Canon EOS 5D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Nee, niet meteen bij thuiskomst, na een kleine maand gebruik kreeg ik pas problemen...
Ik heb serial number en model code hier gewoon liggen, ik zal in de gaten houden wat ik terug krijg ;-)
Ik heb serial number en model code hier gewoon liggen, ik zal in de gaten houden wat ik terug krijg ;-)
DFKT wijzigde dit bericht 01-05-2009 11:36 (50%)
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Reg. datum: 08 mei 2004
Mijn streep inmiddels inderdaad weer verdwenen. Zodra hij weer een defect begint te vertonen gaat hij direct weg voor RMA.
Edit: En ja hoor, hij is weer verschenen. Samsung meteen gebeld en ze komen hem morgen ophalen
Wordt vervolgd.
Edit: En ja hoor, hij is weer verschenen. Samsung meteen gebeld en ze komen hem morgen ophalen
polmannetje wijzigde dit bericht 05-05-2009 15:27 (32%)
Inmiddels heb ik hem teruggekregen van het reparatiecentrum.
Er zat een beknopt briefje bij dat ze hem getest hadden en er niks aan de hand was..
Ik had duidelijk aangegeven dat de streep niet constant in beeld was, maar blijkbaar hadden ze hier geen boodschap aan. Ik heb meteen met de klantenservice gebeld en hij is zojuist weer opgehaald, we gaan het zien..
Hoe is het bij jou afgelopen DFKT?
Er zat een beknopt briefje bij dat ze hem getest hadden en er niks aan de hand was..
Ik had duidelijk aangegeven dat de streep niet constant in beeld was, maar blijkbaar hadden ze hier geen boodschap aan. Ik heb meteen met de klantenservice gebeld en hij is zojuist weer opgehaald, we gaan het zien..
Hoe is het bij jou afgelopen DFKT?
polmannetje wijzigde dit bericht 27-05-2009 15:26 (4%)
Ik heb mijn monitor nog steeds niet terug
Ze zijn inmiddels al bijna een maand "op onderdelen aan het wachten" volgens de Repair Self Tracking.
Ik zit er over te denken om maar te gaan mailen dat ik verwacht een nieuwe te krijgen, als ik morgen nog steeds geen bericht heb dat ik hem gerepareerd en wel terug krijg...
Edit: Oh, volgens de website is de reparatie "afgewerkt". Nou, ben benieuwd, laat het na het weekend nog wel even horen anders...
Ze zijn inmiddels al bijna een maand "op onderdelen aan het wachten" volgens de Repair Self Tracking.
Ik zit er over te denken om maar te gaan mailen dat ik verwacht een nieuwe te krijgen, als ik morgen nog steeds geen bericht heb dat ik hem gerepareerd en wel terug krijg...
Edit: Oh, volgens de website is de reparatie "afgewerkt". Nou, ben benieuwd, laat het na het weekend nog wel even horen anders...
Ik heb vandaag mijn scherm terug gekregen... het panel is vervangen, dus ik ben niet alleen van de verticale lijken in mijn beeld af, ook het zoemende geluid wat ie produceerde als ik de brightness onder de 90 instelde, is nu weg, geloof ik. Ff aankijken hoe het uitpakt de komende weken, maar vooralsnog tevreden (op de lange wachttijd na natuurlijk)!
Reg. datum: 07 maart 2009
Reg. datum: 07 maart 2009
Hier precies hetzelfde met 2443BW... bij mij kwamen er steeds meer strepen... als ik jou was zou ik gewoon direct naar samsung sturen...ik heb via azerty gedaan... dag later zeiden ze dat hij terug naar samsung werd gestuurd nu duurt het dus 4-8 weken
maar ik weet niet hoe het bij alternate is... als ik zo lees van dfkt dan maakt het daar niet zo veel uit maar hij wordt toch teruggestuurd naar samsung dus..
En hier nog zo'n 2443BW met een groeiend aantal strepen in alle kleuren van de regenboog.
Vandaag gaat ie naar Samsung met UPS. Ben benieuwd wanneer ik 'm weer terug krijg; 2 tot 4 weken zei men bij Samsung.
Reg. datum: 26 september 2008
Nou ik hoop dat alleen bij de 24inch varianten voorkomt. Heb hier zelf een 2232BW staan...
Nog geen twee weken later (12 dagen) en UPS staat weer voor de deur met een gerepareerde monitor. Het panel is vervangen en doet het weer als een zonnetje (en niet als regenboog
). Nette service hoor van Samsung! Nu maar hopen dat dit zonnetje blijft schijnen...
