Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Modbreak:Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten

Welkom in het N97 levertijden en abonnementen topic

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3x4OyZDXR26rmM8QkcF6aSE9/full.png
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de N97 en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.
Wat we wel in dit topic willen zien:
• Discussie over mooie aanbiedingen voor de N97.
• Discussie en meldingen over wanneer we de N97 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de N97 horen
Wat we niet in dit topic willen zien:
• Discussies over shops. Dat mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is de pricewatch een goed begin om voor een mooie prijs de N97 te regelen :)
pricewatch: Nokia N97 Wit
pricewatch: Nokia N97 Zwart

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met levertijden en/of abbo's moet je hier zijn: Nokia N97 - Deel 2

Goed nieuws, de N97 wordt is definitief gelanceerd in juni. Wanneer de telefoons de shops bereiken is afwachten, maar met een beetje geluk zijn internetwinkels als gsmweb.nl er snel bij. Prognose is nu begin juli dat de Nederlandse versies beschikbaar zijn.

[ Voor 69% gewijzigd door pven op 28-06-2009 21:25 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294573

het zou wel top zijn als die in juni zou uitkomen in Nederland, maar ik vertrouw het nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 21:11

icecreamfarmer

en het is

Anoniem: 294573 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 19:02:
het zou wel top zijn als die in juni zou uitkomen in Nederland, maar ik vertrouw het nog niet helemaal.
Ik ook niet met de 5800 duurde het ook lang en al helemaal ongelukkig wordt ik van het feit dat hij waarschijnlijk kpn only wordt

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Het toestel staat nog steeds gepland voor week 25 (rond de zomer dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

week 25 is half juni dus dat zou prima zijn.

Overigens, waar kun je zien wat het officiele bericht van Nokia is?
Ik zie overal verschillende datums naar voren komen.
Maar wat komt echt van Nokia zelf?

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 294573 op 26-04-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-04 13:34
Er lijkt toch schot in deze zaak te komen...

http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/9654

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-04 01:44
Dat zullen we dan al snel gaan merken hoe snel dat inderdaad zal zijn en of er ook echt snel uitgeleverd zal worden. Snelle leveringen in het buitenland betekent meteen ook sneller een echte gebruikersreview op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Ik moet zeggen dat ik al overtuigd ben en mijn keuze niet ga laten afhangen van reviews. De combinatie van al jaren trouw Nokiagebruiker, de functies en de vormfactor van het toestel maken dat dit sowieso mijn volgende toestel wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839

Weet iemand hier of de spaanse Nokia's standaard de engelse taal aan boord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Dat is meestal wel zo ja, Engels is toch wel de standaard taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb toch echt de hele nokiashop bekeken van Spanje, maar ik zie geen N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hij is hier te reserveren, voor 'slechts' 499 euro :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen in het zwart zie ik.
Als hij in Spanje 499 kost dan zal hij hier 599 kosten,
Toch nog een mooi prijsje.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 294573 op 04-05-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Hij staat er nu voor €599,-

nieuws: Nokia gooit N97 in de voorverkoop

[ Voor 57% gewijzigd door Hooglander1 op 04-05-2009 12:46 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje raar dat er eerst 499 stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat je alleen in het zwart kunt reserveren. Dat zou ik wel erg jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
De witte komt snel genoeg, Nokia zelf adverteert ermee op de site, lijkt me dan sterk dat de witte niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 08:10
In Amerika kost die nu (tijdelijk ?) $454,00.
http://www.engadget.com/2...alls-to-524-25-in-the-us/

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wanneer komt de N97 dan in combinatie met een abo zoals bij T-Mobile bijvoorbeeld??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
in de winkel werd mij verteld week 35, dus de laatste week van augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zegt niks hee, zoals ik vaker gehoord heb heeft Kpn het alleenrecht als de N97 uit zou komen. Ook kan dat liggen omdat de voorraden beperkt zijn, ze niet overal op tijd kunnen leveren.
aeroxtaxi schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 18:24:
in de winkel werd mij verteld week 35, dus de laatste week van augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 15:10
Vandaag voor de grap (weer...) een T for Telecom binnen gelopen. Die wisten te vertellen dat hij pas eind september beschikbaar komt in NL. Het is maar net welke winkel je binnen loopt welk antwoord je krijgt...
Met een beetje geluk kan je hem via gsmweb oid gewoon met een contact verlening kopen binnenkort.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Omnia Hd kwamen al gauw een groot aantal webshops die de Omnia Hd al te koop hadden staan, maar dat is bij de Nokia N97 juist helemaal niet. Dat vind ik wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

Die prijs is weer aangepast naar 524 dollar oftwel 385 euro, niet echt veel geld vind ik.

Kan die amerikaanse versie in NL gewoon gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38
Update 2: Sadly, the code's no longer working, but it seems like Nokia may honor pricing for those that ordered -- here's hoping. Thanks, everyone!

Jammer genoeg is de aktie afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:12
Anoniem: 130788 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:58:
[...]

Die prijs is weer aangepast naar 524 dollar oftwel 385 euro, niet echt veel geld vind ik.

Kan die amerikaanse versie in NL gewoon gebruikt worden?
Amerikanen gebruiken de 1900MHZ-frequentie en wij in Europa de 1800MHZ voor 3G. Afhankelijk van de frequenties die de N97 ondersteund zou het kunnen zijn dat je niet van de 3G optie gebruik kan maken. Meeste moderne telefoons ondersteunen wel meerdere GSM-frequenties (850MHZ/900MHZ). Probleem zit hem vaak in de 3G-ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De N97 komt eind juli in de Benelux in de winkels. Dit is inmiddels bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 15:10
nog weer 2 maanden wachten... had al bijna een jaar een nieuwe telefoon kunnen hebben... maar goed, die kunnen er dan ook nog wel bij

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
10 juni krijgen de sales representatives van Nokia de Nokia N97 training, een training die vooraf gaat aan de introductie van elk nieuw toestel. Normaal gesproken betekent dat dat een toestel twee a drie weken later in de winkel verschijnt. Kortom, hou inderdaad juli aan voor het kunnen kopen van de N97 in de grote telecomketens. Wellicht dat er via webshops eerder al Duitse (let op toetsenbord!) en/of Spaanse versies te bestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar is dit bevestigd dan?
DaannO schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:53:
De N97 komt eind juli in de Benelux in de winkels. Dit is inmiddels bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Deze datum hebben wij mogen ontvangen van Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestel maar.nl is in prijs gezakt.

van de belachelijk 999 naar 729 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 294573 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 21:20:
waarom hebben jullie hier geen artikel van gemaakt dan?
Omdat ik geen redacteur bij Tweakers ben en op mijn eigen site ik een toestelverwachting heb lopen waar het in staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En zou je kunnen vertellen welke site dat is?

Zolang ik nog geen echte bevestigingen van Nokia op internet zie. Blijf ik hopen op begin juli, alhoewel eind juli ook niet lang meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Klik eens op dat huisje onder zijn icoon. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja daar was ik al, maar daar staat toch echt niet eind juli. Week 28...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat Nokian97 blog en Phones4U dan wel zo betrouwbaar?

Respons op: Friendlyfriend. Volgens het Nokian97 blog en Phones4U komt de N97 26 juni uit!

http://thenokian97.com/

Nog een dikke maand het uitzingen met mn n95 dus...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 294573 op 16-05-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Anoniem: 294573 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:28:
Is dat Nokian97 blog en Phones4U dan wel zo betrouwbaar?

Respons op: Friendlyfriend. Volgens het Nokian97 blog en Phones4U komt de N97 26 juni uit!

http://thenokian97.com/

Nog een dikke maand het uitzingen met mn n95 dus...
De nokian97 blog heeft tot nu altijd betrouwbaar nieuws gegeven. Geen uit de lucht gegrepen datums etc.

En ook anders sites noemen datums tussen eind juni en eind juli. Ze zullen er niet zo heel ver naast zitten.
De ovi-store komt dan ook online volgens mijn.

edit: de officiële video staat inmiddels ook online.

Summer staat er. Lekker vaag ;)

[ Voor 14% gewijzigd door friendlyfiend op 17-05-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarja 26 juni, geen idee waar? Kan hier alsnog pas veel later komen. En ik weet niet wat ik liever heb, nederlandse versie of buitenlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95473

Ik ben afgelopen dagen ook bij wat telefoonwinkels langs geweest. Een mederwerker van KPN vertelde mij dat er een nokia-vertegenwoordiger langs was geweest die hem wist te vertellen dat de telefoon uit is gesteld tot het einde van het jaar. Iemand in t for telecom vertelde mij dat hij was uitgesteld tot september en dat ze dat van hun leverancier hadden. Als ik de berichten op internet lees is er niets bekend over een uitstelling op dit moment, afwachten en hopen dus...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268812

Van de nokia.nl site:

e-mail print Nokia N97

Nokia N97 Beschikbare kleuren
Zwart Wit

Beschikbaarheid: Reserveer nu
Bezorging:
Standaard (3-5 dagen) - € 4,99
Per express (1-3 dagen) - € 8,99
Aantal:
€689,00 Prijzen zijn inclusief btw.

