Verticale lijn in display

Pagina: 1
Acties:

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11-2025
Nu zet ik net mijn recent gekochte Samsung Syncmaster 2443BW aan en tot mijn verbazing tref ik een verticale gele lijn aan in mijn display aan de rechterzijde. Eerst de computer aan en uit; verticale lijn blijft, zelfs in het opstartscherm. Nu heb ik aan de DVI ingang mijn desktop hangen

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/30cvasi.jpg

en aan de VGA aansluiting mijn laptop, dus ik laptop opstarten, maar ook op de laptop geeft mijn display die verticale lijn:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/10gmfc1.jpg

Aan de kabel of de aansluitpoort zal het dus waarschijnlijk niet liggen...

De lijn is volgens mij een pixel breed en geel. Nu geeft naftebakje in "Verticale lijnen op een TFT" aan dat het in het gelinkte topic wellicht de aanstuurIC betreft, maar er is geen beeldmateriaal beschikbaar ter vergelijking? Ik heb hier helaas geen verstand van, maar is dat inderdaad wat op bijgevoegde foto's te zien is? Zo niet, iemand andere ideeën wellicht?

Edit: excuses voor de afmetingen van de afbeeldingen...

[ Voor 5% gewijzigd door DFKT op 13-04-2009 19:44 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

200% zeker dat dit je scherm is. Zeker omdat het gebeurt op 2 systemen. Dit is een dode pixellijn.

Heb je garantie? Zoja: claimen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hier heb je gegarandeerd garantie op als het scherm nieuw is (itt 2nd hand).

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:54

g0tanks

Moderator CSA
Ben ik even blij dat ik nog geen problemen heb gehad met m'n 2443BW. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• DFKT
Ik heb geen pixelgarantie, maar dit lijkt me daar niet onder te vallen. Iemand ervaring met Alternate? Krijg ik gewoon een nieuwe monitor mee? Of gaat dat eerst naar Samsung toe?

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-02 12:36
Als je binnen 8/14 dagen zit, sowieso het scherm retour doen naar Alternate. Ben je buiten de omruilgarantie van de winkel, kun je ook rechtstreeks contact opnemen met Samsung. Zij zullen dan het scherm repareren, of vervangen.
Maar als je het liever via Alternate regelt, kun je natuurlijk teruggaan en moeten zij het voor je oplossen.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:54

g0tanks

Moderator CSA
DFKT schreef op maandag 13 april 2009 @ 19:57:
Ik heb geen pixelgarantie, maar dit lijkt me daar niet onder te vallen. Iemand ervaring met Alternate? Krijg ik gewoon een nieuwe monitor mee? Of gaat dat eerst naar Samsung toe?
Als je geen pixelgarantie hebt bij Alternate moet je dat bij Samsung doen. Je kan ook naar Alternate gaan maar waarschijnlijk wijzen ze je door naar Samsung.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik weet niet of dit onder pixel garantie valt; ik zou dit gewoon een compleet defect noemen. Dit itt stukke pixels.

• DFKT
Mr. Inspire schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:00:
Als je binnen 8/14 dagen zit, sowieso het scherm retour doen naar Alternate. Ben je buiten de omruilgarantie van de winkel, kun je ook rechtstreeks contact opnemen met Samsung. Zij zullen dan het scherm repareren, of vervangen.
Maar als je het liever via Alternate regelt, kun je natuurlijk teruggaan en moeten zij het voor je oplossen.
Helaas, heb de monitor nu tussen de 3 en 4 weken. Maar denk wel dat ik het eerst via de Alternate probeer, dat is voor mij goed bereikbaar, en wellicht dat zij nog steeds wat voor me kunnen betekenen. Ik vraag me af of dit te repareren valt...

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-02 13:41
Laten we eerlijk zijn. Dit heeft niks meer met 'defecte pixels' te maken en dit is gewoon een defect. Alternate heeft jou niet door te verwijzen naar Samsung daar zij verantwoordelijk zijn voor het door hun geleverde product.
Gewoon RMA aanvragen dus.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

DFKT schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:15:
[...]

Maar denk wel dat ik het eerst via de Alternate probeer, dat is voor mij goed bereikbaar, en wellicht dat zij nog steeds wat voor me kunnen betekenen.
Ze moeten wat voor je kunnen betekenen! Je hebt het bij ze gekocht, dus zij moeten het oplossen.

