Reg. datum: 29 november 2000
Reg. datum: 27 januari 2009
Reg. datum: 24 oktober 2001
Waarschuwing- Deze site bezoeken kan schade toebrengen aan uw computer!
Suggestie:
* Ga terug naar de vorige pagina en kies een ander resultaat.
* Probeer een andere zoekopdracht om de gewenste informatie te vinden.
Of u kunt op eigen risico doorgaan naar http://www.nextag.com/che...e-down-jacket/search-html. Ga voor meer informatie over de problemen die we hebben aangetroffen naar Google's diagnosepagina voor 'Veilig surfen' voor deze site.
Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over hoe u zich beveiligt tegen schadelijke online software.
Als u de eigenaar van deze site bent, kunt u een verzoek indienen voor een controle van uw site met de Webmasterhulpprogramma's van Google. Raadpleeg het Helpcentrum voor webmasters voor meer informatie over het beoordelingsproces.
Advies geleverd door Google
beetje vaag
Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT
StarWarsTOR.nl | De Nederlandstalige Community van Star Wars: The Old Republic
Reg. datum: 22 oktober 2004
Volgens bij moet google even Apeldoorn bellen.
Helaas, inmiddels ook daar 'This site may harm your computer".
Hertog wijzigde dit bericht 31-01-2009 15:49 (19%)
“A drug is a substance that, when injected into a rat, produces a scientific paper." --Edgerton Davis Jr.
Ik krijg ook op de Engelse Google een fout hoor.
Herjan wijzigde dit bericht 31-01-2009 15:51 (43%)
Google blokkeert eigen Adsense website
Alle ssd's: www.SsdWorld.Net
Deze thread mag wel dicht dan ... (en misschien een topic change voor de andere?)
Reg. datum: 12 mei 2006
Gelukkig doet ons tweakers search engine het nog wel
//Het andere topic is al gesloten wegens dat het niet de bedoeling is met zn allen "google doet het niet" te gaan roepen.
Alhoewel dit toch een vrij unieke situatie is, wat nog al wat impact heeft op veel mensen.
Smilehunter wijzigde dit bericht 31-01-2009 15:57 (45%)
Reden: update
Reg. datum: 01 februari 2008
staat vast nog ergens in de voorwaarden dat het een beta versie isquote:kw4h schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 15:55:
ben benieuwd hoeveel kansloze bedrijven een schadevergoeding gaan eisen als dit voorbij is
☻--
Alle ssd's: www.SsdWorld.Net
Reg. datum: 02 september 2005
Reg. datum: 12 mei 2006
Vast welquote:bverstee schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 15:59:
Gaat dit nu.nl / cnn.com / het journaal halen?
Reg. datum: 01 februari 2008
Gok het wel. Geen enkel zoekresultaat werkt als je er op klikt. Moet je eerst de URL aan passen voordat je op de website komt. Gezien er best wel veel gezocht wordt...quote:bverstee schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 15:59:
Gaat dit nu.nl / cnn.com / het journaal halen?
Al meerdere mensen vroegen mijn hulp of ze een virus hadden ofzo
WP member :) | haneev.nl
Reg. datum: 15 september 2003
Je zoekt veel te vaak en daar kan hij niet tegen.
Nu heb je het voor iedereen om zeep geholpen.
JA JIJ!! IK HEB HET TEGEN JOU!!
LOL
Reg. datum: 30 mei 2008
nu zien we maar hoeveel macht eigenlijk google heeft..
iMac 27 3,1ghz (2011)
Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verzamelaar van Blerftrash
Reg. datum: 15 januari 2006
Reg. datum: 30 mei 2003
Edit
En nu weer niet.... Gaat lekker
KC_Kaas wijzigde dit bericht 31-01-2009 16:17 (47%)
Ze zijn het precies aan het oplossen maar nog niet al hun servers weten het.
Natuurlijk. Wat denk je dat ze daar de hele dag doen? Googlen!quote:
In ieder geval hoop ik dat dit geen hack is.
What the ancients called a clever fighter is one who not only wins, but excels in winning with ease.
Het is alleszins geen goede reclame en eigenlijk snap ik niet hoe dit kan gebeuren ... bug? hack? iemand een verkeerd knopje / opdracht ingedrukt?
KimG wijzigde dit bericht 31-01-2009 16:19 (14%)
Ik kwam, ik zag & ik wou terugkomen! ...
Reg. datum: 30 mei 2003
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Mooi oranje is niet lelijk!
Das een ernstige bug, maar blijkbaar razendsnel te fixen, daar kan Fx niet aan tippen, laat staan Ms.quote:Sundown89 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:23:
Ik heb er zelf geen last van, maar hier staat er meer over.
Iemand bij Google gaat een pittig gesprek krijgen volgens mij
"Small minds discuss people. Average minds discuss events. Great minds discuss ideas." -Eleanor Roosevelt
quote:Sjah schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:29:
[...]
Das een ernstige bug, maar blijkbaar razendsnel te fixen, daar kan Fx niet aan tippen, laat staan Ms.
je kan een website niet vergelijken met een OS
#BSMFH on irc.tweakers.net
Aangevoerde reden door de directie voor ontslag: kredietcrisis / economische crisisquote:pat42 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:32:
Iemand bij Google gaat een pittig gesprek krijgen volgens mij
Je kan altijd ook nog de computer de schuld geven.
Of het besturingssysteem (lees: Windows)
cc12 wijzigde dit bericht 31-01-2009 16:42 (9%)
Reg. datum: 28 oktober 2006
Ik moest opieuw inloggen..met mijn gmail gebruikersnaam.
Hebben er soms meer hetzelfde gehad ??
Reg. datum: 27 januari 2006
Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geïnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
Specs | Backup or die!
Dat ligt aan jou, scan je computer eens op spyware en virussen e.d.quote:hwwtje schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:41:
Gaat er nu weer wat mis? Bij elke zoekopdracht krijg ik onderstaande melding:
Het spijt ons...
... maar uw zoekopdracht lijkt erg op een geautomatiseerd verzoek van een computervirus of spywaretoepassing. Om onze gebruikers te beschermen, kunnen we uw verzoek op dit moment niet verwerken.
We zullen uw toegang zo snel mogelijk herstellen, dus probeer het snel opnieuw. Als u vermoedt dat uw computer of netwerk is geïnfecteerd, kunt u in de tussentijd een viruscontroleprogramma of spywareverwijderingsprogramma uitvoeren om ervoor te zorgen dat uw systemen geen virussen en andere schadelijke software bevatten.
Als u deze foutmelding voortdurend ontvangt, kunt u het probleem mogelijk verhelpen door uw Google-cookie te verwijderen en de startpagina van Google opnieuw te bezoeken. Ga naar de online ondersteuning van uw browser voor browserspecifieke instructies.
Als uw gehele netwerk hierdoor wordt getroffen, kunt u meer informatie vinden in het Helpcentrum voor de zoekmachine van Google.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat we u gauw weer zullen terugzien op Google.
Als u wilt doorgaan met zoeken, typt u de tekens die hieronder worden weergegeven:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Reg. datum: 27 januari 2006
Hij doet het alweer, storing van tijdelijke aard.quote:HlpDsK schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 23:42:
Op google.com ook? Hier nergens last van. Maar ik gebruik google.nl dan ook niet.
Pagina: 1