Volgens mij hoeft dat streepje niet.quote:desktopvirtualisatie-software
Een discutabele: volgens http://www.mijnwoordenboe...menstellings-streepje.php zijn de regels voor tussenstreepjes:
Regel 1: desktopvirtualistie en software zijn niet gelijkwaardig, dus geen streepje
Regel 2: mogelijk
Regel 3: sluit regel 2 uit en is in mijn ogen correct, dus geen streepje
Regel 4: er ontstaat geen verwarring als er geen streepje staat, dus geen streepje
Regel 5: niet van toepassing
Regel 6: niet van toepassing
Regel 7: niet van toepassing
Regel 8: discutabel
Op basis van de combinatie van regel 3 en 4 zeg ik dus: geen streepje
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Reg. datum: 26-02-2010
Op basis van het bovenstaande zeg ik: niet fout genoeg.quote:tes_shavon schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:35:
nieuws: Dell doet drie overnames in een week
[...]
Volgens mij hoeft dat streepje niet.
Een discutabele: volgens http://www.mijnwoordenboe...menstellings-streepje.php zijn de regels voor tussenstreepjes:
Regel 1: desktopvirtualistie en software zijn niet gelijkwaardig, dus geen streepje
Regel 2: mogelijk
Regel 3: sluit regel 2 uit en is in mijn ogen correct, dus geen streepje
Regel 4: er ontstaat geen verwarring als er geen streepje staat, dus geen streepje
Regel 5: niet van toepassing
Regel 6: niet van toepassing
Regel 7: niet van toepassing
Regel 8: discutabel
Op basis van de combinatie van regel 3 en 4 zeg ik dus: geen streepje
in de laatste zin van de eerste alinea staat vabaf in plaats van vanaf.
Reg. datum: 21-08-2010
nieuws: 'Microsoft schrapt Silverlight voor ontwikkeling apps Windows Phone'
Excuus, 20 minuten geleden al gepost (En niet gefixed)
testaankoop wijzigde deze reactie 06-04-2012 18:55 (11%)
Reg. datum: 22-09-2002
Onder het kopje Skrillex:
Ik mis 'zal / zou' of van 'moeten' 'moet' maken?quote:Dat geldt wat ons betreft overigens weer wel voor de soundtrack, maar daar moeten we bij zeggen dat je wel van dubstep moeten houden
pres_lincoln wijzigde deze reactie 07-04-2012 09:46 (0%)
Reden: eigen typo
naam.Bovendien wilden veel mensen niet bij name genoemd worden in het artikel.
(Nog even los van dat 'patent' in het Nederlands 'zeer goed' betekent, en het Nederlandse woord wat bedoeld wordt 'octrooi' is.)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Reg. datum: 24-10-2000
Dit moet zijn:quote:Ten tijden van de diefstal
ofquote:Ten tijde van
Bron: http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=27quote:Tijdens
reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak
"Vervolgens kun desgewenst de beste foto door de software laten uitkiezen."
ik denk dat het woordje "je" mist of kun moet worden vervangen door kan
(of ik kan het fout hebben, ben ook geen held, maar het klinkt niet bepaald lekker)
Remmes_NT wijzigde deze reactie 07-04-2012 15:23 (10%)
ja, daag.
"een dunne transparante filmlaag die inkomend licht geleid"
"geleid" is 3e persoon enkelvoud, dus +t. "geleidt" dus.
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
ctrl+f: "daadwerkelijk" -> "daadwerkelijke"
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Ben je masochist en op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon?
kun is correct, je moet erbij, kan is belgisch.quote:Remmes_NT schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 15:21:
beetje oud, maar vanwege de 25 tweakers video toch even melden:
reviews: HTC One X: een quadcore in je broekzak
"Vervolgens kun desgewenst de beste foto door de software laten uitkiezen."
ik denk dat het woordje "je" mist of kun moet worden vervangen door kan
(of ik kan het fout hebben, ben ook geen held, maar het klinkt niet bepaald lekker)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Foutje in de laatste zin: ''Daarbij wordt onder andere verwezen naar de zaak van de Britse 'Pentagon-hacker' Garmy McKinnon die jarenlang heeft gestreden tegen mogelijke uitlevering aan de VS.''
