http://www.xbmcfreak.nl/
[XBMC] Ervaringen met XBMC - Deel XII
Pagina: 1 2 3 4 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 ... 148 149 150 151 last
Nieuw TopicReg. datum: 02 augustus 1999
Ik vergat nog toe te voegen dat ik er zelf ook last van hebquote:Spam schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:17:
[...]
Ik las ergens dat de transperency steeds vastloopt met de XboX hardware. Heeft iemand hier daar last van ?
Ik zal eens in de log kijken.
(heb zo'n vermoeden dat mijn Xbox het niet meer lang trekt. De fan maakt erg veel lawaai)
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Reg. datum: 09 september 2004
Heeft er iemand van jullie ervaring met XBMC Ajax of een variant ervan (IBrowse ofzo). Ik heb google al zitten zoeken maar krijg het niet voor elkaar om mijn current playlist te zien. Wek momenteel met Firefox 3.0.11 maar neem aan dat dat niet het probleem is.
De playlist word wel afgespeeld maar is dus niet zichtbaar op mijn webinterface. Als iemand een idee heb hoe ik dit op kan lossen dan is mijn dank groot.
veni vidi foetsie (hij kwam, hij zag en ging weer weg)
Reg. datum: 11 maart 2008
Kijk hier, onderaan in afb. zie je alle flags staan.quote:
Hoe vlug kan het gaan he Fire69.
MiniMeedia heeft waarschijnlijk vanavond een update met support voor media flagging
Ik heb het nog niet op de xbox getest maar Ronie (skinner.Btw Nederlander) heeft zelf geen xbox.quote:Spam schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:17:
[...]
Ik las ergens dat de transperency steeds vastloopt met de XboX hardware. Heeft iemand hier daar last van ?
Hij kan dus zelf niet testen. Maar wat ik gelezen heb lijkt het er toch op dat het nu moet werken.
edit:
Heb net even vlug kunnen testen (vrouw
Maar zoals gezegt minimaal getest.
edit: Heb even de tijd gehad en wow gaat als een trein op de xbox.
En helaas is rev 21076 nog niet [XBOX] merged.
Arnova als je even de tijd hebt.
Poeier wijzigde dit bericht 17-06-2009 21:39 (21%)
Reg. datum: 22 mei 2000
HT-addict in spe
Reg. datum: 27 juli 2005
Heb je de zelfde problemen met andere mediaspelers? (zoals VLC bijv.)quote:HenkyDoodle schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:09:
pfffff, ik word echt helemaal dol van XBMC. Heb een Media diva live met radeon hd 3200 aan boord en een 2.4 amd quad, 2 gieg geheugen en een snelle hd maar ik blijf echt zo verrot veel dropped frames krijgen bij 1080p materiaal.. echt niet normaal meer.Alle OS'en al geprobeerd maar niets helpt. Iemand bekend met dit euvel?
Reg. datum: 22 mei 2000
HT-addict in spe
Reg. datum: 14 mei 2002
Ik ben echt een beginner op het gebied van XBMC,nu wil ik dit programma gaan installeren op mijn pc met windows met de Transparency skin.
Hoe krijg ik die dan aan de praat,moet ik dan ook gaan werken met shares e.d (SMB) net zoals dat het echt op de Xbox staat?
Graag hulp voor een beginner gevraagd van jullie.
Bedankt.
Transparency draait juist heerlijk soepel op de Xbox! Ik heb overigens wel die animated weather iconen uitgeschakeld staan. Vond het net niet soepel genoeg.quote:Spam schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:17:
[...]
Overigens zal deze skin lange tijd als default gaan draaien bij mij... ik heb veel skins geprobeerd de laatste tijd, maar PM3.HD blijft qua functionaliteit toch echt een topper. Ben ook enorm tevreden over het nieuwe jasje genaamd Transaparency
PC: BlackBox | PSN ID: Dynamix81
Pak de nieuwste build hier. (setup)quote:ferrytale1975 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:35:
Hallo mensen,
Ik ben echt een beginner op het gebied van XBMC,nu wil ik dit programma gaan installeren op mijn pc met windows met de Transparency skin.
Hoe krijg ik die dan aan de praat,moet ik dan ook gaan werken met shares e.d (SMB) net zoals dat het echt op de Xbox staat?
Graag hulp voor een beginner gevraagd van jullie.
Bedankt.
http://xbmc.org/forum/showthread.php?t=35452&page=69
XBMC installeren gaat vanzelf, vraagt wel welke userdata te gebruiken.
Gebruik default. (Application Data).
Plaats Trancparancy dan in deze folder.
C:\Documents and Settings\user\Application Data\XBMC\skin
maar hoe gaat het dan als je bepaalde bestanden wilt sharen en ook de fanart daarbij zien?
Context menu krijg je te zien en selecteer "locatie toevoegen".
Brows naar de locatie die je wilt toevoegen.
Nu staan ze nog niet in je bib.
Dit doe je door "inhoud toewijzen". (Context menu).
XBMC scraped dan de film info / poster / fanart.
Heb je dit gedaan kun je genieten van de fanart en zoveel meer.
Iemand die me kan helpen?
Voor map indeling kijk hier. Belangrijk !!!
http://xbmc.org/wiki/?title=TV_Shows_%28Video_Library%29
Poeier wijzigde dit bericht 18-06-2009 23:36 (15%)
Ben al wat in die regular expressions aan het duiken, maar tot nu toe geen succes.
Edit: Maar opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het wel
Amelandbor wijzigde dit bericht 19-06-2009 00:06 (15%)
Ik heb een 7750BE op een 780G chipset bordje ook met 2Gig geheugen. En had ook veel problemen onder win7. Draai nu onder XP en mijn problemen zijn opgelost.quote:HenkyDoodle schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:09:
pfffff, ik word echt helemaal dol van XBMC. Heb een Media diva live met radeon hd 3200 aan boord en een 2.4 amd quad, 2 gieg geheugen en een snelle hd maar ik blijf echt zo verrot veel dropped frames krijgen bij 1080p materiaal.. echt niet normaal meer.Alle OS'en al geprobeerd maar niets helpt. Iemand bekend met dit euvel?
De player die XBMC gebruikt is helaas niet zo goed. Ik moest nl ook terug naar de atlantis final om alle kleine storingen uit het beeld te krijgen. Terwijl ze in MPC perfect lopen.
Aangezien ik geen zin heb om mediaportal te draaien, hou ik het voorlopig zo.
Ik heb voor de zekerheid wel FFDshow en CoreAVC draaien.
Het zou mooi zijn als je gewoon je eigen player kan aanwijzen binnen XBMC. Nu moet ik ook de WVHD bestanden converten naar MKV anders heb ik geen geluid.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Reg. datum: 09 januari 2000
Kijk hier eens voor het gebruik van je eigen players binnen XBMC.quote:DarkSide schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:58:
[...]
Het zou mooi zijn als je gewoon je eigen player kan aanwijzen binnen XBMC. Nu moet ik ook de WVHD bestanden converten naar MKV anders heb ik geen geluid.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik zie nu inderdaad wel dat hij bepaalde informatie ophaalt,maar ik zie nog geen afnart e.d,terwijl de bibliotheekmodus wel aan staat.quote:Poeier schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:06:
Ga naar videos en druk op "c" (keyboard).
Context menu krijg je te zien en selecteer "locatie toevoegen".
Brows naar de locatie die je wilt toevoegen.
Nu staan ze nog niet in je bib.
Dit doe je door "inhoud toewijzen". (Context menu).
XBMC scraped dan de film info / poster / fanart.
Heb je dit gedaan kun je genieten van de fanart en zoveel meer.
Dus ik heb geen idee wat dat kan zijn nu,iemand die het wel eet?
Reg. datum: 08 januari 2002
The Eagle schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:53: .bat werkt niet helemaal onder XP en hoger. Dan moet je er .cmd van maken, dan werkt het wel goed :)
Hoe stabiel zijn de laatste SVN versies van XBMC?
Ik draai nu XBMC Live (9.04.1) en merk dat de laatste skins toch erg leunen op features die alleen in de SVN terug te vinden zijn.
http://www.xbmcfreak.nl/
Er zitten altijd bugs in een build , de meeste vallen niet eens op.
Mocht er wel een bug inzitten die je dwars zit bekijk Trac timeline om te zien of je bug gefixt is.
Deze word natuurlijk sneller gefixt als je er een melding van maakt en/of ticket. !!!
Reg. datum: 21 maart 2006
@Poeier:quote:Poeier schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 01:59:
Niet normaal !!!![]()
Zo soepel heeft de xbox nog nooit gedraaid.
Zojuist minimeedia 0.80 gedownload maar moest daarvoor ook mijn build upgraden vanwege multi-image.
rev. 20300 of hoger
Man o man wat heb ik nu een hoop vrij geheugen en de achtergronden vloeien zo verdomd mooi over.
Alle Fanart en Background folders 1280x720
Het is gewoon een feest, memory problemen met een xbox is met deze skin en nieuwere build voorbij![]()
voorbeeld:
Home 35 MB
films 24 MB
TV series 25 MB
Ik heb gister zelf ook de nieuwste minimeediaskin er op gezet, alleen bij mij loopt het niet lekker. Homescreens blijven zwart, en fanart wordt soms wel en soms niet ingeladen. Hiernaast lopen veel films vast bij het streamen vanaf mijn pc. Dit probleem had ik trouwens ook met de MS skin.
Ik gebruik xbmc 9.0.4.1 R20848 (compiled 1 juni 2009) en minimeedia skin 0.86.
Kan het aan de xbmc versie liggen die ik gebruik?
Alvast bedankt.
Ga voor een Nightly build XBMC.
Btw MiniMeedia 0.90 is er en draait heel goed.
Tijdens het pimpen/aanpassen van MiniMeedia, heb een nog te komen view gevonden Explosure, ziet er goed uit.
Reg. datum: 21 maart 2006
Volgens mij is dit een xbmc world release. Waar kan ik de nightly build halen?quote:Poeier schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:12:
Je Build is niet goed, neem aan dat je de T3CH build draait. Deze ondersteund multiimage niet. !!!
Ga voor een Nightly build XBMC.
Btw MiniMeedia 0.90 is er en draait heel goed.
Tijdens het pimpen/aanpassen van MiniMeedia, heb een nog te komen view gevonden Explosure, ziet er goed uit.
Pagina: 1 2 3 4 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 ... 148 149 150 151 last
Dit topic is gesloten.