Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WVobe868wlnsa7u9IdC3BtCE/full.png
Inhoudsopgave
Introductie

Dit topic is bedoeld om problemen te bespreken rond de game 'Battlefield: Bad Company 2' van Electronic Arts / DICE. Het is ontstaan om de inhoudelijke discussies en discussies over problemen van elkaar te scheiden.
Systeemeisen PC

MinimaalAanbevolen
Processor2GHz DualcoreQuadcore
Geheugen2GB DDR2>2GB DDR2
Grafische kaartNvidia 7800GT | Ati X1900Nvidia GTX 260 | Ati 4870
BesturingssysteemWindows XPWindows Vista/7
Vrije schijfruimte15GB voor digitale | 10GB voor disc-versie

Uiteraard zijn deze gegevens van toepassing op de PC-versie van de game!
Veelgestelde vragen

Vraag: Help, ik krijg de melding "Failed to connect to EA Online", wat nu? :?
Antwoord: Elke Dinsdag om 11u heeft EA onderhoud aan de servers, wellicht dat je daarom niet kan spelen.

Vraag: Ik heb de game via Steam aangeschaft, is er een mogelijkheid een back-up te maken? :?
Antwoord: Ja, vanuit Steam kan je een back-up hiervan maken (howto)

Vraag: Ik heb mijn versie via de EA Store gekocht, maar waar kan ik nu mijn activeringscode vinden? :?
Antwoord: Zie ozziestroker1 in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 4"

Vraag: Ik heb een kickass PC, maar heb toch performance problemen, heb je tips? :?
Antwoord: Jazeker, je kan beginnen met v-sync uit te zetten en als dat niet voldoende helpt, kan je (eventueel) DX9 forceren. Dit is terug te vinden in een tweakguide. Bedankt voor de tip, riffey#4!

Vraag: Ik word met de PC-versie alleen maar gekicked, hoe kan dat? :?
Antwoord: Waarschijnlijk is jouw Punkbuster versie niet up-to-date, download en draai de updater.

Vraag: Ik heb last van (spawn)lag, hoe kan dat? :? (#1)
Antwoord: Probeer er voor te zorgen dat jouw Mijn Documenten folder lokaal op de PC staat, dat wil wel eens helpen. Ook kan het zijn, dat je jouw virusscanner even moet uitschakelen, danwel de BFBC2 mappen moet excluden bij jouw scanner, zodat hij deze overslaat.

Vraag: Ik heb zo'n last van (spawn)lag, is daar wat aan te doen? :? (#2)
Jazeker, het is niet officieel bevestigd of (op moment van schrijven) niet opgelost met een patch, maar je kan je BFBC2 folder toevoegen als uitzonderingen binnen je anti virus scanner. Er is meerdere malen bevestigd dat dit werkt, dus vooralsnog lijkt dit de enige oplossing te zijn.

Vraag: Ik heb last van (spawn)lag (en gebruik Windows 7), hoe kan dat? :? (#3)
Op het Steam-forum is een tip verschenen die wellicht uitkomst biedt.

Vraag: Ik krijg meldingen over PunkBuster, help!? :?
Je zou in ieder geval al kunnen beginnen met het updaten van PunkBuster.

Vraag: Is er wat te doen aan die lange laadtijden :?
Als je een AMD / ATi videokaart gebruikt, installeer dan de 10.4a Catalyst drivers.

Missen jullie nog vragen en antwoorden, stuur CptChaos een DM.

Handige links
Regels

Afbeeldingslocatie: http://gioli.nl/tweakers/mbr_wrng.png   

• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn uit den boze!

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 04-08-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-07 14:37
Nou, zal ik dan maar het eerste probleem melden! Ik kan niet inloggen! Volgens mij wel meer mensen! Ligt EA plat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb mijn firewall uitstaan, poorten opengezet en ik voer BFBC2 uit als admin, maar nog steeds krijg ik bij elke server de melding "connection to server has been lost"

Ik draai overigens windows 7 64bit.

Het is echt belachelijk dat ik in de 2 dagen dat ik het spel nu bezit nog geen 3 potjes heb kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Idem.

Maarja iedereen blijft maar proberen en das natuurlijk logisch maar de druk op die servers blijft wel huge zo

[ Voor 91% gewijzigd door Murk op 05-03-2010 22:18 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Idd meer mensen last van, hopen dat ze dingen aan het fixen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
yep lijkt er wel op heb het zelfde probleem samen met meer clan m8 van mij

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik heb het gevoel, dat alles traag is, behalve het nu niet kunnen inloggen, is het laden van de game ook heel traag, beta was veel sneller. Heb het gevoel dat de hitdeactie heel slecht is.

En die hoorn, wat verschrikkelijk irritant. heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Als er iemand is die zich geroepen voelt om dit topic samen met mij te beheren, laat het me even weten in een DM! :)

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293659

Ik kan ook niet meer inloggen, hopenlijk fixen ze het snel, ik wil weer spelen!

Edit: op pc, kreeg net wel het schermpje waarop ik username/password kon invullen, maar daarna zelfde foutmelding. Grrr.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 293659 op 05-03-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Als jullie nou is aangeven op welk platform jullie niet kunnen inloggen, dan is er in ieder geval daar al meer duidelijkheid over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Op de PC is het niet meer mogelijk in te loggen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-07 11:18

flessuh

Set sail for fail!

Safaci schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:16:
Nou, zal ik dan maar het eerste probleem melden! Ik kan niet inloggen! Volgens mij wel meer mensen! Ligt EA plat ofzo?
ik denk dat dat wel het geval is..... wel sneu dat ik een DC krijg en de rest van mn clan door kan spelen...
morgen maar weer kijken

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Tito129 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:18:
Ik heb het gevoel, dat alles traag is, behalve het nu niet kunnen inloggen, is het laden van de game ook heel traag, beta was veel sneller. Heb het gevoel dat de hitdeactie heel slecht is.

