Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ik heb zowaar de hele middag kunnen spelen na aanvankelijk telkens vanwege PB gekicked te worden. Nu ben ik er echter weer afgegooid en moet ik telkens mijn serienummer ingeven maar dat werkt niet. Als ik dat skip is het blijkbaar wel goed want dan kom ik een stap verder, een game vinden doet ie echter niet meer.
Ik stop er mee voor vandaag maar waardeloos is het wel en dit keer zijn het dus blijkbaar ook de consoles en niet alleen de PC's die last hebben. Blijkbaar is het tegenwoordig lastig als er meerdere mensen tegelijk een game willen spelen.

Het spel bevalt me tot nu toe wel, ik vind alleen dat die artillerie die door de snipers ingeroepen kan worden nogal overdone. Nu kun je met een tank niet eens van een sniper winnen. Ik denk dat het de map Panama Canal is waar point A niet eens ingenomen kon worden omdat er 3 snipers zaten. Als je met de tank te dichtbij kwam dan kreeg je weer een artillerie aanval en is je tank weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36691

Waarom hebben ze dit spel zo vroeg gereleast dan? Ze hebben per 25-feb de beta eruit gegooit en toch waren nog veel te veel problemen met de beta, hoewel de beta ermaar voor één maand aan de pc spelers vrijgegeven.

Waaraan ligt dit? DICE of EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-07 03:14
Na de laatste EA server outage ineens ook problemen met een PB kick in elke server na ong. 15 seconden ingame.

De Beta is gedeinstalleerd.
PB is up-to-date, check, doublecheck, triplechecked.

Vroeger altijd al last gehad met PB, en velen met mij. Hoe is het in godsnaam toch mogelijk dat ze elke keer weer met evenbalance samenwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
punkbuster is gewoon egt verouderde troep.. Als je wil cheaten kan dat tog wel. Pb houdt dat niet tegen. Sowieso snap ik niet waarom ze PB hebben. kost aleen maar meer geld aan licenties en ik dacht dat EA juist zo veel mogelijk geld voor hun eigen willen houden. Anyway heb de game al sinds maandag en elke dag geprobeer een fatsoenlijk potje te spelen. No succes ben ook pas lvl 2... Games van tegewoordig zijn niet meer van kwaliteit als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305577

Voor de mensen die nog steeds gezeik hebben met punkbuster, probeer even om de volledige map te verwijderen van punkbuster ala C:\program files\Electronic Arts\Battlefield Bad company 2\pb
En daarna gewoon de punkbuster setup draaien.

Dit hielp bij mij ook na een hoop geklooi, het is ook zo dat punkbuster setup de oude files niet verwijderd maar gewoon laat staan en de nieuwe gewoon in de zelfde map erbij pleurt.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-07 03:14
Dat had ik ook al gedaan.

Maar goed. het is nu opgelost, na een stuk of 5 keer PB opnieuw installeren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zou iemand als hij een server joint hier eens op kunnen letten? ALS ik namelijk een server kan joinen en in het begin bij die server info kijk dan zie ik elke keer staan dat punkbuster OFF is.

Ik heb volgens mij nog geen enkele server kunnen joinen waarin ik in het begin schermpje zag staan dat PB ook echt aan staat.

Ik filter dan wel weer op PB servers omdat ik zonder PB geen enkele server kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Het probleem lijstje:

1. Connectie issues
2. Joinen van een server(loading scherm in het server browse scherm) na 15 sec weg en verder niets meer doet, geen melding of iets waarom je niet kon joinen.
3. PB Init failure (als je al een server inkomt)
4. Missen van je unlocks(werkt vaak weer als je the game opnieuw start)
5. Herindelen van je key's werkt niet(iig niet bij mij) Als je een joystick(voor het vliegen) heb aangesloten denk hij dat je daarmee alles wilt gaan besturen. Kan ook geen key's unbinden.
6. Afsluit probleem. Wanneer je game afsluit gaat hij niet terug naar de desktop(doe alt-tab) en dan werkt het wel.
7. Refresh van het scherm, paar keer gehad, kost 2 sec -> dood. Kan aan de nieuwe nvidia drivers liggen of aan sli of aan AA/AF instellingen en de directx versie.
8. Scorebord waar kolommen over elkaar heen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zupp
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-05-2021
Hallo allemaal!

Normaal ben ik meer van het meelezen en niks posten, maar loop nu tegen een probleem aan wat ik niet opgelost krijg, dus hoop toch een beroep te mogen doen op jullie kennis.

In het kort, het spel artifact heel erg. Tot op het punt dat je niks meer ziet. Dit is gebeurd na een driver update (ATI x1950) en de update van v 9.11 naar v 10.2. Het beeld begon na de update heel veel artifacts te vertonen.

De volgende dingen heb ik geprobeerd:

Diverse drivers:
9.11, na downgrade bleef het probleem bestaan, weliswaar leek het minder te zijn
10.2, artifacts tot en met
10.3 beta, zelfde probleem als de 10.2
Daarnaast heb ik nog de driver gebruikt van de orginele cd, maar die was ondertussen stokoud en lost het probleem ook niet op.
Drivers zijn elke keer met de bijhorde catalyst software gedeinstalleerd en na installatie werden ook weer de Windows drivers gebruikt.

Heb BC ook gedeinstalleerd, daarna alle overige files (incl. savegames) weggehaald en opnieuw geinstalleerd, zodat ook echt alles "nieuw" was. Ook dit bood geen oplossing.

De meeste grafische settings geprobeerd, alles op low en medium getest. Ook de DX mode op 9 geforceerd, de Vsync aan en uit en HBAO (wat is dat eigenlijk?) ook aan en uit. Ook de settings file een keer weggegooid, zodat het spel zelf weer de opties zou instellen of detecteren.

Bij dit alles is me nog wel iets opgevallen, als ik het spel windowed speel, worden de artifacts minder, tot op het punt dat het corrupte textures lijken en geen strepen die over het scherm zijn gesmeerd. Mocht ik dan de resolutie lager zetten, word het ook minder maar ze blijven bestaan.

De grafische kaart zelf is hardwarematig in orde, verschillende tests ondergaan en hij blijft stabiel, ook de temp. blijft redelijk constant onder belasting, een 60 / 65 graden. Diverse andere games (waaronder MW2) werken wel goed, zonder artifacts.