Online terwijl het gebeurt
Voeg meer inhoud toe en pas je scherm volledig aan met je favoriete livefeeds, miniweergaven en diensten.

Surf op het internet, navigeer met het touchscreen en sms sneller met je vrienden.

Geniet van 32GB aan media op het prachtige 3,5" breedbeeld.

Download toepassingen, games, video's en widgets rechtstreeks op je toestel.

Inclusief:
1 jaar Maps licentie
1 Java Game
1 voucher om gratis 10 songs vanaf de Nokia Music Store* >> te downloaden
exclusief in de online shop: EXTRA voucher met 25 songs!

Beschikbaar vanaf begin juli

http://shop.nokia.nl/noki...sku=4016611&culture=nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268812

En dan nu het dilemma: bestellen bij nokia en snel in huis hebben of wachten op een goede aanbieding bij het verlengen van mijn contract bij t-mobile....als de N97 uberhaupt daar te krijgen zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou.............vergeet het maar :-) Ik krijg hem niet besteld :-)

Bij het afrekenen krijg je steeds "Helaas kunnen wij niet aan je verzoek voldoen.
Gelieve de volgende wijziging(en) toe te passen: * The shipping method for this account is not valid."

En het lukt me niet om ergens shipping methods in te voeren, wijzigen of verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
Anoniem: 227839 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:06:
Nou.............vergeet het maar :-) Ik krijg hem niet besteld :-)

Bij het afrekenen krijg je steeds "Helaas kunnen wij niet aan je verzoek voldoen.
Gelieve de volgende wijziging(en) toe te passen: * The shipping method for this account is not valid."

En het lukt me niet om ergens shipping methods in te voeren, wijzigen of verwijderen.
Misschien toch nog net iets te vroeg, ondanks het feit dat het al op de website staat. Wellicht morgen nog een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MJFM schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:14:
[...]

Misschien toch nog net iets te vroeg, ondanks het feit dat het al op de website staat. Wellicht morgen nog een keer proberen...
Daarom...heb ze ook al een mailtje gestuurd. Er kan nu tenminste IETS besteld worden :)
Het einde van de tunnel komt in zicht :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Voor 689 euro hebben ze mij niet als klant ondanks dat ik er graag 1 wil hebben en ik een losse moet halen omdat ik nog niet toe ben aan aboverlenging.

Sorry hoor maar wat een belachelijke prijs :'( , ik vind het een prachtapparaat maar niet voor die prijs. Een prijs rond de 550 euro zou meer 'justified' zijn gezien de technische inhoud van het apparaat en de prijzen in de buitenlandse Nokia online shops. Daarintegen is de officiele Nokia NL online shop altijd al duur geweest, ik zal de webshops in de gaten houden, dan maar een weekje of 2 later het toestel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Het zou me nog niets verbazen als je via zaken als Belcompany eerder aan je N97 kan komen dan via de Nokia webshop. Omdat die zaken in meerdere landen vertegenwoordigd zijn is niet ondenkbaar dat ze daardoor bij hen juist eerder beschikbaar zijn. Of ben ik nou weer te optimistisch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mumbly schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:36:
Het zou me nog niets verbazen als je via zaken als Belcompany eerder aan je N97 kan komen dan via de Nokia webshop. Omdat die zaken in meerdere landen vertegenwoordigd zijn is niet ondenkbaar dat ze daardoor bij hen juist eerder beschikbaar zijn. Of ben ik nou weer te optimistisch? ;)
Ik heb hem zojuist telefonisch besteld en volgens de mevrouw (god wat is dat lastig communiceren
als iemand frans spreekt en nauwelijks vlaamsch :) ) krijg ik hem over 3 of 4 weken binnen.....

*raar dansje doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar heb je hem besteld?
Anoniem: 227839 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:08:
[...]

Ik heb hem zojuist telefonisch besteld en volgens de mevrouw (god wat is dat lastig communiceren
als iemand frans spreekt en nauwelijks vlaamsch :) ) krijg ik hem over 3 of 4 weken binnen.....