En die hoorn, wat verschrikkelijk irritant. heel erg.
oh die hoorn doet echt pijn aan je oren gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Kan geen verbinding maken met de EA servers op de PS3, en volgens mij heeft iedereen er last van.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zal gelijk nog maar even wijzen op de regels die in de TS staan!
Voor problemen omtrent BFBC2 moet je hier wezen maar posts dat je niet in kunt loggen zonder het platform te vermelden en dat meteen door tig users is niet de bedoeling! Denk daar dus in het vervolgd even aan!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Laatst online: 28-09-2024
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/427195.page
servers worden gereset en geupdate

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre-r
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:48
na een dag spelen van bfbc2 dacht ik vandaag eraan om die updater is te draaien, maar na dat te hebben gedaan kan ik het spel niet meer spelen.(waar hij dus een update vond)
ik kan nog wel in het menu komen, en als ik op resume klik voor me single player campaign gaat hij ook gewoon naar het load menu waar hij alles netjes doet, maar als het loaden klaar is het en het plezier moet beginnen crashed de game zonder fout melding of wat dan ook, elke keer weer.
online kan ik helaas niet testen vanwege de reboots van de ea servers.
heb al geprobeerd om in admin mode te spelen, in compatibility modus en heb dx9 geforceerd maar mocht niet helpen.

specs:
windows 7 x64
nvidia 8800gt
core 2 duo e8200
2 GB ram
GigaByte GA-P35-DS3P

[ Voor 10% gewijzigd door Jurre-r op 05-03-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691

Heb je de drivers van je nVidia geupdate? wat voor geluidskaart heb je?

Yep, ik heb wel vandaag een uurtje kunnen spelen, maar al het hele avond niet kunnen inloggen en het lijkt wel een groot probleem te zijn, je kan het verder lezen http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/3827.page

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 36691 op 06-03-2010 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Ik kan ook niet inloggen. [PC]

[ Voor 95% gewijzigd door Twammo op 06-03-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 12-05 09:41

Twammo

PSN: rtwouda

Jurre-r schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:18:
na een dag spelen van bfbc2 dacht ik vandaag eraan om die updater is te draaien, maar na dat te hebben gedaan kan ik het spel niet meer spelen.(waar hij dus een update vond)
ik kan nog wel in het menu komen, en als ik op resume klik voor me single player campaign gaat hij ook gewoon naar het load menu waar hij alles netjes doet, maar als het loaden klaar is het en het plezier moet beginnen crashed de game zonder fout melding of wat dan ook, elke keer weer.
online kan ik helaas niet testen vanwege de reboots van de ea servers.
heb al geprobeerd om in admin mode te spelen, in compatibility modus en heb dx9 geforceerd maar mocht niet helpen.

specs:
windows 7 x64
nvidia 8800gt
core 2 duo e8200
2 GB ram
GigaByte GA-P35-DS3P
Speel je met de DVD in je drive? Dit probleem had ik ook en nadat ik de DVD weer in de drive had gestopt was het verder prima.

Try it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
okay ik begin gek te worden van dit spel. Hier komt mijn probleem en als iemand hier de oplossing voor weet heel graag.
Probleem.
Donderdag mijn Limited Edition in de post gekregen dus meteen gaan installeren, spel op zich installeerd correct, wil dus gaan spelen en wilt dus eerst de update doen okay ik ga ervoor. Update gedaan en start het spel op en meteen is mijn pc totaal vast gelopen.
Dus ik het spel geprobeerd eerst te repareren via de dvd en vastloper, deinstalleren ditto meteen vast loper, geprobeerd in safemode en helaas daar werkt de installer dus weer niet (leuke Bill Gates) om dit op te lossen ben ik naar een recovery gegaan van zeg 3 dagen terug en weer geprobeerd het spel te installeren en weer het zelfde liedje. Vanochted (vrijdag) EA gebeld en die hebben me een digitale kopie gegeven, dus dit geinstalleerd en update erover want anders kan je het spel dus niet spelen (leuke EA) en direct vast loper. Weer uninstall gedaan en ook de folder totaal verwijderd en weer opnieuw installeren en je raadt het vastlopers.

Mijn specs:
Windows 7 Ultimate 64bit volledig up to date.
Gigabyte P35-DQ6 rev1.0 met laatste bios F9
Powercolor ATI 4850 met 512mb geheugen drivers van feb (schone driver installatie)
2x 500gb WD Sata schrijven in normale opstelling.
Logitech Media Keyboard 600
Logitech M705 draadloze muis.
USB Headset onbekend merk 5.1 surround.

Oh trouwens met geen enkel spel ooit op deze machine problemen gehad...draai Stalker COP, Mass Effect 2 etc zonder enig probleem.

Als iemand me kan helpen heel graag :) en als ik diegene tegenkom in NL geef ik je zeker een biertje of 10 ;) .... ohja ik woon in Engeland maar dat moet toch niets uitmaken hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 08:20
londonertje schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:34:
okay ik begin gek te worden van dit spel. Hier komt mijn probleem en als iemand hier de oplossing voor weet heel graag.
Probleem.
Donderdag mijn Limited Edition in de post gekregen dus meteen gaan installeren, spel op zich installeerd correct, wil dus gaan spelen en wilt dus eerst de update doen okay ik ga ervoor. Update gedaan en start het spel op en meteen is mijn pc totaal vast gelopen.
Dus ik het spel geprobeerd eerst te repareren via de dvd en vastloper, deinstalleren ditto meteen vast loper, geprobeerd in safemode en helaas daar werkt de installer dus weer niet (leuke Bill Gates) om dit op te lossen ben ik naar een recovery gegaan van zeg 3 dagen terug en weer geprobeerd het spel te installeren en weer het zelfde liedje. Vanochted (vrijdag) EA gebeld en die hebben me een digitale kopie gegeven, dus dit geinstalleerd en update erover want anders kan je het spel dus niet spelen (leuke EA) en direct vast loper. Weer uninstall gedaan en ook de folder totaal verwijderd en weer opnieuw installeren en je raadt het vastlopers.