Inderdaad, de service is prima. Alhoewel het natuurlijk in de eerste plaats al een slechte zaak was dat zoveel schermen met hetzelfde probleem kampen. Die van mij is vanochtend, een kleine 10 dagen later, ook weer afgeleverd met een volledig nieuw panel.
Wellicht dat ik dan gewoon net in de verkeerde periode mijn monitor opstuurde. Het lijkt er in ieder geval sterk op dat ze geen panels op voorraad hadden toen ik die van mij opstuurde, en dat ze daar dus vervolgens bijna een maand op hebben zitten wachten...
@polmannetje
Je hebt helemaal gelijk dat het niet kan dat zoveel schermen terug moeten. Ik had er ook wel de pest in toen bleek dat het bij mij ook zover was. Maar toch: de snelle service maakt veel goed.
Je hebt helemaal gelijk dat het niet kan dat zoveel schermen terug moeten. Ik had er ook wel de pest in toen bleek dat het bij mij ook zover was. Maar toch: de snelle service maakt veel goed.
Ik heb ook problemen hgehad met mijn 2443BW, mijn broer weer niet. Ik had een lijn van 1 pixel van links naar rechts die altijd een stuk lichter was dan de rest.
Dit hebben ze (gratis) kunnen repareren. Lukte ze dit niet, zou ik een vervangend monitor krijgen.
Dit hebben ze (gratis) kunnen repareren. Lukte ze dit niet, zou ik een vervangend monitor krijgen.
Reg. datum: 30 april 2005
Excuses voor het bumpen.
Ik heb ook 2 2443BW's, allebei rond de 3 weken geleden aangeschaft.
De eerste begon met een dode pixel, een dag erna ook een mooire geel/blauwe lijn, op ongeveer dezelfde plek als de TS, rechts, paar cm van de kant. Dat scherm staat al een dag of 11 bij Samsung ter reparatie. (duurt wel erg lang 'onderdeel in bestelling'; het panel)
Nu komt het mooie: mijn 2e scherm heeft sinds vanmiddag EXACT hetzelfde op dezelfde plek! Nu wacht ik eerst tot mn andere terugkomt, anders zit ik zonder
.
Zou dit dus inderdaad een batch productiefout zijn?
Ik heb ook 2 2443BW's, allebei rond de 3 weken geleden aangeschaft.
De eerste begon met een dode pixel, een dag erna ook een mooire geel/blauwe lijn, op ongeveer dezelfde plek als de TS, rechts, paar cm van de kant. Dat scherm staat al een dag of 11 bij Samsung ter reparatie. (duurt wel erg lang 'onderdeel in bestelling'; het panel)
Nu komt het mooie: mijn 2e scherm heeft sinds vanmiddag EXACT hetzelfde op dezelfde plek! Nu wacht ik eerst tot mn andere terugkomt, anders zit ik zonder
Zou dit dus inderdaad een batch productiefout zijn?
Het klinkt wel als iets meer dan alleen een fout in een "batch" maar in een gehele lijn beeldschermen.
Ja inderdaad. Op zich vind ik het niet zo heel erg, zit nog in garantie, maar de reparatie duurt zo lang!
Omruilen doen ze niet meer, ETB (die eerst Samsung deed) is failliet wist een medewerker mij te vertellen, en de nieuwe doet alleen reparatie of creditering.
Maar omdat creditering wel een tijdje kon duren volgens hem is het beter te laten repareren... Ik zie het wel.
Het zijn prachtschermen, maar zoveel defecten is een stuk minder.
Omruilen doen ze niet meer, ETB (die eerst Samsung deed) is failliet wist een medewerker mij te vertellen, en de nieuwe doet alleen reparatie of creditering.
Maar omdat creditering wel een tijdje kon duren volgens hem is het beter te laten repareren... Ik zie het wel.
Het zijn prachtschermen, maar zoveel defecten is een stuk minder.
toch wel veel mensen die er last van hebben, ook ik heb sinds vandaag een blauwe lijn op mijn 2443bw.
ik ben blij dat het een hele lijn is, en geen éne pixel.
morgen naar de winkel vanwaar hij komt. RMA ftw.
ik ben blij dat het een hele lijn is, en geen éne pixel.
morgen naar de winkel vanwaar hij komt. RMA ftw.
\\ Baloo \\ www.onlydutch.nl \\
En ja hoor!
http://farm3.static.flickr.com/2536/3704557535_780f05a798_b.jpg
2e scherm ook naar zijn grootje! Ik ben echt flink pissed!
Andere reparatie kan ik niet meer tracken
, vanmiddag voor gebeld, kon de meneer niks aan doen, aan het serienummer had ie niks, heeft het reparatienummer nodig... Ja k*t, die zie ik alleen als ik hem track, maar dat gaat dus niet meer! Echt waardeloze administratie daar bij Samsung, morgen nog maar eens bellen.
Samsung heeft bij mij echt flink afgedaan op dit moment.
http://farm3.static.flickr.com/2536/3704557535_780f05a798_b.jpg
2e scherm ook naar zijn grootje! Ik ben echt flink pissed!
Andere reparatie kan ik niet meer tracken
Samsung heeft bij mij echt flink afgedaan op dit moment.
Reg. datum: 30 juni 2009
Reg. datum: 30 juni 2009
Ik kan achteraan aansluiten merk ik wel 
Mijn 2443BW scherm ging de 4e van juni voor de 2e keer kapot, ook hier een geval van een verticale dode pixel streep door het midden van mijn scherm. Contact met Samsung opgenomen en hij werd de 6e opgehaald.
Na 4 weken in reparatie toch maar een hoop heen en weer mailen met het reparatie centrum tot ik vorige week donderdag zag dat hij gerepareerd was. Maar helaas krijg ik 2 uur geleden een belletje van hetzelfde reparatie bedrijf dat de onderdelen niet meer op voorraad zijn en ook niet meer op voorraad komen. Nu wilden ze crediteren maar dat dan wel naar het bedrijf waar ik mijn scherm heb aangeschaft. Hier was ik dus absoluut niet blij mee.
Ik heb gezegd dat ik een nieuw scherm wil hebben, dus ben benieuwd hoe ze het nu gaan oplossen.
Jammer om te zien dat zoveel mensen last hebben van deze problemen. Ik heb mijn scherm aangeschaft rond de tijd dat dit topic gestart is.
Mijn 2443BW scherm ging de 4e van juni voor de 2e keer kapot, ook hier een geval van een verticale dode pixel streep door het midden van mijn scherm. Contact met Samsung opgenomen en hij werd de 6e opgehaald.
Na 4 weken in reparatie toch maar een hoop heen en weer mailen met het reparatie centrum tot ik vorige week donderdag zag dat hij gerepareerd was. Maar helaas krijg ik 2 uur geleden een belletje van hetzelfde reparatie bedrijf dat de onderdelen niet meer op voorraad zijn en ook niet meer op voorraad komen. Nu wilden ze crediteren maar dat dan wel naar het bedrijf waar ik mijn scherm heb aangeschaft. Hier was ik dus absoluut niet blij mee.
Ik heb gezegd dat ik een nieuw scherm wil hebben, dus ben benieuwd hoe ze het nu gaan oplossen.
Jammer om te zien dat zoveel mensen last hebben van deze problemen. Ik heb mijn scherm aangeschaft rond de tijd dat dit topic gestart is.
mescie wijzigde dit bericht 13-07-2009 14:58 (14%)
Dat is kwalijk, dat de onderdelen niet meer op voorraad komen?
Zeker te veel monitoren die terug komen...
Die van mij doet gaat nog steeds als een trein overigens.
Zeker te veel monitoren die terug komen...
Die van mij doet gaat nog steeds als een trein overigens.
Reg. datum: 04 april 2006
Reg. datum: 04 april 2006
Onlangs een 2443bw voor mijn vader aangeschaft. Die heeft nu ook al 4 verticale gekleurde strepen. Wat zou ik het beste kunnen doen rma aanvragen bij Azerty of rechtstreeks naar Samsung. Ik zou graag van het scherm af willen en een heel ander merk nemen, maar denk niet dat dat gaat lukken bij Azerty.
Overigens is het misschien zaak dat er hier op tweakers goede informatie over dit beeldscherm komt aangezien het meestal ook in de BBG zit. In het algemene samsung tipic (deel
vond ik ook maar weinig over deze problemen, maar hier deste meer. Het is een pracht scherm voor weinig geld, maar zoals je ziet is goedkoop=duurkoop. Tel daar nog eens de slechte service van Samsung bij op (bij sommige is dit niet het geval maar ik heb zeer slechte ervaringen met de servicedesk, en lees ook veel slechte ervaringen) en voor mij geen Samsung meer!
Overigens is het misschien zaak dat er hier op tweakers goede informatie over dit beeldscherm komt aangezien het meestal ook in de BBG zit. In het algemene samsung tipic (deel