Voornaam moet Gary zijn.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Al eerder aangegeven: vaststaande.quote:vasstaande route naar de uitgang loopt zonder te hoeven verkennen, is niet aan mij besteed. Ik hou van verkennen
nieuws: Gabriel Knight-maker Jane Jensen opent nieuwe studio:
planing ken ik alleen van mijn autorijlessenquote:dan heeft ze een tweede adventure in de planing, evenals een game voor kinderen.
eerste zin: "De eerste batches van reeds bestelde Raspberry Pi kunnen geleverd worden nu de 'minicomputers' het CE-markering hebben verkregen."
"het" > "de"
i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | 8800GTX | 2x Dell US 2007WFP
Reg. datum: 28-03-2009
De hardware maakt op het moment van schrijven al een achterhaalde indruk. Hoewel de 4430 op videogebied een goede chip is, stijgt hij op andere vlakken niet ver boven de verouderde Tegra 3 uit.
Moet zijn: tegra 2
Jullie hebben het over een medewerker van de website "Joystick", maar de website heet Joystiq. Als ze ons in het Nederlandse nieuws Twiekers zouden noemen zouden we dat in feite ook niet leuk vinden
Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.
Cliff Bleszinski geeft tegenover Gamespot toe dat Gears of War: Exile er niet meer gaat komen. De game game is gecancelled, stelt de design director van Epic Games. Het project werd nooit officieel aangekondigd, maar lekte begin 2011 uit
1x game lijkt me genoeg..
|| Samsung Galaxy S || Series Addict ||
De Sony-directeur heet Kazuo Hirai.quote:Het bericht komt kort nadat het bedrijf over zijn fiscale boekjaar 2011 een recordverlies van 3,2 miljard dollar rapporteerde en nog geen week nadat Hazuo Hirai per 1 april het roer bij het bedrijf overnam
ymmv wijzigde deze reactie 09-04-2012 13:34 (5%)
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Reg. datum: 30-01-2006
De tablet rdaait op AQndroid Ice Cream Sandwich.
video: Lenovo IdeaTab S2109
SMGGM wijzigde deze reactie 09-04-2012 17:56 (9%)
Reg. datum: 06-02-2007
Bovenstaand artikel in de inleiding moet zijn 'gecanceld' en niet 'gecancelled'.
Auteur van de TS Star Trek Online en samen met ShockWave_Omega leider van de Star Trek Online fleet 'Gathering of Tweakers and Ariesfleet'
Reg. datum: 17-11-2003
quote:Saunders meldt dat zijn bedrijf dat geen verstande keuze vindt,
Reg. datum: 11-03-2010
quote:Toen de Commodore PET het aflegde tegen tijgenoten als de Apple II en Atari 800, kwam Commodore met VIC 20, die in 1980 op de markt verscheen en opvolger Commodore 64, die in 1982 verscheen.
"Netwerk is weer stabiel" daar het een quote van Vodafone betreft?
MikelenniuM wijzigde deze reactie 10-04-2012 12:06 (3%)
Reg. datum: 18-06-2003
Moet zijn: ...ruim 900 vierkante kilometer...
Van de eerste mag het spelconcept bekend verondersteld worden, al voegt Massive er een leuke kwinkslag aan toe in de vorm vaM 'End of game movies'.
M moet een N zijn neem ik aan?
staat vermeld: "Intel heeft een flink aantal Cougar Point-chipsets: voor de desktop zijn de B75-, H77-, Z75- en Z77-chipsets uitgebracht."
Dat moet waarschijnlijk 'een flink aantal Panther Point-chipsets' zijn.
Reg. datum: 10-04-2010
In de inleiding: "dezeflde" in plaats van "dezelfde".
anti
nieuws: Antivirusbedrijf: Apple zwijgt over Mac-trojan
Zie je een spelfout? Wijs me er dan even op, waardeer ik altijd!
Capps wil echter nog Liet verklappen waar People Can Fly, ook bekend van shooter Painkiller, aan werkt.
L moet een N zijn neem ik aan?
Reg. datum: 07-04-2003
Nog een klein foutje. Videoreport is niet Nederlands en dus Engels, maar in het Engels bestaan geen samenstellingen dus moeten het 2 woorden zijn: Video report.quote:zondvloed schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:53:
reviews: Hands-on: Far Cry 3 multiplayer
Van de eerste mag het spelconcept bekend verondersteld worden, al voegt Massive er een leuke kwinkslag aan toe in de vorm vaM 'End of game movies'.
