Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Welkom in het Palm Pre levertijden- en abonnementen-topic :)

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Palm Pre en dan met de nadruk op de daarbij horende levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Palm Pre.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Palm Pre kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Palm Pre horen

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de Pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
• Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
• Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Tot slot is pricewatch: Palm Pre Zwart een goed begin om voor een mooie prijs de Palm Pre te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik zie een berichtje in de nieuwsqueue staan:

quote:
09:09 Gerucht: Palm Pre ligt 30 april in de winkel

Dat zou gaaf zijn!

En nu is 'ie gepubliceerd:
nieuws: Gerucht: Palm Pre ligt 30 april in de winkel

[ Voor 71% gewijzigd door Keypunchie op 30-03-2009 10:10 . Reden: artikel is geplaatst. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Klinkt heel interessant! Het wordt heerlijk kiezen in juli voor mij denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

Door het tijdsverschil is de keynote van Palm pas om 00:10 vanavond, eigenlijk morgen dus.. :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nieuws omtrent de releasedatum: nieuws: 'Palm Pre komt 17 mei of 29 juni uit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

29 juni is natuulijk gewoon de laatste datum dat ze hem kunnen releasen zonder hun belofte 'eerste helft 2009' te breken...

Maar 17 mei is idd wel een sterk gerucht wat hopelijk gehaald gaat worden..
Ik heb zo het vage vermoeden dat ze nog heel druk zijn met debuggen en dat dat langer duurt dan gehoopt...

17 Mei US/Sprint versie... 21 mei de GSM versie.. precies op tijd voor mijn verjaardag ;) :D

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Ik vindt het alleen wel vreemd dat de datum zou afhangen van beschikbaarheid. Zouden ze 4 weken van te voren nog niet kunnen inschatten of ze 17/5 gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

jopie schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:46:
Ik vindt het alleen wel vreemd dat de datum zou afhangen van beschikbaarheid. Zouden ze 4 weken van te voren nog niet kunnen inschatten of ze 17/5 gaan halen?
Wat ik ervan begrijp is dat ze nog druk bezig zijn met tunen en testen van het OS... En testen kan soms onverwachte problemen naar boven brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
Dat snap ik, maar als dat zo is, dan kunnen er toch niet over 4 weken duizenden telefoons alsnog ingepakt en verscheept zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:12

OMX2000

By any means necessary...

jopie schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:53:
Dat snap ik, maar als dat zo is, dan kunnen er toch niet over 4 weken duizenden telefoons alsnog ingepakt en verscheept zijn.
Wel als het voornamelijk een software probleem is. Firmware update gaat een stuk sneller dan hardware vervangen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Voor VS blijven ze heel vaag vasthouden aan H1 2009 (oftewel eerste halfjaar van 2009, wat nu dus al voor de helft voorbij is, dus het betekent gewoon "voor eind juni").

Voor Europa zeggen ze alleen maar
A world-ready UMTS version of the product will be made available in other regions worldwide. We are not announcing any further details right now.
Begin het irritant te vinden. Mijn abo mag ik eigenlijk al verlengen, maar wacht er mee, omdat ik hem niet mis wil lopen als als het een exclusive wordt voor de een of ander (bijv. VF). Als het vapourware blijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Keypunchie schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:51:
Voor VS blijven ze heel vaag vasthouden aan H1 2009 (oftewel eerste halfjaar van 2009, wat nu dus al voor de helft voorbij is, dus het betekent gewoon "voor eind juni").

Voor Europa zeggen ze alleen maar

[...]

Begin het irritant te vinden. Mijn abo mag ik eigenlijk al verlengen, maar wacht er mee, omdat ik hem niet mis wil lopen als als het een exclusive wordt voor de een of ander (bijv. VF). Als het vapourware blijkt....
http://www.precentral.net...-stages-european-strategy
Niet echt veel info.. maar het gaat wel de goede kant op zullen we maar zeggen... ik gok eind van de zomer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

die $999.99 prijs is waarschijnlijk een dummy om maar een prijs in het systeem te hebben zijn de verwachtingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

http://www.precentral.net...knd-june-5th-aka-june-7th
zou het dan toch 7 juni worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

http://www.precentral.net...ate-be-announced-may-19th

19 mei aankondiging waneer de pre gereleased gaat worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 16:02
Bij deze is het officieel, de Palm Pre ligt (in Amerika toch) op 6 Juni in de winkels.
Palm Pre to arrive on Sprint on June 6

Palm Pre to arrive on Sprint on June 6 Sprint has announced today that the Palm Pre will be available on June 6. Sprint announced that it will be available nationwide in Sprint stores, as well as at Best Buy, Radio Shack, and select Wal-Mart stores. The webOS-based phone will retail for $199.99 (after rebate and service agreement).

The Palm Pre will provide access to all of the exclusive content on the Sprint Now Network, including Sprint Navigation, Sprint TV, and NASCAR Sprint Cup Mobile Live. More details about Sprint’s service plans and retail channels can be found on the company’s website.

Jon Zilber
http://blog.palm.com/palm/

Kijk ook op Engadget en Sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

demichiel schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:19:
Bij deze is het officieel, de Palm Pre ligt (in Amerika toch) op 6 Juni in de winkels.

[...]

http://blog.palm.com/palm/
:) hehe! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichiel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 16:02
Via twitter:

RT @marek_k: @palm_inc Any international release dates yet? (Europe) [Not yet]

Nog geen Europese data dus. Afwachten

[ Voor 17% gewijzigd door demichiel op 19-05-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

bertjeee in "Palm Pre"
bertjeee schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:26:

[...]

Mijn schatting? Maand nodig om Amerika voldoende te voorzien. Dan nog Europa alles "regelen". Ik gok begin september, net na de zomervakantie. Ik verwacht in ieder geval niet dat ze zo lang gaan wachten als Apple met de Iphone. Maar als dit net zo'n hype wordt, dan gaat dat wel weer schuiven. Ach het blijft een koe in de &$%# kijken.
Ik vrees van niet, want de sprint Pre is een CDMA toestel en geen GSM toestel, dus zal er waarschijnlijk nog heel wat testwerk voor het GSM toestel gedaan moeten worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Palm had er in het verleden een handje van om toestellen in de zomervakantie :') in Nederland / Europa uit te brengen. Heel Amerikaans: aangezien ze in de VS nauwelijks zomervakantie hebben en het leven gewoon doorgaat. Hier in Europa is het killing om spullen in de zomerkomkommertijd uit te brengen.

Ik gok: herfst voor de GSM Pre bij Vodafone NL.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Stereotomy schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 15:09:
Palm had er in het verleden een handje van om toestellen in de zomervakantie :') in Nederland / Europa uit te brengen. Heel Amerikaans: aangezien ze in de VS nauwelijks zomervakantie hebben en het leven gewoon doorgaat. Hier in Europa is het killing om spullen in de zomerkomkommertijd uit te brengen.

Ik gok: herfst voor de GSM Pre bij Vodafone NL.
Daar ben ik ook bang voor. En als Apple de Europese markt nu een beetje kent zorgen zij dat ze in juni de nieuwe iPhone lanceren in Europa. Wat als effect heeft dat een hele hoop potentiele Pre kopers toch een iPhone halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
OMX2000 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:06:
[...]

Daar ben ik ook bang voor. En als Apple de Europese markt nu een beetje kent zorgen zij dat ze in juni de nieuwe iPhone lanceren in Europa. Wat als effect heeft dat een hele hoop potentiele Pre kopers toch een iPhone halen.
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben, ik ga niet wachten tot september/oktober op een pre als ik eind juni, begin augustus een iPhone kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Alsatian schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:19:
[...]

Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben, ik ga niet wachten tot september/oktober op een pre als ik eind juni, begin augustus een iPhone kan nemen.
want? doet je huidige telefoon het niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

ToolkiT schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:34:
[...]

want? doet je huidige telefoon het niet meer?
Denk niet dat dat het punt is. Meer dat het helemaal niet duidelijk is wanneer de Palm in Nederland beschikbaar zal zijn. Kijk als Palm nu zou aankondigen dat ze bijv. in september de Pre lanceren, dan weet je of het de moeite waard is om te wachten.

