Na het zoveelste gepruts nog maar eens format c: gedaan ... nu tot men grote verwondering begon na het installeren Windows hier even 93 updates binnen te halen via automatisch updates, zijn het er ondertussen al terug zoveel? Ik dacht dat SP3 automatisch werd binnengehaald ... ?
Na het zoveelste gepruts nog maar eens format c: gedaan ... nu tot men grote verwondering begon na het installeren Windows hier even 93 updates binnen te halen via automatisch updates, zijn het er ondertussen al terug zoveel? Ik dacht dat SP3 automatisch werd binnengehaald ... ?
e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400
ja, maar op men andere pc werd SP3 automatisch binnengehaald via automatische updates ... en nu moet ik hem even handmatig of via update.microsoft gaan afhalenquote:schaduw schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:17:
Volgens mij kun je het beste los SP3 downloaden en daarna Wupdate draaien.
edit: wat ik dus eigenlijk gewoon wil zeggen dat het enorm onlogisch is ... je installeert Windows XP SP2 vanaf cd, onmiddellijk na de installatie begint hij 93 updates binnen te halen ... om vervolgens even later handmatig via windows update SP3 af te halen en terug die 93 updates dat je pc net automatisch heeft gedaan terug te installeren ... waarom niet vanaf de eerste keer SP3
KimG wijzigde dit bericht 07-07-2008 19:29 (32%)
Reg. datum: 24 juli 2000
Als je SP3 hebt gedraaid zijn er nog maar een paar updates over.
De SP3 die na die 93 updates geinstalleerd wordt is dan heel veel kleiner, omdat de updates die je al hebt niet opnieuw gedownload en geinstalleerd worden. Als je servicepacks of bv IE7 of DX download via WU staat er ook vaak wel iets van 2MB-500MB* o.i.d., d'r zit nog wel enige logica achter hoor.quote:KimG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:25:
[...]
edit: wat ik dus eigenlijk gewoon wil zeggen dat het enorm onlogisch is ... je installeert Windows XP SP2 vanaf cd, onmiddellijk na de installatie begint hij 93 updates binnen te halen ... om vervolgens even later handmatig via windows update SP3 af te halen en terug die 93 updates dat je pc net automatisch heeft gedaan terug te installeren ... waarom niet vanaf de eerste keer SP3
Intel Core 2 Quad @2.66Ghz | Club3D Nvidia GeForce 8800GT | Samsung 20x Dvd-r | Asus DvdRom | Creative SB.Audigy | 2GB Ram | 1x320GB 1x250GB HD's SATAII | 550watt Chieftec voeding. EURODANCE MP3 STREAM
Hoezo? Hij gaat echt niet automatisch updaten hoor. Hij vraagt eerst of dat mag en dan zeg je gewoon neequote:Snowwie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:52:
... zorg dat er geen internetverbinding is ...
Ja ok, maar het is 'vreemd' dat hij gewoon niet automatisch SP3 binnenhaalt en dat je dat via WU moet doen terwijl ik dacht dat SP3 via automatische updates ging?quote:grizzlybeer schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 01:00:
[...]
Hoezo? Hij gaat echt niet automatisch updaten hoor. Hij vraagt eerst of dat mag en dan zeg je gewoon nee
Heb je hem er gelijk op staan tijdens de install.
Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Zou ik niet doen, je Windows Update werkt dan namelijk niet meer.quote:schaduw schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:17:
Volgens mij kun je het beste los SP3 downloaden en daarna Wupdate draaien.
Reg. datum: 19 juli 2000
MVG,
Intel Core 2 Quad @2.66Ghz | Club3D Nvidia GeForce 8800GT | Samsung 20x Dvd-r | Asus DvdRom | Creative SB.Audigy | 2GB Ram | 1x320GB 1x250GB HD's SATAII | 550watt Chieftec voeding. EURODANCE MP3 STREAM
ff googlen zou ik zeggen.
Die info heb ik reeds gevonden, maar waar haal ik SP3 vandaan om 'm te slipstreamen?quote:Derice schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:27:
Ja, die is niet anders dan de voorgaande slipstream verhalen.
ff googlen zou ik zeggen.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
Link
Ondanks de waarschuwingen die erbij staan werkte het voor mij wel.
De versie voor IT Profs, de versie van een paar 100MB.
Ook terug te vinden in de meuktracker bij Tweakers.
Hoe makkelijk wil kje het hebben?
Is een heel andere...quote:grizzlybeer schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 02:05:
En eerste link in Google als je op "sp3" zoekt.
Hoe makkelijk wil kje het hebben?
Ik vroeg dus om een download om niet mijn huidige setup te upgraden maar om een XP SP2 met SP3 te slipstreamen.
Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!
ms.com > d/l center > most popular > #6
Aan het handje vasthouden? daar zijn we hier inmiddels wel overheen gegroeid - graag iets meer zelf de handen uit de mouwen steken want zóveel is het ook niet gevraagd om zelf de downloadsite van MS af te zoeken.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
Dit topic is gesloten. ![]()