Jaja, het is gebeurd, ik heb een blunder van desastreuze proporties gemaakt. Ik heb zojuist in een poging om wat spam op te ruimen niet de berichten van deze spammer in een topic in de Trashcan gemerged, maar alle berichten in alledrie deze topics bij elkaar in één topic ondergebracht. Ik zit nu dus met één groot topic dat ik handmatig kan gaat uitsplitsen. 
De topics die hier in elk geval slachtoffer van zijn geworden zijn [Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 15, Het grote Volvo topic - Deel 4 en [SC2 Toernooi] GoT Open #1. Gelukkig lopen die onderwerpen zo ver uiteen dat dat redelijk makkelijk handmatig te splitsen is.
In de loop van het komende uur gaan die topics dus hun posts terug krijgen.
Mijn nederige excuses voor de overlast die dit mogelijk tot gevolg heeft, en hierbij ook de belofte dat dit nooit meer gaat gebeuren al was het maar om mezelf nooit meer in MED aan de schandpaal te hoeven nagelen.
Ik zie het uitlachtopic in de HK wel verschijnen als ik klaar ben met fixen. Zeef helpt overigens mee, waarvoor mijn dank!
De topics die hier in elk geval slachtoffer van zijn geworden zijn [Macbook Pro] Ervaringen & Discussie - deel 15, Het grote Volvo topic - Deel 4 en [SC2 Toernooi] GoT Open #1. Gelukkig lopen die onderwerpen zo ver uiteen dat dat redelijk makkelijk handmatig te splitsen is.
Mijn nederige excuses voor de overlast die dit mogelijk tot gevolg heeft, en hierbij ook de belofte dat dit nooit meer gaat gebeuren al was het maar om mezelf nooit meer in MED aan de schandpaal te hoeven nagelen.
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 21-12-2010 02:05 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.