Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Is de screenprotector van de diamond 2 hetzelfde als de mda compact v? en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is de screenprotector niet goedkoper dan 10 euro te krijgen via nederlandse website. Via ebay kan ik ze voor 9 euro krijgen.

Ik ga uiteraard voor de ultra clear, had de normale versie van brando op mijn vario en de ultra clear op mijn compact 3 en een merkbaar verschil.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Brando screenprotector gekocht (Nederlandse site). Hij sluit echt perfect aan, je ziet hem niet eens. Daarbij 'krast' hij niet, ook niet als ik iets harder druk. Heb de HTC protector er niet op gedaan daar ik er slechte verhalen over heb gehoord. Schijnt snel te krassen. Brandoprotector > standaardprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 23:31
Miyamoto schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:54:
Ik heb zojuist het usb > 3.5mm stero kabeltje ontvangen van DealExtreme:

[afbeelding]
Linkerkabeltje. Rechts stukje van headset.

Ik had het kabeltje besteld op 26 mei en er $1.29 (incl verzending, vanuit HongKong 8) ) (Via paypal: € 0.96) voor betaald. Op 30 mei kreeg ik een mailtje dat het verzonden was en vandaag heb ik hem in huis (5 juni).

Owja, last but not least: hij werkt ;)
Ik heb dit weekend ook dit kabeltje binnen gekregen, maar bij mij komt het contact heel nauw. Ik soms even wat bewegen met de connector om over beide kanten van de headset geluid te krijgen. In m'n jaszak valt soms 1 kant weg, totdat ik de connector weer wat beweeg. Iemand ervaringen?

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt gewoon omdat het crap kwaliteit is, had er 3 besteld, had vast wel 1 goede tussen gezeten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ligt er dus aan waar je 't besteld. Ik heb er nog een van m'n TyTN II tijdperk, die doet het nog prima. Ooit eens een andere gehad en dat was idd crap. Zal een sopzoeken waar ik deze destijds gekocht heb...

Weet nog wel dat goedkoop uiteindelijk duurkoop was...

Daarop wil ik nog iets aan toevoegen:
Ik heb ook die originele HTC autolader, die we gebruiken om onze HTC S310, TyTN II en TD2 op te laden.
Het is een vrij dure lader, maar als ik deze vergelijk met vele andere laders, zoals bijvoorbeeld de standaard geleverde autolader van TomTom, dan is deze de hogere aanschafprijs wel waard. Niet alleen mooier en 2A laadvermogen, maar ook goede bouwkwaliteit.

[ Voor 43% gewijzigd door Mini Poeper op 07-07-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Ik heb vandaag de carcomm autohouder+lader binnen gekregen.
Had gehoopt dat ik er ook radio-antenne voor rds kon gebruiken maar helaas..Baal ik wel beetje van..Verkeerd gegokt..

Misschien is het mogelijk om in de lader nog een kabeltje te verbinden.
Heb de lader even open geschroeft, er worden maar 2 aansluitingen van de mini usb gebruikt.
Jammer.

[ Voor 16% gewijzigd door Tito129 op 07-07-2009 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

1 Tip voor de mda compact v gebruikers: De HTC Touch Diamond 2 past niet precies op de MDA Compact V maar de bijgeleverde screenprotector is wel een leuke tijdelijke oplossing

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 08-07-2009 11:08 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
CLB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:24:
@ dafmay: Al binnen die cover?
Yep cover is binnen, maar helaas het is de standaard gladde cover. De kans was aanwezig, ik had vantevoren verhalen gelezen van andere mensen die soms de matte en soms de gladde versie hadden ontvangen. Blijkbaar is de matte cover nu moeilijk of zelfs niet meer te krijgen. Jammer....

Een mailtje terug aan de ebay seller en dezelfde dag had ik het volledige aankoopbedrag incl verzendkosten terug op mijn paypal rekening...en ik moet het pakketje nog terugsturen. Dat noem ik nog eens service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 13:42
Ben opzoek naar een goede auto houder voor de HTC TD2. Vind de Brodit houder 3 in 1 met adapter kabel wel een goede maar kan deze houder ook draaien zodat ik het toestel horizontaal en verticaal kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ dafmay: Hmm jammer, jammer! Wel goede service idd, maarja een matte cover heb je nog steeds niet..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 13:42
Ben maar gegaan voor de Brodit Active Holder met de HR Richter Global 9. Werkt zoals ik het wilde, bevestigd overal goed aan gladde oppervlaktes en kan tevens de telefoon alle kanten op draaien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:14
Ik heb de HTC Touch Diamond2 Car Upgrade Kit CU S240 vandaag binnen gekregen. Hij bevalt tot nu toe prima. Komende week test ik hem ook nog tijdens mijn vakantie. Je kan de houder ook naar landscape draaien.

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l178412.jpg

Klik op het plaatje voor een grote formaat.

[ Voor 22% gewijzigd door DPhoenix op 30-07-2009 18:19 ]

AULXJMHR

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Iemand nog ervaring met de 1 van de genoemde of andere carkits?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb zelf een zuignap en een oplaadsnoer en dat werkt prima.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

HR richter gobal 9 met brodit houder en een oplaadsnoer hier en werkt prima

zit nu te twijfelen over deze cradle

Heb ook op Ebay gekeken, maar aangezien ik niet aan paypal doe valt dat een beetje af. qua prijs is het allemaal ongeveer gelijk volgens mij

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashboarder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 16:52
CLB schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:09:
Iemand die alternatieve matte achterkant nou al ergens gevonden...
Begint steeds meer op 'n hoax te lijken, want heel dat frontje is echt nergens te vinden :(
Ik ben ook op zoek naar die matte achterkant, niemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Denk niet dat die meer bestaat eigenlijk dat matte achterkantje. wel vorige week in Beverwijk een desktop cradle gescoord voor 20 euro, was ook de enige die er stond.

Weet maar van 2 situaties waarin iemand zo'n mat achterkantje heeft gescoord en daarna nooit meer van gehoord, ook niet van mensen die bij diezelfde shop gekocht hadden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Miyamoto schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:54:
Ik heb zojuist het usb > 3.5mm stero kabeltje ontvangen van DealExtreme:

Ik had het kabeltje besteld op 26 mei en er $1.29 (incl verzending, vanuit HongKong 8) ) (Via paypal: € 0.96) voor betaald. Op 30 mei kreeg ik een mailtje dat het verzonden was en vandaag heb ik hem in huis (5 juni).

Owja, last but not least: hij werkt ;)
Hierbij wil ik nog even melden dat bovenstaand kabeltje helaas overleden is. De behuizing van de connector aan de kant van de telefoon is afgebroken... Heeft ie het toch 5 maanden volgehouden :+

Zojuist is de usb craddle binnengekomen. Wat me als eerst opvalt is dat de telefoon er nog vrij stroef ingaat. Bijgeleverd is een usb kabeltje. Ik heb er $18 (Paypal: € 12,34) voor betaald. (inclusief verzendkosten, deze zijn namelijk gratis bij Brando tot 30 november a.s.!)

[ Voor 1% gewijzigd door Miyamoto op 17-11-2009 16:47 . Reden: Typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een gelukkig eigenaar van de HTC diamond 2. Nu is het kerst en heeft iemand met de beste bedoelingen natuurlijk een geheugenkaartje gekocht. Dit betreft een "Kingston Elite Pro 4GB class4 SDHC". In de winkel werd bij hun verteld dat dit wel in mijn toestel geplaatst kon worden, maar ik heb mijn twijfels. Ik dacht dat er altijd specifiek microSD op vermeld moest staan, want dan weet je zeker dat het grote kaartje wat je ziet een adapter is. Heeft iemand hier meer verstand van of weet waar ik dit kan vinden. Op de Site van kinston kan ik het niet vinden en via google ook niet.

Aan de de rechterzijde van de verpakking staan logo's van een PC, laptop, camera, hoofdtelefoon, PDA, mobiele telefoon en een camcorder.

Het is het volgende kaartje:
Afbeeldingslocatie: http://sale.images.woot.com/Kingston_4GB_SDHC_Class_4_Flash_Card5meStandard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Als de afbeelding klopt, past het kaartje niet. Enkel een microSD kaart past in de HTC TD2. Het kaartje op de afbeelding is geen microSD, zie onderstaande afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.tinc-it.nl/pages/shop/_imagesGroepen/Micro%20Sd.jpg

Heb je gekeken naar de sleuf waar de microSD kaart in moet? Dan zie je dat dat ook nooit gaat passen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Miyamoto op 27-12-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Besloten om van de week de TD2 te gaan bestellen. Bestaat er nu een actieve carholder die én laadt én een antenne functie (voor de RDS) heeft. Ik heb wel die tussenstukjes gezien maar prefereer een houder waar je het toestel alleen in hoeft te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Sinds ik de TD2 heb, gebruik ik een passieve Brodit houder.
Bij mijn vorige auto had ik deze op een Dashmount geschroefd.
Afbeeldingslocatie: http://shop.dashmount.co.uk/august04/71055.jpg

Bij mijn huidige auto heb ik een KUDA navigatie-console gemonteerd met daarop de Brodit houder geschroefd.
Afbeeldingslocatie: http://unixdiva.com/photos/albums/MINI/Dash_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://unixdiva.com/photos/albums/MINI/Side.jpg
KUDA Phonebase

Beide systemen géén zuignap op mijn voorruit! De KUDA console is de mooiste en stevigste oplossing. Levert voor vele modellen auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Ik heb de laatste weken weer enkele bestellingen gedaan bij DealExtreme, waaronder uiteraard ook enkele accessoires voor de TD2 :)

Een car-mount, hier kan ik 'm 360° in draaien, en de mount blijft goed plakken aan de voorruit.
Een alternatieve cover (mat). Sluit prima aan en oogt mooi.
En als laatste een extra grote batterij (heb ik al een tijdje ondertussen). Ook tevreden van, nadeel is natuurlijk dat hij een pak dikker wordt, maar je krijgt er meer dan dubbel zoveel standbytijd voor (gaat ongeveer vier dagen mee). Ik had deze gekocht vooral met oog op vakanties (rondtrekken enzo...).

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas83
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06-2022
Ik heb ook een flinke tijd terug de matte achterkant aangeschaft, ik weet niet zeker of het via Deal Extreme was maar Google doet wonderen, ben er tot op heden nog altijd blij mee, veel praktischer ivm vingers en (persoonlijk) ziet er mooi strak uit..

Kwaliteit is wel iets minder waardoor het metalen werkje rond de camera lens een beetje aan het loslaten is maar met een beetje kit zit ie weer strak vast :)

[ Voor 7% gewijzigd door Haas83 op 29-10-2010 11:29 . Reden: onzekerheid ;) ]

Pagina: 1 2 Laatste