M moet een N zijn neem ik aan?
De tekst staat bij mij schuin? (Firefox en Internet Explorer (Ja, shame on me
Hier ook inderdaad, Chrome... Tagje vergeten af te sluiten?quote:Xesxen schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:59:
nieuws: Minister Verhagen verdedigt zich na Acta-kritiek
De tekst staat bij mij schuin? (Firefox en Internet Explorer (Ja, shame on me))
Starterswoning in Amersfoort? Te koop!
Waar? Rest = gefikst.quote:fjboere schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:43:
[...]
Nog een klein foutje. Videoreport is niet Nederlands en dus Engels, maar in het Engels bestaan geen samenstellingen dus moeten het 2 woorden zijn: Video report.
Reg. datum: 07-04-2003
Haha, mooi. Het is meer iets voor in de volgende keren, want het is namelijk in de video, maar lijkt me lastig om die helemaal opnieuw te encoderen voor zo'n lullig foutje.quote:
nieuws: 'Microsoft schrapt Silverlight voor ontwikkeling apps Windows Phone':
Het is Paul Thurrott, staat verderop wel goed.quote:De in Windows 8 gebruikte WinRT-api's worden ook gebruikt in Windows Phone 8, zegt Paul Thurrot op WinITPro.
nieuws: 'Meer topmensen BlackBerry-maker weg voor introductie nieuw OS':
Integreren.quote:Het nieuwe OS is onder meer gericht op het integereren van diverse sociale netwerken
Teruggelopen.quote:maar afgelopen kwartalen is ook het marktaandeel fors teruglopen
nieuws: Asus compenseert Transformer Prime-eigenaren met gps-accessoire:
Extention --> Extensionquote:De GPS Extention Kit moet de functie van de interne gps van de Transformer Prime vervangen
nieuws: 'Nieuwe Kindle krijgt verlicht e-inkscherm':
Het geleidt inkomend licht.quote:Een van de patenten van Oy Modilis beschrijft een dunne transparante filmlaag die inkomend licht geleid en dankzij diffractie gelijkmatig over het oppervlak uitstoot
Verder vind ik de komma in de volgende zin overbodig, maar dat is misschien alleen een gevoelskwestie:
nieuws: Apple vraagt patent aan op surround sound-systeem voor laptops:quote:In 2005 meldde het Finse bedrijf al de ontwikkeling van een dergelijke lightguide-laag voor elektronicaschermen, met een dikte van 0,075mm tot 0.5mm.
Dienstdoet aan elkaar.quote:is te zien dat de transducer in een behuizing onder het keyboard geplaatst wordt, die dan mogelijk als een soort klankkast dienst doet
Bron: http://www.onzetaal.nl/ta...drieduizend-dicteewoorden. Ctrl+F: 'dienstdoen'.
nieuws: Philips-monitor analyseert werkhouding gebruiker via sensor:
De <a> loopt te lang door.quote:die typenummer 241P4LRYEB draagt
nieuws: Philips-monitor analyseert werkhouding gebruiker via sensor:
Monitorhoogte mag gewoon aaneen geschreven worden.quote:wordt informatie gegeven over het correct afstellen van de monitor-hoogte en het bepalen van de optimale kijkafstand
nieuws: 'Sony schrapt nog dit jaar 10.000 arbeidsplaatsen':
Mijn gevoel zegt dat het 'zou' moet zijn, maar ik kan er niet de vinger opleggen waarom. Waarschijnlijk omdat het aan ze gevraagd zou worden.quote:Ook zouden zeven topmannen, waaronder voormalig directeur Howard Stringer, mogelijk gevraagd worden van hun bonus af te zien.
nieuws: Epic werkt aan pc-game:
Zie hazan1900 in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41"quote:die door veel ontwikkelaars en uitgevers gelicenseerd zou worden.
nieuws: Epic schrapt Gears of War: Exile:
Ook hier moet het gecanceld zijn.quote:Gears of War: Exile was een onaangekondigde game waar ik geen details over bekend kan maken die inmiddels gecancelled is.