*raar dansje doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Na het lezen van de voorgaande posts gok ik op de Nokia webshop ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via de Nokia telefonische bestelservice. (Probeerde het eerst online maar dat werkte niet,
kreeg toen via email het verzoek om het telefonisch te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mumbly
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-03-2024
Anoniem: 227839 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:08:
[...]

krijg ik hem over 3 of 4 weken binnen.....
Dat is dan dus week 25, waarvan ze al eerder gezegd hebben dat ie dan ook in de winkels ligt. Nou moeten we dat nog maar afwachten, maar veel later zal dat dan ook niet worden denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-05 20:10
Vandaag T-mobile gebeld omdat mijn abo in juni afloopt. Mijn vraag of ze bij T-mobile al iets wisten over de N97.

Ik kreeg ik als antwoord: nee, dat wisten ze niet. En in de database van vragen, zagen ze een soortgelijke vraag nog niet staan, was waarschijnlijk de eerste die daar om vroeg.

Natuurlijk....... 8)7
Anoniem: 294573 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 00:00:
Laat je dan ook even berichtje hier achter zodra je gebeld hebt? Dat zullen we allemaal wel fijn vinden.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En alweer is de prijs gezakt van een redelijk belachelijke 729 naar een mooie 629 euro op bestelmaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303038

Vandaag contact gehad met Vodafone via de website. Zij geven aan dat de N97 per 6 juli bij hun te koop is. Dit heb ik nog even gecontroleerd in een vodafone shop in de buurt, zij wisten echter nog van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens Nokia, is hij beschikbaar vanaf begin juli... maare ik ga er niet al te veel meer tijd aan kwijt maken aangezien iedereen weer iets anders zegt. Laten we zeggen juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ze hebben bij bestelmaar.nl trouwens wel strakke actie!

Bij 2 jarig € 17,50 abbo gaat de prijs al naar € 431, maar als je er bijvoorbeeld een € 9,50 internet abbo bij neemt, krijg je direct € 100 extra korting op de mobiel!
(Kort gerekend: samen met eerste 6 maanden maar €4,50 voor internet kom je dus effectief op € 4,08 per maand voor onbeperkt internet, of, anders gerekend, € 8,25 per maand voor internet, maar wel je N97 voor maar € 331,-- !)

Deze actie geld tot de 29e, dus zit wel keihard te twijfelen. Denk wel dat dit het gaat worden!

(hmm, dit lijkt wel heer erg op een reclame, zie ik achteraf, maar die 100 euro extra korting is niet iets wat je zomaar tegenkomt, dus ik dacht: ik laat het ff weten)

[ Voor 13% gewijzigd door trueKAMi op 20-05-2009 18:40 . Reden: bericht leek op reclame ]

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jawel hoor, zodra je een internetabbonement bijpakt krijg je altijd korting op het toestel. Dit is een reclamepoging. Je zou wel gek zijn als je hem van te voren al gaat bestellen bij een shop waar je geen idee van hebt wanneer hij word geleverd.

Alhoewel het idd niet duur is.
Vodafone abonnement 2 jaar +internet 27 euro p/m. Eerste 6 maanden maar 26,5 euro tweede 6maanden 31,5 euro tweede jaar 36,50 Toestel prijs 169 euro.
Dat vind ik eigenlijk wel een weggeefprijs. Maarja...zijn er al mensen die de n97 bij bestelmaar hebben besteld?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 294573 op 20-05-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Niet online
Heb niet heel veel ervaring met abbo's afsluiten, vandaar mijn verbazing over de 100 euro.

Op bestelmaar.nl staat wel dat hij in juli beschikbaar zal zijn iig, maar verder geen idee of het een goede winkel is. De prijs staat mij toch best wel aan, en als er voor de 29e niet een betere aanbieding komt denk ik toch dat ik me laat verleiden tot deze aankoop.

offtopic:
*trueKAMi wil nog heel even de kat uit de boom kijken maar wil een mooie aanbieding natuurlijk niet missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op reviews van op internet over bestelmaar, zie ik toch dat ze zich niet altijd houden aan de afspraken. Ik denk toch echt dat ik niet zomaar de N97 ga kopen voordat hij op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Niet online
De reviews van die shop zien er inderdaad erg slecht uit! Toch maar even andere shops goed in de gaten houden. GSM.nl heeft em wel, maar daar kost hij 999 euro, dat is toch een beetje jammer dan weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 09-05 23:39

tijmeng

Panasonic 7J

Bestelmaar is 2 jaar terug overgenomen door GSM.nl zelfde bedrijf:

