knm schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:05:
Ik heb 2 vraagjes...
Over dat GPRS uitzetten heb ik een vraag.
1) Ik doe Instellingen - Connectiviteit - Packetinstellingen - Actief toegangpunt - eigen aangemaakte genaamd leeg met packet gegevens toegangspunt gevuld met "leeg".
2) heb ik via Configuratie - Voorkeurstoeganspunt - eigen aangemaakt toegangs punt (via Persoonlijke instellingen - eigen toegangspunt met bullshit instellingen).
Ik heb (en ik heb geen la$t van GPR$):
bij 1) Instellingen - Connectiviteit - Packet-gegevens
Packet-gegevensverbinding "Wanneer Nodig"
onder - Packet-gegevensinstellingen
----->>> Actief toegangspunt 1 (te kiezen uit een lijstje)
onder Act. toegangspt. bewerken
Alias toegangspunt
Toegangspunt 1
----->>> Packet-gegev.toegangspunt heb ik niks ingevuld, is leeg.
Dus geen Bullshit of het woord leeg, helemaal niets ingevuld.
bij 2) heb ik Instellingen - Configuratie
hier zitten bij mij vier menu entries. Nergens is wat ingevuld. Het woord Bullshit of welk ander zelf gemaakt woord (bij 2 ??) komt niet voor. Het woord leeg tussen ronden haken wordt dan getoond: (Leeg)
Dus ook - Voorkeurstoeganspunt - is bij mij (Leeg)
Als ik de tweede menu entry klick (Std. in alle toepassingen) dan wordt er geprotesteerd:
"Geen standrd-configuratie-instellingen beschikbaar"
Gelukkig maar want ik zie dus nooit een G icoontje in mijn scherm. Ik gebruik dus nooit GPR$. Ik accepteer dan ook dat de helft van de APPs die standaard op de telefoon zitten het niet doen. Bijvoorbeeld ook de Ovi Store.
Als ik een SMS van Nokia krijg (dat gebeurde van de week) om een Grati$ vernieuwde ringtone op te halen bij
http://ct.nokia.com/?732864814 dan krijg ik de foutmelding:
"Ongeldige web-instellingen"
Gelukkig maar. Ik kan me herinneren dat ik wel eens met Webinstellingen heb gespeeld en dan ging ik ook voortdurend GPRSsen. Wel leuk maar mij te duur. En KPN maar klagen dat we die telefoons verkeerd gebruiken. Ik gebruik Wifi regelmatig. Surf me suf zogezegd en mij kunnen de meegeleverde APPs gestolen worden.
Weet iemand hoe ik die eraf krijg?