Mijn specs:
Windows 7 Ultimate 64bit volledig up to date.
Gigabyte P35-DQ6 rev1.0 met laatste bios F9
Powercolor ATI 4850 met 512mb geheugen drivers van feb (schone driver installatie)
2x 500gb WD Sata schrijven in normale opstelling.
Logitech Media Keyboard 600
Logitech M705 draadloze muis.
USB Headset onbekend merk 5.1 surround.

Oh trouwens met geen enkel spel ooit op deze machine problemen gehad...draai Stalker COP, Mass Effect 2 etc zonder enig probleem.

Als iemand me kan helpen heel graag :) en als ik diegene tegenkom in NL geef ik je zeker een biertje of 10 ;) .... ohja ik woon in Engeland maar dat moet toch niets uitmaken hiero :)
Je zou eventueel de Catalyst 10.3 BETA kunnen proberen. Deze heeft bij mij ook veel problemen opgelost. Ik had ook freezes en me pc hing gewoon helemaal. Na de update, nergens meer last van (downloadlink: http://www.techpowerup.com/downloads/1763/mirrors.php )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Laatst online: 01-08-2024
da_PSI... nopes gedaan nu net...restart en eerst de ouwe drivers verwijderd, punkbuster een update gegeven, en weer BC2 opstarten en weer een vastloper....denk dat ik maar mijn system ga formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 08:20
londonertje schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 01:59:
da_PSI... nopes gedaan nu net...restart en eerst de ouwe drivers verwijderd, punkbuster een update gegeven, en weer BC2 opstarten en weer een vastloper....denk dat ik maar mijn system ga formatteren.
Al geprobeerd zonder de usb-headset?.., denk alleen hardop mee... Maar denk dat format C:/ toch de best optie is...

[ Voor 10% gewijzigd door da_PSI op 06-03-2010 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Edit: Niet meer nodig :)

[ Voor 97% gewijzigd door Pheace op 06-03-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanaf de releasedag misschien ook nog maar een klein uurtje online kunnen spelen, ene keer lukt het wel en dan weer niet.

Het lijkt ook wel of ik alleen maar servers inkom als ik het punkbusten vinkje ook uitvink, met punkbuster aangevinkt zie ik veel meer servers alleen kom er echt niet in.

PB wel alle updates ook via de updater.
Maar wat nog broerder is, ik kan soms zelf de singleplayer niet meer starten, resume game wordt gewoon aangeklikt maar er gebeurd helaas verder niks.

Had maandag een dagje vrij willen nemen maar denk dat het de moeite niet is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348886

Dit is het problementopic en niet het klaagtopic en hoort dit hier dus niet thuis.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 06-03-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-02-2023
Ik heb ook problemen met dit spel. Hij crashed steeds.
Langer als 10 minuten heeft de game het nog niet gedaan.
Ik kan wel met servers connecten(als hij niet daar voor als vast loopt) maar op een gegeven moment freezed het beeld en moet ik me pc resetten, heel irritant. Drivers zijn geupdate (catalyst 10.12), en mijn pc voldoet aan de minimale systeem eisen. Ik zal 10.13 beta eens proberen, en DVD er in of eruit maakt geen verschil.
Toch wel weer jammer dit...

EDIT:

10.13 geïnstalleerd, maar nu kan ik weer niet inloggen. "Unable to log in. Please try again" 8)7

EDIT²:

Ook catalyst 10.13 lossen mijn problemen helaas niet op.

[ Voor 15% gewijzigd door Messedup op 06-03-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

ok...ik begin zo onderhand helemaal gestoord te worden van het EA account geneuzel.

** update **

Kom nu _opeens_ wel ingelogd.
Alleen nu lukt het me niet om wat dan ook te joinen.
ik krijg

A) server is vol (en die is niet vol)
B) Problemen met MIJN verbinding. (uhuh)
C) ik klik op "join".....niks.....geen melding...niets.

Meer mensen dit?

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 06-03-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Anoniem: 135756 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:51:
ok...ik begin zo onderhand helemaal gestoord te worden van het EA account geneuzel.

** update **

ik krijg

Meer mensen dit?
Heel veel mensen helaas ;)

Misschien een tip voor iedereen, wellicht zelf ook al geprobeerd maar je weet het nooit.

Ik kom zelf ook geen enkele server in als ik het punkbuster vinkje heb staan, vink ik dit uit dan kom lijkt het toch echt of ik makkelijker een server inkom.
Ik zie bij de server berichten dan trouwens wel staan dat pb gewoon aanstaat maar of dit echt zo is weet ik niet.

Probleem is alleen dat als ik dat pb vinkje uitzet ik bijna geen servers te zien krijg, vinkje aan, veel servers maar niet kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 20:28
Anoniem: 135756 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:51:

** update **

ik krijg

Meer mensen dit?
A en C heb ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tot op heden heb ik nog geen enkele server zien verschijnen in de serverlijst. Wanneer ik een refresh doe, is hij zo'n 30 seconden bezig met zoeken, maar vervolgens verschijnt er niets.

Eerst maar eens afwachten op de fix hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Caponi schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:39:
Tot op heden heb ik nog geen enkele server zien verschijnen in de serverlijst. Wanneer ik een refresh doe, is hij zo'n 30 seconden bezig met zoeken, maar vervolgens verschijnt er niets.

Eerst maar eens afwachten op de fix hiervoor.
Heb je toevallig Peerguardian draaien? die blokkeerd namelijk de ip range van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-06 17:03
Ik werd zojuist uit een game gegooid waarna ik ook niet meer kan inloggen liggen de inlogservers er weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FunFair schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:42:
[...]