nieuws: Epic schrapt Gears of War: Exile:
Opduiken --> opdoken.quote:Zo zou de naam horen bij een game waar al in november 2010 geruchten over opduiken
Vaststaandquote:Vanwege de besturing met Kinect zou de speler zich in Gears of War: Exile via een vasstaand pad verplaatsen,
Ondanks moet waarschijnlijk onlangs zijn?quote:De Franse makers van Kinect Rush toonden ondanks echter aan dat ontwikkelaars de speler met Kinect wel degelijk meer bewegingsvrijheid kunnen geven.
nieuws: Microsoft stopt met algemene ondersteuning Windows Vista:
Er mist een punt na de inleiding.quote:terwijl ook nieuwe versies van bijvoorbeeld Internet Explorer niet meer worden ondersteund
nieuws: Vodafone: netwerk is weer stabiel:
Haddden --> haddenquote:Dat klanten in het hele land last haddden van de storing
Reviews:
reviews: Ridge Racer: Unbounded:
 'tje voor 'zo' mag weg.quote:maar is nooit zo sterk aanwezig of zo leidend als in bijvoorbeeld Need for Speed
Nog een  .quote:en dat leidt tot een pittige game.
reviews: Ridge Racer: Unbounded:
wat --> waarquote:Dat is precies wat Ridge Racer: Unbounded voor is bedoeld
Zo te zien geeft dit racespel aanleiding tot een veelvuldig gebruik van de spatiebalkquote:De andere racetypes die je tegenkomt, variërend van normale races waarin je er op los kunt
reviews: Hands-on: Aliens - Colonial Marines:
Deze hands-on belooft veel goeds, foutje in de eerste zin. Hopelijk zit ik ernaast.quote:Als we Randy Pitchford, directeur van Gearbox Sofftware, moeten geloven
Sofftware moet natuurlijk Software zijn.
reviews: Hands-on: Aliens - Colonial Marines:
Als er een paar foutjes worden verbeterd wordt het zo:quote:De ene loadout heeft een mitrailleur of pulse rifle als primair en shotgun als secundair wapen, de andere een wat sterkere shot gun als primair en een mitrailleur als secundair wapen.
reviews: Hands-on: Far Cry 3 multiplayer:quote:De ene loadout heeft een mitrailleur of pulse rifle als primair en een shotgun als secundair wapen, de andere een wat sterkere shotgun als primair en een mitrailleur als secundair wapen.
World met hoofdletter draagt in elk geval bij aan de leesbaarheid.quote:en ontwikkelde onder meer Ground Control en world in Conflict.
reviews: Toshiba AT200: prijzige lichtgewicht:
Officieel gezien is sjiek geen woord. Het zou daarom chic moeten zijn.quote:De AT200 is op het eerste gezicht mooi afgewerkt en sjiek
reviews: Hands-on: Guild Wars 2 - de basis:
Waarschijnlijk is het woordje 'een' weggevallen --> Er is nog een reden...quote:"Er is nog reden," stelt Flannum
Extra spaties voor gelden.quote:- zoals quests hier officieel heten -gelden,
De zin eindigt zonder punt.quote:verdere verloop van het spel Het aanmaken is dan ook een uitgebreid proces
Ik ken het spel verder niet, maar mijn common sense zegt dat het commoner moet zijn.quote:en kunt daarbij kiezen uit street rat, commomer en nobility
Er moet een komma komen tussen de twee werkwoorden 'wil' en 'kan'.quote:Wie wil kan de verhaallijn geheel overslaan, stelt Flannum.
nieuws: Minister Verhagen verdedigt zich na Acta-kritiek:
Opgelegd en 'niet-deelnemende'quote:Ook stelt Verhagen dat er geen indicaties zijn dat de Acta-regels oplegd zullen worden aan niet deelnemende landen door deze bijvoorbeeld op te nemen in handelsverdragen
Zo, dat lijkt mij wel weer even genoeg! Ik hoop dat het op een pagina past
Reg. datum: 25-07-2003
Het is "Chrysler", niet Crysler. Dit staat fout in zowel de titel als in de text.
Niet Ubuntu Mint, maar Linux Mintquote:De startup sponsort al een aantal KDE-projecten, waaronder KDE MenuEditor, KDE FolderView en de KDE-versie van Ubuntu Mint.
Reg. datum: 12-09-2005
Kununtu-hoofdontwikkelaar Jonathan Riddell
moet uiteraard worden
Kubuntu-hoofdontwikkelaar...