En eerlijk is eerlijk met de Pre vist Palm in dezelfde vijver als Apple. En het is nog niet eens duidelijk wat Apple in juni in petto heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

OMX2000 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:04:
[...]

Denk niet dat dat het punt is. Meer dat het helemaal niet duidelijk is wanneer de Palm in Nederland beschikbaar zal zijn. Kijk als Palm nu zou aankondigen dat ze bijv. in september de Pre lanceren, dan weet je of het de moeite waard is om te wachten.

En eerlijk is eerlijk met de Pre vist Palm in dezelfde vijver als Apple. En het is nog niet eens duidelijk wat Apple in juni in petto heeft.
ik deel je frustratie en denk/hoop ook dat ze snel met een bericht komen over de int. launch..

Maar de pre is niet echt gepositioneerd als iPhone killer... meer bedoeld om 'the fat middle' te bedienen.. oftewel mensen die nog geen smartphone hebben aanspreken (nieuwe markt dus)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Ik heb mijn abo opgezegd. En die verloopt op 26 juli. Ik hoop dus voor 16 juli een nieuw contract af te kunnen sluiten met de palm pre of de nieuwe iphone.

Voor 16 juli kan ik mijn nummer die ik inmiddels al 8 jaar heb meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
OMX2000 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:04:
[...]

Dacht dat de iPhone launch werd uitgesteld totdat Steve Jobs beter was?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Phusebox schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:39:
[...]

Dacht dat de iPhone launch werd uitgesteld totdat Steve Jobs beter was?
Da's een gerucht. En als dat waar zou zijn, wordt het een maand uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Alsatian schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:19:
Ik heb mijn abo opgezegd. En die verloopt op 26 juli. Ik hoop dus voor 16 juli een nieuw contract af te kunnen sluiten met de palm pre of de nieuwe iphone.

Voor 16 juli kan ik mijn nummer die ik inmiddels al 8 jaar heb meenemen.
misschien niet helemaal OT, maar als jij zelf opzegt kan je toch niet daarna nog het nummer porteren? of heb je dit al eerder gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
bertjeee schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:10:
[...]

misschien niet helemaal OT, maar als jij zelf opzegt kan je toch niet daarna nog het nummer porteren? of heb je dit al eerder gedaan?
Tot 10 dagen voor afloop van het contract...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Als ik de reclame mag geloven wordt tie vandaag al uitgeleverd....
Ads door Google
Palm Pre superdeal
De Palm Pre binnen 24u geleverd voor de laagste prijs
[blabla zwamwebsite]

[ Voor 8% gewijzigd door theHoff op 20-05-2009 13:18 . Reden: site maar weggehaald, gratis onterechte reclame ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

bertjeee schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:18:
Als ik de reclame mag geloven wordt tie vandaag al uitgeleverd....

[...]
Die site de je bedoeld is gewoon een site om referer geld binnen te slepen. Je kunt in de url alles invullen en de site doet net alsof het een telefoon is (Bijv ?telefoon=Foo Bar, dan staat er Foo Bar is te koop bij).

Onzin dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Heb nog een leuk stukje gevonden om het speculatiegehalte omtrent de Europese release weer een beetje op te schroeven.
Je kunt het hier lezen.
Er staat niet veel in, maar ik vond het wel het vermelden waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Snoop schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:35:
Heb nog een leuk stukje gevonden om het speculatiegehalte omtrent de Europese release weer een beetje op te schroeven.
Je kunt het hier lezen.
Er staat niet veel in, maar ik vond het wel het vermelden waard. :)
mmmm volgens mij heeft de schrijver van dat artikel niet echt het verschil tussen CMDA en GSM telefoons door...voor zover ik weet zijn er geen CDMA netwerken meer in europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Inderaad dat zou kunnen. Of er worden in totaal 200k units gemaakt waarvan een deel CDMA en een deel GSM? Dat zou natuurlijk ook kunnen :)
De GSM versie moet gewoon al klaar zijn lijkt me. Het zou ook veel logischer zijn dat ze de GSM versie parallel aan de CDMA versie zijn gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Snoop schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:12:
De GSM versie moet gewoon al klaar zijn lijkt me. Het zou ook veel logischer zijn dat ze de GSM versie parallel aan de CDMA versie zijn gaan testen.
Voor software misschien, maar hardware (en dus ook drivers waarschijnlijk) is nogal verschillend tussen GSM en CDMA, dus moeten ze GSM apart testen.. En aangezien CDMA prioriteit heeft, die versie wordt immers als eerst gereleased (in Amerika komt voorlopig geen GSM versie op de markt), zal het zo maar kunnen dat de GSM versie nog niet klaar is..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Algurgazan schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:13:
[...]