Heb je toevallig Peerguardian draaien? die blokkeerd namelijk de ip range van EA
Nee, ik heb de firewall van Windows 7 ook uit, en ik heb het IP-adres van m'n PC ook al als DMZ-IP opgegeven in m'n router, maar dat helpt ook niets.

Het inloggen met m'n EA account gaat verder wel gewoon goed, alleen blijft de serverlijst leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 18:59

GJH

Voxyn schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:45:
Ik werd zojuist uit een game gegooid waarna ik ook niet meer kan inloggen liggen de inlogservers er weer uit?
Zelfde probleem... Kreeg ook de vraag om mijn serial in te vullen met daarna de melding dat die al in gerbuik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-07 22:30
Ik kan naar geen enkele server connecten via de ingame browser (PC versie). Heb alle driver upgedate alsmede pb update. Kan alelen gamen via de optie play now. Meedere dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-06 12:55
Servers liggen er weer uit... Ach ja. Verder 0,0 problemen met het spel, alleen die friendlist doet vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Moet trouwens nog wel even van mezelf melden dat ik vanmiddag makkelijk kon inloggen en een paar uur achter elkaar heb gespeeld. En met tevredenheid :) En kan nu ook nog steeds inloggen.

Serverbrowser laden blijft alleen erg lang duren, en daarnaast zie ik nog steeds geen waardes bij het PING veld.

Verder zijn een paar kolomnamen van de ingame statstable nog niet goed aangepast, er staan bij mij nog dingen als "MP_SCORE" of wat dan ook. Klopt dit of ligt het aan mijn installatie?

[ Voor 3% gewijzigd door Murk op 06-03-2010 22:44 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-06 17:03
Murk schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:43:

Verder zijn een paar kolomnamen van de ingame statstable nog niet goed aangepast, er staan bij mij nog dingen als "MP_SCORE" of wat dan ook. Klopt dit of ligt het aan mijn installatie?
Dat van MP_score heb ik ook idd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348964

kan iemand me helpen met dat punkbuster heartbeat probleem AUB!?
ik heb mijn punkbuster al 10 keer geupdate het helpt niet
ik heb de beta niet dus das ook niet het probleem... iemand nog iets?

Lees eerst de topic waarschuwing en probeer het dan nog maar eens want dit getuigd niet van enig inzet.

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 07-03-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
inloggen gaat vanochtend zeer soepel. Server browser reageert snel, enzovoort.
Nu alleen problemen met punkbuster, die moet ik nog even updaten, want ik krijg steeds een INIT kick oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

In de tweak guide die in de TS gelinked is word nog steeds melding gemaakt van de optie:
- Add “+fullproc” without the quotations to your desktop shortcut or Steam game’s “launch options”. (this should be active at release)
Dice heeft een tijd terug al laten weten dat de fullproc switch niet bestaat. Onzin dus.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Ik heb nu ook dat ik na 10 seconde spelen van een server gekickt word door Punkbuster. Heb hem al handmatig geüpdatet met succes want er was een nieuwe versie. Maar nog steeds kan ik niet langer dan 10 seconden spelen.

Processor:
Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz (2 CPUs), ~2.9GHz
Memory:
4096MB RAM
Hard Drive:
2X Seagate Barracuda 7200.10 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Video Card:
ATI Radeon HD 5700 Series
Monitor:
ProLite E2202WS-2 | 22inch
Sound Card:
Luidsprekers (Creative SB X-Fi)
Operating System:
Windows 7 Ultimate 64-bit

Heb alle drivers ook geüpdatet: videokaart, geluidskaart, en Punkbuster.

Zal Dice met een update moeten komen of ligt het aan mijn pc instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
http://forums.electronica...possible-pb-kick-fix.html

Ik had in eerste instantie ook die extra file van PB (pb.sec) gemist die je in een map moest plaatsen, meesten zullen het wel hebben gedaan maar je weet het nooit.

Kan iemand trouwen voor mij bevestigen dat je wel servers krijgt als je ingame het punkbuster vinkje hebt staan?
En als je dit uitvinkt dat je dan geen servers krijgt?

Ik kan namelijk alleen verversen met het vinkje aan, alleen dan kan ik echt geen server joinen, mocht ik een server kunnen vinden terwijl dit vinkje uitstaat kom ik meestal die server wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Sipio schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:00:
http://forums.electronica...possible-pb-kick-fix.html

Ik had in eerste instantie ook die extra file van PB (pb.sec) gemist die je in een map moest plaatsen, meesten zullen het wel hebben gedaan maar je weet het nooit.
Ja dat had ik ook al uit mezelf gedaan. Ervaring van andere games. Maar goed werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dragonm8 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:18:
[...]

Ja dat had ik ook al uit mezelf gedaan. Ervaring van andere games. Maar goed werkt nog steeds niet.
O.k helaas, net trouwens zelf paar keer een server kunnen joinen maar toen kreeg ik ook voor het eerst weer een PB kick die ik nog niet gezien had.

Leek wel of ik makkelijker een server kon joinen dan gisteren btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

net joinde ik een server ("Konijnen op Aardgas" :D) en er ontbraken allerlei onderdelen van de HUD, en niet de onbelangrijkste... ammocount, crosshair, de map... :/

Na een reboot ontbreken al deze dingen nog steeds in mijn beeldscherm, ongeacht welke server :S Gisteravond was dit nog niet...

[ Voor 28% gewijzigd door Murk op 07-03-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Murk schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:06:
net joinde ik een server ("Konijnen op Aardgas" :D) en er ontbraken allerlei onderdelen van de HUD, en niet de onbelangrijkste... ammocount, crosshair, de map... :/
Hahaha grappig. Was het éénmalig? of heb je er nogsteeds last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
@ murk

Dat is een hardcore server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Hehe hardcore duracell konijnen :+

Nee zonder dollen, zoals ik schreef heb ik het op elke server, en ook na mijn pc te hebben herstart. Zit te piekeren wat er nou verandert kan zijn sinds gisteravond maar geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Hmm, hardcore servers hebben die instellingen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat elke server die je joint een hardcore server is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Nu ik erover nadenk heb ik eigenlijk maar 2 servers geprobeerd waar ik nog niet eerder op gespeeld heb, ik heb er nog wel 1 in history staan waarvan ik weet dat het sowieso geen hardcore is, die zal ik dadelijk eens proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Murk op 07-03-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Voor de punkbuster problemen:
Via http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php kan je pbsetup installeren, hiermee kan je punkbuster handmatig updaten en moet je geen problemen meer hebben met punkbuster. Dit probleem heb ik al eerder gehad met Cod 4 en 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Murk schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:33:
Nu ik erover nadenk heb ik eigenlijk maar 2 servers geprobeerd waar ik nog niet eerder op gespeeld heb, ik heb er nog wel 1 in history staan waarvan ik weet dat het sowieso geen hardcore is, die zal ik dadelijk eens proberen.
Bijna zeker dat je gewoon een paar keer op een hardcore server hebt gezeten ;)

Was trouwens vanmorgen iets te voorbarig met mijn makkelijker in een game komen, het was misschien niet zo druk maar kom nu weer nergens in.

Ook punkbusterinit kick die ik nog niet eerder gehad heb *zucht* (als ik ergens in kom)

En nog steeds niemand die even voor mij wil proberen of jou serverlist wel vernieuwd als je het punkbustervinkje uit hebt staan?

Ik krijg dan namelijk geen nieuwe servers te zien, de enige manier voor mij om servers te zien is het PB vinkje aanzetten, alleen dan kan ik niks joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ze zijn inderdaad niet goed bezig bij EA. Vrijdag en zaterdag lekker kunnen spelen, nu word ik er ook na 10 seconden uit gepleurd met een "PB init failure".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Sipio schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:37:
[...]

En nog steeds niemand die even voor mij wil proberen of jou serverlist wel vernieuwd als je het punkbustervinkje uit hebt staan?
Net gedaan en de lijst ververst wel.... maar hetzelfde probleem, kan wel joinen maar na 10 sec word ik er uit geknikkerd. (met en zonder vinkje) Dus wel of geen vinkje maakt niet uit, de serverbrowser werkt wel gewoon. (ik connect altijd naar 1 van de i3D servers....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ocdaan schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:39:
[...]

Net gedaan en de lijst ververst wel.... maar hetzelfde probleem, kan wel joinen maar na 10 sec word ik er uit geknikkerd. (met en zonder vinkje) Dus wel of geen vinkje maakt niet uit, de serverbrowser werkt wel gewoon. (ik connect altijd naar 1 van de i3D servers....)
Ah ok tnx, dan ligt het waarschijnlijk toch ergens bij mij, ik kan echt geen enkele server vinden met het PB vinkje uit.

( alle updates uiteraard )

Straks maar weer even verder proberen, maar mijn vrij dag die ik morgen wou nemen stel ik nog wel ff uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Het 'probleem' was idd dat ik 2 hardcore servers bezocht had :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
ocdaan schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:37:
Ze zijn inderdaad niet goed bezig bij EA. Vrijdag en zaterdag lekker kunnen spelen, nu word ik er ook na 10 seconden uit gepleurd met een "PB init failure".
Je punkbuster is niet goed geupdate, installeer pbsetup en doe het handmatig, zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik lees net op EA forums dat het aan de servers ligt. Ze moeten ge-reset worden om PB te updaten.

Ik heb net PB opnieuw geinstalleerd, BC2 toegevoegd, game update gedaan en de pc een reset gegeven.

Nu krijg ik een heel kort lijsje als ik het PB vinkje aanzet. (+ not full, empty or password). Als ik probeer te connecten krijg ik 9 van de 10 keer geen melding als server full ofzo, probeerd te connecten maar er gebeurt niets. Het lukte 1 keer wel op een italiaanse server maar daar werd ik ook weer uitgeknikkerd.

lekker waardeloos dus weer van EA :(

/echt vage shit... nog maals pbsetup gedraaid, nu zonder reset. Star0 tde game op, laat het PB vinkje leeg, connect naar een i3d server en nu kan ik wel weer normaal spelen..... heerlijk die logica.... maarja, het wertk weer.... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door ocdaan op 07-03-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
siknu schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Je punkbuster is niet goed geupdate, installeer pbsetup en doe het handmatig, zie mijn post hierboven.
Tnx m8 maar dat wat jij gepost heeft heeft bijna iedereen al gedaan en nog steeds problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

Mocht je alles geupdate hebben voor de PB init Kick, zorg er voor dat je dan even in taakbeheer punkbuster afsluit! daarna werkte de update namelijk hier wel, maar doorvoor nog niet.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://yfrog.com/8bscreenshot095rj
die 2 afsluiten, en daarna BC2 opnieuw opstarten.
(mocht iemand niet weten waar taakbeheer zit, rechtermuis startbalk > taakbeheer starten > tabblad processen

[ Voor 37% gewijzigd door YoVla op 07-03-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-07 10:11
Zo wat is die mouse lag vervelend in dit spel zeg, multiplayer ben ik maar mee opgehouden want wordt toch gekickt door punkbuster, maar dit verpest mn singleplayer ervaring ook aardig. Het is allemaal net niet nauwkeurig genoeg en als je framerate nog wat dropt dan gaat de cursor alle kanten op. Schandalig dat zoiets basaals als muis responsiviteit niet voor elkaar is in zo'n spel. Iemand iets om dit te verbeteren?

