Hoofdcategorieën
Topicacties

Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 32

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 juni 2003

reviews: Nokia E75: e-mailen is makkelijk, bedienen moeilijk
quote:
Er zullen niet veel mensen zijn die de E75 kopen vanwege zijn multmedia-capaciteiten. Dat is ook helemaal niet nodig. De E75 heeft de standaard muziekspeler van de N-series meegekregen en die is niet slecht, maar zeker ook niet opvallend.
Multimedia :)

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Reg. datum: 02 januari 2008

dat lijkt me ook ja :)

Reg. datum: 28 oktober 2003

quote:
Om iedere schijn van partijdigheid te mijden zal het hof van beroep, dat over dit verzoek moet beslissen, deze zaak niet laten behandelen door 'sectie 2', die normaal over auteursrechtzaken gaat, maar door 'sectie 1'.
Woordje vergeten denk ik.
nieuws: Mediabedrijven gaan ook in beroep tegen Pirate Bay-vonnis
quote:
Om iedere schijn van partijdigheid te mijden zal het hof van beroep, dat over dit verzoek moet beslissen, deze zaak laten behandelen door 'sectie 2', die normaal over auteursrechtzaken gaat, maar door 'sectie 1'.
Lijkt mij dat daar een woordje "niet" is vergeten in het stukje deze zaak laten behandelen door 'sectie 2' --> deze zaak niet laten behandelen door 'sectie 2'.

!-)
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
..., omdat hij lid is van organisaties het auteursrecht zouden steunen.
"organisaties die het" :)

Op de frontpage staat rechtsboven dat blokje met Reviews & features. De Hands-on van de Philips NP2900 Streamium een te lange titel, waardoor de laatste regel van de intro wegvalt.

fixed.

Reg. datum: 22 januari 2009

nieuws: OCZ kondigt beschikbaarheid Summit-ssd's aan

Het zit misschien een beetje tegen de grens van dit topic aan, maar leek me toch nuttig:
quote:
Summit heeft de cache van zijn nieuwe ssd's vermoedelijk vergroot om ze beter met de OCZ Vertex en de Intel X25-M te laten concurreren.
Summit is het model, niet het bedrijf. Het lijkt me sterk dat deze SSD's zelf hun cache kunnen vergroten :)

Eensch. :)

officieel ele fan :*

meuk: VMware ESXi 4.0 build 164009

E-mailnotificatie instellen lukt niet, ik denk geen gekoppelde producten / osen ?

Bij de normale esx lukt het wel.

Ik wist niet direct waar zo'n foutje thuishoort t is niet echt een tik/spel fout.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Reg. datum: 08 juni 2007

nieuws: Xigmatek toont Midgard-midtowerbehuizing
"Tevens is de kast voorzien van een draaiknop, waarmee drie ventilatoren tegelijkertijd afgeregeld kunnen worden."
afgeregeld > geregeld

per aspera ad astra

quote:
Tomsworld schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 19:59:
meuk: VMware ESXi 4.0 build 164009

E-mailnotificatie instellen lukt niet, ik denk geen gekoppelde producten / osen ?

Bij de normale esx lukt het wel.

Ik wist niet direct waar zo'n foutje thuishoort t is niet echt een tik/spel fout.
Vermoedelijk moet daar nog even de bijbehorende productcode voor worden aangemaakt. Dat is idd geen spel- of tikfoutje en hoort dus in een apart topic :)
quote:
VVVJeroen schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:19:
nieuws: Xigmatek toont Midgard-midtowerbehuizing
"Tevens is de kast voorzien van een draaiknop, waarmee drie ventilatoren tegelijkertijd afgeregeld kunnen worden."
afgeregeld > geregeld
Nee hoor, afgeregeld is goed gebruikt. Afregelen is waarschijnlijk een van de betere Nederlandse vertalingen van 'to tweak' ;)

Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.

Lágrimas negras
Reg. datum: 31 mei 2001

In de meuktracker:
In versie 1.0.8 is één kwetsbaarheid verholpen in de module die PCNFSD-pakketjes ontleet, zijn enkele bugs verholpen en is de ondersteuning van een handvol bijgewerkt.
ontleet => ontleed

Verder vind ik het gebruik van de eerste komma in dat artikel een beetje twijfelachtig :)

My intentions soon you will see. The sway of my scheme, imposed upon all.
Come follow me, my puppets to be, I'll attach my strings, manipulation begins.