Voor software misschien, maar hardware (en dus ook drivers waarschijnlijk) is nogal verschillend tussen GSM en CDMA, dus moeten ze GSM apart testen.. En aangezien CDMA prioriteit heeft, die versie wordt immers als eerst gereleased (in Amerika komt voorlopig geen GSM versie op de markt), zal het zo maar kunnen dat de GSM versie nog niet klaar is..
Dat denk ik ook ja.. het OS is wel getest nu lijkt me, maar het GSM gedeelte word appart getest en dat is nog hooguit net gestart en niet tegelijk gedaan met CDMA (lijkt me teminste...ze focussen eerst op wat eerst uitkomt lijkt me...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Zou ook kunnen zijn dat ze gewoon het grootste gedeelte van de eerste batch met toestellen voor de Amerikaanse markt hebben gereserveerd aangezien Sprint volgens mij alleen met CDMA werkt en ze nog moeten onderhandelen met de Europese providers. Misschien is dat laatste daarom wel de bottleneck.

Wie het weet mag het zeggen... :P

Feit is wel dat we nog even zullen moeten wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

http://www.precentral.net/palm-pre-o2-around-christmas

de geruchten voor de UK zijn Kerst bij O2.. zelf hoop ik Vodafone (omdat mijn werk abbo daarbij zit)... maar eventueel kan een losse Pre ook nog (mits redelijk geprijst..)

Ik gok dat NL hem met kerst ook wel heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Als hij hier pas met kerst is dan zou ik dat erg dom vinden van Palm. Ik ga niet nog eens een half jaar wachten op een nieuwe telefoon en zal dan helaas andere opties moeten bekijken. Misschien toch de nieuwe iPhone halen dan??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Snoop schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:41:
Als hij hier pas met kerst is dan zou ik dat erg dom vinden van Palm. Ik ga niet nog eens een half jaar wachten op een nieuwe telefoon en zal dan helaas andere opties moeten bekijken. Misschien toch de nieuwe iPhone halen dan??? :P
En waneer komt de nieuwe iPhone uit in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

http://www.precentral.net...re-exclusive-through-2009

Dus korter exclusief bij sprint dan verwacht... dat is mogelijk een goed teken voor de GSM versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

GSM schijnt dus in een paar maanden te komen, althans da's volgens Jon Rubinstein. Check de liveblog op gizmodo.

http://live.gizmodo.com/

Zou wel positief zijn als ie in augustus in Nederland komt... Maar ik verwacht dat hij pas in december ECHT beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

OMX2000 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:55:
GSM schijnt dus in een paar maanden te komen, althans da's volgens Jon Rubinstein. Check de liveblog op gizmodo.

http://live.gizmodo.com/

Zou wel positief zijn als ie in augustus in Nederland komt... Maar ik verwacht dat hij pas in december ECHT beschikbaar zal zijn.
de geruchten gingen voor kerst in de UK bij O2...
Maar eerder zou perfect zijn :)

ik sprak net met Dieter van precentral en zijn reactie was:
"dietrichbohn: sadly, a few means anything under a dozen"
Waar hij helaas wel een gelijk in kan hebben..

[ Voor 15% gewijzigd door ToolkiT op 29-05-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304485

Kerst 2009 zou way to late zijn, dan moet ik gaan kiezen tussen iPhone of HTC Touch Pro....
Eind september moet ik gekozen hebben, zou dan toch iig wel iets van informatie moeten zijn lijkt me
en beter zorgen ze wel gelijk dat er wat voorraad is en niet zoals met de Wii toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Anoniem: 304485 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:02:
Kerst 2009 zou way to late zijn, dan moet ik gaan kiezen tussen iPhone of HTC Touch Pro....
Eind september moet ik gekozen hebben, zou dan toch iig wel iets van informatie moeten zijn lijkt me
en beter zorgen ze wel gelijk dat er wat voorraad is en niet zoals met de Wii toen...
gezien de launch in de US ben ik bang dat de voorraad voorlopig nog wel eens een probleem kon zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

"The Pre, which goes on sale first in the United States on Saturday and sometime in the second half of 2009 in Europe"

http://www.mydigitalfc.co...ible-challenge-iphone-762

Niet echt concrete info, maar ik dacht ik deel het even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

gerucht: Romanian paper: Pre landing in Europe in September
http://www.precentral.net...-landing-europe-september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:48
Dat is toch al heel lang zo ? Of zie ik iets over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enzoronald schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:02:
[...]

Dat is toch al heel lang zo ? Of zie ik iets over het hoofd ?
Ik kreeg deze link gister via google alert, vroeg mij dus af of dit een nieuwe site was. Maar volgens jou is deze site dus al een tijd in de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Anoniem: 19649 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 17:28:
[...]

Ik kreeg deze link gister via google alert, vroeg mij dus af of dit een nieuwe site was. Maar volgens jou is deze site dus al een tijd in de lucht?
Ja, volgens mij wel :) Even kijken naar linkje.....

http://www.palmclub.nl/ni...se-gsm-versie-nieuws.html

hier staat ook iemand die het zegt in januari van dit jaar. en kan me herinneren dat mij dit toen ook was opgevallen en dat ik dacht : "jeeuh !" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg net dit weer binnen:

http://www.allaboutphones...-september-in-Europa.html

Dat zou niet verkeerd zijn, als ze dat echt kunnen halen wacht ik er op. Ik was eigenlijk van plan om de Samsung galaxy (Android) te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Anoniem: 19649 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:55:

Dat zou niet verkeerd zijn, als ze dat echt kunnen halen wacht ik er op. Ik was eigenlijk van plan om de Samsung galaxy (Android) te halen
Grappig, jij en ik denken aan dezelfde telefoons :) Ik wil ook wachten tot Palm Pre, maar anders word het een Samsung Galaxy. Ik ga er van uit dat er in augustus wel duidelijkheid is over de releasedatum van de Pre.
We kunnen alleen maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Modbreak:Offtopicreplies verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Anoniem: 19649 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:55:

Tot September zou ik wel willen wachten. Als het later wordt dan gaat mijn voorkeur toch uit naar wat andere toestellen die al uit zijn/komen. Aan de andere kant, je doet wel 2 jaar met een phone (als het goed is) dus even wachten kan ook geen kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:42

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik had net iemand van Vodafone aan de lijn met de vraag of ik wilde verlengen. Ik zei dat ik nog even wilde wachten tot ik zeker weet welke provider de Palm Pre gaat leveren. Als antwoord kreeg ik te horen dat dat zeker Vodafone gaat worden, ongeveer vanaf september.

Nog een paar maanden dus!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Boss schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:39:
Ik had net iemand van Vodafone aan de lijn met de vraag of ik wilde verlengen. Ik zei dat ik nog even wilde wachten tot ik zeker weet welke provider de Palm Pre gaat leveren. Als antwoord kreeg ik te horen dat dat zeker Vodafone gaat worden, ongeveer vanaf september.

Met een beetje mazzel zullen we het volgende week weten
http://www.pocketinfo.nl/...brittani-aankondigen.html
Ookal geloof ik de callcenter medewerkers niet helemaal meer van Vodafone, veel zal het niet schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
De Pre is online op de site van HI (althans nu nog)

http://www.hi.nl/web/show/id=268742

(klik op Palm)

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Boss schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:39:

ik hoop dat dat voor de UK ook geld.. maar de geruchten gaan dat het O2 word.. maar lijkt me logischer dat ze overal dezelfde provider gebruiken (of misschien meerdere providers als niemand wil betalen voor een exclusive deal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Lijkt steeds beter :

http://bit.ly/mTwq7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Palm Pre in spanje : http://www.engadget.com/2...t-appearance-on-movistar/

En het gerucht gaat nu dat o2 duitsland vandaag ook met een grote aankondiging komt...

