Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde." | Thatone.nl
Reg. datum: 01 februari 2010
Het is wel een leuke telefoon trouwens
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Op de site van Nokia staat die nog steeds op status: binnenkort beschikbaar.quote:Robbie T schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:04:
Inmiddels is de 6700 slide ook leverbaar bij Vodafone.
Is voor zover ik weet de enige aanbieder die hem momenteel (kan) leveren.
Heb gisteren gebeld met Vodafone en ze zeggen dat ze hem ook daadwerkelijk hebben.
Vanmiddag word ik terug gebeld en ga ik hem bestellen voor mijn vriendin.
Heb je hem in combinatie met een abbo en moet je nog bijbetalen?
Zit namelijk ook al ff op deze telefoon te wachten.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik ben dan ook erg benieuwd.quote:Minkie schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:21:
[...]
Op de site van Nokia staat die nog steeds op status: binnenkort beschikbaar.
Heb je hem in combinatie met een abbo en moet je nog bijbetalen?
Zit namelijk ook al ff op deze telefoon te wachten.
Heb een 1 jarig abbo genomen van 30.19 per maand, met internet. 200 belminuten/sms.
Heb 11.33 bij moeten betalen.
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde." | Thatone.nl
Ze wisten volgens haar ook nog niet of ze hem kregen. Wou ze ook niet navragen
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Door "onvoorziene" omstanigheden kunnen ze de telefoon niet leveren en ze weten ook niet wanneer die wel leverbaar is.
Onvoorstelbaar, je belt er nog achteraan om het na te vragen en wordt die verteld dat die leverbaar is.
Begint er steeds meer op te lijken dat dit soort grote bedrijven zich maar van alles kunnen permiteren
Reg. datum: 01 juni 2005
Reg. datum: 16 december 2008
Dat wil zeggen dat je (op de telefoon) nog nieuwe, niet geopende e-mails hebt. Het blijft er staan totdat je die mails hebt geopend.quote:Lolindir schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:24:
Ik heb Hotmail en Gmail ingesteld op m'n 6700. Nu krijg ik een @-teken te zien bovenaan m'n scherm. Wil dit dan gewoon zeggen dat er een email-account is ingesteld? Ik heb automatische emailmeldingen uitgezet.
Reg. datum: 07 december 2009
gerben1995 wijzigde dit bericht 18-02-2010 12:01 (15%)
Kan in theorie dus 3600/384kbs halen.
Op mijn mobiel heb ik al een paar keer tegen de 2000kb gezeten.
Via; http://www.dslreports.com/mspeed?jisok=1&more=1
Als ik met mijn laptop via mijn 6700 online wil gaan kan ik bij de 6700 modem instellingen (via BT en USB)
als maximum snelheid maar 921600 bps instellen ( 921,6kbps ).
Als max snelheid haal ik via de PC ook maar iets van 700kbps.
Wie weet hoe je toch sneller online kan gaan via je 6700???
(ik heb alle laatste drivers, OVI & PC Suite, firmware etc.)
@gerben 1995 deze mobiel heeft geen wifi.
Sms-en gaat prima met deze mobiel maar een weekje op de accu zal je never nooit halen.
Reg. datum: 07 december 2009
===================================================================
Dit is helaas niet mogelijk omdat een mobiele telefoon zelf wel kan draaien op hogere
snelheden maar als deze als modem functioneert niet de gehele bandbreedte kan benutten.
Dit komt omdat de verwerking ook de processor van de toestel gebruikt, het is ook hierdoor
dat de usb modems beschikbaar zijn gekomen.
===================================================================
Reg. datum: 24 maart 2002
Vulliw
Als ik de medewerkers van nokia op het forum mag geloven, voorlopig nog lang niet.quote:vulliw schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:01:
Wanneer denken jullie dat we ook gratis ( Mobiele navigatie ) voor de nokia 6700 krijgen???
Reg. datum: 14 juli 2004
dafmay wijzigde dit bericht 24-02-2010 15:03 (12%)
Reg. datum: 30 november 2007
Hierdoor zou de telefoon geen verbinding met internet maken, en zou ik toch kunnen navigeren.