Moet mei zijn. Zie de laatste seconden van het filmpje of het eerste gerelateerde artikel.quote:Trailer waarin The Barbarian centraal staat, een van de speelbare classes in Diablo III, de rpg die vanaf 15 maart te koop is.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Twee keer 'te', dat is te veelquote:om in 1953 een eigen te zaak te beginnen die typemachines repareerde.
Canon 550D, 18-55mm, 55-250mm | Flickr
Verbroken --> gebrokenquote:De vernieuwde Fire-, Blade- en Netra-servers zouden volgens Oracle een aantal benchmarkrecords hebben verbroken.
Verbroken --> gebrokenquote:x86-servers een aantal benchmarkrecords hebben verbroken in SPEC CPU2006,
nieuws: Amazon voegt in-app-aankopen toe aan Appstore:
Vier keer zoveel alsquote:Amazon zou maar liefst vier keer zoveel omzetten dan Google
nieuws: Google test OpenFlow-protocol op eigen netwerk:
Het maakt mij niet uit voor welke vorm van datacentra/datacenters gekozen wordt, maar beiden gebruiken lijkt mij niet het beste!quote:dataverbindingen tussen diverse datacentra. Hoeveel datacenters bij de proef betrokken zijn
quote:Zo publiceeerde UnwiredView een
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
quote:Het apparaat heeft een 7"-touchscreen en is volgens de fabrikant waterdicht en schokvast.
quote:De Storybook-tablet is volledig spatwaterdicht en kan volgens Intel een val op beton vanaf 70cm hoogte overleven.
Het paneel van de D5000 spiegelt flinkt
moet zijn : flink
Cable.
Windows-pc's?quote:bestanden met Window-pc's kunnen worden gedeeld.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerkoverlast
Hier mist 'als de backlight' of 'gezet wordt' moet er tussenuit.quote:Met de backlight op stand 6 is dat echter niet storend, maar op stand 16 gezet wordt zijn de vlekken
reviews: Roundup: drie betaalbare 46"-hdtv's:
Ik vroeg mij al af waar jullie de tweede kabelaansluiting vandaan haalden, maar de spatie is weggevallen voor 'en'.quote:s/pdif-uitgang en een analoge audio-out, de kabelaansluitingen twee usb 2.0-poorten.
In 'de' grafiekquote:maar in grafiek hieronder is te zien dat er veel te veel groen en te weinig rood
Verticaalquote:Met de vertikaal scrollende tekst had de G30 minder moeite.
Of 'standaardhelderheid' of 'heeft standaard een helderheid'quote:De Philips 5606-tv heeft een standaard een helderheid van maar liefst 271cd/m²
'is' mag wegquote:Gemiddeld is heeft het zwart een helderheid van 0,0271cd/m²
Ik weet niet of er gesproken kan worden over de horizontaal.quote:Vooral rond de horizontaal is het effect zeer storend
Nogmaals verticaal.quote:als bij vertikaal scrollende tekst weer uitstekend weergegeven.
nieuws: Intel onthult Studybook-tablet voor opkomende markten:
Het is toch de Studybook?quote:De Storybook-tablet is volledig spatwaterdicht en kan volgens Intel een val op beton vanaf 70cm hoogte overleven
Inmiddels wat ouder, maar hier werd naar gelinkt vanuit het artikel van Lenovo.
nieuws: Hands-on: Lenovo's klapbare W8-ultrabook met ips-touchscreen:
Opleveren.quote:in combinatie met Intels ultrabook-concept, een nieuwe productcategorie gaat opeveren:
Hopelijk.quote:Hopenlijk worden de scharnieren na verloop van tijd niet zo zwak dat het scherm
convertibles.quote:Ten opzichte van alle swivels, convertables en andere hybrides
hazan1900 wijzigde deze reactie 11-04-2012 11:38 (20%)
Reg. datum: 10-10-2008
Zou het niet beter zijn om daar "11 maart 2011" van te maken?Japan heeft na de verwoestende aardbeving en tsunami van 11 maart te kampen met ernstige energietekorten.
