Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Ik heb dit weekend ook dit kabeltje binnen gekregen, maar bij mij komt het contact heel nauw. Ik soms even wat bewegen met de connector om over beide kanten van de headset geluid te krijgen. In m'n jaszak valt soms 1 kant weg, totdat ik de connector weer wat beweeg. Iemand ervaringen?Miyamoto schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:54:
Ik heb zojuist het usb > 3.5mm stero kabeltje ontvangen van DealExtreme:
[afbeelding]
Linkerkabeltje. Rechts stukje van headset.
Ik had het kabeltje besteld op 26 mei en er $1.29 (incl verzending, vanuit HongKong) (Via paypal: € 0.96) voor betaald. Op 30 mei kreeg ik een mailtje dat het verzonden was en vandaag heb ik hem in huis (5 juni).
Owja, last but not least: hij werkt
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Komt gewoon omdat het crap kwaliteit is, had er 3 besteld, had vast wel 1 goede tussen gezetenGroteBozewolf schreef op maandag 06 juli 2009 @ 15:47:
Iemand ervaringen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Weet nog wel dat goedkoop uiteindelijk duurkoop was...
Daarop wil ik nog iets aan toevoegen:
Ik heb ook die originele HTC autolader, die we gebruiken om onze HTC S310, TyTN II en TD2 op te laden.
Het is een vrij dure lader, maar als ik deze vergelijk met vele andere laders, zoals bijvoorbeeld de standaard geleverde autolader van TomTom, dan is deze de hogere aanschafprijs wel waard. Niet alleen mooier en 2A laadvermogen, maar ook goede bouwkwaliteit.
[ Voor 43% gewijzigd door Mini Poeper op 07-07-2009 11:15 ]
Had gehoopt dat ik er ook radio-antenne voor rds kon gebruiken maar helaas..Baal ik wel beetje van..Verkeerd gegokt..
Misschien is het mogelijk om in de lader nog een kabeltje te verbinden.
Heb de lader even open geschroeft, er worden maar 2 aansluitingen van de mini usb gebruikt.
Jammer.
[ Voor 16% gewijzigd door Tito129 op 07-07-2009 18:49 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 08-07-2009 11:08 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Yep cover is binnen, maar helaas het is de standaard gladde cover. De kans was aanwezig, ik had vantevoren verhalen gelezen van andere mensen die soms de matte en soms de gladde versie hadden ontvangen. Blijkbaar is de matte cover nu moeilijk of zelfs niet meer te krijgen. Jammer....CLB schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:24:
@ dafmay: Al binnen die cover?
Een mailtje terug aan de ebay seller en dezelfde dag had ik het volledige aankoopbedrag incl verzendkosten terug op mijn paypal rekening...en ik moet het pakketje nog terugsturen. Dat noem ik nog eens service!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Klik op het plaatje voor een grote formaat.
[ Voor 22% gewijzigd door DPhoenix op 30-07-2009 18:19 ]
AULXJMHR
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
zit nu te twijfelen over deze cradle
Heb ook op Ebay gekeken, maar aangezien ik niet aan paypal doe valt dat een beetje af. qua prijs is het allemaal ongeveer gelijk volgens mij
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik ben ook op zoek naar die matte achterkant, niemand tips?CLB schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:09:
Iemand die alternatieve matte achterkant nou al ergens gevonden...
Begint steeds meer op 'n hoax te lijken, want heel dat frontje is echt nergens te vinden
Weet maar van 2 situaties waarin iemand zo'n mat achterkantje heeft gescoord en daarna nooit meer van gehoord, ook niet van mensen die bij diezelfde shop gekocht hadden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hierbij wil ik nog even melden dat bovenstaand kabeltje helaas overleden is. De behuizing van de connector aan de kant van de telefoon is afgebroken... Heeft ie het toch 5 maanden volgehoudenMiyamoto schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:54:
Ik heb zojuist het usb > 3.5mm stero kabeltje ontvangen van DealExtreme:
Ik had het kabeltje besteld op 26 mei en er $1.29 (incl verzending, vanuit HongKong) (Via paypal: € 0.96) voor betaald. Op 30 mei kreeg ik een mailtje dat het verzonden was en vandaag heb ik hem in huis (5 juni).
Owja, last but not least: hij werkt
Zojuist is de usb craddle binnengekomen. Wat me als eerst opvalt is dat de telefoon er nog vrij stroef ingaat. Bijgeleverd is een usb kabeltje. Ik heb er $18 (Paypal: € 12,34) voor betaald. (inclusief verzendkosten, deze zijn namelijk gratis bij Brando tot 30 november a.s.!)
[ Voor 1% gewijzigd door Miyamoto op 17-11-2009 16:47 . Reden: Typefout ]
Verwijderd
Aan de de rechterzijde van de verpakking staan logo's van een PC, laptop, camera, hoofdtelefoon, PDA, mobiele telefoon en een camcorder.
Het is het volgende kaartje:
Als de afbeelding klopt, past het kaartje niet. Enkel een microSD kaart past in de HTC TD2. Het kaartje op de afbeelding is geen microSD, zie onderstaande afbeelding:

Heb je gekeken naar de sleuf waar de microSD kaart in moet? Dan zie je dat dat ook nooit gaat passen
[ Voor 12% gewijzigd door Miyamoto op 27-12-2009 13:20 ]
Bij mijn vorige auto had ik deze op een Dashmount geschroefd.

Bij mijn huidige auto heb ik een KUDA navigatie-console gemonteerd met daarop de Brodit houder geschroefd.

KUDA Phonebase
Beide systemen géén zuignap op mijn voorruit! De KUDA console is de mooiste en stevigste oplossing. Levert voor vele modellen auto's.
Een car-mount, hier kan ik 'm 360° in draaien, en de mount blijft goed plakken aan de voorruit.
Een alternatieve cover (mat). Sluit prima aan en oogt mooi.
En als laatste een extra grote batterij (heb ik al een tijdje ondertussen). Ook tevreden van, nadeel is natuurlijk dat hij een pak dikker wordt, maar je krijgt er meer dan dubbel zoveel standbytijd voor (gaat ongeveer vier dagen mee). Ik had deze gekocht vooral met oog op vakanties (rondtrekken enzo...).
Kwaliteit is wel iets minder waardoor het metalen werkje rond de camera lens een beetje aan het loslaten is maar met een beetje kit zit ie weer strak vast
[ Voor 7% gewijzigd door Haas83 op 29-10-2010 11:29 . Reden: onzekerheid ;) ]