Systeem heeft de volgende specs:

Core2Duo 6750
3 GB RAM (kvr)
Asus EAX1950Pro
Asus P5k-SE
Windows 7 32 bits

Wie heeft er nog enige idee wat het zou kunnen zijn. Alvast bedankt voor de tijd en moeite!

Kleine edit:

Uiteraard ook gezocht op het internet. De meeste resultaten gaven toch hardware de schuld, maar daar ben ik niet zo van overtuigd. Een andere reactie, vanochtend gelezen, gaf aan dat je de catalyst drivers op quality moest zetten. Zal dit vanavond even doen en de bevinding posten. Ondertussen zijn alle andere reacties welkom :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zupp op 08-03-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordnuts
  • Laatst online: 13-05 14:50
wie kan mij uitleggen waarom de ene wel een server lijst krijg te zien en ik helemaal niets.
Ik kan wel inloggen maar heb in al die dagen dat ik BFBC heb geen serverlijst.

Ik zou verwachten met een connection issue dat je wel een lijst heb en soms geen verbinding. Maar altijd geen lijst vind ik raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349246

hi all

ik heb net als velen dat bfbc2 crasht ,dat ik alleen nog maar blokjes zie en vervolgens mijn pc vast loopt om dan vervolgens een harde reset te geven.
ik heb een ati HD4870 (driver 10.2) en zie dat er meer mensen met dezelfde kaart probleemen hebben,
is er al een oplossing want ik heb nog geen minuut kunnen gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currahee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:30

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

ZenTex schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:42:
Na de laatste EA server outage ineens ook problemen met een PB kick in elke server na ong. 15 seconden ingame.

De Beta is gedeinstalleerd.
PB is up-to-date, check, doublecheck, triplechecked.

Vroeger altijd al last gehad met PB, en velen met mij. Hoe is het in godsnaam toch mogelijk dat ze elke keer weer met evenbalance samenwerken?
Dat je wordt gekicked door PB kan twee redenen hebben, waarbij je er maar één zelf kunt oplossen. De eerste reden is inderdaad dat je PB niet up to date is. De tweede ligt aan de serverfiles. Ik heb zelf 6 clanservers in beheer lopen en op sommige momenten weet de server het voor elkaar te krijgen om iedereen uit de server te gooien door middel van een PB kick. Het enige wat daartegen helpt is het opnieuw herstarten van de server. Voordat je dus wat kunt zeggen over PB problemen zou ik eerst dus meerdere servers checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Heel vaag :S

Heb net in de settings.ini de AA en AF even aangepast naar 8 en 16, waren 3 en 4, ook de FOV van 75 naar 85.

Na 2 vastlopers de AA en AF weer op de oude waardes gezet. Weer een vastoper en nu dus de FOV van 85 weer terug gezet op 75.

Hoe kan ik nou ineens deze vastlopers hebben? Heb tot zover nog geen enkel probleem met de game, naast de gebruikelijke die niet door mijn systeem komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
lordnuts schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:30:
wie kan mij uitleggen waarom de ene wel een server lijst krijg te zien en ik helemaal niets.
Ik kan wel inloggen maar heb in al die dagen dat ik BFBC heb geen serverlijst.

Ik zou verwachten met een connection issue dat je wel een lijst heb en soms geen verbinding. Maar altijd geen lijst vind ik raar.
Voor de zekereid zeg ik het nog maar een keer, heb je ook de update.exe gedraaid die bij de installatie mee kwam? die download namelijk gelijk een patch.
Als je dat gedaan hebt dan weet ik het helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PB Initi is bij mij opgelost door de PB folder te verwijderen en vervolgens PB opnieuw installeren.
PB folder zit bij mij in C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2 (Windows 7 64bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

nou kan in ieder geval weer een beetje gamen ... maar hij gooit me wel vaak uit de game .... dan zit ik ineens weer naar me icoontjes te starem op me desktop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 36691 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:54:
PB Initi is bij mij opgelost door de PB folder te verwijderen en vervolgens PB opnieuw installeren.
Helaas ... dacht toch even dat ik geholpen was, maar nee hoor.
PB folder verwijderd, nieuwe PBSETUP.EXE opgehaald, gedraaid, BFBC2 met handje toegevoegd, files laten ophalen, alles in orde volgens Punkbuster ... en gewoon weer PB INIT FAILURE.

Ik word echt kotsmisselijk van dat PB, ik heb nog liever cheaters.

Iemand nog andere ideeen ? Maakt niet uit wat ; zwarte magie, alchemie, dierenoffers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65660

Owkee het volgende probleem is het geval:

Mijn specs:
Intel i5 720
Met een clean install Win 7 64-bit
2 x 8800 gts
DVD Versie BFBC 2

- Als ik Battlefield bad company 2 wil installeren krijg ik een error. (vc 8 runtime redistributable package was not installed succesfully)
- Nu heb ik op internet gezocht naar de error. Hier stond dat ik Visual C++ opnieuw moest installeren.
- Geprobeerd, maar toen kwam het volgende probleem. Ik kreeg de volgende error. (error 1935)
- opgezocht .Net Frameworks geinstalleerd. En jah weer een error. ( dit keer geen mooie code oid erbij.)
- Iemand anders dit probleem gehad. of iemand een goede suggestie?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Heeft iemand een idee waarom mijn favourites voor de helft grijs zijn? Lijkt wel of ze offline zijn? Kan ook niet connecten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordnuts
  • Laatst online: 13-05 14:50
Sipio schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:44:
[...]

Voor de zekereid zeg ik het nog maar een keer, heb je ook de update.exe gedraaid die bij de installatie mee kwam? die download namelijk gelijk een patch.
Als je dat gedaan hebt dan weet ik het helaas ook niet.
Heb ik gedaan maar dan start het spel gewoon op net alsof het BFBC2.exe is zonder enig update.

Ik ga het volgende proberen vanavond:
go to control panels. Open Add or Remove programs, find the game, click on it one time, up at the top select "Repair", say yes to everything. Wait for it to repair, then run the updater manually from the folder you installed to. It should be Program Filesx86/Electronic Arts/BFBC2

Right click on the updater and run as administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Anoniem: 349246 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:19:
hi all

ik heb net als velen dat bfbc2 crasht ,dat ik alleen nog maar blokjes zie en vervolgens mijn pc vast loopt om dan vervolgens een harde reset te geven.
ik heb een ati HD4870 (driver 10.2) en zie dat er meer mensen met dezelfde kaart probleemen hebben,
is er al een oplossing want ik heb nog geen minuut kunnen gamen :(
Je hebt niet iets overgeclocked van cpu/ram/gpu?