Kantooradres (géén bezoekadres)
Havinghastraat 28c
1817 DA Alkmaar

Kantooradres (géén bezoekadres)
Havinghastraat 28c
1817 DA Alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens viel me op dat op typhone.nl de N97 eerst werd verwacht in augustus en nu in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat staat ook in de nieuwsqueue op T.net:
09:30 Nokia brengt N97 begin juli in Nederland uit
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Net nog met Nokia gesproken en hij zou in de derde week van juli beschikbaar moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar DaannO, je hebt het toch over de beschikbaarheid van de N97 in Nederland he?

Overigens heb ik een tiental webshops benaderd, en de een zegt in juli en de ander zelfs week 35 en weer een anders vermeld eind juni.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 294573 op 22-05-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg steeds meer het idee, dat hij begin augustus komt.... Ik ben vandaag naar verschillende winkels geweest en zij verwachten eind juli, begin augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 19:55
Hallo,

Ik heb nu de Apple iPhone 3G met 2 jarig abbonement van €30,- en die loopt nu al 11 maanden.
Maar ik wil een Nokia N97 gaan halen, dus mijn vraag is, hoe moet ik dit nu doen met abbonent?
Kan ik hem bijvoorbeeld nog 1 jaar verlengen, zodat ik korting krijg of iets dergelijks?

Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die 13 maanden zal je uit moeten zitten of af moeten kopen, een andere optie is er niet. :Y)

Neem daarnaast een contact op met T-mobile, misschien dat ze wel iets voor je kunnen regelen (alhoewel ik die kans niet groot acht, je hebt immers voor twee jaar getekend).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, die bestelmaar.nl zakt steeds meer... 579 is een mooie prijs, maar ze verwachten de telefoon in juli

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 294573 op 25-05-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 09-05 23:39

tijmeng

Panasonic 7J

GSMweb zegt de N97 eind juni aan het assortiment toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Graag weer ontopic: post berichten die aan de eisen in de TS voldoen of post niet.

Wat we zeker niet willen zien:
- berichten a la 'komt al dichter in de buurt'
- berichten a la 'kletskoek'
- een liveverslag van de prijs bij bepaalde shops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
En weer open.

Houd rekening met de eisen die we aan berichten in dit topic stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303038

Als je 'm besteld op ebay (vanuit het VK) wordt de telefoon op 22 juni opgestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Nokia heeft inmiddels een pressrelease de deur uitgedaan dat ze begonnen zijn met het shippen van de N97

N97 begins shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119536

Nokia met levering N 97 vandaag gestart:

Zie hier: http://www.telegraaf.nl/d..._Nokia_N97_gestart__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Beetje lastig dat ze geen verwachte leverdatum vermelden. Want als de uitrol begonnen is, wat houd de shops dan tegen om ze te verkopen? Of zit hier een embargo op ofzo?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Kecin schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:14:
[...]

Beetje lastig dat ze geen verwachte leverdatum vermelden. Want als de uitrol begonnen is, wat houd de shops dan tegen om ze te verkopen? Of zit hier een embargo op ofzo?
Dat kunnen ze ook niet geven aangezien er verschillende factoren zijn voordat het toestel daadwerkelijk in de winkel ligt. Verschillende soorten transport naar verschillende landen, groothandels die weer op hun eigen snelheid werken, eerste batch naar landen X en Y, eventuele deals met telecomproviders enz.

Enige wat je kan opmaken uit de pressrelease is dat het toestel binnen enkele weken verkrijgbaar zal zijn voor de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Heeft er iemand hier al een besteld? Ik heb berekend dat een vodaphone basis 27.50 abonnement + internet bij castle elektronics voor mij het goedkoopst is. Abonnement + toestel = 692 euro. Is het verstandig om het nu al te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zelf zou niet van te voren bestellen, aangezien je niet weet wanneer hij in voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
daar heb idd gelijk in. En de prijs? Zal die een maand na de release al een stuk gedaald zijn, ik weet niet hoe dat met andere phones uit het high segment zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Laatst online: 16-04 01:44
Ik vind het best veel nog. Een tweejarig 27,50 abbo, met onbeperkt internet voor 150+ euro bijbetaling nog. Dan wacht ik nog liever even af. Ik hoef niet de eerste te zijn met zo'n telefoon, al was het wel leuk geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, bij de N95 bleef de prijs behoorlijk hoog totdat de N96 uitkwam.
Ik vind de prijs best wel meevallen, en exclusiviteit heeft ook wat;) Dus ik zal hem zeker meteen gaan bestellen.

