Reg. datum: 12 december 2001
Ik heb ook al contact gehad met de helpdesk het zou in eerste instantie aan mijn telefoon liggen.
Helaas komt het probleem bij 3 andere mensen die ik ken ook voor en ben zelf zo aardig geweest om diverse telefoons te testen maar probleem blijft dus is er ook een case aangemaakt.
afgelopen week kreeg ik een smsje met de melding dat het probleem kwam doordat mijn telefoon niet zichtbaar zou zijn voor het netwerk op sommige momenten.
Stond bij dat het een heel complex verhaal is en ik moet de telefoon op dat moment maar uit en aanzetten.
Wat wel schijnt te helpen is de telefoon op gsm te forceren opv UMTS.
Dat is natuurlijk leuk en aardig maar als je PIT hebt schiet dat niet op.
Powermac Dual G5 2Ghz, 3GB DDR, Nvidia 6800 Ultra DDL, 12" Powerbook, Mac Mini 1,42Ghz
Reg. datum: 03 oktober 2004
Je kunt PIT gewoon op GPRS gebruiken hoor..maar ideaal is het inderdaad niet (en ik heb het ook al ondervonden..)quote:Sanchezzz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:50:
Probleem komt bekend voor.
Ik heb ook al contact gehad met de helpdesk het zou in eerste instantie aan mijn telefoon liggen.
Helaas komt het probleem bij 3 andere mensen die ik ken ook voor en ben zelf zo aardig geweest om diverse telefoons te testen maar probleem blijft dus is er ook een case aangemaakt.
afgelopen week kreeg ik een smsje met de melding dat het probleem kwam doordat mijn telefoon niet zichtbaar zou zijn voor het netwerk op sommige momenten.
Stond bij dat het een heel complex verhaal is en ik moet de telefoon op dat moment maar uit en aanzetten.
Reg. datum: 06 december 2003
Ben ik even blij dat ik toch gewoon het abonnement kon annuleren ivm stukke iPhone, want ik heb met Vodafone OVERAL bereik
Reg. datum: 10 december 2004
Ik zou daar zelf geen genoegen mee nemen! Zij leveren een niet volledig functionerend product en verwachten dat de consument daar maar genoegen mee neemt.quote:Sanchezzz schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:50:
Probleem komt bekend voor.
Ikzelf werk bij een telecom zaak. Ik ga geen t-mobile meer verkopen met dit gezeik! Ik kan toch niet aankomen bij al mijn klanten met dit soort onzin? Of wel dan?
Even op vrijdag wachten. Ik zit nu al twee en een halve maand met een slecht functionerend product maar betaal er wel maandelijks voor. De enige oplossing die voor mij acceptabel is, contract stopzetten, toestel inleveren en snel naar een fatsoenlijke provider stappen!
Keeping my fingers crossed...
Someone robbed my signature...
Nou dat ging dus mooi niet door. Ze gingen wel even een case aanmaken...zit ik dus mooi in hetzelfde schuitjequote:Genoil schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:41:
Ik ga morgen m'n iPhone terugbrengen om dezelfde reden. Als ik dit zo lees wordt het nog spannend of ze hem terugnemen...
Bouwe wijzigde dit bericht 18-07-2008 10:59 (9%)
Ik gebruik trouwens ook volop mijn t-mobile verbinding maar ben me bewust dat ik niet overal bereik heb. Zo kan ik thuis niet binnen bellen, wel als ik bij de deur sta.
djluc wijzigde dit bericht 18-07-2008 11:15 (33%)
Zin om een leuk project te programmeren (netjes betaald) in PHP/MySQL op het CakePHP framework. http://tentoday.com !
Ik mocht ook opzeggen, maar ben voor de rest wel tevreden over T-Mobile en besloot om te blijven en te kiezen voor de korting. Het enige goede alternatief vind ik Vodafone, maar die zijn weer stukken duurder. Thuis irriteert het wel dat ik vrijwel geen verbinding heb, maar één belletje en ik ben weg.quote:Falcon schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:07:
Die coulanceregeling vindt ik prima. Maar dat je om die reden je contract niet kan opzeggen vind ik persoonlijk niet kunnen.
Bouwe wijzigde dit bericht 18-07-2008 11:19 (21%)
Hoelang duurde het voordat het geregeld was? Hoe lang was de doorloop tijd voor zo'n klacht?quote:Bouwe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:17:
[...]
Ik mocht ook opzeggen, maar ben voor de rest wel tevreden over T-Mobile en besloot om te blijven en te kiezen voor de korting. Het enige goede alternatief vind ik Vodafone, maar die zijn weer stukken duurder. Thuis irriteert het wel dat ik vrijwel geen verbinding heb, maar één belletje en ik ben weg.