Of je wel of niet een pixelgarantie hebt gekocht maakt niks uit, die is vooral voor de enkele kapotte pixel die een fabrikant niet als een defect ziet. Je maakt mij niet wijs dat 1200 pixels die maar één kleur weergeven geen defect is dat gewoon onder garantie verholpen dient te worden :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nee maar echt wel te vervangen, dit is gewoon een stukke controller oid. Dus geen pixel-related issue.

Verwijderd

Niet druk om maken. Dat komt helemaal goed. Dit is een dode pixel-lijn en dat valt gewoon onder garantie. (Heeft inderdaad niks met "Pixel-garantie" te maken.)

Neem gewoon contact op met de verkoper (Alternate in dit geval, staan qua service best goed aangeschreven) en ze kunnen je zo vertellen wat je moet doen. Het Iiyama-scherm van mijn vriendin had dit ook (2 maanden voor afloop van de garantie van 2 jaar) en in dat geval is het gewoon:
1. Klacht bij Iiyama melden.
2. Iiyama belt jou met de mededeling dat het scherm wordt omgerolen en maakt een afspraak.
3. Monitor inpakken zonder kabels en accessoires en zorgen dat hij klaarstaat op de afgesproken dag.

We hadden ook de mogelijkheid om de Mycom (scherm was daar gekocht) het af te laten handelen, maar daar gaven ze aan precies hetzelfde te doen als ik hierboven beschreven heb. En dan moet je dus 2x op en neer naar de winkel, terwijl Iiyama dit gewoon netjes aan huis afhandelt.

Zal bij Samsung vast net zo werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2009 21:23 ]

• MJ-Princeps
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Zoals BazzH zegt, dit valt gewoon onder de garantie, pixelgarantie is hier niet voor nodig.

De samsung schermen voldoen aan de ISO-norm 13406-2 dan mogen er 2 pixel's per miljoen kapot zijn. Aangezien op jou scherm zoveel kapot zijn valt het dus onder de gewone garantie omdat het scherm niet voldoet aan de norm.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

http://www.youtube.com/watch?v=lKJcBx9cXKo voor verticale lijnen in je scherm :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• DFKT
WTF _/-\o_

Maar geloof niet dat ik me daar aan ga wagen.

Bedankt voor alle reacties, dit geeft de burger goede hoop!
Ik ga direct een mailtje richting Alternate de deur uit doen. :9

• DFKT
Dat is vreemd... Start ik net de monitor op, is die verticale gele lijn verdwenen?
Kan dat bij een dode pixellijn o.i.d.? Kan het samenhangen met het heter worden van de monitor of zo?

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
g0tanks schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:04:
[...]

Als je geen pixelgarantie hebt bij Alternate moet je dat bij Samsung doen. Je kan ook naar Alternate gaan maar waarschijnlijk wijzen ze je door naar Samsung.
Pixelgarantie is echt niet voor dit soort dingen, dat is voor als er dode pixels op zitten die niet onder de normale garantie vallen (minder dan 4 oid, is per fabrikant verschillend).
Dit is gewoon een echt defect, en moet gewoon gerepareerd/vervangen worden door alternate/samsung.

http://specs.tweak.to/15535

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-02 13:46
Pixelgarantie gaat tot een paar pixels of een paar subpixels, lijkt me duidelijk dat dit vér daarboven zit :D

• DFKT
Ik heb inmiddels al weer een week lang geen lijnen geconstateerd op mijn scherm.
Snap er werkelijk helemaal niets meer van...

• polmannetje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-12-2021
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 2443BW. Hij is van omstreeks dezelfde aanschafdatum, misschien een hele lading met dezelfde problemen? De lijn is echter niet constant aanwezig.. Het lijkt wel degelijk samen te hangen met het warm worden van de monitor. Het blijft erg vervelend dus morgen maar eens Samsung bellen en kijken wat zij er van zeggen.

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 14:34

V3g3ta

Fueled by Games!

Zolang je er geen last meer van hebt zou ik hem houden. Je hebt 3 jaar garantie via Samsung, 2 jaar via Alternate. Zodra die lijn weer verschijnt meteen RMA aanvragen of rechtstreeks contact opnemen met Samsung.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• DFKT
polmannetje schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 00:39:
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn 2443BW. Hij is van omstreeks dezelfde aanschafdatum, misschien een hele lading met dezelfde problemen? De lijn is echter niet constant aanwezig.. Het lijkt wel degelijk samen te hangen met het warm worden van de monitor. Het blijft erg vervelend dus morgen maar eens Samsung bellen en kijken wat zij er van zeggen.
Ik zou hem direct retour doen als ik jou was. Bij mij waren het er begin deze week al vier (verticale lijnen), die constant aanwezig waren, dus niet meer weggingen. Die van mij staat dan ook inmiddels bij het repair center.

Ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/154u3r7.jpg

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:18

Aganim

I have a cunning plan..

Ieder defect in een product dat binnen een half jaar optreedt, wordt wettelijk gezien als een fabricagefout die vanaf het begin aanwezig is. Zodoende moet de verkoper voor een deugdelijke oplossing zorgen (reparatie of een nieuw product). (Ongeacht wat voor garantie die verkoper dient te hanteren, bovenstaande gaat overigens niet op voor aankopen tussen particulieren)

Alternate mag je dus niet doorverwijzen naar Samsung. Iedere aankoop is een overeenkomst en jij hebt dus een overeenkomst met Alternate, zodoende dragen zij de verantwoordelijkheid voor het afleveren van een werkend product.

Het is lastiger dat de fout zich niet continu voordoet. Ik zou het probleem in ieder geval aanmelden bij Alternate, mocht het probleem zich na een half jaar weer voordoen kan je daarop terugvallen en aangeven dat het probleem zich al vanaf begin af aan (sporadisch) voordoet. Je staat dan een stuk sterker qua garantie.

• DFKT
Ik heb ook contact gehad met Alternate. Zij hebben aangegeven dat zij de afhandeling van de reparatie voor hun rekening konden nemen, maar dat betekende dat ik 1) de monitor bij hun langs moest brengen en weer op moest halen en 2) dat het waarschijnlijk net zo lang of zelfs langer ging duren dan wanneer ik het rechtstreeks met Samsung opnam.

Dat laatste heb ik dus gedaan. Dan komt er heel netjes iemand van UPS je monitor ophalen, erg prettig! Ben benieuwd wat de uitkomst is van de reparatie...

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik vind het wel flauw van Alternate dat ze je het reparatie-proces insturen. Meteen bij thuiskomst bleek het scherm defect, dus dan is het wel zo netjes als ze hem meteen omruilen voor een nieuwe en zelf uitzoeken wat ze met het kapotte scherm doen.

Nu koop je iets en dan mag je misschien een paar weken wachten omdat ze je iets hebben verkocht dat kapot is..

Was het geen optie om gewoon het scherm terug te brengen en ergens anders een nieuwe te halen? Met een beetje pech krijg je nu iemand anders refurbished scherm terug, terwijl je iets splinternieuw hebt gekocht.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• DFKT
Nee, niet meteen bij thuiskomst, na een kleine maand gebruik kreeg ik pas problemen...

Ik heb serial number en model code hier gewoon liggen, ik zal in de gaten houden wat ik terug krijg ;-)

[ Voor 50% gewijzigd door DFKT op 01-05-2009 11:36 ]

• polmannetje
Mijn streep inmiddels inderdaad weer verdwenen. Zodra hij weer een defect begint te vertonen gaat hij direct weg voor RMA.

Edit: En ja hoor, hij is weer verschenen. Samsung meteen gebeld en ze komen hem morgen ophalen 8)7 Wordt vervolgd.

[ Voor 32% gewijzigd door polmannetje op 05-05-2009 15:27 ]

• polmannetje
Inmiddels heb ik hem teruggekregen van het reparatiecentrum.
Er zat een beknopt briefje bij dat ze hem getest hadden en er niks aan de hand was..

Ik had duidelijk aangegeven dat de streep niet constant in beeld was, maar blijkbaar hadden ze hier geen boodschap aan. Ik heb meteen met de klantenservice gebeld en hij is zojuist weer opgehaald, we gaan het zien..

Hoe is het bij jou afgelopen DFKT?

[ Voor 4% gewijzigd door polmannetje op 27-05-2009 15:26 ]

• DFKT
Ik heb mijn monitor nog steeds niet terug 8)7
Ze zijn inmiddels al bijna een maand "op onderdelen aan het wachten" volgens de Repair Self Tracking.

Ik zit er over te denken om maar te gaan mailen dat ik verwacht een nieuwe te krijgen, als ik morgen nog steeds geen bericht heb dat ik hem gerepareerd en wel terug krijg...

Edit: Oh, volgens de website is de reparatie "afgewerkt". Nou, ben benieuwd, laat het na het weekend nog wel even horen anders...

• DFKT
Ik heb vandaag mijn scherm terug gekregen... het panel is vervangen, dus ik ben niet alleen van de verticale lijken in mijn beeld af, ook het zoemende geluid wat ie produceerde als ik de brightness onder de 90 instelde, is nu weg, geloof ik. Ff aankijken hoe het uitpakt de komende weken, maar vooralsnog tevreden (op de lange wachttijd na natuurlijk)!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
Hier precies hetzelfde met 2443BW... bij mij kwamen er steeds meer strepen... als ik jou was zou ik gewoon direct naar samsung sturen...ik heb via azerty gedaan... dag later zeiden ze dat hij terug naar samsung werd gestuurd nu duurt het dus 4-8 weken :S maar ik weet niet hoe het bij alternate is... als ik zo lees van dfkt dan maakt het daar niet zo veel uit maar hij wordt toch teruggestuurd naar samsung dus..

• Nomi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 08:21
En hier nog zo'n 2443BW met een groeiend aantal strepen in alle kleuren van de regenboog. :( Vandaag gaat ie naar Samsung met UPS. Ben benieuwd wanneer ik 'm weer terug krijg; 2 tot 4 weken zei men bij Samsung.

• Sigma2k8
Nou ik hoop dat alleen bij de 24inch varianten voorkomt. Heb hier zelf een 2232BW staan...

• Nomi
Nog geen twee weken later (12 dagen) en UPS staat weer voor de deur met een gerepareerde monitor. Het panel is vervangen en doet het weer als een zonnetje (en niet als regenboog :) ). Nette service hoor van Samsung! Nu maar hopen dat dit zonnetje blijft schijnen...

• polmannetje
Inderdaad, de service is prima. Alhoewel het natuurlijk in de eerste plaats al een slechte zaak was dat zoveel schermen met hetzelfde probleem kampen. Die van mij is vanochtend, een kleine 10 dagen later, ook weer afgeleverd met een volledig nieuw panel.

• DFKT
Wellicht dat ik dan gewoon net in de verkeerde periode mijn monitor opstuurde. Het lijkt er in ieder geval sterk op dat ze geen panels op voorraad hadden toen ik die van mij opstuurde, en dat ze daar dus vervolgens bijna een maand op hebben zitten wachten...

• Nomi
@polmannetje

Je hebt helemaal gelijk dat het niet kan dat zoveel schermen terug moeten. Ik had er ook wel de pest in toen bleek dat het bij mij ook zover was. Maar toch: de snelle service maakt veel goed.

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik heb ook problemen hgehad met mijn 2443BW, mijn broer weer niet. Ik had een lijn van 1 pixel van links naar rechts die altijd een stuk lichter was dan de rest.

Dit hebben ze (gratis) kunnen repareren. Lukte ze dit niet, zou ik een vervangend monitor krijgen.

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-02 16:13
Excuses voor het bumpen.

Ik heb ook 2 2443BW's, allebei rond de 3 weken geleden aangeschaft.

De eerste begon met een dode pixel, een dag erna ook een mooire geel/blauwe lijn, op ongeveer dezelfde plek als de TS, rechts, paar cm van de kant. Dat scherm staat al een dag of 11 bij Samsung ter reparatie. (duurt wel erg lang 'onderdeel in bestelling'; het panel)

Nu komt het mooie: mijn 2e scherm heeft sinds vanmiddag EXACT hetzelfde op dezelfde plek! Nu wacht ik eerst tot mn andere terugkomt, anders zit ik zonder :).

Zou dit dus inderdaad een batch productiefout zijn?

• Sigma2k8
Het klinkt wel als iets meer dan alleen een fout in een "batch" maar in een gehele lijn beeldschermen.

• jeryz
Ja inderdaad. Op zich vind ik het niet zo heel erg, zit nog in garantie, maar de reparatie duurt zo lang!

Omruilen doen ze niet meer, ETB (die eerst Samsung deed) is failliet wist een medewerker mij te vertellen, en de nieuwe doet alleen reparatie of creditering.
Maar omdat creditering wel een tijdje kon duren volgens hem is het beter te laten repareren... Ik zie het wel.

Het zijn prachtschermen, maar zoveel defecten is een stuk minder.

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-12-2025

MikeVM

- Baloo -

toch wel veel mensen die er last van hebben, ook ik heb sinds vandaag een blauwe lijn op mijn 2443bw.

ik ben blij dat het een hele lijn is, en geen éne pixel.

morgen naar de winkel vanwaar hij komt. RMA ftw.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• jeryz
En ja hoor!

http://farm3.static.flickr.com/2536/3704557535_780f05a798_b.jpg

2e scherm ook naar zijn grootje! Ik ben echt flink pissed!

Andere reparatie kan ik niet meer tracken :? , vanmiddag voor gebeld, kon de meneer niks aan doen, aan het serienummer had ie niks, heeft het reparatienummer nodig... Ja k*t, die zie ik alleen als ik hem track, maar dat gaat dus niet meer! Echt waardeloze administratie daar bij Samsung, morgen nog maar eens bellen.

Samsung heeft bij mij echt flink afgedaan op dit moment.

• mescie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-02 08:49
Ik kan achteraan aansluiten merk ik wel :(

Mijn 2443BW scherm ging de 4e van juni voor de 2e keer kapot, ook hier een geval van een verticale dode pixel streep door het midden van mijn scherm. Contact met Samsung opgenomen en hij werd de 6e opgehaald.

Na 4 weken in reparatie toch maar een hoop heen en weer mailen met het reparatie centrum tot ik vorige week donderdag zag dat hij gerepareerd was. Maar helaas krijg ik 2 uur geleden een belletje van hetzelfde reparatie bedrijf dat de onderdelen niet meer op voorraad zijn en ook niet meer op voorraad komen. Nu wilden ze crediteren maar dat dan wel naar het bedrijf waar ik mijn scherm heb aangeschaft. Hier was ik dus absoluut niet blij mee.

Ik heb gezegd dat ik een nieuw scherm wil hebben, dus ben benieuwd hoe ze het nu gaan oplossen.

Jammer om te zien dat zoveel mensen last hebben van deze problemen. Ik heb mijn scherm aangeschaft rond de tijd dat dit topic gestart is.

[ Voor 14% gewijzigd door mescie op 13-07-2009 14:58 ]

• DFKT
Dat is kwalijk, dat de onderdelen niet meer op voorraad komen?
Zeker te veel monitoren die terug komen... :9

Die van mij doet gaat nog steeds als een trein overigens.

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Onlangs een 2443bw voor mijn vader aangeschaft. Die heeft nu ook al 4 verticale gekleurde strepen. Wat zou ik het beste kunnen doen rma aanvragen bij Azerty of rechtstreeks naar Samsung. Ik zou graag van het scherm af willen en een heel ander merk nemen, maar denk niet dat dat gaat lukken bij Azerty.

Overigens is het misschien zaak dat er hier op tweakers goede informatie over dit beeldscherm komt aangezien het meestal ook in de BBG zit. In het algemene samsung tipic (deel 8) vond ik ook maar weinig over deze problemen, maar hier deste meer. Het is een pracht scherm voor weinig geld, maar zoals je ziet is goedkoop=duurkoop. Tel daar nog eens de slechte service van Samsung bij op (bij sommige is dit niet het geval maar ik heb zeer slechte ervaringen met de servicedesk, en lees ook veel slechte ervaringen) en voor mij geen Samsung meer!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02 13:19
Mijn excuses voor het bumpen van dit onderwerp.

Wel, mijn probleem begon een goede 20 dagen geleden, monitor begon met één verticale streep, kort daarop volgde er nog twee, contact op genomen met Redcoon en de monitor is netjes opgehaald en is 12 dagen weggeweest ter reparatie. Vorige week vrijdag, 23 juli 2010 kreeg ik de monitor dus terug, volgens de bijgevoegde papieren was mijn paneel dus vervangen, maar na nog net geen weekje terug te zijn, komt hetzelfde probleem weer voor, zit weeral met een defect paneel :( .

Te denken dat het scherm nog geen jaar oud is, en ergens in juli 2009 gebouwd is geweest...

Hij wordt dus binnen enkele dagen weer netjes opgehaald ter reparatie, en hoop dat ie deze keer terug komt zonder defecten.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-02 10:59
Sorry voor het bumpen maar ik heb het ook vlaggen.
Maar ik ben wel de eerste met een T240 scherm, of is deze vanbinnen hetzelfde als jullie 24 inch model ?

Morgen eens mailen naar Samsung, hopelijk kunnen ze me een vervangtoestel bezorgen want ik heb geen andere monitor hier staan en ik kan toch niet 10 dagen zonder inet hier zitten ? :s

btw, ik heb 3 lijnen recht zo een 2 cm van de rand zitten, 3 kleuren, blauw groen en rood.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Pagina: 1