Nieuwe Receiver + Enkele vragen

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 20:13

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Close enough... :)

Zat ik een beetje in de war met de kleuren, maar het is m wel!

Dan zouden er alleen zes modellen in de TS moeten staan.
Aangezien bovenstaande tabel ook de AVR-1509 mee neemt en maar gaat tot de AVR-2809.
Waar het idee was tot en met de AVR-3808A te gaan.

Btw:
Het is nu maart, dan ga je een dezer weken toch je Denon 3808A in ontvangst nemen Jpjedi?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
FeaR1986 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:44:
Close enough... :)

Zat ik een beetje in de war met de kleuren, maar het is m wel!

Dan zouden er alleen zes modellen in de TS moeten staan.
Aangezien bovenstaande tabel ook de AVR-1509 mee neemt en maar gaat tot de AVR-2809.
Waar het idee was tot en met de AVR-3808A te gaan.

Btw:
Het is nu maart, dan ga je een dezer weken toch je Denon 3808A in ontvangst nemen Jpjedi?
Ik smacht naar dat apparaat! mijn container met huisraad vertrekt met het schip vanuit Colombo (SL), ik vlieg zelf de 14e deze maand, mijn vrouw de 19e en de hond de 24e. :)

20e krijgen we sleutel van huis en dan kort erna ga ik de receiver ophalen bij Martijn en de KEF speakers bij iear. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Jpjedi schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:48:
[...]

Ik smacht naar dat apparaat! mijn container met huisraad vertrekt met het schip vanuit Colombo (SL), ik vlieg zelf de 14e deze maand, mijn vrouw de 19e en de hond de 24e. :)

20e krijgen we sleutel van huis en dan kort erna ga ik de receiver ophalen bij Martijn en de KEF speakers bij iear. 8)
Welke kef's heb jij besteld? Ga van de week even ergens klipsch en kef luisteren :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
M3rcury schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:51:
[...]

Welke kef's heb jij besteld? Ga van de week even ergens klipsch en kef luisteren :)
2x Q90
2x Q30
1xPSW2500
1x iQ60c
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Jpjedi schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:55:
[...]

2x Q90
2x Q30
1xPSW2500
1x iQ60c
:)
Ik zit te kijken naar q70 (of7(se))
q30
en q6c

Sub nog niet. Even kijken hoe het zonder bevalt.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
Jpjedi schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 17:55:
[...]
2x Q90
2x Q30
1xPSW2500
1x iQ60c
Had je ervaring met KEF of heb je deze set alleen genomen omdat je er goedkoop aan kon komen (dat herinner ik me tenminste...)?

Ik zit er zelf ook aan te denken om voor de Q30 te gaan als rear-speakers.
De fronts zullen ook van KEF zijn, maar niet de Q90. Want die zijn me wat te duur :)
Denk dat ik eerder ga kijken naar Q-5 of Q-7 welke te krijgen zijn voor €225,- of €299,- de stuk.
Alleen zien of de Q-7 de meerprijs waard is voor die 0,5 weg meer.
Subwoofer en center ben ik nog niet uit.... denk Klipsch als ik kijk naar design...
Maar denk dat het toch upgraden in delen wordt: want om nu meteen 6 speakers te halen is me wat te veel na de aanschaf van die Deno 2809.

Zijn die iQ30's eigenlijk per set?
Want die zijn bij de Correct namelijk €225,-
Terwijl de vloerstaander Q7 €299,- is.
Dus dan lijkt me €225,- voor een enkele bookshelf-speaker wat duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
heel mijn set kan je bij stassen bestellen voor 1950 euro. Ik heb dezelfde set besteld als een maat van me al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 11:41

FikkieHo

Wokmaster

Ja, dat plaatje bedoelde ik.. Plaatjes zijn er zat, en dan kan je als tumbnail ook de achterkant erop zetten. Lekker makkelijk om je aansluitingen te zien.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik heb een mooie test van bluray spelers liggen hier. De denon kwam er een beetje middenmoot uit ondanks dat het 1 van de duurste was :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
M3rcury schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:31:
Ik heb een mooie test van bluray spelers liggen hier. De denon kwam er een beetje middenmoot uit ondanks dat het 1 van de duurste was :X
Kun je die posten of via DM sturen -> e-mail. Ik zit hierover in een enorme discussie met iemand die zweert bij die Denon BD speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RexP
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-07 15:47
FeaR1986 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:42:
[...]

Zijn die iQ30's eigenlijk per set?
Want die zijn bij de Correct namelijk €225,-
Terwijl de vloerstaander Q7 €299,- is.
Dus dan lijkt me €225,- voor een enkele bookshelf-speaker wat duur...
De iQx0 serie zijn de nieuwste modellen van Kef. De Qx serie, dus zonder i, is zo'n 8 jaar oud. Dan wil Correct er vast wel van af voor een zacht prijsje.

Ik neem aan dat de prijs voor de iQ30 per stuk is, want nieuw. Het vorige model, de iQ3, kun je met een beetje goed zoeken wel voor 225 per paar krijgen (Polectro had / heeft ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Oja, laten we dan ook niet vergeten dat we alleen de receivers doen :P

Zal ik dan maar proberen om iets te maken? Het mag even duren, maar goed. Dat zien we dan wel :)

Heb ook ff een modje een bericht gestuurd of het mag..

Is gegeven, ik ga aan de slag ;)

Alle extra's die erin moeten, post ze hier :) of stuur mij ff een dm

[ Voor 74% gewijzigd door FikkieHo op 07-03-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
klopt je..mijn modellen zijn allemaal IQ.. ben de i vergeten te vemelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Jpjedi schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:51:
[...]

Kun je die posten of via DM sturen -> e-mail. Ik zit hierover in een enorme discussie met iemand die zweert bij die Denon BD speler.
Mag ik ingescande dingen uit tijdschriften posten dan?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
M3rcury schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 19:13:
[...]

Mag ik ingescande dingen uit tijdschriften posten dan?
wil je me mailen?

pcmmulders 'a' me.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Denon topic is af, graag alles dus hier bespreken, en dit topic is dan weer voor fear1986 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
FikkieHo schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:46:
Denon topic is af, graag alles dus hier bespreken, en dit topic is dan weer voor fear1986 :)
Nah, ik klets wel lekker mee in het Denon topic aangezien ik daar nu ook een troste bezitter van ben...
O+ mijn Denon 2809

Wellicht maar een slotje voor dit topic aanvragen, of kijken of het anders langzaam dood kan bloeden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Laatst online: 21-07 20:20
M3rcury schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 08:31:
Is die recent uit de consumentengids?
Anders zou ik deze ook wel graag willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

henkna schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:49:
[...]

Is die recent uit de consumentengids?
Anders zou ik deze ook wel graag willen zien
Ja, die komt uit de consumentengids. Dus voor jou niks nieuws waarschijnlijk. Staat ook niet heel erg veel in. alleen dat de denon voor zijn prijs er echt laag uit komt.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 22:11
Ik moet zeggen dat ik nooit teveel waarde hecht aan die testen van de consumentenbond. Vorig jaar was er een test van dvd-spelers en degene met het beste geluid was een LG, daarna een Philips instapmodel, dan een Panasonic geloof ik en ergens midden/onderaan stonden een Denon, Yamaha, H/K en NAD, waarvan de NAD nog het laagste stond geloof ik. Nu kan je een hoop zeggen, maar hang eens meetapparatuur aan de analoge uitgang van die LG met een DAC met een snr van 90dB en aan die NAD met een Burr Brown van 115dB...
Het was ook weer getest bij mensen thuis die hoogstwaarschijnlijk een surroundset van €200 hadden met een digitale ingang waarop die LG een lekker harde en 'strakke' bas gaf ;)
Over het nut van die DVD-2500BT valt een hoop voor en tegen te zeggen, maar de Consumentenbond is samen met Hifi.nl wel de laatste plek waar ik zou kijken om een keuze te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:25
De consumentenbond is meestal vrij voorspelbaar, dus laat me raden:

De Denon Blu-ray spelers scoren makkelijk minpunten...
- doen niet aan audio processing (waarom ook?), maar passthrough (de allernieuwste nu dan wel, maargoed).
- hebben geen internetverbinding, dus niet met de nieuwste Blu-ray standaarden compatibel.
- zijn überduur (in verhouding).