@ mensen die problemen hebben die veroorzaakt lijken door een nieuwe driver,

Voor 64-bits vista/windows 7:
verwijder de driver op de volgende manier: open command prompt en ga naar de X:\Ati\support\xxx\packages\Bin64 map (kan zijn dat die bin64 ergens ander staat, effies zoeken). Typ dan
atisetup -uninstall all
En wacht totdat je weer een command line te zien krijgt, dan weet je dat hij klaar is. Dit kan je voor iedere driver doen die je in je X:\Ati map hebt staan zodat je zeker weet dat er geen bestanden meer van rondzwerven op je pc. En weet niet of het nodig is maar ik zou erna opnieuw opstarten.

Voor 32-bits vista/windows 7 kun je denk ik gewoon in de bin32 map kijken? En voor windows XP zou ik het niet weten helaas.

[ Voor 43% gewijzigd door Murk op 09-03-2010 11:20 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:40:
[...]

Helaas ... dacht toch even dat ik geholpen was, maar nee hoor.
PB folder verwijderd, nieuwe PBSETUP.EXE opgehaald, gedraaid, BFBC2 met handje toegevoegd, files laten ophalen, alles in orde volgens Punkbuster ... en gewoon weer PB INIT FAILURE.

Ik word echt kotsmisselijk van dat PB, ik heb nog liever cheaters.

Iemand nog andere ideeen ? Maakt niet uit wat ; zwarte magie, alchemie, dierenoffers ...
Staat de beta nog geinstalleerd? of heb je die verwijderd?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 36691 op 09-03-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Deagle schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:02:
Zijn er meer mensen met een ATI HD5xxx serie kaart die artifacts hebben in deze game en niet in andere games? Alleen kleine vierkantjes.
Yup, heel af en toe zwarte blokjes. Kijk je ergens anders heen dan zijn ze weer weg. Volgens mij gewoon een glitch in het spel, heb er met TF2 bijvoorbeeld geen last van.

Ik heb 2 HD5770's.

Overigens loopt/liep het spel bij mij af en toe in het menu compleet vast, alleen resetten helpt. Na uitzetten van Crossfire is het niet meer gebeurd. Nu Crossfire weer aangezet en ook geen vastlopers meer gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
IK heb net BF bad company 2 geinstalleerd.
Ik start het spel op en alles werkt goed
Alleen 1 probleem, als ik op een knop wil drukken moet ik ongeveer 2 cm schuin onder de knop drukken met me muis.
Kan iemand me aub helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-07 21:49
dralix schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 14:13:
IK heb net BF bad company 2 geinstalleerd.
Ik start het spel op en alles werkt goed
Alleen 1 probleem, als ik op een knop wil drukken moet ik ongeveer 2 cm schuin onder de knop drukken met me muis.
Kan iemand me aub helpen.
Klinkt alsof je het windowed hebt staan? Heb ik voornamelijk met andere programma's als ik windowed speel.
En dan het venster aanpas

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
nee, ik heb gewoon fullscreen en resolutie 1680x1050 (is me beeldscherm zijn standaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zupp
Murk schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:12:
[...]

Je hebt niet iets overgeclocked van cpu/ram/gpu?

@ mensen die problemen hebben die veroorzaakt lijken door een nieuwe driver,

Voor 64-bits vista/windows 7:
verwijder de driver op de volgende manier: open command prompt en ga naar de X:\Ati\support\xxx\packages\Bin64 map (kan zijn dat die bin64 ergens ander staat, effies zoeken). Typ dan
atisetup -uninstall all
En wacht totdat je weer een command line te zien krijgt, dan weet je dat hij klaar is. Dit kan je voor iedere driver doen die je in je X:\Ati map hebt staan zodat je zeker weet dat er geen bestanden meer van rondzwerven op je pc. En weet niet of het nodig is maar ik zou erna opnieuw opstarten.

Voor 32-bits vista/windows 7 kun je denk ik gewoon in de bin32 map kijken? En voor windows XP zou ik het niet weten helaas.
Klopt, het is inderdaad een driver issue. Mijn bovenstaande probleem is inmiddels opgelost, door middel van de Catalyst 9.11 drivers. 10.2 lijkt heel veel problemen te geven, diverse fora staan vol met klachten.

Windows 7 daarintegen lijkt het allemaal ook niet erg logisch te vinden. Als je de 10.2 drivers deinstalleerd, via de bijhorende software worden de Windows drivers weer geinstalleerd. Mocht je dan handmatig aangeven, waar je grafische kaart een andere driverset kan vinden, dan vind Windows zijn eigen drivers het beste en meest up to date. Als je daarintegen de laatste Ati Omega drivers installeerd (uit 2007, voor Windows 2K / XP) dan pikt 'ie het allemaal wel :? Daarna bij de reboot uiteraard wel een blue screen, maar via safe mode drivers weer gedeinstalleerd en toen werden ook de Windows drivers niet meer gebruikt. Catalyst 9.11 geistalleerd en het werkte weer. Erg vaag allemaal, maar kan weer vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344966

Ik heb net BFBC2 gekocht voor de PS3 :)

Probleem is dat ik niet online kan, "Connection the the game server has been lost. Plase check your network connection and try again."

Komt dit door mijn router? Heb verder met geen enkel ander spel dit soort problemen.

Ook heb ik nooit een EA account hoeven te linken aan mijn PSN/BFBC2, ik denk dat dit komt omdat ik er anderhalf jaar geleden al eentje had gemaakt voor de Mirror's Edge demo.

De ingame store werkt ook niet maar dit schijnt een algemeen probleem te zijn?

Het ligt ook niet aan de BFBC2 servers want een vriend is op dit moment wel normaal aan het spelen.

Dus ja... help svp :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:45
Goed, spel gekocht gisteren. Vandaag netjes via de post afgeleverd. Geinstalleerd en update (niet handig dat er ingame geen melding komt dat je versie outdated is). Zat ik een goede 20 minuten te spelen, klapt de server eruit "Connection lost to the server please check your connection blabla".
Nu starte ik van toe straks weer BFBC2 op, krijg ik de melding "Unable to connect to server please check your internet and network settings" etc. etc.