Ikzelf had mijn twijfels hierover, maar de verkoper verzekerde me dat dit ging werken.
Qua reacties hier lijkt het alsof de free Nokia Maps niet gaat werken?
Is er uberhaupt iemand die op de 6700 navigatiesoftware heeft draaien welke gewoon werkt, en geen verbinding met internet vereist?
Benelux lic kost voor jaar 50 euro, 90 dagen 12,60 en 30 dagen 7 euro.
Reg. datum: 14 juli 2004
dafmay wijzigde dit bericht 02-03-2010 16:13 (4%)
dan zou ik nog even een paar berichten naar boven lezen als ik jou was.quote:Minkie schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 01:14:
Vodafone heeft eindelijk de 6700 slide op de site staan. Dit weekend mijn abbo maar ff verlengen en kijken hoe de telefoon bevalt.
?Welke post heb je het over?quote:Robbie T schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:09:
[...]
dan zou ik nog even een paar berichten naar boven lezen als ik jou was.
En de 6700 slide staat er ondertussen ook opeens niet meer op
Nog even geduld hebben dus.
De post waarin ik vertel dat ik hem ook heb besteld bij vodafone, omdat die daar op de site staat/stond.quote:Minkie schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:09:
[...]
?Welke post heb je het over?
En de 6700 slide staat er ondertussen ook opeens niet meer op![]()
Nog even geduld hebben dus.
En dat hij vervolgens niet leverbaar is.
Niet te lang, want me abbo loopt 14 maart af whehehe.
Reg. datum: 21 september 2003
Af en toe verandert het thema ook, het lijkt dat dit ermee te maken heeft. Want toen ik voor de laatste keer keek toen het thema verandert was kon ik de kaart ook niet openen. SD kaartje eruit, er weer in, en de kaart kon weer geopend worden. Thema heb ik handmatig terug gezet.
Reg. datum: 11 december 2000
Als ik de camera wil openen, krijg ik de melding "Camera op standy". Ik kan dan op "Activeer" drukken, maar dit heeft geen resultaat.
Vanmorgen heb ik de software geupdate naar versie 10.50 (23-11-2009) en dit heeft ook niet geholpen.
De melding "Camera op standy" krijg ik trouwens niet altijd. Heel soms doet de camera het dus wel.
Voor de rest heb ik (en anderen) alle instellingen nagelopen, maar hier is niets in aan te passen om de camera werkend te krijgen.
Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en wat is de oplossing daar voor?
Alvast bedankt!
Reg. datum: 06 september 2002
Ik kriijg al paar weken "conflicterende items, items tonen?" en als ik op ja klik crashed ie en start de telefoon opnieuw op.
Nokia meld eind maart.
Hopen dat ze dat lukt.quote:Robbie T schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:13:
Vriendin had een mailtje gestuurd naar Nokia, per wanneer de slide leverbaar is.
Nokia meld eind maart.
Reg. datum: 19 december 2007
De oplossing is naar een nokia care point gaan, ik had hetzelfde probleem als jij alleen deed hij het bij mij nooit, dus ook niet somsquote:Puntslash schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:45:
Ik heb sinds enige tijd het volgende probleem met m'n Nokia 6700.
Als ik de camera wil openen, krijg ik de melding "Camera op standy". Ik kan dan op "Activeer" drukken, maar dit heeft geen resultaat.
Vanmorgen heb ik de software geupdate naar versie 10.50 (23-11-2009) en dit heeft ook niet geholpen.
De melding "Camera op standy" krijg ik trouwens niet altijd. Heel soms doet de camera het dus wel.
Voor de rest heb ik (en anderen) alle instellingen nagelopen, maar hier is niets in aan te passen om de camera werkend te krijgen.
Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en wat is de oplossing daar voor?
Alvast bedankt!
Reg. datum: 22 augustus 2009
Ik krijg de melding dat de afbeelding niet geladen kan worden. MMS versturen kan wel gewoon. Maakt ook niet uit wat voor bestand er in de MMS zit, hij opent m niet. MMS instellingen van Telfort handmatig ook nagekeken, maar die staan goed.
Iemand een tip misschien?
Die van mij is er sinds 2 weken af (heb het toestel sinds medio vanaf okt september 2009). (Terwijl ik mijn 3 jaar oude N73 verkocht heb met de sticker er nog op!!