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Mouse lag => Graphics lager zetten => mouse lag weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Lukosje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:56:
Mouse lag => Graphics lager zetten => mouse lag weg
Vreemd, wat heeft dat nou met elkaar te maken. Maar zal es proberen.. Hoewel ik niet in PC's investeer om vervolgens graphics te moeten terugschroeven.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hritje... thanx, als ik weer probs heb zal ik er aan denken! ;)

Mouse lag? Denk idd dat het aan je systeem ligt hoor.... geen problemen met hiero....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik heb toch echt vaker van die horizontale lijntjes door m'n beeld lopen, ik heb wel wat gespeeld met de settings maar dat verhelpt het niet heb ik het idee.. Slechte engine? Of is dit altijd zo? Zie het vaker bij games, maar 't valt me hier geregeld op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
Sipio schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:36:
[...]

Tnx m8 maar dat wat jij gepost heeft heeft bijna iedereen al gedaan en nog steeds problemen ;)
Bij mij hielp het direct, standaard deed pbsetup echter mijn game mappen naar mijn steam map. Ik gebruik de EA download versie dus ik moest wel eerst even de mapnaam aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 13:40
Hritje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:52:
Mocht je alles geupdate hebben voor de PB init Kick, zorg er voor dat je dan even in taakbeheer punkbuster afsluit! daarna werkte de update namelijk hier wel, maar doorvoor nog niet.

edit:
[afbeelding]
die 2 afsluiten, en daarna BC2 opnieuw opstarten.
(mocht iemand niet weten waar taakbeheer zit, rechtermuis startbalk > taakbeheer starten > tabblad processen
Ik blijf die "punkbuster init" error krijgen. PBsetup.exe gedraaid, maar hij geeft aan dat bfbc2 al up to date is. Ook al kill ik die processen voor ik de game start.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
ocdaan schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:00:
Mouse lag? Denk idd dat het aan je systeem ligt hoor.... geen problemen met hiero....
Hm, dat ik mouse acceleration per ongeluk aan had staan in logitech setpoint hielp ook niet merk ik nu :X Gaat nu wel wat beter nu het uit staat..

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

anathema schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:12:
[...]

Hm, dat ik mouse acceleration per ongeluk aan had staan in logitech setpoint hielp ook niet merk ik nu :X Gaat nu wel wat beter nu het uit staat..
Gelukkig maar! game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik vind trouwens die Desert map echt zuigen, je ziet geen hand voor ogen. Niet in een tank, niet als je in een gebouw naar buiten kijkt, niet als je door zo'n container loopt. Één grote frustratie die map. Ik vind die jungle map geweldig, en daarnaast White Pass en Isla vind ik ook sterke mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242764

Ook ik heb problemen ondervonden met de full van BFBC2, ik heb ook de beta gespeeld waar ik 0,0 problemen ondervond met inloggen en spelen ( behalve peerblock ).

Ik had dit spel dus gepre-ordert en zodra ik het binnen kreeg wilde ik online spelen, maar wat denk je, krijg ik ook allemaal gezeik zoals meldingen van "cannot connect to EA online" spel afgesloten en opnieuw opgestart en het probleem was opgelost.

Dus nu kon ik inloggen etc. en dus wilde ik servers gaan zoeken, wat denk je na ongeveer 2 - 3 min. zoeken komt hij met 0 servers, ik heb vanalles geprobeerd maar hij zegt constant dat hij geen servers krijgt gevonden :S vage problemen, ik weet niet wat ze verneukt hebben maar ik is weer lekker klaar met EA/Dice op dit moment.

Ik heb de PB geupdate naar de laatste versie en heb alles goed ingesteld staan, het spel zelf loopt als een trein, daar heb ik niks over te klagen.

Maar het is wel gods geklaagd dat in de beta alles degelijk werkt qua multiplayer en dat dan in de full alles vast loopt en kortweg gewoon kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Iemand anders die op het moment telkens gekicked wordt? Ik zit net een minuut of 10 in een game opeens gekicked. De game die ik daarna joinde gekicked met de melding dat PBINIT failed was, net handmatig geupdate, weer game gejoined, en weer zelfde probleem. Zo jammer dat je ook niet op een normale manier bij die punkbuster software kan. Ma goed, ben ff heel de pc rebooten en hopen dat het dan weer wel werkt. Maar van ene naar ander moment niet meer vind ik toch niet helemaal ok.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
ye-roon schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:41:
Iemand anders die op het moment telkens gekicked wordt? Ik zit net een minuut of 10 in een game opeens gekicked. De game die ik daarna joinde gekicked met de melding dat PBINIT failed was, net handmatig geupdate, weer game gejoined, en weer zelfde probleem. Zo jammer dat je ook niet op een normale manier bij die punkbuster software kan. Ma goed, ben ff heel de pc rebooten en hopen dat het dan weer wel werkt. Maar van ene naar ander moment niet meer vind ik toch niet helemaal ok.
In de TS staat de mogelijke oplossing: PB updaten én de beta verwijderen!
Anoniem: 242764 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:22:
Ook ik heb problemen ondervonden met de full van BFBC2, ik heb ook de beta gespeeld waar ik 0,0 problemen ondervond met inloggen en spelen ( behalve peerblock ).

Ik had dit spel dus gepre-ordert en zodra ik het binnen kreeg wilde ik online spelen, maar wat denk je, krijg ik ook allemaal gezeik zoals meldingen van "cannot connect to EA online" spel afgesloten en opnieuw opgestart en het probleem was opgelost.

Dus nu kon ik inloggen etc. en dus wilde ik servers gaan zoeken, wat denk je na ongeveer 2 - 3 min. zoeken komt hij met 0 servers, ik heb vanalles geprobeerd maar hij zegt constant dat hij geen servers krijgt gevonden :S vage problemen, ik weet niet wat ze verneukt hebben maar ik is weer lekker klaar met EA/Dice op dit moment.