Reg. datum: 29 augustus 2003

In nieuws: RealNetworks beschouwt Realdvd als 'fair use'

iets van RealNetworks beslist niet wilde hebben.
moet zijn
iets wat RealNetworks beslist niet wilde hebben.

per aspera ad astra

quote:
ontleedt ;)
quote:
Verder vind ik het gebruik van de eerste komma in dat artikel een beetje twijfelachtig :)
"die over het netwerk worden verstuurd," <-- die? die besluit een beperkende bijzin, is daar prima op zijn plaats :)

Het verschil tussen god en root is dat god niet in de dienstverlenende industrie werkt.

Acties:

Door: Megaflix
Pricewatch Admin

nieuws: Warner biedt 33 miljoen dollar voor Midway Games
De Amerikaanse faillissementsrechtbank moet namelijk zijn goedkeuring aan de overeenkomst hechten, en dat gebeurt pas als er een veiling is geweest zodat andere partijen ook een bod kunnen uitbrengen.
Woordje vergeten denk ik :)
per aspera ad astra

Dat denk ik ook :)

Acties:

Pricewatch Admin

nieuws: Panasonic overweegt ontwikkeling Android-telefoon
quote:
Panasonic gaat de Android-telefoon mogelijk al over of binnen een jaar op de markt te brengen, zei Panasonic-topman Keisuke Ishii tijdens een persconferentie over de strategie van de fabrikant.
Nog een woordje vergeten denk ik :+
Reg. datum: 31 mei 2007

nieuws: Acer introduceert homeserver met Atom 230-processor
Je bent iets vergeten in de specs:

* 1TB Hard Drive (2)

Dit staat in je bron onderaan
http://www.tweaktown.com/...re_home_server/index.html

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

Acties:

Pricewatch Admin

redactieblog: De E3-koorts loopt op
quote:
Waar of onwaar? Ook deze geruchten gaan al heel lang. Recentelijk doken ze opnieuw op bij diverse Xbox 360-sites.
7 van de 8 geruchten beginnen met Waar of onwaar, dus zal deze ene ook wel zo horen te zijn.
quote:
Waar of onwaar: Sinds een tijdje staater op de website van Kojima Productions een <a href="www.konami.jp/kojima_pro/next/index.html" target="_blank" teaser waar af en toe de letter 5 groot in beeld verschijnt.
Link niet helemaal lekker?

Megaflix wijzigde dit bericht 22-05-2009 13:42 (27%)

per aspera ad astra

blog en Panasonic onder handen genomen. Specs van de Acer-nas zijn geen spel- of tikfoutjes; ik zal 'ns zien of ik de auteur te pakken kan krijgen...

In de brontekst tekst staat "The 1TB hard drive and three hot-swappable hard drive bays available for storage expansion provide enough room for filing". Ook volgens http://www.digitimes.com/...&pages=PR&seq=203 wordt 1TB meegeleverd.

Acties:

Pricewatch Admin

Acer-website heeft het over:
quote:
The number and size of pre-installed HDD(s) can change according to different configuration or geography
De versie in de PW heeft 2x 750 GB (de 98.T1EYZ.T9H). Hij is leverbaar vanaf 1x 640 GB (de TS.R360W.011). De 2x 640 GB (TS.R360W.012) heb je dan ook nog. Verder zijn zo'n beetje alle specs gelijk voor zover ik kan zien. Behuizing, aansluitingen, besturingssysteem, enz. Lijkt mij ook dat de nieuwe variant leverbaar is vanaf 1 TB.
Reg. datum: 16 juni 2003

quote:
Rataplan schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:49:
[...]

Nee hoor, afgeregeld is goed gebruikt. Afregelen is waarschijnlijk een van de betere Nederlandse vertalingen van 'to tweak' ;)
Nog even hierop terugkomend: Afaik is afregelen een Brabants (of in ieder geval, van beneden de grote rivieren ;) ) woord en niet ABN (de online Van Dale kent het ook niet) en is het dus 'gewoon' afstellen. Imho moet afgeregeld dan ook veranderd worden in afgesteld :) :>

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

per aspera ad astra

De online VD zuigt :) De Dikke kent het wel (en vermeldt geen regionaal gebruik) (en ik ken het zelf ook en ik ben zeer beslist niet van beneden de grote rivieren, verre van!): "heel precies afstellen, scherp instellen". Verdere discussie is wmb overbodig (als je heel graag wil mag je een topic openen, dan herhaal ik dat nog 'ns :P). Megaflix: ook jij graag verder in een apart topic :)

Rataplan wijzigde dit bericht 22-05-2009 17:12 (13%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: