Hoi, ik probeer met php dynamische stylesheets te maken. Ik wil de css uit een class method laten komen. Maar de file waar die class in staat (class_csshandler.php) wil ik voor de html-openingstags includen, om dan die class aan te roepen in het bestand dat ik link in de header
in index.php
PHP:
en css.php
PHP:
De code is maar een abstractie, maar het principe is dit: op deze manier worden de ge-include bestanden niet waargenomen in css.php. CSS_Handler is daar niet gedefinieerd, terwijl de includes toch qua code gezien eerder worden gedaan, dan het aanroepen van het css bestand. Ook de get-variabele is niet beschikbaar, tenzij in de <link /> meegegeven. Mis ik iets?
in index.php
PHP:
1 | include('class_csshandler.php');
|
en css.php
PHP:
| <?php
|
De code is maar een abstractie, maar het principe is dit: op deze manier worden de ge-include bestanden niet waargenomen in css.php. CSS_Handler is daar niet gedefinieerd, terwijl de includes toch qua code gezien eerder worden gedaan, dan het aanroepen van het css bestand. Ook de get-variabele is niet beschikbaar, tenzij in de <link /> meegegeven. Mis ik iets?