enkel de 32gb variant met dock of zonder dock, voor de officiële prijs.
Aces Direct heeft zowel de 16 gig als de 32gig ruim voldoende op voorraadde_gijbels schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 09:21:
Eindelijk een transformer met AZERTY-dock gevonden in België.
Iemand hier ervaring mee ? http://www.agig.nl/produc...?cPath=1_8&products_id=50
Liggen er nu meer als 60 op voorraad.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb nog nooit van AGIG Nederland gehoord. Er staat wel dat ze onderdeel zijn van L-AX Media. L-AX Media is ingeschreven bij de KvK en als ik op de site van L-AX Media kijk, dan wordt AGIG Nederland als onderdeel van dit bedrijf genoemd.asing schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:45:
Iemand hier ervaring mee ? http://www.agig.nl/produc...?cPath=1_8&products_id=50
AGIG en L-AX zitten ook in hetzelfde dorpje. Beide websites zijn even kneuterig, die van L-AX bevat alleen meer optische fouten.
Ik durf het wel aan daar de technische support van ASUS geweldig schijnt te zijn. Althans, degenen die hun dock moesten terugsturen waren hem een weekje kwijt.
Ik durf het wel aan daar de technische support van ASUS geweldig schijnt te zijn. Althans, degenen die hun dock moesten terugsturen waren hem een weekje kwijt.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Op facebook roept Asus Benelux inmiddels dat de 3G versie ergens eind oktober in Nederland leverbaar moet gaan worden.... tel daar dus nog een maandje of wat "Asus kan niet leveren" bij en je weet wanneer je een 3G versie kunt kopen._gibeon_ schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:40:
Voor de accessoires is een speciaal topic en in de UK is nog geen prijs/datum bekend voor de 3G, dus ik vraag me af hoe je aan die informatie komt. In Italië is de 3G al te koop, voor een meerprijs van 100 euro bovenop alle modellen.
ik vind het eigenlijk nogal laat om nog op een tf met 3G te wachten, 2 maanden wachten, dan is de tf 2 er al bijna en de slider is er ondertussen alAnoniem: 376876 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:40:
[...]
Op facebook roept Asus Benelux inmiddels dat de 3G versie ergens eind oktober in Nederland leverbaar moet gaan worden.... tel daar dus nog een maandje of wat "Asus kan niet leveren" bij en je weet wanneer je een 3G versie kunt kopen.
Anoniem: 214345
Ik heb nog steeds geen transformer, maar vind de Slider wel héél interesant, ik denk namelijk dat ik het trackpad niet zal missen.
Heeft iemand de Slider al ergens gekocht?
Heeft iemand de Slider al ergens gekocht?
Ik heb een probleem als ik mijn nokia 5130 wil koppelen om zijn internet te delen met de transformer.
ik zet de bluetooth op mij gsm aan , Laat mijn TF zoeken naar apparaten, via een paswood kan ik de apparaten koppelen. Dat vormt dus geen probleem.
Maar nu komt het probleem, van zodra ik een connectie wilt opzetten zegt hij: " verbinding maken" en dan komt er heel kort "verbonden" en daarna verschijnt terug gekoppeld maar niet verbonden".
een actieve verbinding is vereist voor het delen van het internet op mijn gsm naar de transformer.
weet iemand raad ? Ik vind het raar dat het mij niet lukt , ik lees op internet dat andere mensen hun Nokia 5130 probleemloos kunnen koppelen voor internetdeling via Bluetooth.
ik zet de bluetooth op mij gsm aan , Laat mijn TF zoeken naar apparaten, via een paswood kan ik de apparaten koppelen. Dat vormt dus geen probleem.
Maar nu komt het probleem, van zodra ik een connectie wilt opzetten zegt hij: " verbinding maken" en dan komt er heel kort "verbonden" en daarna verschijnt terug gekoppeld maar niet verbonden".
een actieve verbinding is vereist voor het delen van het internet op mijn gsm naar de transformer.
weet iemand raad ? Ik vind het raar dat het mij niet lukt , ik lees op internet dat andere mensen hun Nokia 5130 probleemloos kunnen koppelen voor internetdeling via Bluetooth.
ik zat op het verkeerde topic xD , het moet idd op het gewone TF101 topic.Anoniem: 214345 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:45:
Hmm, Wouter, ik ben bang dat dit forum over levertijden gaat.
Ben zo dom geweest om een Asus TF01 bij Pixmania te bestellen, als ik zo de reviews van Pixmania bekijk kan het nog wel even gaan duren. Heb parallel ook wat accessoires uit Amerika bestelt. Ben benieuwd wat eerder aankomt...

Anoniem: 212859
Op dit moment is de Transformer overal uitverkocht. Ik vroeg me af of, nu de Prime verkrijgbaar is, de TF101 binnen afzienbare tijd nog wel geleverd kan worden. En zo ja, in hoeverre zal de prijs van de TF101 dan verlaagd worden?
Heeft iemand hier zicht op?
Heeft iemand hier zicht op?
Hij is nog 2 uur en een kwartier in de aanbieding
http://www.wehkamp.nl/Blo...C7wEwybwLCjC-AfBfzT%0d%0a
(ik zie alleen niet welke versie dit is????) Dus weet ook niet of het een hele goede aanbieding is
http://www.wehkamp.nl/Blo...C7wEwybwLCjC-AfBfzT%0d%0a
(ik zie alleen niet welke versie dit is????) Dus weet ook niet of het een hele goede aanbieding is
[ Voor 19% gewijzigd door Bartske op 05-04-2012 20:47 ]
Ik dacht dat ik in het prime topic zat, excuses.
[ Voor 82% gewijzigd door PatrickH89 op 05-04-2012 23:09 ]