Na wat Googelen en hier op GoT kijken hebben er meer mensen problemen mee. Echter worden er geen suggesties gegeven. Tips?

(Ps. Inloggen etc. gaat zonder problemen, ook de serverbrowser wordt zonder problemen weergeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Jep, de tip is wachten totdat EA de problemen opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
partyondude schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:21:
Jep, de tip is wachten totdat EA de problemen opgelost heeft.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344966

Dutchy007 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:59:
Goed, spel gekocht gisteren. Vandaag netjes via de post afgeleverd. Geinstalleerd en update (niet handig dat er ingame geen melding komt dat je versie outdated is). Zat ik een goede 20 minuten te spelen, klapt de server eruit "Connection lost to the server please check your connection blabla".
Nu starte ik van toe straks weer BFBC2 op, krijg ik de melding "Unable to connect to server please check your internet and network settings" etc. etc.

Na wat Googelen en hier op GoT kijken hebben er meer mensen problemen mee. Echter worden er geen suggesties gegeven. Tips?

(Ps. Inloggen etc. gaat zonder problemen, ook de serverbrowser wordt zonder problemen weergeven)
Aan je signature te zien speel je op PC.

Kan het misschien zo zijn dat dit probleem er ook is op PS3? Zou in mijn geval een hoop verklaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-07 14:47
even een vraagje klopt het dat je als medic eerst geen defibrillator hebt.. want als ik bij gadgets kijk zie ik er niet bij staan hoeveel punten je moet hebben..

en tijdens het spelen ook als ik van wapen wissel dan zie ik in het lijstje rechts in beeld ook 1,2,leeg,4 staan..

ik heb het spel via steam gekocht..

Edited: plaatje toegevoegd..
Afbeeldingslocatie: http://www.g00gle.nl/aed.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door gert_jan op 09-03-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Laatst online: 08:45
gert_jan schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:26:
even een vraagje klopt het dat je als medic eerst geen defibrillator hebt.. want als ik bij gadgets kijk zie ik er niet bij staan hoeveel punten je moet hebben..

en tijdens het spelen ook als ik van wapen wissel dan zie ik in het lijstje rechts in beeld ook 1,2,leeg,4 staan..

[afbeelding]
Klopt, je moet die eerst unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 01-07 12:51
Zijn er al vorderingen in de connectieproblemen? :)

Het begint hier nu wel te jeuken om de game nu ook aan te schaffen - ipv te wachten tot in de paasvakantie - maar als ik telkens 10 min. moet sukkelen om een uurtje te kunnen spelen, kan ik beter nog wat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Asgaro schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 00:02:
Zijn er al vorderingen in de connectieproblemen? :)

Het begint hier nu wel te jeuken om de game nu ook aan te schaffen - ipv te wachten tot in de paasvakantie - maar als ik telkens 10 min. moet sukkelen om een uurtje te kunnen spelen, kan ik beter nog wat wachten.
Vanaf een uur of 9 heb ik aan 1 stuk door gespeeld tot 1:10 :p

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
gert_jan schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:26:

[afbeelding]
Je moet hem eerst unlocken door even met de medic te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 18:44
Ik heb bij de single player dat als ik mijn muis omhoog beweeg, het beeld naar beneden gaat. Als ik de muis omlaag beweeg, gaat het beeld omhoog.
Ik heb bij de opties al een keer opnieuw ingesteld, ook heb ik het tegengesteld ingesteld, wat ook niet helpt.

Hoort dit zo? Voor mijn idee is het bij andere games zo dat als je je muis omhoog beweegt, het beeld ook omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zupp
JackPoint schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:54:
Ik heb bij de single player dat als ik mijn muis omhoog beweeg, het beeld naar beneden gaat. Als ik de muis omlaag beweeg, gaat het beeld omhoog.
Ik heb bij de opties al een keer opnieuw ingesteld, ook heb ik het tegengesteld ingesteld, wat ook niet helpt.

Hoort dit zo? Voor mijn idee is het bij andere games zo dat als je je muis omhoog beweegt, het beeld ook omhoog gaat.
Je hebt invert mouse aanstaan bij de opties. Meen dat als je vanuit het menu op Options drukt, je gelijk het goede venster voor je hebt. Daar staan links een drietal vinkjes, die te maken hebben met de besturing. Denk dat een van deze drie aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

Ik ben toch niet helemaal tevreden over de perfomance van BC2 op mijn systeem. Heb de hele week een beetje getweaked met de settings, maar zonder echt resultaat. Ik draai het op een Q6600 @ 2.4 (stock speed), HD4870 1GB, 3GB DDR3. Vista 32bit.

Ik draai bijna alles op low, 1280*1024 (Ja, oldskool :P). Vsync uit, 2x AA, 2xAF. Dat ik alles op low heb, daar kan ik mee leven hoor. Maar de perfomance is toch niet best. (framedrops bij zware gevechten, alleen maar smooth fps als je binnen staat etc.)
Ik denk dat mijn videokaart het probleem niet is. Die draait overigens op 790mhz/1100mhz. Mocht dat wel het probleem zijn, geef dat even aan a.u.b. :P
Mijn vraag: Is de processor het probleem? Zo ja, zou het overklokken van de Q6600 naar ca 3,0ghz een dusdanige boost geven die het waard is om over te klokken?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:37

Minkie

Groazers Unite.

Heb de SP uitgespeeld en wil nu aan de MP beginnen.
Ik log in op m'n EA account en start dan de server browser. Die gaat dan aan het zoeken, maar na dikke 1 minuut is die klaar en komt der niks in beeld :S
Ook als ik zoek op server dan vind die niks.
Blokkeert mijn router bepaalde poorten ofzo? En welke moet ik dan openzetten?

Edit://

Heb zelf probleem al gevonden. Bleek dat mijn versie nog niet geupdate was. Dacht dat die dat automatisch deed.
Heb ff BFBC2Updater gedraait en hij vind nu alles :)

[ Voor 31% gewijzigd door Minkie op 10-03-2010 18:36 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:00

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vandaag spel gekocht :) Werkt verder prima, tot ik online ga: ik heb om de 5 minuten last van freezes. Het complete systeem freezed en ik kan alleen verder door de PC uit te zetten en weer aan. Het geluid loopt gek genoeg wel door.

Iemand een idee? Draai Win XP SP3 op m'n Macbook Pro. Spel staat op low en de fps zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 22:29
Ik heb het spel gedeinstalleerd & tijdens de deinstallatie krijg je een bericht dat je een internetverbinding moet hebben zodat het spel automatisch losgekoppelt kan worden, nou uiteraard had ik dat..

Maar nu heeft dus iemand anders mijn spel, maar die kan het niet gebruiken omdat de key al in gebruik is & het spel al geregistreerd is, maar in mijn account is het spel niet terug te vinden.

Wat te doen? (naast mijn inloggegevens aan die persoon te geven). Tx

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 18:44
Zupp schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:53:
[...]

Je hebt invert mouse aanstaan bij de opties. Meen dat als je vanuit het menu op Options drukt, je gelijk het goede venster voor je hebt. Daar staan links een drietal vinkjes, die te maken hebben met de besturing. Denk dat een van deze drie aanstaat.
Bedankt, dat is inderdaad de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik las een tijdje terug dat het probleem met de 'geblindeerde' static guns (met schild) een Directx9 bug is ??
Is dat nog te verhelpen op de een of andere (behalve upgraden naar Directx10) manier ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 18:56
Het probleem lijstje:

1. Connectie issues
2. Joinen van een server(loading scherm in het server browse scherm) na 15 sec weg en verder niets meer doet, geen melding of iets waarom je niet kon joinen.
3. PB Init failure (als je al een server inkomt)
4. Missen van je unlocks(werkt vaak weer als je the game opnieuw start)
5. Herindelen van je key's werkt niet(iig niet bij mij) Als je een joystick(voor het vliegen) heb aangesloten denk hij dat je daarmee alles wilt gaan besturen. Kan ook geen key's unbinden.
6. Afsluit probleem. Wanneer je game afsluit gaat hij niet terug naar de desktop(doe alt-tab) en dan werkt het wel.
7. Refresh van het scherm, paar keer gehad, kost 2 sec -> dood. Kan aan de nieuwe nvidia drivers liggen of aan sli of aan AA/AF instellingen en de directx versie.
8. Scorebord waar kolommen over elkaar heen vallen.
9. Freezen van je systeem is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98997

Minkie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:29:
Heb de SP uitgespeeld en wil nu aan de MP beginnen.
Ik log in op m'n EA account en start dan de server browser. Die gaat dan aan het zoeken, maar na dikke 1 minuut is die klaar en komt der niks in beeld :S
Ook als ik zoek op server dan vind die niks.
Blokkeert mijn router bepaalde poorten ofzo? En welke moet ik dan openzetten?

Edit://

Heb zelf probleem al gevonden. Bleek dat mijn versie nog niet geupdate was. Dacht dat die dat automatisch deed.
Heb ff BFBC2Updater gedraait en hij vind nu alles :)
Ik heb het spel ook gestart via de updater. Maar nog steeds vind ik geen servers. Inloggen via EA gaat allemaal wel goed. Iemand iedeen?

edit: aha! De updater was vastgelopen. Na een reboot...ging hij opeens wel vanalles updaten. Denk dat hij het nu wel gaat doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 98997 op 11-03-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als er dingen zijn, die ik in de TS kan zetten voor problemen en hun oplossingen, schroom niet om mij te DM'en. het is best lastig om twee topicreeksen over 1 game bij te houden. Als er iemand zich geroepen voelt, wil ik die eventueel ook wel machtigen op de TS... :)

Voor de mensen met performance problemen, probeer eens met +fullproc in de snelkoppeling op te starten.
Dit schijnt het laden en de framerate omhoog te gooien bij quadcore processors, alleen nog even uitzoeken hoe dat zit met bijvoorbeeld Steam. (bron: Xhale in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7")

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2010 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Kom nog steeds altijd maar op servers die PB uit hebben staan als je het info schermpje moet geloven, ik filter gewoon op servers met PB aan.

Ben blij dat ik wel kan spelen uiteraard maar zou graag eens een server inkomen en dan ook daadwerkelijk bij de info zien staan dat PB ook echt ON is.

Op deze manier blijf ik toch denken dat ik een PB probleem heb ondanks de manuele updates, verwijderen en opnieuw installen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shmp
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-06 07:10
EA Maintenance, now with extra added hardware

* BY: Bazajaytee
* POSTED: Mar 11, 2010, 02:37PM
* COMMENTS: 252 (Login Required to Comment)

Tomorrow, 12th March, and Saturday, 13th March at 8:00GMT/9:00 CET:12:00 (midnight) PST, EA will take the servers down, this time we will come up with even more hardware with more capacity to handle all the BFBC2 traffic. Once the maintenance is complete you will experience an improvement to your online experience.

This will be extended maintenance to allow the new hardware to be installed and affect all three platforms (PC, PS3 and Xbox 360).

Maintenance on Friday 12th will last for 4 hours - 8:00 GMT to 12:00 midday GMT/9:00 CET to 13:00 CET/12:00 midnight PST to 4:00 PST.

Since launch a week ago, BFBC2 has already put EA servers through the following stress:

* The 4 different soldier types have gathered a score of more than 34 Billion.
* There's been more than 400M kills made.
* 1.3M roadkills
* Squads and Teams have assisted each other to 6.2 Billion points.

Now we are adding more capacity to let you smash those numbers multiple times over in the weeks to come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:03
Er staat bij mij nog steeds: Failed to connect EA servers.

Ik kan niet inloggen, helemaal niks wat met internet te maken heeft.
Firewall is goed ingesteld, alle andere spellen werken wel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 10:54
arieman007 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:00:
Er staat bij mij nog steeds: Failed to connect EA servers.

Ik kan niet inloggen, helemaal niks wat met internet te maken heeft.
Firewall is goed ingesteld, alle andere spellen werken wel gewoon!
Lees de post boven die van jou nog even goed door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Smokey! schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:02:
[...]

Lees de post boven die van jou nog even goed door...
Sorry je hebt gelijk, las alleen PS3/Xbox360.

Wel jammer, net vandaag het spel binnen gekregen.

De singleplayer vind ik namelijk niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 12:01
Heb het spel net geinstalleerd,snap dat de servers off-line zijn ,maar kan dus ook niet single player spelen,is dat ook afhankelijk van de EA servers?

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Fern schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:13:
Heb het spel net geinstalleerd,snap dat de servers off-line zijn ,maar kan dus ook niet single player spelen,is dat ook afhankelijk van de EA servers?
Singleplayer kan je wel spelen, daarvoor hoef je niet op je EA profiel ingelogd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Voor de mensen met performance problemen (op de PC uiteraard), er is een tweakguide beschikbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
Maintenance on Friday 12th will last for 4 hours - 8:00 GMT to 12:00 midday GMT/9:00 CET to 13:00 CET/12:00 midnight PST to 4:00 PST.

Dus vanmiddag om 2 uur gaat het weer werken?
Aangezien Nederland CET+1 heeft.

Of zie ik dit verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 16:26
Ik ben benieuwd of het me vandaag na de server maintainence wel gaat lukken om een server aan mijn favourites toe te voegen en of er iets in mijn history terecht komt. Gisteren (ik heb het spel pas een dag) gebeurde er niets als ik een server wou toevoegen.

Verder heb ik het wel voor elkaar gekregen om een veteran rank 1 te krijgen. Mijn 1942 key snapt ie nog steeds niet, net zo als hij niet snapt dat ik BC2 heb. Maar met een oud account voor de BF2 demo en een BF:heroes character heb je ook al genoeg voor rank 1 :) Nu nog maar eens zien of de veteran gun nu ook ingame beschikbaar word.

edit: Ik ben er misschien wel al achter waarom de favourites het bij mij geheel niet doen/deden. Bij mij staan de my documents map e.d. op een virtuele schijf die vervolgens weer op mijn fileserver staat. Mijn eigen user account had niet impliciet full acces rechten op het bestand waarin de favourite server opgeslagen worden (wel via de admin groep, maar windows kan nog wel eens lastig doen). Verder kun je ook handmatig servers toevoegen aan het gamesettings.ini bestand, hoe dat exact moet heb ik nog niet kunnen testen.

[ Voor 30% gewijzigd door Aapenootjes op 12-03-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
siknu schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Singleplayer kan je wel spelen, daarvoor hoef je niet op je EA profiel ingelogd te zijn.
Vreemd dan,ik heb enkel een zwart scherm als ik single-player kies,
Heb de res.ook verlaagd van 1600x1200 naar 1280x1024,maar gebeurt niets.
Ik gebruik Vista 64-bit i.c.m 5770 met cat 10.2 drivers,windows doet het verder normaal,geen vastloper tenminste.
Misschien iemand met dezelfde issue?

net even 10.3 (beta) geprobeerd ,helaas geen soelaas :'(

Servers online: kan nu wel single-player spelen.(heeft te maken met registratie)

Helaas geen multi-player:volgende probleeem om opgelost te worden,firewall uitgeschakeld levert ook niets op,maar kan wel inlogen op de EA server,vreemd allemaal,gebruiks aanwijzing levert ook geen soelaas,wat zie ik over het hoofd?

Opgelost:Updater inschakelen(staat hier ook verder terug in het topic).

[ Voor 31% gewijzigd door Fern op 12-03-2010 17:42 ]

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
2 uur, hij zou het nu ongeveer moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281419

Goedemiddag,

Ik heb een probleem met het spelen van het spel.
Ik weet nu niet of het aan het spel ligt of dat het iets grafisch (intern) is.

Het is rot uitleggen, want het lukt mij niet om een screenshot te maken tijdens het spelen.
Anyways, ik ga het proberen uit te leggen.
Als ik een spel start, dan zie ik aan de bovenkant van mijn beeld een soort van "bliksem"vlakken waar de kleur helemaal *** is.
Is dit een bekend probleem, of ligt het aan mijn grafische kaart.

ik draai het spel op een Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), met een 9600gt als graka.

Problem solved: wat ik dus niet had geprobeerd was mijn drivers updaten van mijn graka, :S

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 281419 op 12-03-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Klopt het dat je de demo (PS3) al een tijdje niet meer kunt spelen (failed to connect...)?
Met een tijdje bedoel ik een paar weken...

[ Voor 19% gewijzigd door Eriksk op 12-03-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-07 21:51
voor de mensen die na de Maintenance opeens met hun xbox360 niet meer kunnen inloggen op een multiplayer server. Voor mij hielp het om de cache te legen, kon daarna gewoon weer online spelen.

@Eriksk:
Was een timed demo, de demo is al sinds enkele weken niet meer speelbaar vandaar dat het jou ook niet lukt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door M_Frame op 12-03-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Argh, dus je wilt zeggen dat ik em moet kopen!?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoVaRaGnA
  • Laatst online: 06-07 08:46
Ik zou de game niet kopen, wacht tot de bugs zijn opgelost,als ik in jouw schoenen stond... zou een hoop frustratie schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
NoVaRaGnA schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:58:
Ik zou de game niet kopen, wacht tot de bugs zijn opgelost,als ik in jouw schoenen stond... zou een hoop frustratie schelen :)
Bugs zul je altijd houden in software, dus wachten is (imo) niet nodig. En mag hopen dat EA nog wel patches uitbrengt clientside... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:26
Ik kom op het moment geen een server meer op. Aan het einde van het laden van de map krijg ik een CTD. Heb het spel sinds gisteren en toen ging het de grootste tijd gewoon goed. Nu dus 10x op rij niet (dus denk dat blijven proberen niet helpt en dat er iets anders aan de hand is). Zou het kunnen zijn dat ie een setting in een bestandje heeft gewijzigd of zo?

Het maakt niet uit of het een server is uit de server browser, history, of play now. Punkbuster ja/nee maakt ook niet uit.

Het gaat om de PC versie op een Core i5 750 met 4GB DDR3 en HD5850.

edit:
Oh ja, het is de Steam versie. Heb nu verify integrity of game cache gedaan en hij gaf een fout. Is nu aan het updaten. Dadelijk kijken of ie het weer doet.

edit2:
Ok, dat heeft het (voorlopig) weer opgelost!

[ Voor 16% gewijzigd door josh-hill op 13-03-2010 15:47 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 16:04

GZN

GODMILJAAAAAAAARD! Heb het spel vandaag ontvangen, maar heb nog geen seconde online kunnen spelen. Wat een kudt-ondersteuning. Ik zie geen 1 server in de browser en play-now werkt ook niet!

Ik voel me echt opgelicht.

Lees ook alle boze comments op : http://blogs.battlefield....spx?PageIndex=36#comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 18:56
Ik zit met een probleem misschien hebben meer mensen het zelfde probleem. Mijn pc freezed op een willekeurig moment. is hier een oplossing voor? Ik dacht eerst dat het geheugen lag of dat mijn pc teweinig stroom kreeg. maar dat is dus niet zo. Hebben jullie hierop een een oplossing voor is zwaar irri als je zit tegamen en ineens freezed je pc. net 3 keer achter elkaar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fern
GZN schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:19:
GODMILJAAAAAAAARD! Heb het spel vandaag ontvangen, maar heb nog geen seconde online kunnen spelen. Wat een kudt-ondersteuning. Ik zie geen 1 server in de browser en play-now werkt ook niet!

Ik voel me echt opgelicht.

Lees ook alle boze comments op : http://blogs.battlefield....spx?PageIndex=36#comments
Probeer eens de updater te starten in je directory van het spel,was bij mij de oplossing.

PowerStation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Bulls op 14-03-2010 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 16:04

GZN

Probeer eens de updater te starten in je directory van het spel,was bij mij de oplossing.
Helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoVaRaGnA
  • Laatst online: 06-07 08:46
ik heb sinds 3 dagen rond de 100 CTDs gehad, opzich geeft ik niet snel op, kennelijk, heb menig fora gelezen wat de oorzaak zou kunnen zijn. het is niet me videodrivers, en me systeem drivers zijn ook up to date.
Heb de game onder XP en Win7 gegamed, niets lukt...
EA zal het wel oplossen, alleen het is wel de laatste game die ik ooit gekocht heb van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 17:10

mvds

Totally awesome!

Even een (waarschijnlijk makkelijk) vraagje, ik had (even) een HD5870 kaart in mijn PC en ik zag via EVGA Precision dat de DirectX versie nog steeds als 10 werd aangegeven. Dit is het geval voor zowel "auto" setting als geforceerd versie 11. Is dat normaal?

Windows 7 64 bit
Core i7 met 8GB ram
HD5870 (dus)
Laatste driver van ATI (Catalyst 10.2)

Maar omdat ik niet kon leven met die lange load time ben ik weer terug gegaan naar mijn "oude" GTX285. Aantal fps scheelde ook niks overigens.

[ Voor 17% gewijzigd door mvds op 14-03-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

obsidian schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:32:
Even een (waarschijnlijk makkelijk) vraagje, ik had (even) een HD5870 kaart in mijn PC en ik zag via EVGA Precision dat de DirectX versie nog steeds als 10 werd aangegeven. Dit is het geval voor zowel "auto" setting als geforceerd versie 11. Is dat normaal?

Windows 7 64 bit
Core i7 met 8GB ram
HD5870 (dus)
Laatste driver van ATI (Catalyst 10.2)

Maar omdat ik niet kon leven met die lange load time ben ik weer terug gegaan naar mijn "oude" GTX285. Aantal fps scheelde ook niks overigens.
Voor een DirectX 10 spel is dat redelijk normaal ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 17:10

mvds

Totally awesome!

Murk schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:45:
[...]

Voor een DirectX 10 spel is dat redelijk normaal ja
Nou, volgens mij ondersteund Bad Company 2 toch echt gewoon (een HEEL klein gedeelte) DirectX11 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ja volgens mij heb je gelijk, dacht dat het louter 10 was (meen ik in het BC2 topic 2 delen terug ergens gelezen te hebben), maar waar zie je welke dx je draait onder het spelen?

Aha EVGA Precision.. :S

[ Voor 7% gewijzigd door Murk op 14-03-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Eén en al drama vanavond, steeds vastlopende servers |:(

Meer mensen last van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

partyondude schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:36:
Eén en al drama vanavond, steeds vastlopende servers |:(

Meer mensen last van :O
nee niet echt vandaag ... redelijk kunnen knallen dit weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:06
Hebben jullie ook problemen met het geluid? Ik hoor stemmen in de campaign bijvoorbeeld bijna niet, alleen heel soms. Heb HIFI en CINEMA enzo allemaal al geprobeerd..

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 20:18
Ik heb bij mp dat als ik tab doe om de score te bekijken hij enorm gaat laggen voor +- 5 sec, daarna werkt alles weer zoals het hoort, iemand het zelfde probleem / oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Fern schreef op zondag 14 maart 2010 @ 00:38:
[...]

Thanks! Dit hielp bij mij ook. Maar wel vreemd aangezien ik het spel via EA Download manager heb geïnstalleerd.

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

YoshiBignose schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:40:
Hebben jullie ook problemen met het geluid? Ik hoor stemmen in de campaign bijvoorbeeld bijna niet, alleen heel soms. Heb HIFI en CINEMA enzo allemaal al geprobeerd..
Heeft dit niet te maken met het feit dan je geluidskaart dan te weinig 'kanalen' heel, en dus maar een deel van het geluid (dichtstbijzijnde sources) laat horen?

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:06
tHe_BiNk schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:16:
[...]

Heeft dit niet te maken met het feit dan je geluidskaart dan te weinig 'kanalen' heel, en dus maar een deel van het geluid (dichtstbijzijnde sources) laat horen?
Heb dit bij nog geen enkel spel gehad dus lijkt me sterk dat mijn geluidskaart nu opeens crap is dan.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Inmiddels heb ik een 275GTX aangeschaft omdat de game voorheen enkel liep op 1680x1050 met alle settings op low. Dit zijn mijn specs:

Core2Duo E6750 @ 3.00GHz
4GB DDR2 800 GEIL
Asus P5B
Asus 275GTX 896MB DDR3

Nu kan ik de game op 1680x1050 prima draaien op high, met 4xAA en 8xAF. (35+ fps) Wel valt me op dat ik een soort refresh lag heb, wat niet heel erg storend is maar wel zichtbaar. Vsync on/off heb ik natuurlijk al geprobeerd. Zijn er meer mensen die dit zijn tegengekomen en hier een oplossing voor hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Niet online
Na het spelen van een potje battlefield sluit het spel (regelmatig) Ik heb het spel aangeschaft via steam

Heeft iemand nog meer last hier van?

Ik draai windows 7 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, ik heb in de afgelopen week dat ik BFBC2 speel, al meer ctd's en disconnects (liefst net voor het einde zodat je al je progress kwijt bent) gehad dan in de maand dat ik de Beta speelde :(
Droevig ... nog afgezien van de server-browser die op kruip-olie loopt en het falende (niet bestaande ?) auto-balance systeem.
Maar ALS het blijft lopen is het een prachtig spel ...