Weet iemand hier wat je juridisch met deze zaak aankan? Wat zijn de mogelijkheden als ik er niet uitkom met T-Mobile?
FatalZero wijzigde dit bericht 21-07-2008 10:58 (8%)
Laatste keer was twee weken.quote:FatalZero schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 13:05:
[...]
Hoelang duurde het voordat het geregeld was? Hoe lang was de doorloop tijd voor zo'n klacht?
Hmm... de klantenservice stelt mij dan wel heel erg teleur... ga nu al bijna richting de 3 maanden...quote:
Het is eindelijk voor elkaar! Na ruim 2 en een halve maand procedures, cases en wachtrijen is het geregeld! Mijn contract wordt ontbonden en ga naar een ander netwerk.
Ik ben sinds 2005 klant bij T-Mobile, zelf ook nooit problemen gehad. Teminste tot afgelopen mei...quote:m3nno schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 09:18:
En ik heb nergens problemen mee en ook nooit gehad...
Nu ik alle reacties hier zie, had ik even moeten wachten. (omdat toch een aantal mensen gewoon hun abonnement opgezegd hebben.)
Maar goed ik wacht het wel weer af
@hierboven, als ik je avatar zie dan raad ik dat je bij de helpdesk werkt?
.She's so .Lovely!
-Ankh- Gear: Nikon D80 | Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 AF-S DX VR
Op zoek naar een HTC Touch PRO!: V&A
Nee hoor, brief schijven is een strak plan. Ik was het ook van plan, maar toen hoorde ik s'middags mijn contract kon ontbinden.quote:Ankh schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:29:
Ik heb me vorige week maar er weer eens aangewaagd om een brief te schrijven.
Nu ik alle reacties hier zie, had ik even moeten wachten. (omdat toch een aantal mensen gewoon hun abonnement opgezegd hebben.)
Maar goed ik wacht het wel weer af
@hierboven, als ik je avatar zie dan raad ik dat je bij de helpdesk werkt?
In de brief een termijn geven van 30 dagen om het op te lossen. Zo niet, dan naar de SGC gaan. Daar kan je een klacht voor laten komen. Dat kost wel eenmalig ¤50,- maar de uitspraak is bindend. Dus als je in je recht staat moet T-Mobile gewoon braaf meespelen
Satellite Television Rulezzz! In het bezit van een Dreambox 7000S!!! Waar zit de ANY KEY???
In vergelijking met t-mobile vind ik de kwaliteit van vodafone veel beter. (heb het zelf ook, zakelijk)quote:Binnetie schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 12:27:
Ik heb de laatste tijd ook veel last van slecht bereik (Drenthe). Regelmatig vallen gesprekken weg of kan ik opeens geen smsje versturen. Vind het raar want het bereik was voorheen altijd goed. Nu zit ik te denken aan Vodafone, maar dat is toch weer een vrij prijzige provider.
.She's so .Lovely!
-Ankh- Gear: Nikon D80 | Nikon AF-S DX 18-200mm f3.5-5.6 AF-S DX VR
Op zoek naar een HTC Touch PRO!: V&A
Laguna in "Netwerkissue's T-mobile"
En ik woon nog wel in de Randstad.
Overigens zijn KPN zelf en Hi geen opties voor mij ivm hun belachelijke manier om een ontvangstbevestiging te krijgen voor een sms.
Dus het was Telfort of Vodafone
Laguna wijzigde dit bericht 24-07-2008 02:31 (4%)
Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T
Reg. datum: 03 oktober 2004
Wat is er belachelijk aan de manier voor het ontvangen van ontvangstbevestiging voor sms bij KPN?quote:Laguna schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 02:30:
Zie mijn post:
Laguna in "Netwerkissue's T-mobile"
En ik woon nog wel in de Randstad.
Overigens zijn KPN zelf en Hi geen opties voor mij ivm hun belachelijke manier om een ontvangstbevestiging te krijgen voor een sms.
Dus het was Telfort of Vodafone
Dat je in elk smsje, waar je een ontvangstbevestiging van wilt hebben, aan het begin *0# moet typen, terwijl er in zowat elke telefoon een optie zit om ontvangstbevestiging aan of uit te zetten.quote:Leolinedance schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:55:
[...]
Wat is er belachelijk aan de manier voor het ontvangen van ontvangstbevestiging voor sms bij KPN?
Laguna wijzigde dit bericht 25-07-2008 00:18 (36%)
Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T