Heeft er iemand toevallig een nieuwe sticker erop gedaan/laten doen? Of weet iemand wat goede stickers zijn voor zo'n toestel?
Scipionyx wijzigde dit bericht 29-03-2010 10:24 (2%)
Reden: okt -> september
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Reg. datum: 08 november 2005
Ik kon lange tijd mijn 6700 niet updaten via NSU , maar vandaag is het eindelijk gelukt!
Veel verschil merk ik echter niet...
ik kwam van 7.6 naar 10.5
E8500 @ 4 Ghz ~ DFI Lanparty LT X38-T2R ~ ATi 4870 512 MB ~ 4096 RAM Corsair 800Mhz ~ Scythe Ninja ~ CM Stacker ~
Reg. datum: 03 juli 2008
http://www.engadget.com/2...free-ovi-maps-navigation/
Wanneer zijn wij aan de beurt
Is er gratis navigatie software te downloaden, en dan bedoel ik niet met een geil stemmetje dat je vertelt af te slaan, maar gewoon met een kaart?
Het nokia maps wat is voorgeinstalleerd werkt bij mij nl. voor geen meter, ik zie maar half nederland, en als ik inzoom dan wordt het alleen maar groen. Is dit bij iedereen zo, of is dit met een update te verhelpen?
thanks!
Reg. datum: 16 oktober 2009
Dat komt omdat er standaard op de 6700 niet de nederlandse map zit geïnstalleerd. Ovi installeren en dan kan je gratis de nederlandse map naar je nokia 6700 binnen halen en op SD card zetten (hij is 50 mb).quote:neliss schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:44:
Ik weet dat dit onderwerp al uitvoerig is besproken, maar de verhalen zijn nogal uiteenlopend, dus ik zou graag wat meer duidelijkheid willen.
Is er gratis navigatie software te downloaden, en dan bedoel ik niet met een geil stemmetje dat je vertelt af te slaan, maar gewoon met een kaart?
Het nokia maps wat is voorgeinstalleerd werkt bij mij nl. voor geen meter, ik zie maar half nederland, en als ik inzoom dan wordt het alleen maar groen. Is dit bij iedereen zo, of is dit met een update te verhelpen?
thanks!
Dat is allemaal gratis, en dat werkt prima, je kunt zelfs nog route plannen en in tekst en op de kaart weer geven. Alleen inderdaad voor het gesproken navigeren moet je dan 9,99 voor een jaar betalen.
Reg. datum: 25 januari 2010
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Bedankt voor je reply, maar ik kom er niet uit..quote:SithWarrior schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:57:
[...]
Dat komt omdat er standaard op de 6700 niet de nederlandse map zit geïnstalleerd. Ovi installeren en dan kan je gratis de nederlandse map naar je nokia 6700 binnen halen en op SD card zetten (hij is 50 mb).
Dat is allemaal gratis, en dat werkt prima, je kunt zelfs nog route plannen en in tekst en op de kaart weer geven. Alleen inderdaad voor het gesproken navigeren moet je dan 9,99 voor een jaar betalen.
Ik kan de download voor de 6700 op de ovi site namelijk niet terug vinden, hier staan alleen S60 toestellen (Exx) aangegeven om de gratis maps voor te kunnen downloaden, zoals al veel vaker genoemd in dit topic.
In dit programma ga je naar Kaarten, en daar kun je kaarten naar keuze downloaden.
Reg. datum: 29 augustus 2005
Extra kosten: 22 euro
Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn mobiel onder geen beding connectie maakt met het internet?
Schiet tussen de palen en je scoort!
GPS is gratis, alleen kan hij door ondersteuning van internet sneller een fix vinden, plus zoals hier boven al een paar keer genoemd, als je geen land (nederland) er op hebt gezet dan heeft ie internet nodig om het stukje kaart te downloaden wat hij weer geeft. Dit kun je bij opties van het navigatie programma uit zetten.quote:xzaz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:44:
Ik heb wat raars hier, ik nam aan dat GPS gratis was te gebruiken maar dat is niet zo? Of met andere woorden, hij maakt volgens mij (of een andere app) steeds connectie met mijn internet. Ik heb mijn nieuwe factuur ontvangen en die bleek veel hoger te zijn dan normaal. Bij het inzien van de factuur schrok ik omdat mijn mobiel om de dag verbinding liep te maken met het internet.
Extra kosten: 22 euro
Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn mobiel onder geen beding connectie maakt met het internet?
Je kunt trouwens bij voorkeur toegangspunt alles weg halen, dan kan die geen verbinding meer maken met het internet. (of gewoon wat bogus instellen).
Reg. datum: 04 december 2008
Reg. datum: 24 maart 2002
quote:Stoic18 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:00:
Heeft iemand al uitgevonden hoe "#" gebruikt kan worden om het profiel Stil aan/uit te zetten? Of is dit gewoonweg niet meer mogelijk met de 6700?
Vulliw
Reg. datum: 08 juni 2002
Reg. datum: 23 januari 2007
Edit: Wat een site zeg..
'Full touchscreen'
'100 min/ 200 sms' en even later is het nog maar 100 min/sms..
bear87 wijzigde dit bericht 18-05-2010 11:33 (36%)
Kan je me vertellen hoe je de toegangspunten bewerkt? Mijn vriendin heeft deze telefoon sinds vandaag maar het lukt haar niet. Kom er telefonisch en met de handleiding ook niet uit...quote:SithWarrior schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:26:
[...]
Je kunt trouwens bij voorkeur toegangspunt alles weg halen, dan kan die geen verbinding meer maken met het internet. (of gewoon wat bogus instellen).
Superdeal is een onderdeel van Vodafone, heb geen addertjes kunnen ontdekken.quote:bear87 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:02:
zijn er nog addertjes daar?
100 min/SMS is de standaard hoeveelheid van VF, je moet actie ondernemen om de 200 SMSjes te activeren. dit kan via My Vodafone of door 'DUBBEL SMS AAN' te sms'en naar 4000. Zie http://www.vodafone.nl/pr...el_sms_web/bundeltarieven.quote:'100 min/ 200 sms' en even later is het nog maar 100 min/sms..
Ter vervanging van de nokia 6300, de 6700 classic besteld bij kpn. Ben heel benieuwd.
Volvo V40 1.9D Europa Nordic 2003 (MY2004) Black Sapphire - Volvo 440 1.8 GL Freeway 1993 (MY1993) Smoke Silver

Eerste indruk?
Toestel ziet er prachtig uit, voelt degelijk aan, niet te zwaar maar je merkt toch dat 'je wat in je handen hebt'.
Lekker dun. Geen dikke rand rond je scherm zoals de 6300 en net een iets groter scherm, stukken fijner. Toetsen voelen heel fijn aan. Alle knoppen werken erg fijn. Even wennen dat de typische knop bovenop nu weg is. Behuizing is volledig rvs en mat zwart, beter als een rvs achterkant en rest plastic zoals de 6300. De blauwe leds aan de zijkant zijn mooi weggewerkt onder het chromen sier randje.
Software die erop zit werk ook heel fijn en vooral snel. In tegenstelling tot de N en E series van nokia.
Eindelijk (in tegenstelling tot de 6300) een data kabel meegeleverd. Helaas ultra kort, maar je toestel laad wel op als je hem aan een usb 2.0 poort koppelt.
Fijn dat je ook nog de oude opladers kunt blijven gebruiken, zoals mijn nokia autolader die ik voor de 6300 had.
Camera is goed, maakt mooi snapshots, maar de Sony Ericsson Cybershots zijn toch stukken beter. Zo zie je maar dat de lens ook heel veel uitmaakt.
Nadelen?
Geen cd meegeleverd. Micro sd kaartje is erg klein (1gb).
Datakabel is dus heel kort, wel positief dat hij er bij zit.
Verder jammer dat er maar een 30 dagen proefversie van de navigatie opzit, ondank dat de kaarten wel gewoon gratis zijn. Dat die meegeleverd zijn, is wel positief.
Verder vind ik het gewoon een perfect toestel, nog wel wat duur, maar die prijzen zakken wel, net zoals met de 6300 toen.
Kortom, ik ben er echt heel blij mee. Degelijk en fijn werkend toestel, met een mooi design en lekker dun. Zoals we van nokia mogen verwachten als opvolger van de 6300.
Volvo V40 1.9D Europa Nordic 2003 (MY2004) Black Sapphire - Volvo 440 1.8 GL Freeway 1993 (MY1993) Smoke Silver
Meestal denk ik namelijk dat het eerste klikje al de camera activeert, terwijl ik juist dan iets verder moet doordrukken
Reg. datum: 23 januari 2007
Bouwkwaliteit en uitstraling is waar je voor betaald denk ik, en daar is opzich niks mis mee. Heb nu al meer dan 3 jaar de 6300 in gebruik en het gebruikte materiaal daar geeft je toestel wel echt een meerwaarde. Weinig toestellen gehad die er na 3 jaar nog zo top uitzien, krijg er vaak complimenten over.
Zwarte kleur ziet er veel mooier uit dan ik had gedacht trouwens
bear87 wijzigde dit bericht 22-05-2010 23:34 (3%)
Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.
@Nickalicious: dat is ook een optie ja! Moet je wel dubbelklikken maar goed.
Dat hoeft bij mij niet. De selectietoets indrukken is scherp stellen, en zodra je hem loslaat wordt de foto gemaakt.quote:Joopieboy schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:00:
@Nickalicious: dat is ook een optie ja! Moet je wel dubbelklikken maar goed.
Klopt...dat heb ik dus ook. Tot op heden geen oplossing voor gevonden. Maar ik denk dat het te maken heeft met het thema. Er worden maar 3 thema's meegeleverd, waaronder 'black' (o.i.d.) Ik vermoed dat het onderscheiden bij lichtere thema's beter is. Maargoed, die moet je dus eerst downloaden.quote:ruiterjm:
Een vraagje over de kalender. Als je een notitie op een dag hebt, is deze vet gedrukt in de kalender. Het onderscheid is echter veel te klein. Is hier niet iets te doen (dagnummer andere kleur of zo)?
Klopt wat je zegt, was even wennen maar dat werkt ja!quote:peterkuli schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:19:
[...]
Dat hoeft bij mij niet. De selectietoets indrukken is scherp stellen, en zodra je hem loslaat wordt de foto gemaakt.
Zelfs voor mij zou het een mooie vervanger zijn, maar nu vraag ik me nog één dingetje af, kan je doordat er S40 6th edition op draait ook synchroniseren met Exchange?
Reg. datum: 03 mei 2002
Dat bedoelde ik ookquote:Joopieboy schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:57:
[...]
Klopt wat je zegt, was even wennen maar dat werkt ja!
Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.
Nee, dat kan niet, mail synchroniseren/binnenhalen kan alleen met pop3 en imap.quote:HyperBart schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:15:
Zelfs voor mij zou het een mooie vervanger zijn, maar nu vraag ik me nog één dingetje af, kan je doordat er S40 6th edition op draait ook synchroniseren met Exchange?
Reg. datum: 26 mei 2010
Kun je, zonder dat je internet af moet sluiten, een SMS berichtje lezen?
Reg. datum: 03 mei 2002
Reg. datum: 19 oktober 2009
Welk verschil merk jij tussen de nokia 6700 en de nokia 6300?
productreview: Nokia 6700 Classic Zwart review door Joopieboy
Iemand enig idee wat de veranderingen zijn in versie 10.50?
Maar qua werking en stabiliteit gaat alles perfect, geen klachten, geen vastlopers en geen rare dingen. Het blijft S40 en werkt dus perfect, geen fratsen.
Ben toch blij dat ik mijn N79 verkocht heb, die liep op Symbian S60 en was drama.
Hoop toch eens dat Nokia de zaken op orde krijgt met S60, of toegeeft en een nieuw pakket ontwikkeld op een goed werkende basis, android ofzo...
Reg. datum: 28 maart 2004
Nu eindelijk ondersteuning voor o.a. OVI mail.
Nokiasite zegt zelf dat 10.50 voor mijn telefoon beschikbaar zou moeten zijn. Is er een manier om die firmware handmatig te flashen of zo?