Reg. datum: 23-03-2008
nieuws: Smartphoneverkopen Nokia nemen af met de helft
sandr wijzigde deze reactie 11-04-2012 16:22 (64%)
Ja dat moet mm zijnquote:Marijn100 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:32:
In nieuws: Western Digital introduceert 7mm dikke harde schijf lijkt mij 9,5" wel erg groot.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
*Barleone heeft zijn verzopen HTC Touch na kijkoperatie weer werkend!!
Nope, ik heb het even nageteld en het zijn er echt 41 miljoen.quote:sandr schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:22:
41MP-camera moet denk ik 4.1MP-camera zijn.
nieuws: Smartphoneverkopen Nokia nemen af met de helft
Rest is done
Reg. datum: 25-09-2006
nieuws: Gebruikers met 720p-monitor verslaan 1024x768-pixelbezitters
Gok dat het 1080 moet zijn ofwel een typo
Reg. datum: 09-09-2005
SmiGueL wijzigde deze reactie 11-04-2012 19:15 (8%)
Q6600 @ 8x425=3400MHz || Asus P5K-E Wifi || 6GB @ DC || nVidia 8800GTS 320MB OC'ed || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 + 4x500GB WD @ dual RAID-0 || Zalman 600W HP || Logitech MX 518 || Samsung 226BW 22" + Samsung UE32B7000 32"
Reg. datum: 09-09-2005
Toch staat er nog steeds 1680 x 1024quote:
SmiGueL wijzigde deze reactie 11-04-2012 22:55 (16%)
Q6600 @ 8x425=3400MHz || Asus P5K-E Wifi || 6GB @ DC || nVidia 8800GTS 320MB OC'ed || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 + 4x500GB WD @ dual RAID-0 || Zalman 600W HP || Logitech MX 518 || Samsung 226BW 22" + Samsung UE32B7000 32"
1680x1024 moet 1680x1050 zijn (laatste alinea).
edit: leren lezen. smiguel had het al gepost.
cPT.cAPSLOCK wijzigde deze reactie 11-04-2012 22:54 (9%)
Alles over mijn WP7 app is te vinden op het IOU DevBlog!
dat Motorola teveel geld vraagt -> dat Motorola te veel geld vraagt
I have the cape.
De komma is overbodig en komt sowieso niet ten goede aan de leesbaarheid van de zin.quote:vooraf het advertentieniveau, de intensie en hoeveelheid van de advertenties, instelt
nieuws: Spotify maakt embedden muziek mogelijk:
Samen met Spotifyquote:Verschillende binnenlandse en buitenlandse media werken samen Spotify
nieuws: Google vernieuwt interface Google+:
Commentaren er worden gegeven.quote:ontwikkelen en welke commentaren er wordt gegeven.
nieuws: Synology komt met twee Rack Station-opslagsystemen:
Wederom de befaamde MBp/s constructie. Kiezen tussen MBps en MB/s.quote:Synology lees- en schrijfsnelheden behalen van respectievelijk 201 en 194 MBp/s
Er zit geen punt aan deze zin. Daarnaast klinkt 'eenvoudig mogelijk' niet goed. Mogelijk kan in dezen weggelaten worden of het woord 'gemakkelijk' zou hier niet misstaan.quote:vastgezet; het is dus niet eenvoudig mogelijk om het geheugen of de ssd te vervangen
We mag een keer weg.quote:maar hebben ook een vrij zware aanslag waardoor we we af en toe een lettertje misten
Ove --> over.quote:die ervoor zorgt dat de vingers soepel, maar niet té soepel ove het oppervlak gaan
reviews: XPS 13: Dells ultrabook nader bekeken:
Er moet een spatie na het koppelstreepje na 3.0.quote:Daarnaast zorgt deze netwerkkaart voor bluetooth 3.0-en Wireless Display-ondersteuning
Vaste.quote:We draaien onze vast set benchmarks om dit te onderzoeken.
Spatie te veel voor ook.quote:dezelfde processor. Ook bij het
Op achterstand worden gezet.quote:waarmee veel concurrenten op worden achterstand gezet.
Missend lidwoordje 'het' voor hd-videobestand.quote:Met Handbrake coderen we hd-videobestand voor gebruik op de iPad
The whole secret of arguing is not to listen to what the other person is saying - Terry Pratchett
Reg. datum: 14-01-2003
Einde tweede alinea:
...dat...quote:...Android-mobieltje die de gebruiker bij zich draagt.