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 16-03-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
disconnect zijn ze erg druk mee bezig. De load on de servers waren 400% hoger dan verwacht. Geef het tijd en ze lossen het op. Er is al nieuwe hardware geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-07 22:37
Ik heb een vraag over de PC versie van Bad company 2:

Ik speel op een HDTV en heb de resolutie ingesteld op 1920x1080@60Hz. Nu geeft mijn TV aan dat hij een 1080i signaal ontvangt ipv een 1080p en ook is het beeld niet geheel full screen (zwarte randen rondom), terwijl de TV staat ingesteld om het originele signaal 1:1 weer te geven. In andere games en in Windows heb ik wel een volledig beeld.

Iemand een idee waardoor dit komt?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 18:38
Ff wat anders: Is het normaal dat de brightness default gewoon veel te hoog staat? (PC versie) Zowel in de Singleplayer als Multiplayer heb ik al bijna met een zonnebril voor mijn pc gezeten...

Dit moest gewoon naar beneden geschroefd worden....

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
NoepZor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:20:
Ik heb een vraag over de PC versie van Bad company 2:

Ik speel op een HDTV en heb de resolutie ingesteld op 1920x1080@60Hz. Nu geeft mijn TV aan dat hij een 1080i signaal ontvangt ipv een 1080p en ook is het beeld niet geheel full screen (zwarte randen rondom), terwijl de TV staat ingesteld om het originele signaal 1:1 weer te geven. In andere games en in Windows heb ik wel een volledig beeld.

Iemand een idee waardoor dit komt?
Wat is het merk en type van de TV? Is misschien ook wel handig om te weten in dit geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Het is een Samsung LE32B550 32" full hd tv.
Videokaart is een ATi Radeon HD4890 1GB, scherm aangesloten via HDMI op de HDMI/DVI ingang.
Drivers zijn van 11 dagen geleden, toen heb ik de PC opnieuw geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07 08:57
Tweakod3x schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:20:
Ff wat anders: Is het normaal dat de brightness default gewoon veel te hoog staat? (PC versie) Zowel in de Singleplayer als Multiplayer heb ik al bijna met een zonnebril voor mijn pc gezeten...

Dit moest gewoon naar beneden geschroefd worden....
Klopt ik had hier ook last van.... Helemaal als er een wind flaag van sneeuw of sand voorbij waait! Dan krijg ik ook nog vette fps drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ik heb het probleem dat ik in de in-game server browser gewoon helemaal geen servers voor mn neus krijg, niet na een specifieke search, niet na een full refresh...als ik gewoon random wil joinen kan ie ook geen servers vinden, ik bedoel wtf....?

Iemand anders met dit probleem?

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 22:45
Net wou ik het spel opstarten en kreeg een melding dat er een update beschikbaar is. Het netjes upgedate en nu na het laden van de single player level en hij wil beginnen gaat dat spel helemaal uit. Helemaal terug in windows 7. Help??

[ Voor 6% gewijzigd door Afiso op 16-03-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

OK vraagje, heb gezocht int topic, maar search vind of niks, of ik ben te naap met wat te zoeken.

Ik heb de game op steam en ik moet telkens instellen dat ik de taal van mijn eigen en taal van het team van de tegenstander op localized wil hebben, en zelfs dan hoor ik alleen nog maar russisch. En als ik de game opnieuw start staat het weer trug naar de standaard.

Iemand enig idee?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ye-roon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:34:
OK vraagje, heb gezocht int topic, maar search vind of niks, of ik ben te naap met wat te zoeken.

Ik heb de game op steam en ik moet telkens instellen dat ik de taal van mijn eigen en taal van het team van de tegenstander op localized wil hebben, en zelfs dan hoor ik alleen nog maar russisch. En als ik de game opnieuw start staat het weer trug naar de standaard.

Iemand enig idee?
Volgens mij zijn de stemmen niet anders dan Amerikaans en Russisch, en kun je ze ook niet anders instellen.
Of de teksten in het spel anders kunnen weet ik niet, dat staat standaard op Engels.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Afiso schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:05:
Net wou ik het spel opstarten en kreeg een melding dat er een update beschikbaar is. Het netjes upgedate en nu na het laden van de single player level en hij wil beginnen gaat dat spel helemaal uit. Helemaal terug in windows 7. Help??
Mijn glazenbol is defect, dus ik weet niet of je via Steam of via EA Store speelt of wat dan ook. Mocht je via Steam spelen, dan kun je de lokale gamefiles controleren op consistentie. Soms wil dat helpen. ;) Verder zelf al andere dingen geprobeerd?
NoepZor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:01:
Het is een Samsung LE32B550 32" full hd tv.
Videokaart is een ATi Radeon HD4890 1GB, scherm aangesloten via HDMI op de HDMI/DVI ingang.
Drivers zijn van 11 dagen geleden, toen heb ik de PC opnieuw geinstalleerd.
Heb je toen wel de nieuwst beschikbare versie geïnstalleerd?
ye-roon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:34:

Iemand enig idee?
Je kan de settings.ini bestand bewerken, buiten Steam of de game om en hem vervolgens op alleen lezen zetten, wellicht dat dat scheelt?

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 16-03-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Catalyst 10.2 staat er op, wat ik zo zie nog steeds de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messedup
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-02-2023
Is er inmiddels al een oplossing voor de vastlopers? Ik word er nu toch wel een beetje ziek van! Als ik in een game zit loopt het spel als een zonnetje, maar als hij dan de volgende map gaat laden loopt m'n pc 9 van de 10 keer vast en moet ik hem resetten, heel irritant! Ook loopt hij regelmatig vast in de server browser, of als ik naar mijn stats wil gaan vanuit het main menu.. :( Het maakt geen verschil of ik de instellingen op low, medium of advanced heb staan.

C2D E8400
Radeon 4870 512mb
3GB RAM

Ook heb ik de nieuwste drivers en de laatste bc2 patch geinstaleerd, maar dit lost niks op.

[ Voor 7% gewijzigd door Messedup op 16-03-2010 19:14 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn (nog steeds) uit den boze!

• Als je een oplossing hebt, DM deze dan naar CptChaos :-)