Wil je dat de prijs moet dalen, dan zal je toch zeker een paar maanden moeten wachten en niet 1 maand.
En dat is het mij absoluut niet waard.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 294573 op 04-06-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 294573 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:22:
Nee, bij de N95 bleef de prijs behoorlijk hoog totdat de N96 uitkwam.
Ik vind de prijs best wel meevallen, en exclusiviteit heeft ook wat;) Dus ik zal hem zeker meteen gaan bestellen.

Wil je dat de prijs moet dalen, dan zal je toch zeker een paar maanden moeten wachten en niet 1 maand.
En dat is het mij absoluut niet waard.
de N95 ging pas echt met de prijs omlaag toen de N95 8GB uitkwam en nadat de N96 uitkwam ging er nog een stuk van de prijs af. Nokia gooit de prijzen nooit zo snel omlaag met hun "flagship" telefoon. Waarschijnlijk zal de prijs na 3 maanden een paar tientjes dalen. En na een half jaar misschien 100 euro, Na een jaar zal die waarschijnlijk wel 4xx euro kosten. Tenzij ze snel met een opvolger komen maar Nokia kennende kannibaliseren ze niet zo snel in hun topsegment.

[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 04-06-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218263

Wilde net de Omnia HD kopen, ik vertelde de verkoper dat ik geen zin had om te wachten tot juli/augustus op de N97.
Toen vertelde verkoper me dat de N97 op 15 juni in de computer gepland stond, deze leveringsdatum hebben ze vandaag doorgekregen.
Toch nog maar ff wachten dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05 14:41
Anoniem: 218263 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:18:
Wilde net de Omnia HD kopen, ik vertelde de verkoper dat ik geen zin had om te wachten tot juli/augustus op de N97.
Toen vertelde verkoper me dat de N97 op 15 juni in de computer gepland stond, deze leveringsdatum hebben ze vandaag doorgekregen.
Toch nog maar ff wachten dus :*)
En bij welke zaak was dat dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gsm-shop, weimerstraat, Den Haag.
Ze zijn tot 21.00 open, dus je kan zelf nog de bevestiging krijgen als je wilt :)

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 218263 op 04-06-2009 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom geen maandje wachten op een vele mooiere telefoon:) Als je een telefoon leuk vind, moet je niet zomaar een andere telefoon kopen omdat het te lang duurt. De kans dat je er later spijt van hebt is dan groot.

Overigens zou 15 juni best kunnen aangezien het dan wel engelse versie''s zijn, maar dat lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een groot aantal webshops gemaild. En er zijn steeds meer webshops die ze deze maand nog verwachten. Eentje is zelfs geswitch van september naar juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Anoniem: 218263 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:20:
gsm-shop, weimerstraat, Den Haag.
Ze zijn tot 21.00 open, dus je kan zelf nog de bevestiging krijgen als je wilt :)
Ik had vandaag die GSM-shop dus gebeld, en de jongen die ik aan de telefoon had zei dat ze de retail versie sowieso pas begin juli verwachten. Het zou zelfs nog eind juli kunnen worden. De prijs had hij al wel en dat was 620 euro los.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vaag, de jongen die ik gesproken heb (niet via de telefoon, want was in de winkel) die keek in de computer, en gaf mij die informatie.
Het is wel heel raar als hij dan over de datum gaat liegen terwijl hij weet dat ik anders de I8910 los wil kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 218263 op 07-06-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 18:11

pvr

Ik zie dat studentmobiel.nl de Nokia N97 ook aanbied in hun assortiment.

Versie Black en versie White worden begin juli verwacht.
Versie Black EU (QWERTZ toetsenbord) wordt in week 26 verwacht.

Ik vraag me alleen af, wat het verschil is tussen:

Versie Black EU (QWERTZ toetsenbord) en de Versie Black en versie White

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
pvr schreef op zondag 07 juni 2009 @ 09:19:
Ik zie dat studentmobiel.nl de Nokia N97 ook aanbied in hun assortiment.

