Hoofdcategorieën
Topicacties

Sony Ericsson C702

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Poing
Reg. datum: 18 maart 2002

Weet iemand een goed GPS programma wat ik op de C702 kan installeren?

Vereisten:
Werkend zonder internetverbinding.
Het maken en opslaan van tracks.
Ook moet hij op de achtergrond kunnen draaien, zodat ik nog wel kan bellen of fotograferen.
Uiteraard moet hij met de interne GPS werken.
Liefst freeware.

Routering is niet noodzakelijk.
Kaartweergave is een pluspunt, maar geen vereiste.
Het kunnen volgen van een bestaande track is een groot pluspunt, maar geen vereiste.

Dit heb ik allemaal al geprobeerd (en werkt niet of valt af):
* Google Maps (Voorgeïnstalleerd) - Internet vereist
* Wayfinder (Voorgeïnstalleerd) - Internet vereist
* Tracker (voorgeïnstalleerd) - Deze applicatie kan je niet minimaliseren, je kunt tijdens gebruik niet meer bellen of gebeld worden en de toetsvergrendeling werkt niet.
* NAV4ALL - Internet vereist (voor installatie)
* We-Travel - Krijg kaart niet geïnstalleerd en loopt vast. Je moet de map (folder) aanwijzen waar de kaart staat, maar daar geeft hij steeds een foutmelding op.
* TrekBuddy - Geeft ingewikkelde java foutmelding als je op "starten" klikt.

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
PuDy schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:49:
[afbeelding]

Ik heb erg veel interesse in deze telefoon en dan vooral in de bovenstaande kleur, maar ik kan deze kleur nergens vinden. Weet iemand een shop?

Tevens ben ik benieuwd of er een goede lamp opzit. Ik heb momenteel de W800i en het licht die daar op zit is echt erg goed en gebruik ik erg vaak.
Beetje late reactie maar deze kleur ligt bij de Phonehouse winkels. Hele model C702 staat niet op de site van de Phonehouse dus weet niet of iedere Phonehouse winkel ze heeft, heb hem echter in een Phonehouse winkel zien liggen onlangs.

bert-nl wijzigde dit bericht 20-01-2009 19:32 (11%)

Weet iemand of internetradio via www.tunin.fm werkt op de c702?

quote:
BounceMeister schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:32:

Vereisten:
Ook moet hij op de achtergrond kunnen draaien, zodat ik nog wel kan bellen of fotograferen.
Liefst freeware.

Het kunnen volgen van een bestaande track is een groot pluspunt, maar geen vereiste.

* Tracker (voorgeïnstalleerd) - Deze applicatie kan je niet minimaliseren, je kunt tijdens gebruik niet meer bellen of gebeld worden en de toetsvergrendeling werkt niet.
* We-Travel - Krijg kaart niet geïnstalleerd en loopt vast. Je moet de map (folder) aanwijzen waar de kaart staat, maar daar geeft hij steeds een foutmelding op.
Alleen Nokia heeft een goede applicatie waarbij kaarten via bijvoorbeeld een laptop op je telefoon gezet worden. Voordeel is dan uiteraard dat je zonder internet maar met GPS kunt navigeren. Helaas alleen werkzaam op bepaalde Nokia toestellen.

moo!
Reg. datum: 20 augustus 2007

Ik heb sinds een weekje ook een C702 in mijn bezit. Leuke telefoon, alleen ik krijg de geotagging functie met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb verschillende dingen geprobeerd:

- Status Info in de achtergrond met fix en in de telefoon applicatie heb ik dan 2-3 streepjes gps ontvangst
- Geen status info in de achtergrond en wachten todat ik 2 of meer streepjes in de telefoon applicatie heb
- A-gps aan
- A-gps uit

Met a-gps aan heb ik in b.v. tracker altijd razendsnel een fix en werkt de gps uit de kunst. Mijn foto's hebben geen gps informatie in de exif info. Gebruik IrfanView met exif plugin om dat te checken. Heb via SEUS mijn firmware geupdate naar R3DA029.

Waneer/hoe kan je zien dat je een goeie fix hebt in de foto applicatie; wordt het pijltje over wereld bolletje groen of blijft deze rood?

Bij wie werkt geotagging, en bij wie niet? Zag op andere fora dat er meer zijn die geotagging met geen mogelijkheid aan de praat krijgen, maar waar de gps module verder wel gewoon werkt.

quote:
BounceMeister schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:32:

Vereisten:
Liefst freeware.

we-travel lijkt hier wel goed te werken(heb alleen even met belgie gespeeld omdat ik nog een sd kaartje moet halen. Het aanwijzen van kaarten is het belangrijkst.
op je pc maak je een map aan met "kaartnaam", en submap "Map" en "Voice" (hoofdlettergevoelig).

je wijst als kaart de map "kaartnaam" aan het het werkt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Beetje late reactie op Dutchcow.

Ik heb geotagging prima aan de gang gekregen, maar wat ik in het begin fout deed was (per ongeluk) de gps applicatie afsluiten. GPS moet op de achtergrond natuurlijk gewoon draaien.
En heb je de setting 'positie toevoegen' in je camera instellingen menu wel aangezet? Zonder dat slaat ie de locatie nl niet op.

Ik heb vorig jaar met deze gsm foto's gemaakt met geotag en dat werkte perfect: http://the7adventures.blogspot.com/

http://tweakers.net/ext/i/productsurvey/8379/7377.jpg

Chicken wijzigde dit bericht 29-04-2009 01:07 (20%)
Reden: plaatje toegevoegd

Reg. datum: 19 januari 2007

weet dat ik laat in de rij aansluit.

Maar heb dan ook pas sinds 2 dagen de C702.
Tot nu toe ben ik er erg blij mee maar het enige wat ik er eigenlijk in mis is een kompas, zodat je ook loop tochten ermee kan doen.
Weet iemand of die er standaard inzit of dat ik die door middel van een java app ofzoiets toch op kan krijgen.

En ga gelijk ook even kijken naar die alternatieve gps applicaties kijken.

What was that? That was your life mate. Oh that was quick, do I get another? Sorry, mate, that was it.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: