Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik ook, maar heb aangegeven de order te willen annuleren. Die dingen hadden m.i. allang verstuurd moeten zijn, had 9 dagen geleden al een bericht dat het verzonden was en nu dit.toaomatis schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:18:
Laat mij dan de eerste zijn die hierin reageertIk kreeg zojuist een mailtje van Ebay dat de Suede Pouch Case voor de HTC Diamond alleen nog maar in het zwart geleverd gaan worden. Vind ik persoonlijk alleen maar goed nieuws!
Ik ga volgende week op vakantie en heb eigenlijk niet zo'n zin om nog langer met de Diamond in een oud zonnebrillenzakje rond te lopen... zijn er hier in NL geen simpele pouches of cases te koop? Snap nog steeds niet dat er niet gewoon een pouch / case bij zit...
Edit: Enige 'simpele' die ik kan vinden is deze maar ik heb zo'n vermoeden dat die vanwege de manier van stikken een stuk breder is dan de Diamond2.
[ Voor 15% gewijzigd door VanRoyal op 19-05-2009 14:51 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Zal wel een "cut"-versie moeten worden, maar ik zie er een beetje tegen op om m'n simmetjes te knippen.
Een "non-cut" versie zal waarschijnlijk niet onder de batterycover passen....
Wat ook voor mij belangrijk is dat ik tegelijkertijd op de 2 telefoonnummers bereikbaar ben, dus zonder handmatig te switchen.
Ik heb natuurlijk al wel op 't net gezocht, maar nergens een compatible adapter kunnen vinden.
Of zou ik een willekeurige 20 of 23th adapter kunnen aanschaffen?
Iemand al iets gevonden, of liever nog positieve ervaringen?
3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936
Zal straks een foto maken
Ik denk dat ik voor deze keuze ga:
Maar natuurlijk wel ff wachten op een foto!CerielTjuh schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:05:
Heb zelf bij de Mediamarkt een leren ipod hoesje gekocht voor mijn TD2, zit goed lekker beschermd aan alle kanten!
Zal straks een foto maken
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 20-05-2009 11:28 ]

De houder van Brodit heeft een MiniUSB aansluiting. Die is net anders qua aansluiting, en gaat dus niet passen.
Waarschijnlijk heeft Brodit 2 verschillende gemaakt (of niet) waardoor mijnes dus niet gaat passen.
Dus de Brodit 512011 kan verschillen
‹(◕‿◕)›
Ik heb de foto gemaakt van het hoesje met en zonder de TD2.
Daarnaast heb ik een foto gemaakt van mijn cradle die is inderdaad met mini USB maar past toch in de TD2 dus die werkt gewoon
Zonder TD2
Met TD2
Cradle
Tuurlijk gaat dat wel passen. Mini-USB past daar gewoon in. Maar de speciale kabeltjes van HTC die daarin moeten, die passen weer niet in andere mini-USB devices zoals digitale camera's. Vandaar de afwijkende vorm.GGS_206 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:04:
Vandaag mijn houder ontvangen. Maar helaas blijkt deze niet te passen. De aansluiting van de houder is mini-USB, maar de aansluiting van mijn TD2 is net wat anders.
[afbeelding]
De houder van Brodit heeft een MiniUSB aansluiting. Die is net anders qua aansluiting, en gaat dus niet passen.
Waarschijnlijk heeft Brodit 2 verschillende gemaakt (of niet) waardoor mijnes dus niet gaat passen.
Dus de Brodit 512011 kan verschillen
Net als bij het tankstation, een dieselvulpijp past niet in een benzineauto en bij een dieselauto past de benzinevulpijp weer wel, door de afwijkende vormen snappie
* Crusader beseft dat dit laatste wel erg ver gezocht is

If it ain't broken, play with it till it breaks.
Je haalt me de woorden uit de mondCrusader schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:07:
[...]
Tuurlijk gaat dat wel passen. Mini-USB past daar gewoon in. Maar de speciale kabeltjes van HTC die daarin moeten, die passen weer niet in andere mini-USB devices zoals digitale camera's. Vandaar de afwijkende vorm.
Net als bij het tankstation, een dieselvulpijp past niet in een benzineauto en bij een dieselauto past de benzinevulpijp weer wel, door de afwijkende vormen snappie
* Crusader beseft dat dit laatste wel erg ver gezocht is

Ennuh, ik kan geen betere vergelijking bedenken
3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936
http://i1.ebayimg.com/01/i/001/49/8d/54da_1_bo.JPG is rond de 18,50 inclusie fverzend kosten. vond wel vet uitzien.. veel zijn ook duurder! maar moet je goed bekijken!
http://i18.ebayimg.com/05/i/001/49/8d/533f_10.JPG
wat vinden jullie er van?
[ Voor 9% gewijzigd door vishengel op 21-05-2009 19:37 ]
Die ziet er mooier uit dan mijn 20 euro hoesje voor de ipod
Waar heb je hem besteld?
vishengel schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 19:36:
hey mensen heb mooie cover besteld
http://i1.ebayimg.com/01/i/001/49/8d/54da_1_bo.JPG is rond de 18,50 inclusie fverzend kosten. vond wel vet uitzien.. veel zijn ook duurder! maar moet je goed bekijken!
gevonden, even zoeken op "A2 Custom-Made Leather case"
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
erg goede kwaliteit en supersimpel aan te brengen zonder luchtbellen
request.getCookies();
Ja, die had ik alledrie al geprobeerd, maar misschien had iemand een goeie tip. Ik wil het liefst dus de HTC AC A110. Deze heeft namelijk een ingebouwde micro. Ik ben bang dat 15 euro de goedkoopste is die ik kan vinden....CLB schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:14:
Google? eBay? Tweakers? Is binnen 1 tel te vinden namelijk! Hier voor 1 tsjorro
Edit: HTC HC U110 geeft een flink aantal meer hits, en is vaak ook goedkoper dan degene zonder oortjes. Voorbeeld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1
[ Voor 20% gewijzigd door BoGu5 op 26-05-2009 18:11 ]
request.getCookies();
Lijkt me echt een leuk pouche.GGS_206 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:40:
Ik heb gister te horen gekregen dat de mijne is verstuurd, en wel te weten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij een ander Ebayer gelijk ff een siliconen cover besteld
Waar heb je hem besteld?

Ik zal als ik tijd heb, vanavond even foto's maken. Wat zat er in het pakketje:
- Gray Suede Pouch Case
- Black Suede Pouch Case
- 2x Screenprotector
- 2x microfiber schoonmaak doekje
De telefoon er inkrijgen gaat niet heel soepel, de zwarte zit er echter perfect omheen
C:\>Signature.bat
Heb hem sinds gister binnen gekregen. Hoesje zit er goed omheen, niet heel strak en beschermt goed.GraveDigger schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:53:
[...]
Lijkt me echt een leuk pouche.
Waar heb je hem besteld?
Heb hem op Ebay gekocht van exmobile33. Zal vanaaf ff pics maken.
‹(◕‿◕)›
Er zaten mooie Chinese postzegels op, Opa ook weer blij
Enfin, na een halve dag was de stank weg getrokken en heb ik mijn TD2 erin gestopt. Pas idd perfect (de zwarte, wit FTW

Deze pouche kwam helaas een kleine maand te laat, bovenin mn telefoon aan de voorkant, rond de speaker en de vga-camera zitten al heel veel krasjes. Nu maar hopen dat deze pouch zijn werk gaat doen en dat er niet meer krasjes bij komen
http://www.gsm-cover.nl/e...-case-htc-touch-diamond-2
Edit:
Vergeten te vermelden hoe de TD2 in de pouch zit. Hij zit er vrij strak in!
Ik hoop dat het nog iets wijder wordt.
Hierbij de afbeeldingen:

[ Voor 16% gewijzigd door Roodey op 29-05-2009 18:08 ]
@winDOS: mooi, ik ben een van de personen die een email heeft gehad dat ze alleen nog maar zwarte hebben en 2 zwarte heeft laten sturen. heb ze alleen nog steeds niet binnen...
Ziet er echt mooi uit.Matis schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:47:
Heb eergisteren ook de pouches gekregen (winDOS in "Accessoires voor de HTC Touch Diamond2").
Er zaten mooie Chinese postzegels op, Opa ook weer blijMaar toen ik het zakje met de zwarte pouch opentrok ging ik bijna van mn stokje. Zo'n chemische zware damp kwam er vanaf. Verschrikkelijk, ik werd echt niet goed van de lucht.
Enfin, na een halve dag was de stank weg getrokken en heb ik mijn TD2 erin gestopt. Pas idd perfect (de zwarte, wit FTW). Heb geen screenprotector gebruik en aan microvezel-doekjes heb ik ook geen gebrek.
Deze pouche kwam helaas een kleine maand te laat, bovenin mn telefoon aan de voorkant, rond de speaker en de vga-camera zitten al heel veel krasjes. Nu maar hopen dat deze pouch zijn werk gaat doen en dat er niet meer krasjes bij komen
Zou je een paar pics willen maken om te zien hoe de td2 erin zit?
Gewoon een kwestie van geen kat in een zak te kopen
En heb toch wat accessoires weer nodig.
Is het trouwens voor deze mobiel aan te raden om een screenprotector te nemen?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Sure doe ik meteen, ik zal ze in dit bericht posten!GraveDigger schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:03:
Ziet er echt mooi uit.
Zou je een paar pics willen maken om te zien hoe de td2 erin zit?
Gewoon een kwestie van geen kat in een zak te kopen
Pica's

[ Voor 49% gewijzigd door Matis op 01-06-2009 19:41 ]
Dank jeMatis schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:33:
[...]
Sure doe ik meteen, ik zal ze in dit bericht posten!
Pica's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er echt goed uit.
Past er zo te zien ook perfect in.
Ben helemaal overtuigd en ga hem nu bestellen.
YWGraveDigger schreef op maandag 01 juni 2009 @ 22:12:
Dank je![]()
Ziet er echt goed uit.
Past er zo te zien ook perfect in.
Ben helemaal overtuigd en ga hem nu bestellen.
Nja ik hoop dat het een beetje te zien is. Ik heb ook nog een witte/grijze, maar die zit nog in de verpakking
Heb je je cover al binnen. Ik ben erg benieuwd of het bevalt, is het trouwens een stevige cover die ook beschermt tegen drukschade van het scherm? Het scherm van de samsung omnia van mn vriendin is na een paar maanden al kapot gegaan, ondanks dat de telefoon netjes in een cover in dr tas zat en ze er niks geks mee heeft gedaan. Dus ik wil voordat ik mn Diamond 2 heb een stevige cover in huis hebben om datzelfde te voorkomen....vishengel schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 19:36:
hey mensen heb mooie cover besteld
Past mooi en valt ook niet snel uit je broek een beetje antislip.
[ Voor 7% gewijzigd door Langhe op 02-06-2009 19:49 ]
OEM HTC Velvet Pouch Case for HTC Diamond 2 T04

Van xell_uk nog een siliconenhoesje besteld..

‹(◕‿◕)›
Huh, of ik zit helemaal verkeerd te kijken, of ik kan hem gewoon echt niet vinden. Is de auction al afgelopen? Of heb je ff een linkje voor mijGGS_206 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:28:
Mijn hoesje die ik besteld heb via exmobile33 op Ebay ziet er als volgt uit:
OEM HTC Velvet Pouch Case for HTC Diamond 2 T04
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van xell_uk nog een siliconenhoesje besteld..
[afbeelding]
[afbeelding]
King_Tech schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:31:
Heeft iemand enig idee of deze batterij met de touch diamond 2 zal werken?
http://cgi.ebay.com/1340m...4.c0.m14.l1262&_trkparms=|301%3A1|293%3A1|294%3A30
Ze geven aan dat hij ervoor gebruikt kan worden maar de vorm van de batterij lijkt er iets anders uit te zien. En wat ook raar is, hij is nog goedkoper dan de 1100 MAH versie van dezelfde verkoper:
http://cgi.ebay.com/1100m...0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
Had hem ook besteld.Roodey schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 18:07:
Ik heb via GSM Cover de volgende pouch besteld:
http://www.gsm-cover.nl/e...-case-htc-touch-diamond-2
Edit:
Vergeten te vermelden hoe de TD2 in de pouch zit. Hij zit er vrij strak in!
Ik hoop dat het nog iets wijder wordt.
Hierbij de afbeeldingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gister aangekregen en direct gepast.
TD2 past er echt maar heel nipt in.
Je moet bijna persen om hem er fatsoenlijk erin of eruit te krijgen.
Direct terug gestuurd.
Zou hem niet aanraden.