Versie Black en versie White worden begin juli verwacht.
Versie Black EU (QWERTZ toetsenbord) wordt in week 26 verwacht.

Ik vraag me alleen af, wat het verschil is tussen:

Versie Black EU (QWERTZ toetsenbord) en de Versie Black en versie White
De Black EU heeft een QWERTZ toetsenbord en de andere 2 hebben een QWERTY? Andere indeling voor het toetsenbord dus :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 18:11

pvr

Weer wat wijzer geworden , thanks :)
Sp!tF!re schreef op zondag 07 juni 2009 @ 09:32:
[...]

De Black EU heeft een QWERTZ toetsenbord en de andere 2 hebben een QWERTY? Andere indeling voor het toetsenbord dus :)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131261

ik hoorde van een medewerker van BC dat indien je een telefoon uit de VS zou bestellen, je hier geen gebruik zou kunnen maken van alle internetfucties ( GPRS G3 ed). Ze zouden in de rom zijn ingebakken dus je koopt een toestel wat je maar voor de helft zou kunnen gebruiken. `Nokia heeft dit expres gedaan om import te voorkomen`, ze hij.

Is dit een broodje aap verhaal, of zit hier een kern van waarheid in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Anoniem: 131261 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:04:
ik hoorde van een medewerker van BC dat indien je een telefoon uit de VS zou bestellen, je hier geen gebruik zou kunnen maken van alle internetfucties ( GPRS G3 ed). Ze zouden in de rom zijn ingebakken dus je koopt een toestel wat je maar voor de helft zou kunnen gebruiken. `Nokia heeft dit expres gedaan om import te voorkomen`, ze hij.

Is dit een broodje aap verhaal, of zit hier een kern van waarheid in?
Volgens mij ligt het niet aan de rom maar aan de antenne (hardware dus en niet software).In de VS gebruiken ze een andere frequentie voor UMTS. Je zou inderdaad niet gebruik kunnen maken van de frequentie hier met een VS-model dus zou je rondlopen met een N97 die alleen op het GSM-netwerk kan. Het lijkt me sterk dat Nokia dit heeft gedaan ivm import. Nokia heeft altijd aparte modellen gehad voor de VS met een andere frequentie

zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/UMTS_frequency_bands voor de verschillende gebruikte UMTS-frequenties op de wereld.
Sp!tF!re schreef op zondag 07 juni 2009 @ 09:32:
[...]

waarschijnlijk zijn de QWERTZ-toestellen, toestellen uit Duitsland (waar ze QWERTZ gebruiken). Ik heb wel vaker gehad dat webshops een "Duits" model leverden. Vooral als je als een van de eerste het toestel hebt voorbesteld. Meestal omdat ze die via via eerder kunnen krijgen. Normaal gesproken maakt dat niet veel uit als je alleen een numeriek toetsenbord hebt aangezien de Nederlandse taal er vaak gewoon op zit en Nokia gewoon Europese garantie levert. Bij de N97 is dat weer een ander verhaal omdat die een full alphabetical-toetsenbord heeft waardoor je dus wel afhankelijk bent van de toetsenindeling in tegenstelling tot een numeriek toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Kecin schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:31:
studentmobiel heeft nogal goedkope prijzen. Heb even een mailtje gestuurd m.b.t. levertijden.
Ik had vorige week gebeld naar studentmobiel en de medewerkster vertelde mij dat ze em begin juli verwachten. Kijken wat jij als reactie krijgt op je email. Hopelijk eerder :D.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305344

Ik zou ook gewoon lekker wachten tot de verkoop beetje op gang is gekomen.
Heb hetzelfde gedaan bij me nokia n95 icm een abonnement.

Zelf neem ik nooit een abonnement langer dan 1 jaar zodat ik elk jaar een nieuw toestel kan nemen.
Ik heb nu al 8 jaar een abonnement bij T-mobile en krijg daarom altijd leuke kortingen bij een verlenging van mijn abonnement.

Ik verwacht dat ik 200 euro moet bijbetalen bij een 1 jarig abonnement relax 400 :).
Het is eff afwachten, volgens de miep van t-mobile klantenservice zal hij halverwege juni bij hen in het assortiment komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-04 10:57
Nokia N97 staat bij de Nokia Online Shop voor €689.- Beschikbaar vanaf begin Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:34

The Wizard

Moderator Mobile
Bij 2call staat hij te koop voor 613,-. De beschikbaarheid is bij hun juni/juli.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste