Reg. datum: 26 mei 2006
Duurt dik een minuut voor ik doorga naar volgende vraag ?
Is dat een probleem hier, of bij die server?
DennusB wijzigde dit bericht 29-06-2009 14:25 (14%)
Reg. datum: 10 oktober 2003
Escape/Stop en dan weer op volgende drukken hielp bij mij.quote:DennusB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:25:
Even een ander iets over die survey, hij is VRESELIJK langzaam bij sommige vragen.
Duurt dik een minuut voor ik doorga naar volgende vraag ?
Is dat een probleem hier, of bij die server?
Laatste pagina gaat het over een blue-ray speler....
Hij is wel bijzonder traag, zeker 5-6x timeout gehad, gelukkig niet opnieuw hoeven te beginnen
Daarbij, hoe wordt bepaald dat ik heb 'meegedaan' met die survey? Neem aan via je ingelogde ID.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Deze dus Vul hieronder je e-mailadres in om de e-mailnieuwsbrief van Tweakers.net te ontvangen en/of kans te maken op de blue-ray speler.quote:itons schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:26:
[...]
Escape/Stop en dan weer op volgende drukken hielp bij mij.
Laatste pagina gaat het over een blue-ray speler....
Het is toch blu-ray? niet BLUE-ray?
Reg. datum: 10 januari 2005
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Dat is ook een fout ja. Die had ik ook al opgemerktquote:The Realone schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:29:
Enne, extrovert? Ik dacht dat het extravert was.
Bewijs : Wikipedia: Introvert en extravert
Wikipedia: Introvert en extravertquote:The Realone schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:29:
Enne, extrovert? Ik dacht dat het extravert was.
Het kan beide, echter is extrovert voornamelijk in het engels
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/281/quote:Vraag
Is de correcte vorm extrovert of extravert?
Antwoord
Beide vormen zijn correct. De oorsponkelijke vorm is extravert.
Toelichting
Extravert is oorspronkelijk een samenstelling van het Latijnse bijwoord extra ('buiten') en het voltooid deelwoord van het Latijnse werkwoord vertere ('wenden, keren'). Het wordt gebruikt als bijvoeglijk naamwoord in de betekenis 'naar buiten gekeerd, op de buitenwereld gericht', maar ook als zelfstandig naamwoord ('persoon die op de buitenwereld gericht is'). Het tegengestelde begrip is introvert ('in zichzelf gekeerd', 'persoon die in zichzelf gekeerd is'), een samenstelling van intro ('binnen') en vertere. Onder invloed van de vorm introvert wordt de [aa] in extravert soms vervangen door een [oo]: extrovert.
Bijzonderheid
In de meeste Europese talen bestaan de vormen met een a en een o naast elkaar. In het Italiaans is estroverso zelfs de enige vorm. In het Engels en Spaans zijn de vormen met een o (resp. extrovert en extrovertido) gebruikelijker dan de vormen met een a (resp. extravert en extravertido), maar in het Duits en Frans zijn juist de vormen met een a (resp. extravertiert en extraverti) veel gebruikelijker dan de vormen met een o (resp. extrovertiert en extroverti). Ook voor het Nederlands geldt dat de oorspronkelijke vorm extravert vaker voorkomt dan de jongere, verbasterde vorm extrovert.
Notna wijzigde dit bericht 29-06-2009 14:32 (82%)
|| Specs PC ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro + Sigma 17-70/2.8-4.5 + 4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF
quote:DennusB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:26:
[...]
Deze dus Vul hieronder je e-mailadres in om de e-mailnieuwsbrief van Tweakers.net te ontvangen en/of kans te maken op de blue-ray speler.
Het is toch blu-ray? niet BLUE-ray?
GPG Public Key: Haal 'm nu binnen via wwwkeys.eu.pgp.net of van m'n eigen site.
Ja dat staat er. Die quote komt zo rechtstreeks uit die surveyquote:
Deze vraag is ruim te beantwoorden, Muziek luisteren via een stream is ook gebruik maken van internet. Telefoon die melding maakt van email. Hierdoor valt lastig gemiddeld aan te geven als je dat allemaal mee neemt.quote:Kun je aangeven hoeveel tijd je gemiddeld per dag thuis - in minuten - aan internet besteedt?
Als je gewoon op tweakers.net komt dan kom je in alle rubrieken... hierdoor kom je soms in afgelopen 6 maanden wel in alle rubrieken geweest zijnquote:De 5 verschillende ‘rubrieken’ op Tweakers.net bieden informatie over specifieke onderwerpen die vanuit de Tweakers.net redactie worden belicht. Welke ‘rubrieken’ heb je de afgelopen 6 maanden bezocht?
Meerdere antwoorden mogelijk
Join het DPC Whatulse team Peace out
Reg. datum: 28 januari 2007
Nog sterker: ik heb vaak geen idee in welke rubrieken artikelen staanquote:LMD schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:36:
[...]
Als je gewoon op tweakers.net komt dan kom je in alle rubrieken... hierdoor kom je soms in afgelopen 6 maanden wel in alle rubrieken geweest zijn
Ik lees de artikelen die ik interessant vind, of die nu in Pro, Core, Mobile, Games of whatever staan. Ik heb dan ook geen idee hoe vaak ik een rubriek bezoek.
Dat heb ik dus ook. Ik heb gewoon alles aangevinkt, want ik lees heeeel veel !quote:EDIT schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:41:
[...]
Nog sterker: ik heb vaak geen idee in welke rubrieken artikelen staan
Ik lees de artikelen die ik interessant vind, of die nu in Pro, Core, Mobile, Games of whatever staan. Ik heb dan ook geen idee hoe vaak ik een rubriek bezoek.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
vooral de "Je hebt aangegeven dat je geïnteresseerd bent in elektronica. Hoe vaak maak je gebruik van onderstaande informatiebronnen om op de hoogte te blijven van nieuws en ontwikkelingen op het gebied van elektronica zoals bijv. televisies, audio/video & hifi, fotografie en navigatie?" vragen zijn irritant, ik heb het antwoord al gegeven en moet nu al enkele keren hetzelfde antwoord invoeren.
maarja, heb het er wel voor over om tweakers.net zo een beetje te steunen
Ik mis daar een optie: niet, oid.quote:De 5 verschillende ‘rubrieken’ op Tweakers.net bieden informatie over specifieke onderwerpen die vanuit de Tweakers.net redactie worden belicht. Welke ‘rubrieken’ heb je de afgelopen 6 maanden bezocht?
Nu maar gekozen voor "weet niet".
Was een paar posts hierboven al eerder een discussie zie ik. Over dat je alles leest wat interessant lijkt en vaak niet eens door hebt welke rubriek het is. Die optie zou ik hebben gekozen
Lighteye wijzigde dit bericht 30-06-2009 14:18 (27%)
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
En dan minimaal 3 paginas met vragen besteden aan het bouwen van een sociaal profiel van de ge-enqueteerde.
Sorry, die gegevens krijg je niet voor 0.00001% kans op een BD speler van mischien een paar honderd euro.
Zouden meer mensen moeten weigeren!
En wat Ronald zegt ja, de vragen lijken niets met het onderwerp te maken te hebben maar meer met het verkrijgen van commercieel interessante informatie.
TRRoads wijzigde dit bericht 30-06-2009 14:22 (28%)
Prof. Dr. Brian Cox is mijn held!
Boeiend dat ik een loser ben
Mijn Tekstverwerker en Canon EOS 40D set
Dit had ik dus net ook idd. Heb hem gisteren ingevuld, en kreeg net weer de vraag of ik hem in wilde vullen.quote:SinergyX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:07:
Bumpje, gister had ik de survey ingevuld en de balk op de frontpage was weer weg, maar nu opeens is hij weer terug. Andere survey of foutje?
En ook bij mij was hij enorm traag.
Woy wijzigde dit bericht 30-06-2009 14:25 (5%)
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik werk hier niet aan mee, bovendien vind ik het erg misleidend.
tomvdlee wijzigde dit bericht 30-06-2009 14:30 (9%)
"Wat vind jij van Tweakers.net? Wij zijn erg benieuwd. Geef je mening..."
Ik zit nu halverwege en heb tot nu toe alleen vragen gekregen wat ik zoal doe op internet en wat voor spullen ik in huis heb. Simpelweg een ordinaire commerciële survey. Ben erg benieuwd wanneer we gespammed worden of ip-gerichte ads voor ons neus krijgen.
Nou ik heb hem afgerond. En geloof daadwerkelijk 3 of 4 vragen echt op tweakers.net gericht. De rest puur commercie. Hoe doorzichtig/kortzichtig zijn jullie? We zijn geen malloten hier.
Dus als je niet wilt worden gespammed NIET INVULLEN DIT DING
hehehe tomvdlee is me voor.
ManiacsHouse wijzigde dit bericht 30-06-2009 14:33 (13%)
Reg. datum: 22 juni 2009
Ik zat me de hele tijd af te vragen hoe anoniem de enquête is. De zin "Je gegevens worden vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld." is m.i. te vaag. Bovendien zag ik dat ik nog niet eens halverwege was en vond ik de enquête te saai (vooral veel lijstjes). Ik ben dus maar afgehaakt.
Maak hem iets duidelijker qua privacy e.d., iets korter en iets interessanter en dan zou ik misschien nog eens overwegen hem toch in te vullen.