Ik heb de PB geupdate naar de laatste versie en heb alles goed ingesteld staan, het spel zelf loopt als een trein, daar heb ik niks over te klagen.

Maar het is wel gods geklaagd dat in de beta alles degelijk werkt qua multiplayer en dat dan in de full alles vast loopt en kortweg gewoon kut is.
Heb je je netwerk instellingen al uitgeplozen? Mogelijk dat daar het probleem zit. BETA deinstalleren wil ook wel eens helpen.

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
Moet toch wel afkloppen dat ik (en heel mijn team) geen enkel probleem ondervonden heb. Wat punkbuster betreft. Alleen vervelend dat die EA master server er van tijd tot tijd uitligt.

Verder valt mij het spel heel vies tegen wat competitie betreft. Eerlijke wars zijn zowaar onmogelijk hier. Denk dat het spel toch eerder de kast in verdwijnt dan ik in eerste instantie verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

GJtje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:43:
[...]
In de TS staat de mogelijke oplossing: PB updaten én de beta verwijderen!
[...]
Heb je je netwerk instellingen al uitgeplozen? Mogelijk dat daar het probleem zit. BETA deinstalleren wil ook wel eens helpen.
Tja ik heb de beta dus niet gespeeld :) en ook nooit installed gehad. Maar dit gebeurde gewoon van een op andere moment. Echt bizar, maar ga nog wat dingetjes checken, hou wel op de hoogte.

Edit: Na een reboot van me pc, en reinstall 2 potjes kunnen spelen en p00f weer het probleem. Al denk ik wel dat die server zowiezo geen punkbuster had, omdat er een dude met een sniper was die 35/5 stond en alleen maar headshots schoot.

Maja om elke keer me pc te rebooten als ik weer 2 potjes gespeeld heb :S

[ Voor 23% gewijzigd door ye-roon op 07-03-2010 17:29 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dus nu kon ik inloggen etc. en dus wilde ik servers gaan zoeken, wat denk je na ongeveer 2 - 3 min. zoeken komt hij met 0 servers, ik heb vanalles geprobeerd maar hij zegt constant dat hij geen servers krijgt gevonden vage problemen, ik weet niet wat ze verneukt hebben maar ik is weer lekker klaar met EA/Dice op dit moment.
Wellicht heb je het al gedaan maar post het toch ook maar voor de zekerheid, bij de full game kwam ook gelijk een updater.exe die een patch download, dat al wel gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
siknu schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:34:
Voor de punkbuster problemen:
Via http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php kan je pbsetup installeren, hiermee kan je punkbuster handmatig updaten en moet je geen problemen meer hebben met punkbuster. Dit probleem heb ik al eerder gehad met Cod 4 en 5.
Heb ik gedaan en toch wordt ik op elke server waar ik inlog binnen 10 seconden gekickt.. Is meer aan de hand blijkbaar.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
Ik heb hooguit 2 potjes uit kunnen spelen!!
Of mijn pc blijft hangen of de game crash naar desktop. Met de verbinding gaat het wel aardig, word niet gekicked en krijg ook gewoon servers binnen.
Specs:
C2D E8400
ATI HD4870
3GB RAM
W7 Ultimate 32 bit

Ik heb de nieuwste drivers en directx geinstalleerd.

Iemand met vergelijkbare problemen?

[ Voor 5% gewijzigd door Messedup op 07-03-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691

Heb ook hetzelfde probleem als sommige, PB INIT kick en heb PB update te vaak gedaan maar helpt niet. Heeft iemand dit wel kunnen oplossen? game opnieuw installeren misschien?
Dit probleem heb ik sinds gister avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 21:47
Messedup schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:08:
Ik heb hooguit 2 potjes uit kunnen spelen!!
Of mijn pc blijft hangen of de game crash naar desktop. Met de verbinding gaat het wel aardig, word niet gekicked en krijg ook gewoon servers binnen.
Specs:
C2D E8400
ATI HD4870
3GB RAM
W7 Ultimate 32 bit

Ik heb de nieuwste drivers en directx geinstalleerd.

Iemand met vergelijkbare problemen?
1 keer in het uur crasht hij ook bij mij, vooral als ik aan het laden ben of iets dergelijks. BETA al verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Anoniem: 36691 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:28:
Heb ook hetzelfde probleem als sommige, PB INIT kick en heb PB update te vaak gedaan maar helpt niet. Heeft iemand dit wel kunnen oplossen? game opnieuw installeren misschien?
Dit probleem heb ik sinds gister avond.
Voor je de hele game opnieuw installeerd, er zijn echt tig mensen die problemen hebben, crashes, connectie problemen etc.
Ook de mensen die alles al geupdate hebben.

Ik kan op sommige momenten gewoon spelen, terwijl ik het volgende moment gekicked wordt of geen enkele server kan joinen.

Het lijkt wel random en of je gewoon geluk moet hebben of zo.

Klote is wel dat ik zelfs mijn SP niet meer kan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
lukjah schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:29:
[...]

1 keer in het uur crasht hij ook bij mij, vooral als ik aan het laden ben of iets dergelijks. BETA al verwijderd?
Bij mij crashed hij op willekeurige momenten, ongeveer om het kwartier :X BETA heb ik nooit gehad. En sinds de downtime van net word ik gekicked door punkbuster, kan er ook nog wel bij. Even handmatig updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik wordt er inmiddels ook gek van. Alles gedaan om die punkbuster Init probleem op te lossen. punkbuster updaten. Ligt echt aan de 96% van de servers. Zo af en toe kom ik 1 tegen die mij niet kicked...maar dan mis ik mijn unlocks....*sign*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:50
Ik heb tijdens het spelen van deze game alleen "user-sounds" over het linkerkanaal. Dus als ik schiet (of loop) hoor ik dat alleen links. Alle omgevingsgeluiden (en friends & enemies) hoor ik over beide kanalen.

Is hier al een fix voor beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-07 10:19
http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/10130745735

zal vast wel weer een paar uur duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer741
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik heb dus last van vastlopers,
Als ik net wil joinen naar een server bevriest het spel gewoon,
enkel een hard reset helpt, ik heb catalys 10.2 en voldoe ruimschoots aan de specs,
i7 920, 6gig , 2x 4870's

iemand een idee?
heb bf opnieuw geinstalled,
hotfix voor 10.2 gedownload
niets helpt.
Enige oplossing is om crossfire uit te schakelen en een kaart eruit te gooien.
beiden kaarten zijn functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

ppffff vanmiddag nog de hele middag zitten spelen maar nu kan ik echt helemaal niet meer inloggen... lekker zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingwilhelm
  • Laatst online: 17-11-2022
Het is echt onvoorstelbaar hoe dit toch allemaal kan steeds.
Eerst dat gezeik met COD nu dit weer. Nooit meer een spel bij release kopen zou ik zeggen....
Een mooi spel voor zo ver ik het tot nu toe heb kunnen spelen. (wel erg wennen na COD).
Single player ziet er erg mooi uit maar wel ook erg simpel.
Multi .... nog geen 2 uur kunnen spelen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 84794 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:39:
ppffff vanmiddag nog de hele middag zitten spelen maar nu kan ik echt helemaal niet meer inloggen... lekker zeg ...
Het is een grote bagger zooi bij EA.
De farm waar je op in moet loggen is duidelijk te klein (of load balancing werkt niet), en servers zijn ook niet sync. Ik heb alle smaken namelijk al gehad:

Can´t login (die krijg je 9 van de 10 keer)
of je kan wel inloggen maar of je even je "serial code" in kan voeren. (uhuh)
Dan doe je dat en dan is ie al in gebruik (no shit!)
Ook al gehad: of ik even een "soldier" wil aanmaken na het inloggen....die is er ook al.

En als klap op de vuurpijl PB disconnect zodra ik dan wel op een server kom.
(waar steeds maar een paar mensen op zitten)

**diepe zucht**
Dit is echt de zoveelste EA fail.
Ligt niet aan DICE ligt niet aan de hosting providers...EA is alleen doorgeefluik en ze presteren het weer.
Sorry voor m´n geklaag maar had echt gehoopt dat het nu eens wel goed zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:51
Zijn er meer mensen met een ATI HD5xxx serie kaart die artifacts hebben in deze game en niet in andere games? Alleen kleine vierkantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deagle schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:02:
Zijn er meer mensen met een ATI HD5xxx serie kaart die artifacts hebben in deze game en niet in andere games? Alleen kleine vierkantjes.
ik heb 5870 cf ... en ik moet zeggen dat ik nergens echt last van heb ... wel als ik me overclock aanzet, maar op stock snelheid gaat het eigenlijk prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:48:
[...]

Het is een grote bagger zooi bij EA.
De farm waar je op in moet loggen is duidelijk te klein (of load balancing werkt niet), en servers zijn ook niet sync. Ik heb alle smaken namelijk al gehad:

Can´t login (die krijg je 9 van de 10 keer)
of je kan wel inloggen maar of je even je "serial code" in kan voeren. (uhuh)
Dan doe je dat en dan is ie al in gebruik (no shit!)
Ook al gehad: of ik even een "soldier" wil aanmaken na het inloggen....die is er ook al.

En als klap op de vuurpijl PB disconnect zodra ik dan wel op een server kom.
(waar steeds maar een paar mensen op zitten)

**diepe zucht**
Dit is echt de zoveelste EA fail.
Ligt niet aan DICE ligt niet aan de hosting providers...EA is alleen doorgeefluik en ze presteren het weer.
Sorry voor m´n geklaag maar had echt gehoopt dat het nu eens wel goed zou gaan.
indd ik heb al deze bovengenoemde problemen ook vandaag gehad ... GEK wordt je ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
Slayer741 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:38:
Ik heb dus last van vastlopers,
Als ik net wil joinen naar een server bevriest het spel gewoon,
enkel een hard reset helpt, ik heb catalys 10.2 en voldoe ruimschoots aan de specs,
i7 920, 6gig , 2x 4870's

iemand een idee?
heb bf opnieuw geinstalled,
hotfix voor 10.2 gedownload
niets helpt.
Enige oplossing is om crossfire uit te schakelen en een kaart eruit te gooien.
beiden kaarten zijn functioneel.
Bij mij freezed hij ook regelmatig en moet ik ook resetten, ik heb 1 4870..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer741
  • Laatst online: 18-04-2023
Messedup schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:10:
[...]

Bij mij freezed hij ook regelmatig en moet ik ook resetten, ik heb 1 4870..
dus dit ligt effectief aan bf? ik heb nog een toptic gevonden bij ea bij mensen waar dit spel nog bevriest maar daar is ook geen oplossing laat staan support van ea zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
Slayer741 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:14:
[...]

dus dit ligt effectief aan bf? ik heb nog een toptic gevonden bij ea bij mensen waar dit spel nog bevriest maar daar is ook geen oplossing laat staan support van ea zelf.
Ik wou dat ik wist waar het aan lag. Ik heb dit al vanaf het begin, en het gebeurt nog regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:51
Anoniem: 84794 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:07:
[...]

ik heb 5870 cf ... en ik moet zeggen dat ik nergens echt last van heb ... wel als ik me overclock aanzet, maar op stock snelheid gaat het eigenlijk prima
Oke, ik heb een HD5770 en had er eerst nooit last van(in de beta) nu met de final dus wel. Ik hoop dat het een software probleempje is.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn (nog steeds) uit den boze!

• Als je een oplossing hebt, DM deze dan naar CptChaos :-)