Als er een Medion bestaat die dat wel doet en redelijk geprijsd is, weet je wie er met de winst vandoor gaat.

Aan de andere kant, de gemiddelde consument heeft geen Denon Blu-ray speler nodig. Net als de consumentenbond zullen ze nooit het verschil in kwaliteit kunnen opmerken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

FrenzyFreak schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:49:
De consumentenbond is meestal vrij voorspelbaar, dus laat me raden:

De Denon Blu-ray spelers scoren makkelijk minpunten...
- doen niet aan audio processing (waarom ook?), maar passthrough (de allernieuwste nu dan wel, maargoed).
- hebben geen internetverbinding, dus niet met de nieuwste Blu-ray standaarden compatibel.
- zijn überduur (in verhouding).

Als er een Medion bestaat die dat wel doet en redelijk geprijsd is, weet je wie er met de winst vandoor gaat.

Aan de andere kant, de gemiddelde consument heeft geen Denon Blu-ray speler nodig. Net als de consumentenbond zullen ze nooit het verschil in kwaliteit kunnen opmerken. 8)7
Dr staat niet echt veel in. Maar een PS3 met afstandsbediening staat op 2, maar zonder staat die op 11. Dan is alleen het gebruiksgemak anders :')

Edit: beelkwaliteit is niet eens meegerekend, en op audio scoren ze allemaal even hoog. Juist.

[ Voor 5% gewijzigd door M3rcury op 10-03-2009 00:03 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Topicstarter
M3rcury schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:59:
[...]Dr staat niet echt veel in. Maar een PS3 met afstandsbediening staat op 2, maar zonder staat die op 11. Dan is alleen het gebruiksgemak anders :')
En wat is dan het verschil in gebruiksgemak tussen een controller en een normale afstandsbediening?
Op de normale remote staan ook gewoon de symbolen van de controller als kruisje, rondje en zelfs R2.
Dus eigenlijk doet alleen de vorm het dan en dat er wel knoppen aanwezig zijn voor de audio en subs zoals op een gewone dvd-speler.
Heb zelf de remote ook gehaald, maar om nou te zeggen dat je PS3 daardoor meteen van plaats 11 naar 2 schuift... das wel heel erg succesvol voor een apparaat van maximaal €29,99.

Maar welke Blu-ray speler stond er dan op de eerste plaats?

Enne als iemand toevallig een ingescande versie/PDF-versie heeft dan houdt ik me aanbevolen.
Niet dat ik die tests wel serieus neem, maar het is altijd wel leuk leesvoer.

Consumentenbond heeft sowieso rare criteria.
Het beste was nog wel waar ze de Xbox 360, PS3 en de Wii vergeleken.
Vooral de Wii hoort ook echt in dat rijtje thuis als niet next-gen-console zijnde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

FeaR1986 schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 07:30:
[...]

En wat is dan het verschil in gebruiksgemak tussen een controller en een normale afstandsbediening?
Op de normale remote staan ook gewoon de symbolen van de controller als kruisje, rondje en zelfs R2.
Dus eigenlijk doet alleen de vorm het dan en dat er wel knoppen aanwezig zijn voor de audio en subs zoals op een gewone dvd-speler.
Heb zelf de remote ook gehaald, maar om nou te zeggen dat je PS3 daardoor meteen van plaats 11 naar 2 schuift... das wel heel erg succesvol voor een apparaat van maximaal €29,99.

Maar welke Blu-ray speler stond er dan op de eerste plaats?

Enne als iemand toevallig een ingescande versie/PDF-versie heeft dan houdt ik me aanbevolen.
Niet dat ik die tests wel serieus neem, maar het is altijd wel leuk leesvoer.

Consumentenbond heeft sowieso rare criteria.
Het beste was nog wel waar ze de Xbox 360, PS3 en de Wii vergeleken.
Vooral de Wii hoort ook echt in dat rijtje thuis als niet next-gen-console zijnde...
Pc is morgen weer gemaakt (was gecrashed) en zal hem dan inscannen. Stuur maar ff een pmetje als je hem wilt hebben.

No signature required.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
geen "inkoopacties / samenkoopacties".