www.gamezorg.nl -|- Athlon 64 X2 5000+ : Asus M2N SLI Deluxe : 2*1 GB DDR2 800Mhz : XFX 8800GTS -|- HTPC
Reg. datum: 09 september 2005
Topic zal wel verhuist worden naar video planken subforum ?
Verschillende pci-sloten geprobeerd? Laat die naast de video kaart iig vrij, deelt irq nl met vid. kaart (bij agp iig).
Kan ook wel eens helpen: installeer de driver voordat je de kaart fysiek in de computer steekt. Na installatie driver pc uit zetten, kaart plaatsen, en bij de opstart laten installeren.
Verschillende pci-sloten geprobeerd? Laat die naast de video kaart iig vrij, deelt irq nl met vid. kaart (bij agp iig).
Kan ook wel eens helpen: installeer de driver voordat je de kaart fysiek in de computer steekt. Na installatie driver pc uit zetten, kaart plaatsen, en bij de opstart laten installeren.
Update:
Kaartje even in mijn andere PC gedaan en geinstalleerd.
Vreemd genoeg vindt ie weer 2 HID keyboards, maar ja, lijkt het daar nu wel te doen.
Zal dus aan moederbord of combo met MB liggen.
Ik zal dat met die driver ook eens proberen en anders in de BIOS IRQ toewijzen ofzo.
Kaartje even in mijn andere PC gedaan en geinstalleerd.
Vreemd genoeg vindt ie weer 2 HID keyboards, maar ja, lijkt het daar nu wel te doen.
Zal dus aan moederbord of combo met MB liggen.
Ik zal dat met die driver ook eens proberen en anders in de BIOS IRQ toewijzen ofzo.
www.gamezorg.nl -|- Athlon 64 X2 5000+ : Asus M2N SLI Deluxe : 2*1 GB DDR2 800Mhz : XFX 8800GTS -|- HTPC
Beter een ander pci-slot wanneer mogelijk!quote:SittingDuck schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:00:......... en anders in de BIOS IRQ toewijzen ofzo.
Check, been there, done that. Zitten er 2 in (mini ATX) en zelfde probleem.quote:
Ben al meer dan 1 dag bezig hiermee....
Heb Terratec maar gemaild. Ben benieuwd.
SittingDuck wijzigde dit bericht 20-07-2008 22:51 (14%)
Niemand anders die wellicht ooit een PCI kaart niet aan de praat kreeg ofzo?
Kaart gaat RMA leverancier.
Lijkt dat de combo niet werkt.
Kaart werkt namelijk WEL in andere PC en ander PCI kaartje (NIC) werkt WEL op het Mobo.
Lijkt dat de combo niet werkt.
Kaart werkt namelijk WEL in andere PC en ander PCI kaartje (NIC) werkt WEL op het Mobo.
Pagina: 1