<> HTC S710 <> PC: Silverstone Temjin TJ05B .OCZ StealthXStream 600w . Intel E2140 @3ghz . 2x1Gb PC6400 GEiL Ultra2 @900mhz. Abit IP35PRO. . 2x Seagate 250GB 16mb SATA2 Raid0. Asus 7900GT 256mb PCI-E. Nec 4571A. Audigy2 6.1FW. Logitech Z3e
<> HTC S710 <> PC: Silverstone Temjin TJ05B .OCZ StealthXStream 600w . Intel E2140 @3ghz . 2x1Gb PC6400 GEiL Ultra2 @900mhz. Abit IP35PRO. . 2x Seagate 250GB 16mb SATA2 Raid0. Asus 7900GT 256mb PCI-E. Nec 4571A. Audigy2 6.1FW. Logitech Z3e
Overigens hebben wij geen klachten bij deze host, de verbinding hier op kantoor is ook van InterNLnet.
Spank your inner muppet! | Geschiedenis van GoT
We waren eigenlijk al van plan om naar Telfort te gaan. Eerst nog maar even de brief afwachten van InterNLnet, maar we zullen waarschijnlijk toch wel overstappen naar Telfort.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 13 januari 2002
Tot nog toe is er dus niet echt een systematiek uit de tarief stelling te halen en ik krijg heel voorzichtig de indruk dat ze een rekensommetje hebben gemaakt om ieders huidige tarief te bepalen....
Maar als het 8 down (4,5 effectief) en 1 up blijft is dit dus de eerste en enige positieve ervaring die nog enigzinds aan fiberworld hangt sinds ik mezelf daar 2 jaar geleden toe veroordeeld had.....
Er zou zo spoedig mogelijk een rectificatie komen..
Reg. datum: 28 april 2008
Wat ik kan opmaken uit een post op de laatste pagina (5) is dat we dus nog een brief gaan krijgen en dat we nog een migratie krijgen met een nieuw (vast) IP adres.
En er wordt door zowel Fiberworld als InterNLnet steeds verteld dat de prijzen niet veranderen.
Ik heb trouwens ook de hele wandel vanaf FastXS mee gemaakt
Arietje wijzigde dit bericht 22-07-2008 14:54 (8%)
Reg. datum: 04 maart 2002
quote:Beste klant,
Na een stormachtige periode heeft Fiberworld BV besloten de particuliere en zakelijke dienstverlening te beëindigen. Maar niet zonder er voor te zorgen dat de dienstverlening naar u als klant in de toekomst niet in gevaar komt.
Wat betekent dit voor u als klant van Fiberworld?
Uw contract met Fiberworld wordt overgedragen aan InterNLnet of aan Scarlet .Voor u als klant verandert er verder helemaal niets. U ontvangt alleen vanaf 1 juli de facturen voor uw verbinding via InterNLnet of Scarlet.Uw email en homepage adressen alsmede uw IP adres blijven voorlopig intact!
De dienstverlening zal door deze transactie naar een hoger niveau worden gebracht. U hebt reeds een brief of u zult binnen enkele dagen een brief ontvangen van InterNLnet of Scarlet waarin u door InterNLnet of Scarlet verder wordt geinformeerd.
We danken u voor uw vertrouwen in de afgelopen jaren en verwachten dat wij hiermee voor u de juiste oplossing hebben gevonden!
Met vriendelijke groet,
Namens Fiberworld BV
Ben wel benieuwd wat ze me gaan aanbieden!
Zelf ben ik net onaangenaam verrast door een rekening van ¤74,95 voor het afsluiten. Dat ik niet zomaar onder een contract af kan komen begrijp ik, maar ook daar bestaat geen mogelijkheden tot afkopen. Nou ja, gewoon alle kosten tot het einde van het contract in één keer voldoen, dan vinden ze het ook prima
Er zullen vast kosten zijn voor het afsluiten van een verbinding, maar dit is meer dan twee maanden abonnementskosten. Kan aan mij liggen, maar ik vind het nogal wat. Zou zomaar kunnen dat dit jullie nu ook kan overkomen.
Beetje jammer imho, tot zover InterNLnet... stelletje graaiers.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met InterNLnet en Scarlet (de zgn overname providers) maar beide hebben geen gegevens van mij.
Zijn er misschien meer mensen met hetzelfde 'probleem'? Ik vind het prima als mijn verbinding blijft werken zonder dat er gefactureerd word, zoals nu het geval is
Leeg!
Pagina: 1