EDIT wijzigde dit bericht 03-06-2010 11:38 (44%)
Beetje zwaar in het begin idd, dat word wel beter als je hem wat langer gebruikt.quote:Thinkreal_ schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:21:
Ik vind het een beetje een rot toetsenbordje in sommige situaties zoals op de fiets etc. verder lekker portable toestel, een zeer goeie opvolger van de 6500(slide)!
"
SW improvements and corrections
"
CAP#149523: UI in Arabic the assigned Image of caller will appears partially
niets waar de meesten wat aan hebben dus.
Kalua wijzigde dit bericht 03-06-2010 19:23 (3%)

Praat voor jezelf.quote:Kalua schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:12:
changelog 10.60:
"
"
niets waar wij wat aan hebben dus.
LOL@ \/
Gulfstream G650
fixedquote:Kalua schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:12:
changelog 10.60:
"
"
niets waar de meesten wat aan hebben dus.
Reg. datum: 26 mei 2010
bedoeling zijn. Graag een reactie als je dit ook hebt, thanks!
Je kunt dat gewoon kosteloos laten vervangen bij een Nokia care point.. Helaas gebeurt zoiets wel vaker.quote:wvdeursen schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:17:
Mijn stripjes op het toetstenbordje zijn aan het verkleuren. Toen ik de telefoon binnen kreeg waren ze nog strak grijs van kleur, nu zijn ze echter zwart aan het verkleuren. Het zijn kunstof stripjes maar dit kan toch niet de
bedoeling zijn. Graag een reactie als je dit ook hebt, thanks!
Reg. datum: 12 maart 2005
Het past, maar dat is de hoes van een 6300...quote:Joopieboy schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:56:
Eindelijk de telefoonhoes voor de Nokia 6700 binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan heel erg goed ja, heb hem ook voor mijn vader besteld en die heeft nog wel een 6300.quote:Beelzebassie schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 12:38:
[...]
Het past, maar dat is de hoes van een 6300...
Maakt mij niet zoveel uit, stond als een cover voor een 6700 op ebay, en voor die paar euro.
Ja! Want ik heb me ook blij laten maken met een dooie mus. OVI maps is gratis, maar drive kost iets van 50euro per jaar.quote:peterkuli schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:36:
Weet iemand of er nog meer informatie omtrent navigatie is vrijgekomen en dan met name of het nu gratis wordt?
Reg. datum: 30 november 2009
Abbo gaat pas de 28ste in maar toch wou ik eens gluren hoe het eruit ziet.
Nou dat gaat ff niet door telefoon weigert door te starten, zet hem aan krijg de blauwe nokia letters te zien op het scherm en vervolgens gaat de telefoon weer uit, opladen mag niet baten de telefoon doet pas weer hetzelfde als ik de batterij er een keertje uit gehaald heb en er weer ingestopt heb.
De 6700 weigert gewoon door te starten, iemand die een harde reset weet om dat eens uit te proberen ??
Gefeliciteerd, ook jij bent de trotse eigenaar van de 6700 brick edition.quote:Bikevouwer schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:19:
Nou dat gaat ff niet door telefoon weigert door te starten, zet hem aan krijg de blauwe nokia letters te zien op het scherm en vervolgens gaat de telefoon weer uit,
Linea recta terugsturen voor garantie, dus!
Jack of all trades
Heb gedurende de gehele gebruiksperiode al last van vastlopers en spontane resets.
Vooral in Java apps en tijdens het kijken van filmpjes (youtube).
vorige week viel ie weer eens uit maar ging helemaal niet meer aan...
Heb nu tijdelijk een ouwe E51 in gebruik en die bevalt me eigenlijk beter...
Accu gaat langer mee, scherm is beter afleesbaar, lichter, S60, wifi en geen stof achter het scherm!
Ook is de ontvangst beter, schakelt het toestel beter tussen 3G en GPRS (als je bijvoorbeeld tunnel/metro in gaat) en werkt de bluetooth beter (met headset).
Ben benieuwd wat er met de 6700 is.
KlaasHof wijzigde dit bericht 18-06-2010 09:50 (14%)
Reg. datum: 19 oktober 2009
yeah38 wijzigde dit bericht 28-06-2010 19:33 (4%)