Lijkt er op dat vandaag alles bekend word gemaakt, maar Telefonica (die eigenaar is van o2) heeft volgens mij geen onderdelen in Nderland. ben benieuwd !

[ Voor 52% gewijzigd door enzoronald op 07-07-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:26

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

enzoronald schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:34:
Palm Pre in spanje : http://www.engadget.com/2...t-appearance-on-movistar/

En het gerucht gaat nu dat o2 duitsland vandaag ook met een grote aankondiging komt...

Lijkt er op dat vandaag alles bekend word gemaakt, maar Telefonica (die eigenaar is van o2) heeft volgens mij geen onderdelen in Nderland. ben benieuwd !
En Telefonica is ook eigenaar van Movistar, toch? Ik hoop niet dat dat gaat betekenen dat de "Telefonica landen" in Europa op korte termijn de Pre ter beschikking hebben en dat de overige landen nog eventjes moeten wachten.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
ma9ma schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:07:
[...]

En Telefonica is ook eigenaar van Movistar, toch? Ik hoop niet dat dat gaat betekenen dat de "Telefonica landen" in Europa op korte termijn de Pre ter beschikking hebben en dat de overige landen nog eventjes moeten wachten.
Dat lijkt er inderdaad op. De officiele berichten :

http://investor.palm.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=394338
en
http://dnc.o2.co.uk/home/...palm-pre-comes-to-o2.html

Erg, erg jammer. En ook nog eens pas rond kerst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:26

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

*weg* zie Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten voor het waarom

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 07-07-2009 10:34 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 22:30
Volgens Engadget is de GSM versie van de pre nog deze herfst in Duitsland te koop. Preorderen is al mogelijk

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Palm maakt de launchdate voor de Pre in de UK en Duitsland bekend:

http://blog.palm.com/palm...-welcome-to-palm-pre.html

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

En nu ook al in Spanje..... : http://blog.palm.com/palm...-spain-on-14-october.html

Hola :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou het is zo ver hoor:

http://www.o2online.de/nw...et_sub=mood_homepage-mood

Ben nu wel heel erg benieuwd wat het in Nederland gaat worden...

[ Voor 20% gewijzigd door dizzytal op 13-10-2009 13:17 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

http://www.clove.co.uk/vi...45-4E8D-B643-6A2A615FEFA6

Hij staat iig al op een Engelse site, alleen staat er nog geen prijs bij.
Clove.co.uk en superetrader.co.uk sturen naar Nederland, superetrader heeft hem nog niet op de site staan. Maar zodra die los verkocht wordt dan zal die er wel tussen komen te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Inmiddels zijn er op Marktplaats een aantal aanbieders te vinden, waarvan sommigen zelfs garantie geven. De vraag is of het toestel in NL uitkomt en er ooit een NL taalupdate zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Xof schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:05:
http://www.clove.co.uk/vi...45-4E8D-B643-6A2A615FEFA6

Hij staat iig al op een Engelse site, alleen staat er nog geen prijs bij.
Clove.co.uk en superetrader.co.uk sturen naar Nederland, superetrader heeft hem nog niet op de site staan. Maar zodra die los verkocht wordt dan zal die er wel tussen komen te staan :)
ik zag gister ook al een reclame voor de Pre op de UK TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Typhone heeft de Pre op de rol staan voor Nov'09 http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons
Hopelijk is het zo, maar geloof er nog weinig van aangezien andere sites hem niet noemen of enkel op "binnenkort" hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