Linkerkabeltje. Rechts stukje van headset.
Ik had het kabeltje besteld op 26 mei en er $1.29 (incl verzending, vanuit HongKong
Owja, last but not least: hij werkt
Ja, idem als bij de originele headset. Het headset-icoontje verschijnt netjes bovenin. (Ook als je geen headset in het kabeltje steekt trouwens.)Matis schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:56:
*Ziet* de telefoon ook dat er een headset aangesloten is, of merkt hij dat niet?
Bedankt voor je reactie.Awap schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:57:
Volgens mij past die 1340 mA uitvoering niet. Ik heb zelf dezelfde 1100 mA een week in gebruik. Deze heeft nog niet de volle capaciteit, maar lijkt niet veel slechter dan de orginele HTC accu. De pasvorm is prima. Gewoon proberen dus voor dat geld.
[...]
Die 1340 mA uitvoering lijkt inderdaad een andere vorm te hebben (dacht het al). Wel raar dat er bij staat dat hij ook voor de Diamond2 geschikt is. Ik zal de 1100 mA uitvoering zeker kopen, aangezien mijn originele accu na 1,5 week al ter reperatie teruggestuurd moet worden!
Linkje: http://www.pdashop.nl/pro...r-htc-touch-diamond2.html
En heb in de stad hier een lederen hoesje gekocht waar hij precies inpast (met zon trektouwjte? om hem er uit te laten komen. Kan hem nu zelf ondersteboven houden zonder dat hij eruitvalt. Heb dit gekocht omdat ik hem in mijn broekzak doen en ik graag wil dat hij lang mooi blijft.
Verder zat er bij mij alleen een voorkant screenprotector bij, geen achterkant.
Maar uit je reactie kan ik opmaken dat dat geen probleem word
Via Brando.com.hk kost ie € 8,80 (via Paypal) inclusief verzendingvishengel schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:17:
brando sreenproterors zijn zeer goed! heb zelf al 1 en heb gemerkt deze goed zijn. ook bij vorige telefoons gehad. beter bestellen bij http://www.screenprotector.nl/. kost die namelijk met verzendkosten 9.60
Maar de levertijd bedraagt dan wel 7 - 20 dagen...
Heeft iemand zelf al (op Vishengel na) ervaring met een Brando Ultra Clear (niet de standaard) screenprotector i.c.m. Diamond (1 of 2)?
[ Voor 27% gewijzigd door Tweaker1987 op 08-06-2009 13:41 ]
http://usb.brando.com.hk/...harger_p00960c039d15.html

De prijs incl verz kosten is US$ 18,--. Ik heb 'm inmiddels besteld...

Je moet bij deze houder alsnog zelf de stekker er in stoppen, dat heeft voor mij dan geen voordeel t.o.v. een losse kabel. Just a word of warning voor degene die denkt hiermee een 'echte' cradle aan te schaffen.
Ben ik zeker wel met je eens, en goed als extra info.VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:04:
Zag er in eerste instantie leuk uit, maar als 'cradle' is hij niet echt geschikt:
[afbeelding]
Je moet bij deze houder alsnog zelf de stekker er in stoppen, dat heeft voor mij dan geen voordeel t.o.v. een losse kabel. Just a word of warning voor degene die denkt hiermee een 'echte' cradle aan te schaffen.
Echter ik heb de ervaring met usb aansluitingen en cradles dat dat ook niet altijd even fijn werkt. Dus even los erin steken is mij dan om het even. Ik vind vooral de vormgeving en look van deze cradle mooi...en handig vwb extra usb aansluitingen.
Verwijderd
Iemand ervaring met een andere oplossing? Voor de duidelijkheid, mijn voorkeur gaat uit naar een houder specifiek voor de TD2 inclusief 12v kabel, dus geen universele houder met losse kabel.
[ Voor 7% gewijzigd door VanRoyal op 08-06-2009 21:40 ]
Zelf ben ik van plan de HTC Touch Diamond2 Car Upgrade Kit CU S240 te kopen wanneer deze op 8 juli uitkomt. Prijs €39.99.VanRoyal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:38:
Ik ben op zoek naar een goede auto-houder + lader en dan is een van de opties een brodit proclip + holder, maar dat kost bij elkaar zo'n 79 euro *slik*. Dan zit de TD2 voor mijn ventilatierooster en ik heb hem liever wat hoger. Ik gebruik nu een Asus 636N in een zwanenhals en op zich bevalt dat prima, dus eigenlijk ben ik op zoek naar een goede zwanenhals-houder voor de TD2. Ik heb al op ebay gezocht, maar daar vind ik alleen units met een enorme kast eraan vast en dat vind ik niet zo mooi:
Iemand ervaring met een andere oplossing? Voor de duidelijkheid, mijn voorkeur gaat uit naar een houder specifiek voor de TD2 inclusief 12v kabel, dus geen universele houder met losse kabel.

AULXJMHR
Waar had je ze nou besteld dan? Dat kan ik niet weer vinden...Matis schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:33:
[...]
Sure doe ik meteen, ik zal ze in dit bericht posten!
Pica's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had hem via ebay, maar het was officieel voor de Diamond 1. Ik zie hem er nu ook niet meer op staankoelkast schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:32:
Waar had je ze nou besteld dan? Dat kan ik niet weer vinden...
Ik had de link opgeslagen bij men favo'sMatis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:04:
[...]
Had hem via ebay, maar het was officieel voor de Diamond 1. Ik zie hem er nu ook niet meer op staan
Blijkbaar wordt dit object niet meer verkocht.
Na een beetje zoeken heb ik deze gevonden:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=280342339808
Die is voor de Pro (welke veel dikker is dan de TD of de TD2) ik zal die niet aanraden!GraveDigger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:18:
[...]
Ik had de link opgeslagen bij men favo's
Blijkbaar wordt dit object niet meer verkocht.
Na een beetje zoeken heb ik deze gevonden:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=280342339808
Oeps verkeerde link geplakt.Matis schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:20:
[...]
Die is voor de Pro (welke veel dikker is dan de TD of de TD2) ik zal die niet aanraden!
Ik bedoelde dus deze:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=270385922713
Nu kan Igo ook tmc gebruiken dus wil ik graag een lader+houder die dus ook een antenne heeft. Ik las dat de orginele lader van htc wel werkt. http://www.pdashop.nl/pro...3322/htc-car-charger.html
maar ik ben benieuw of brodit ook werkt. de http://www.pdashop.nl/pro...r-htc-touch-diamond2.html
Verwijderd
Nu zag ik deze set op ebay http://cgi.ebay.com/NEW-S...|301%3A0|293%3A1|294%3A50
Het niet niet de goedkoopste, maar lijkt me wel handig.
Iemand ervaring met dit setje? Of een tip voor een ander headsetje?
[ Voor 19% gewijzigd door Retir op 10-06-2009 19:06 ]
Ik heb trouwens geen idee of het een 1A of 2A lader is, maar heb net een stukje rond gereden en het werkt prima. Ik weet natuurlijk niet of de batterij sneller leegloopt dan de lader hem kan laden, misschien dat je dat bedoelt? Zou wel vervelend zijn als dat het geval is, dus ik hoop dat iemand dat verhaal snel kan ontkrachten
Edit: Jij hebt het over een autolader zie ik net en niet zozeer een autohouder met lader, maar zou in principe op hetzelfde neer moeten komen, toch?
[ Voor 11% gewijzigd door VanRoyal op 10-06-2009 19:37 ]
Ben er ook aan het denken om hem aan te schaffen.VanRoyal schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:34:
Ik heb uiteindelijk toch maar de Brodit actieve houder met proclip gekocht en moet zeggen dat dit toch wel een mooie oplossing is. Kost wat, maar dan heb je ook watTelefoon gaat heel eenvoudig in en uit de houder, moest alleen wel het stekkertje iets terug buigen.
Ik heb trouwens geen idee of het een 1A of 2A lader is, maar heb net een stukje rond gereden en het werkt prima. Ik weet natuurlijk niet of de batterij sneller leegloopt dan de lader hem kan laden, misschien dat je dat bedoelt? Zou wel vervelend zijn als dat het geval is, dus ik hoop dat iemand dat verhaal snel kan ontkrachten
Edit: Jij hebt het over een autolader zie ik net en niet zozeer een autohouder met lader, maar zou in principe op hetzelfde neer moeten komen, toch?
Hoewel ik toch nog even ga wachten om er zeker van te zijn dat de gps inderdaad genoeg stroom krijgt.
Iemand al ervaring met deze brodit car solution?
We willen natuurlijk niet zonder gps vallen in het midden van niets
Verwijderd
Ik heb 300KM (5 uur) gereden met TomTom aan, en dat ging gewoon goed. Deze autolader is 0,5A. Mijn houder komt gewoon uit een autoassesoire zaak (10NZ$). Zit de HTC lekker stevig in geklemt met een zacht matriaal aan de zijkanten. Voor de voedingskabel heb ik het oude USB snoertje van mijn Motorola MPX20 gebruikt. Is een mini USB stekker. Past ook.Retir schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:06:
Even een vraag m.b.t. een autolader. Wie heeft er met deze telefoon ervaring met een autolader. Er zijn autoladers te vinden van 1A maar op een andere site zie ik een lader staan met 2A output. Daar wordt dan gezegd dat deze nodig is voor gelijktijdig navigeren en gps.
Verwijderd
Je hebt er dan alleen geen blauw lichtgevend HTC logo op in het donker....
Mijn kinderen hebben allebei al een Nintendo inclusief lader in de auto, als het klopt dat die laders 2A leveren (ga ik straks even nakijken) dan hadden ze een laderVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:49:
Op ebay staan USB autoladers (2A) met snoer voor HTC voor €7,- te koop. Kun je de lader ook nog voor andere apparatuur (Nintendo voor de Kids?) gebruiken (mits je het juiste USB snoertje hebt uiteraard)
Je hebt er dan alleen geen blauw lichtgevend HTC logo op in het donker....

Maar serieus dan is zo'n lader dus ook goed te gebruiken, maar 7$ is anders niet duur, bedankt voor de tip!
Met de Brodit actieve lader gaat het ook prima. Telefoon wordt netjes opgeladen tijdens het navigeren.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:38:
[...]
Ik heb 300KM (5 uur) gereden met TomTom aan, en dat ging gewoon goed. Deze autolader is 0,5A.
[ Voor 6% gewijzigd door Retir op 12-06-2009 16:25 ]
Verwijderd
Het gaat om de Adapt Active Car Holder voor HTC Diamond II (zwart):
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-075158
Heeft er iemand ervaring met een full body screenprotector en een auto houder?
Voorbeelden van wat ik gezien heb:
Ebay link 1
Ebay link 2
Ik ben benieuwd of er hier ook mensen zijn met een cradle, en vooral wat de ervaringen zijn.
request.getCookies();
https://www.htcaccessorys.../p_htc_item.aspx?i=182304
http://i.expansys.com/i/b/b182304.jpg
Ziet er erg goed uit, maar kan hem alleen op die website vinden, en ik vind de verzendkosten nogal hoog,
Onze prijs: €14.99 (12.60 exc.)
+
11.90 verzendkosten...... Iemand deze al op een andere site tegengekomen?
Gebruik zowel de originele van HTC als een "gewone" van m'n digitale camera.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:57:
Wat USB aansluitingen betreft: ik wil nog een extra kabeltje kopen om de telefoon ook op m'n werk te kunnen opladen/syncen. Ze staan uiteraard in de HTC accessoire shop maar er zijn ook genoeg goedkopere te vinden. Hoe is jullie ervaring met zulke "oem" kabeltjes? Aan de prijs zal ik me geen buil vallen, ben gewoon nieuwsgierig...
Ik zie geen enkel verschil in de werking van beide.
Opladen en syncen met de pc gaat gewoon goed!
'k Zou zeggen, sla je slag
Verwijderd
Inmiddels had ik dat gedaan (geen geduld he) en zo'n alternatief kabeltje (gewoon mini-USB denk ik)mayen schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 22:42:
[...]
Gebruik zowel de originele van HTC als een "gewone" van m'n digitale camera.
Ik zie geen enkel verschil in de werking van beide.
Opladen en syncen met de pc gaat gewoon goed!
'k Zou zeggen, sla je slag
werkt inderdaad prima.
Begint steeds meer op 'n hoax te lijken, want heel dat frontje is echt nergens te vinden
Kijk eens in deze thread... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=516894CLB schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:09:
Iemand die alternatieve matte achterkant nou al ergens gevonden...
Begint steeds meer op 'n hoax te lijken, want heel dat frontje is echt nergens te vinden
Krijgt erg positieve reviews. Ik heb 'm besteld, hopelijk binnen een week of wat in huis.
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 22-06-2009 22:18 ]
Ik dacht iets van eur 31,-- incl verz kosten. Is dus niet niks, sterker nog vind het een behoorlijk bedrag, maar wel de moeite waard. De slippery originele achterkant is eng, ik heb altijd het idee dat ik 'm ga laten vallen. En natuurlijk een fingerprint-magnet...de mat versie heeft daar weinig last van. Heb je de foto's ook al gezien op de XDA website? Ziet er zeer goed uit namelijk. En de feedback van mensen die 'm hebben is erg goed...het achterkantje zit ook goed strak, dus geen kraakjes oid...waar ik bij de originele wel last van heb.CLB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 05:52:
Jaaaa? Heel heel vet man! Eigenlijk een extra reden voor mij om dit toestel aan te schaffen, aangezien die glanzende achterkant niet helemaal top is vind ik. Wat heb je ervoor betaald? (zit te internetten via mn mobiel dus XDA wordt niet goed weergegeven)
Zodra ik 'm heb plaats ik foto's en een mini review
Hee joh, user is toch zo aangemaakt en kost niets...CLB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:36:
Ah klinkt geweldig! Die XDA foto's kan ik niet zien, heb geen accountje van... Misschien kun je die 2 die daar staan even hier plaatsen? Het is idd best wat geld, maar 't lijkt mij 't zeker waard!
Er staan namelijk nogal wat (verschillende) foto's met bijbehorende tekst&uitleg...is dus nogal moeilijk om alles hier te plaatsen.

vindt 31 echt veel te veel. vindt die cradles ook belachelijk duur
Btw een tip/waarschuwing. Lees het XDA topic goed door voordat je een link pakt om te bestellen. Op het moment is er in ieder geval 1 link in die thread naar een "normale" glimmende achterkant...en dus niet de matte versie. De Ebay verkoper geeft dit niet goed aan, en aan de foto is het niet af te leiden.
Ik heb mijn achterkantje hier gekocht : http://myworld.ebay.nl/eshoptradehk/
Is nog afwachten of dit de juiste achterkant is...je weet het maar nooit
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Gelijk maar even een auto oplader en een Cradle op ebay gekocht:

Zou je je bevindingen kunnen posten wanneer je het spulletje in gebruik hebt genomen?
De cradle die komt hier vandaan voor een 8 euro:JensinatoR schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:14:
Dat is precies wat ik ook wel kan gebruiken, heb je een link?
Zou je je bevindingen kunnen posten wanneer je het spulletje in gebruik hebt genomen?
http://shop.ebay.nl/merch...70.l1313&_odkw=&_osacat=0
Verwacht niet dat ik de UK stekker nodig zal hebben. Had er bij de cradle van mijn N95 ook een, maar deze heeft ook genoeg aan de USB.
De autolader komt hier vandaan voor een 3,50
http://shop.ebay.nl/merch...70.l1313&_odkw=&_osacat=0
Nope. Nog ff geduld ben ik bang. Mijn Paypal eCheck is pas een paar dagen geleden ge-cleared....zodra ik 'm heb zal ik uiteraard meteen foto's schieten en hier plaatsen.CLB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:24:
@ dafmay: Al binnen die cover?
Jazeker, Brodit houder icm Invisibleshield Full Body protector werkt goed. Telefoon gaat enigszins stroef in de houder, maar nauwelijks een probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:31:
Ik heb een InvisibleShield van Zagg om mn HTC Touch Diamond2 zitten maar nu past hij niet in de auto houder. De full body protector maakt het toestel te breed.
Het gaat om de Adapt Active Car Holder voor HTC Diamond II (zwart):
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-075158
Heeft er iemand ervaring met een full body screenprotector en een auto houder?
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen