waarom moet je persee een betaald email adress hebben

Pagina: 1
Acties:
  • 568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:38
ik was mezelf vanplan te registreren op een acount als gmail
en toen kreeg ik deze error:

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/4j55z5.png

ik dacht zoiets van waarom :?
daarna heb ik heel veel moeite moeten besteden met een goed email adres en uiteindelijk heb ik er 1tje weten te regelen van mijn broer.

maar mijn vraag is waarom is deze regel ingesteld want ik stel me best voor dat veel mensen vooral en deze tijd van computer mensen en dat alles gratis kan, dus sommige mensen waaronder ik mij eerst bevond. waarom je dan geen gratis email adres mag hebben.

ik denk dat veel mensen die een serieuze vraag willen stellen hier door afkicken en naar een ander forum gaan of geen zin meer hebben om iemand te helpen.

en dat is wel zonde want het is een ontzetten goed forum! :)

Mvg
Alwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:03
hotmail accountjes e.d. kun je zo aanmaken, en zo kun je dus makkelijk spammers krijgen op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:08
je moet hem aanmaken op een betaalde account, hiernaa kan je hem rustig veranderen naar een gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
is het dan niet verstandiger om 1 antiscript te hebben en 2 de mensen meer gegevens in laten vullen.
dat kickt ze wel af.

maar ik denk dus dat genoeg serieuze mensen geen betaalde email hebben. waaronder al mijn vrienden
cable-one schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:02:
je moet hem aanmaken op een betaalde account, hiernaa kan je hem rustig veranderen naar een gratis
moet je er wel eerst 1tje vinden :9 en dat was bij mij verrekt lastig

[ Voor 39% gewijzigd door alwinuzz op 08-12-2008 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 11:53
Ook geen webmail van bijvoorbeeld je internet provider? Die mogen wel volgens mij namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
is zn gedoe om aantemaken ik vind al die mailprogramma's ook allemaal maar lastig en zit je gebonden aan 1 pc enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:51

Brons

Fail!

Je hebt toch een provider of niet? E-mail adressen van providers mag je wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Een vriend van mij zit ook met dit probleem. Hij wilt erg graag lid worden van Tweakers, maar heeft enkel een hotmail-account. Is er voor hem (en andere mensen met dit probleem) geen andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zie ook E-Mail validatie tijdens registreren en specifiek zeef in "E-Mail validatie tijdens registreren".
Dat maakt het wel duidelijk denk ik.

oh, en Alwin, je hebt al een account, waarom maakt het dan nog uit? Kloontjes zijn toch niet toegestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Dirk op 08-12-2008 21:09 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
en ik weet eerlijk gezecht niet hoe het moet. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
[b][message=31170452,noline]oh, en Alwin, je hebt al een account, waarom maakt het dan nog uit? Kloontjes zijn toch niet toegestaan.
dit is dus het account van mijn broer ik hoop niet dat jullie het erg vinden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

alwinuzz schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:05:
is zn gedoe om aantemaken ik vind al die mailprogramma's ook allemaal maar lastig en zit je gebonden aan 1 pc enzo
webmail.

Niet weten hoe het moet: tsja dit is tweakers.net. Probeer de helpdesk (of beter nog de manual!) van je ISP eens.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Sowieso is dit niks voor de devvers en in LA is het al zo vaak voorgekomen, dat ik hier maar een slotje aanhang.
En nee, we gaan dat niet veranderen. Teveel gezeur met mensen die even een gratis accountje aanmaken, reggen en rellen of clonen en allemaal dingen waar we niet blij mee zijn. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.