Dell XPS 17 3D, 1920x1080, 12 G, Crucial M4 64G
Reg. datum: 21-10-2007
Reg. datum: 22-06-2003
laatste alinea, 1-na-laatste regel: waanneer --> wanneer
De authenticatie via de handpalm maakt het gebruiik van een bankkaart onnodig.
Chiri mo tsumori yamato nari.
Volgens mij hoort daar een spatie tussen. Over de rest van deze zin: zie mijn andere post in GRquote:Het heeft daarvoor technologie ontwikkeld die gebruikmaakt van elektromagnetische resonantie, waarbij smartphone en ultrabook naast elkaar liggen bij het opladen.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
'gebruikmaakt' is correct.quote:tes_shavon schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:12:
nieuws: Intel laat ultrabooks mobieltjes draadloos opladen
[...]
Volgens mij hoort daar een spatie tussen. Over de rest van deze zin: zie mijn andere post in GR
Op het einde van deze zin en het begin van dan de volgende staat "Die game" .. moet dit niet "Dit game" zijn?quote:In maart verscheen nog Street Fighter X Tekken, waarin characters uit Capcoms Street Fighter-games het opnemen tegen strijders uit Namco Bandai's Tekken-serie. Die game verscheen
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D70s | Nikor AF-S DX 18-70mm | Nikon SB600
The whole secret of arguing is not to listen to what the other person is saying - Terry Pratchett
Reg. datum: 09-12-2009
nieuws: EMC ontvouwt zijn Vspex-cloudplatform
quote:De kant-en-klare Vspex-systemen kunnen voorzien worden van enterprise-software van Microsoft, SAP of Oracle, terwijl voor de virtual desktop infrastructure Microsofts Hyper-V, VDI van Cytrix of vSphere van VMware ingezet kan worden. Cisco en Brocade nemen de netwerkcomponenten voor hun rekening.
Reg. datum: 11-09-2003
To question is to grow.
RoD wijzigde deze reactie 13-04-2012 00:55 (11%)
Reg. datum: 10-10-2008
Reg. datum: 22-01-2004
Assassins is hier meervoud, dus de bezittelijke vorm (Assassin's) is fout.
Dit geheel werd aan een krachtig magneetveld onderworpen en er werd elektriciteit doorheen gevoerd. (punt mist)
[...]
Tot nu toe waren er geen andere aanwijzingen voor het bestaan van het deeltje. Majorana-deeltjes zouden onder meer van toepassing kunnen zijn in topologische quantumcomputers kwantumcomputers, maar voorlopig lijkt dat toekomstmuziek.
Reg. datum: 05-08-2002
Dit geheel werd aan een krachtig magneetveld onderworpen en er werd elektriciteit doorheen gevoerdPUNT
Strikt genomen heb je gelijk. We kiezen echter bewust voor deze schrijfwijze, ter onderscheid van de betekenis 'hoeveelheids'- en om elke associatie met die hallen te vermijdenquote:G33rt schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:13:
Tot nu toe waren er geen andere aanwijzingen voor het bestaan van het deeltje. Majorana-deeltjes zouden onder meer van toepassing kunnen zijn in topologische quantumcomputers kwantumcomputers, maar voorlopig lijkt dat toekomstmuziek.
Punt is gezet.
Is het niet een tikje ironisch om de associatie met hoeveelheid te willen vermijden wanneer het over kwantummechanica gaat? Dat is nu juist het hele conceptquote:Delpozo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:21:
[...]
Strikt genomen heb je gelijk. We kiezen echter bewust voor deze schrijfwijze, ter onderscheid van de betekenis 'hoeveelheids'- en om elke associatie met die hallen te vermijden
Punt is gezet.
Reg. datum: 28-05-2006
In "Intel introduceert 910-serie pci-express-ssd's" (nieuws: Intel introduceert 910-serie pci-express-ssd's) staat "Het het-geheugen" aan het begin van de laatste alinea.
Groet,
Recursio
Goed gelezen? het-geheugen kloptquote:Recursio schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:45:
Beste,
In "Intel introduceert 910-serie pci-express-ssd's" (nieuws: Intel introduceert 910-serie pci-express-ssd's) staat "Het het-geheugen" aan het begin van de laatste alinea.
Groet,
Recursio
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Pagina: vorige 1 ... 66 67 68 ... 128 volgende laatste