Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
Inhoudsopgave | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Introductie | |||||||||||||||||||
Dit topic is bedoeld om problemen te bespreken rond de game 'Battlefield: Bad Company 2' van Electronic Arts / DICE. Het is ontstaan om de inhoudelijke discussies en discussies over problemen van elkaar te scheiden. | |||||||||||||||||||
Systeemeisen PC | |||||||||||||||||||
Uiteraard zijn deze gegevens van toepassing op de PC-versie van de game! | |||||||||||||||||||
Veelgestelde vragen | |||||||||||||||||||
• Vraag: Help, ik krijg de melding "Failed to connect to EA Online", wat nu? Antwoord: Elke Dinsdag om 11u heeft EA onderhoud aan de servers, wellicht dat je daarom niet kan spelen. • Vraag: Ik heb de game via Steam aangeschaft, is er een mogelijkheid een back-up te maken? Antwoord: Ja, vanuit Steam kan je een back-up hiervan maken (howto) • Vraag: Ik heb mijn versie via de EA Store gekocht, maar waar kan ik nu mijn activeringscode vinden? Antwoord: Zie ozziestroker1 in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4" • Vraag: Ik heb een kickass PC, maar heb toch performance problemen, heb je tips? Antwoord: Jazeker, je kan beginnen met v-sync uit te zetten en als dat niet voldoende helpt, kan je (eventueel) DX9 forceren. Dit is terug te vinden in een tweakguide. Bedankt voor de tip, riffey#4! • Vraag: Ik word met de PC-versie alleen maar gekicked, hoe kan dat? Antwoord: Waarschijnlijk is jouw Punkbuster versie niet up-to-date, download en draai de updater. • Vraag: Ik heb last van (spawn)lag, hoe kan dat? Antwoord: Probeer er voor te zorgen dat jouw Mijn Documenten folder lokaal op de PC staat, dat wil wel eens helpen. Ook kan het zijn, dat je jouw virusscanner even moet uitschakelen, danwel de BFBC2 mappen moet excluden bij jouw scanner, zodat hij deze overslaat. • Vraag: Ik heb zo'n last van (spawn)lag, is daar wat aan te doen? Jazeker, het is niet officieel bevestigd of (op moment van schrijven) niet opgelost met een patch, maar je kan je BFBC2 folder toevoegen als uitzonderingen binnen je anti virus scanner. Er is meerdere malen bevestigd dat dit werkt, dus vooralsnog lijkt dit de enige oplossing te zijn. • Vraag: Ik heb last van (spawn)lag (en gebruik Windows 7), hoe kan dat? Op het Steam-forum is een tip verschenen die wellicht uitkomst biedt. • Vraag: Ik krijg meldingen over PunkBuster, help!? Je zou in ieder geval al kunnen beginnen met het updaten van PunkBuster. • Vraag: Is er wat te doen aan die lange laadtijden Als je een AMD / ATi videokaart gebruikt, installeer dan de 10.4a Catalyst drivers. Missen jullie nog vragen en antwoorden, stuur CptChaos een DM. | |||||||||||||||||||
Handige links | |||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||
Regels | |||||||||||||||||||
|
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 04-08-2010 21:17 ]