Gert_-_Jan schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:29:
Ik ben bij de vraag "Je hebt aangegeven dat je geïnteresseerd bent in elektronica. Hoe vaak maak je gebruik van onderstaande informatiebronnen om op de hoogte te blijven van nieuws en ontwikkelingen op het gebied van elektronica zoals bijv. televisies, audio/video & hifi, fotografie en navigatie?" gestopt.
Ik zat me de hele tijd af te vragen hoe anoniem de enquête is. De zin "Je gegevens worden vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld." is m.i. te vaag. Bovendien zag ik dat ik nog niet eens halverwege was en vond ik de enquête te saai (vooral veel lijstjes). Ik ben dus maar afgehaakt.
Maak hem iets duidelijker qua privacy e.d., iets korter en iets interessanter en dan zou ik misschien nog eens overwegen hem toch in te vullen.
Tenzij Wilbert op dit moment een pistool op je hoofd gericht heeft zie ik het probleem niet zo... Niemand dwingt je namelijk om mee te doen en je gegevens af te staan. Wil je het niet, doe dan niet mee...
Het lijkt me vanzelfsprekend dat T.net graag wil weten waar de lezers interesse in hebben. Het is namelijk een typische win-win situatie. Jij kan T.net ernaartoe sturen meer aandacht te schenken aan de onderwerpen die jij graag ziet. Tegelijkertijd kan T.net betere, gerichtere, advertenties plaatsen. En dan kun je een sneeuwbal effect krijgen: Betere advertenties -> meer inkomsten -> meer artikelen/meer redactietijd -> betere en meer artikelen die je kunt lezen etc etc.
Wel val ik over het de aankondiging. Het is niet zozeer je mening op die cijfertjes na. Persoonlijk had ik meer input willen geven. Ik meende dat dit vorige jaar (of eerder?) ook kon. Destijds heb ik aangegeven dat men wel wat meer met het forum/de community kan doen bij de redactie. Inmiddels wordt daar wel wat mee gedaan
Edit: oh, er is ook nog een 2e pagina
[
Voor 30% gewijzigd door
GENETX op 30-06-2009 14:42
]