TweakMarkster schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:05:
Typhone heeft de Pre op de rol staan voor Nov'09 http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons
Hopelijk is het zo, maar geloof er nog weinig van aangezien andere sites hem niet noemen of enkel op "binnenkort" hebben staan.
Ik keek net op die website en hij staat nu voor feb2010 in lijn. Nu maar hope dat het zo is want ik mag in april mn abbo verlengen en hopen dat vodafone hem gaat leveren anders stap ik over naar de provider die hem wel levert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Nu online
Ik volg de telefoon nu al bijna anderhalf jaar. Ik kon in februari mijn Abonnement verlengen, maar heb tot april gewacht ivm de Pre. Toch maar voor de TP2 gekozen. Nu kan ik in het voorjaar weer vernieuwen, en is de Pre er nog niet. Is ie niet te oud als hij eindelijk uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:18
Nederlandse winkels gaan hem voorlopig nog niet verkopen omdat ze allemaal van elkaar afhankelijk zijn en ze wachten tot dat Palm de Palm Pre released in Nederland. En dat gaat niet gebeuren omdat de markt aardig verzadigd raakt met een nieuwe generatie smartphones. Hij zal zeker wel verkocht worden, maar ze zijn te laat voor een hele reclame campagne, die ze wel nodig hebben om het winstgevend te maken. De telefoon alleen verkopen aan die evt. 100 mensen die er op wachten is niet genoeg.

Ik ken echter wel iemand die een Palm Pre kan regelen, imei unlocked, qwerty toetsenbord voor 525 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Opzich kunnen we als er genoeg interesse in de Palm Pre eens zien wat we kunnen regelen, desnoods in combinatie met wat abonnementjes. Is dat wat?

::edit::

Ondanks het gebrek aan reacties:

Enkel voor de liefhebber, de Palm Pre icm abonnement @ Belsimpel - Het is geen knalaanbieding, maar dat komt door de enorm hoge prijs die aan het toestel hangt. Wij hebben ons best gedaan.

[ Voor 55% gewijzigd door murphsy op 28-12-2009 10:39 . Reden: aanbieding toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04-2024
Het is wel erg rustig hier, zelfs geen posts over spannende importverhalen...Ik ben zelf wel geinteresseerd in importeren uit Engeland, vanwege het QWERTY-toetsenbord. Zijn de ervaringen daar positief mee? (en dan specifiek voor T-mobile :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

sp00ky - ik moest wel even lachen om je nickname met betrekking tot de inhoud van je post. Het is hier 'spookily quiet' inderdaad ;)

Wij importeren uit Duitsland (QwertZ) maar ik moet zeggen dat het wel meevalt met de lastigheid van een qwertz toetsenbord op een mobiele telefoon, dit is toch heel wat anders dan op een toetsenbord voor aan de pc. Ik merk dat ik op qwertz net zo snel type als op de qwerty van een n97 bijvoorbeeld. Kijken moet je toch.

Ik heb geen ervaring met het importeren van de Pre uit Engeland maar ooit wel een E71 geïmporteerd zonder problemen. Nadeel is wel dat mocht je de garantie van je Palm (uit engeland) nodig hebben het allemaal lastig wordt.

:edit: Inmiddels hebben we de Palm Pre (QwertZ) op voorraad. :D

[ Voor 4% gewijzigd door murphsy op 06-01-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Afgelopen maandag besteld bij BelSimpel, hoopte op levering vandaag maar dat is nog niet het geval.

Edit: Vandaag verzendbevestiging ontvangen!

[ Voor 19% gewijzigd door joblamie op 07-01-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Murphsy: Mocht ik de Palm Pre via Belsimpel bestellen (abbo verlening), wat is de levertijd dan en is alles geactiveerd als ik mijn KPN sim erin steek? Dus hoef geen rare capriolen uit te voeren en alles werkt zoals het behoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-05 10:40
Als je een geunlockte QWERTY Pre wilt hebben kan je ook via eBay een spaanse IMEI unlockte telefoon krijgen (unlock codes komen van Movistar zelf), die van mij is nu onderweg. De verkoper (op eBay: dga1978) is ook actief op PreCentral (user goma) en heeft aangekondigd dat hij volgende week weer een voorraadje heeft.

EDIT: zelfs goedkoper dan belsimpel.nl ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Lex_brugman op 24-01-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Zeer interessant, maar wat is de levertijd? 2 weken? En dan nog hopen dat alles werkt (data, upgrade, etc) :)
Lex_brugman schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:14:
Als je een geunlockte QWERTY Pre wilt hebben kan je ook via eBay een spaanse IMEI unlockte telefoon krijgen (unlock codes komen van Movistar zelf), die van mij is nu onderweg. De verkoper (op eBay: dga1978) is ook actief op PreCentral (user goma) en heeft aangekondigd dat hij volgende week weer een voorraadje heeft.

EDIT: zelfs goedkoper dan belsimpel.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
TweakMarkster schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:01:
Zeer interessant, maar wat is de levertijd? 2 weken? En dan nog hopen dat alles werkt (data, upgrade, etc) :)

[...]
De van mij heb ik een week geleden besteld, dus ga uit van een kleine 2 weken, qua data, upgrade etc is het niet anders dan de Duitse versie, zijn allebei een EU model. En aangezien hij IMEI unlocked is blijft hij ook na upgrades etc gewoon unlocked.
Anders kan je ook even hier kijken: http://forums.precentral....ed-gsm-pre-heres-how.html ook posts van nederlanders die er eentje van hem hebben.

Ik heb trouwens betaald: 450 voor de pre, 50 voor een touchstone (kit met klepje) en 40 voor het verzenden (express). Dat was via eBay en geld betaald met een overschrijving (geen PayPal).

eBay shop van goma: http://shop.ebay.nl/dga1978/m.html?LH_BIN=1 op het moment staan er geen geunlockte op, maar volgende week schijnt hij dus weer wat te krijgen, via PreCentral of eBay kan je natuurlijk ook contact met hem opnemen.

[ Voor 27% gewijzigd door Lex_brugman op 24-01-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338456

sp00ky schreef op zondag 03 januari 2010 @ 13:31:
Het is wel erg rustig hier, zelfs geen posts over spannende importverhalen...Ik ben zelf wel geinteresseerd in importeren uit Engeland, vanwege het QWERTY-toetsenbord. Zijn de ervaringen daar positief mee? (en dan specifiek voor T-mobile :D)
Zoals ik al in een ander draadje schreef: ik heb een Palm Pre uit Engeland, unlocked met een Rebel Sim. Ik heb alleen maar problemen.. Ik heb een Vodafone business abonnement. Bellen kan, 3G doet het niet. Met KPN krijg ik wel 3G connectiviteit. Het aanpassen van de settings (via de interface of door de database op het filesysteem aan te passen) heeft geen effect gehad.

Verder zit ik nog met het aanmaken van een Palm-account. Dit werkt niet. Niet via wireless en ook niet via 3G. Ik heb een KPN SIM geprobeerd en in Duitsland een prepaid SIM gekocht en die getest, werkte ook niet (ik moet erbij zeggen dat ik heb in Nederland heb geprobeerd, niet in Duitsland zelf).

Kortom: ik heb geen 3G en geen palm profile dus geen Palm apps (en ik wil hem pas gebruiken als ik MotionApps Classic heb). Graag zou ik een keer wat willen testen bij anderen die het wel aan de praat hebben, zodat ik kan zien of het aan de rebel, vodafone of iets anders ligt (regio Eindhoven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Heb die van mij ondertussen binnen, heeft precies 2 weken geduurd (incl. verzending), en hij doet het tot nu toe prima!

• Boss

Boss

+1 Overgewaardeerd

Wat heb je ervoor betaald nu uiteindelijk?

• Lex_brugman
Boss schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:26:
Wat heb je ervoor betaald nu uiteindelijk?
Zie een paar posts terug :)

EDIT: deze dus: Lex_brugman in "[ABO] Het Palm Pre levertijden- en abonn..."

[ Voor 22% gewijzigd door Lex_brugman op 11-02-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex_brugman
Nog een verkoper met pre's voor een leuk prijsje (zijn ook IMEI unlocked QWERTY pre's): http://forums.precentral....-pre-unlocked-qwerty.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Is er al bekend wie en waar de palm pre plus geleverd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338456

.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 338456 op 26-02-2010 11:04 . Reden: werd beetje off-topic, verplaatst naar andere plek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-06 21:12
[quote]arjandijk162 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:10:
Is er al bekend wie en waar de palm pre plus geleverd gaat worden?
[/quote]
Pagina: 1