Hoofdcategorieën
Topicacties

Sony Ericsson C702

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Luiaard
Reg. datum: 19 februari 2001

quote:
BounceMeister schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:11:Het enige minpuntje zijn de + en - knopjes rechts aan de zijkant naast het scherm. De bovenste moet best hard ingedrukt worden voordat hij reageert omdat het aangrijppunt erg diep ligt, terwijl de onderste iets sneller aangrijpt en reageert. Ze hebben wel een echte "klik" dus je weet wel wanneer hij het doet. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, dat hoor ik graag.

[knip]

Zou de lader van de W760i een snellader zijn?
De +/- knopjes zijn bij mij ook zo, de + 'klikt' ook wat minder dan de - heb ik het idee. Misschien dat de fabricage niet helemaal optimaal is en het knopje in de behuizing een fractie verschoven is t.o.v. van de schakelaar op de print.

Wat die lader betreft: je telefoon regelt zelf hoesnel de accu laadt en dit heeft dus niks met de adapter te maken, het zou wel kunnen dat de W760i zijn accu sneller laadt en dus een adapter nodig heeft die meer stroom kan leveren. Als je deze op je C702 aansluit zul je echter geen verschil merken (de spanning is hetzelfde).
Reg. datum: 13 december 2003

Ik heb SE gemaild met de vraag wanneer er een nieuwe software versie komt omdat ik en nog meerdere last hadden van vastlopers.

Dit is wat ze zeggen:we willen u aanbevelen om eerst een software update uit te voeren via onze update service,zodat u de nieuwste software versie hebt.
Nou voor zover ik weet was er toch nog geen? zal in het weekend eens kijken dan.

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Lijkt me gewoon een standaard-antwoord eigenlijk. Gewoon een non-antwoord zodat ze van je vraag af zijn.

Dus mailde ik gewoon wéér met: Dat wil ik wel doen maar dan moeten jullie eerst voor een nieuwe software versie zorgen.

Krijg terug"Wij hebben geen informatie betreffende een nieuwe update.

Zonde van al het mailverkeer :(

rooie60 wijzigde dit bericht 21-08-2008 11:56 (31%)

Luiaard

Hebben jij en je collega's toevallig een slechte batch? (dicht bij elkaar liggende serie nummers?).
Er is (hier) nog niemand anders die jouw probleem ook heeft, misschien dat het aan het toestel ligt in plaats van de software.

quote:
primusz schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:54:
Hebben jij en je collega's toevallig een slechte batch? (dicht bij elkaar liggende serie nummers?).
Er is (hier) nog niemand anders die jouw probleem ook heeft, misschien dat het aan het toestel ligt in plaats van de software.
Zou het niet weten zijn op 2 verschillende plaatsten gekocht,en ik 1 week later dan hun.
Heb op duits forum ook over vastlopers gelezen. En volgens mij was er hier ook iemand?
Maar ikwacht de software update wel af,mocht hij het dan nóg doen dan breng ik hem terug.
btw,hun hebben er dagelijks last van ik tot nu toe 4 x vanaf 14 juli en misschien dat als hij in mijn tas zitnog wel vaker?.

Heb nieuwe software versie erop gezet,R3CA037,zag op SE-world.info dat er n nieuwe was.
Hij start nu sneller op(ging traag na pincode ingetoetst te hebben) nog te snel om te zeggen of hij nog uitvalt.
Gele gloed bij fotos met licht genomen(savonds) is véél minder zoniet weg.
Hij is wat sneller.

rooie60 wijzigde dit bericht 23-08-2008 12:11 (16%)

Poing
Reg. datum: 18 maart 2002

Hoe krijg je internet op je mobiel via je pc (usb) werkend? De C702 heeft hier volgens mij wel mogelijkheden voor, maar er staat nergens wat je dan precies moet instellen.

Ik heb geen data abonnement op m'n mobiel, maar sommige dingen die je vanaf de SE site kan downloaden, moeten rechtstreeks naar je mobiel. Daarom wil ik via USB de internetverbinding thuis gebruiken.

Op de C702 staat bij instellingen-> verbindingen-> usb ->usb netwerk ->type usb netwerk, "via computer". Op de pc herkent ie ineens een nieuwe local area connection, maar die krijgt geen ip adres. De browser in de C702 geeft dan ook een communicatiefout.
Als ik bij de eigenschappen van deze lan verbinding aangeef dat ik de verbinding wil delen, helpt dat ook niet.

Ik heb alle drivers van de C702 al op m'n PC geïnstalleerd.
Ik heb Windows XP met alle updates.

Heeft iemand dit al werkend gekregen?

Hey jongens,

Ik moet mijn abonnement weer eens verlengen en zat te twijfelen tussen de C902 en C702.
Maar de C702 heeft echt de circel doorbroken :)

Ik wil gaan voor de blauwe versie, nou blijkt dat KPN alleen de zwarte heeft maar daar ga ik nog wel even over praten :)

Even een klein vraagje, ik heb nu de K810I ben er zeer tevreden over maar vooral omdat de camera een "echte" flitser heeft. Zo één van een echt fototoestel.

Nou is mijn vraag: Heeft de C702 dat ook, of zijn dat alleen ledjes.

Citroën DS 23 IE
Reg. datum: 05 oktober 2002

Enkel LEDjes :) Maar ik heb op mijn K800i ook Xenon en ik zou toch weer graag LEDjes hebben :) Ik mis de zaklampfunctie, en de mogelijkheid om tijdens 't filmen licht te hebben! _/-\o_

colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom

Ja daar heb je gelijk in, zaklamp functie is erg handig.

Maar de foto's komen er toch beter uit met de echte flits functie.
En voordat je een foto maakt kan je mensen ermee verblinden.
Nog een puntje is dat de camera niet ziet wanneer het donker is, je moet zelf de led aanzetten.

Begin dus weer en twijfelen tussen de C702 en de 902 :(

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
wverbeek schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:22:

Nog een puntje is dat de camera niet ziet wanneer het donker is, je moet zelf de led aanzetten.
Dat zie je zelf toch wel? :P ledje is zo aangezet door op het desbetreffende knopje te drukken, dus ik zie er niet echt een probleem in. Maar inderdaad, zo'n ledje is niet geweldig als lichtbron.

Net KPN nog even opgebeld, wilde toch even wat zekerheid.

Eerste vraag was of ik de C702 ook in het blauw kon krijgen.
Helaas was dit niet mogelijk, alleen de zwarte verkopen ze.

Tweede vraag was of ze de G900 aan mij konden leveren.
Als antwoord kreeg ik dat hier niks van bekend was en ze deze dus ook niet verkopen.

Pff,.. gaat weer lekker hier.

quote:
wverbeek schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:59:
Net KPN nog even opgebeld, wilde toch even wat zekerheid.

Eerste vraag was of ik de C702 ook in het blauw kon krijgen.
Helaas was dit niet mogelijk, alleen de zwarte verkopen ze.

Tweede vraag was of ze de G900 aan mij konden leveren.
Als antwoord kreeg ik dat hier niks van bekend was en ze deze dus ook niet verkopen.

Pff,.. gaat weer lekker hier.
Ga naar t for telecom heb ik ook gedaan die hebben n blauwe voor mij besteld,ik heb ook verlengd HI30 2 jr en de foon was gratis.
De sites van hun zijn belachelijk en verwarrend,stond alleen een zwarte ja en daar moest ik nog voor bijbetalen ook! ook kan je nergens prijzen vinden als je een simlockvrije wilt kopen.
Ik doe alles via t for telecom.
Toen het zover was dat ik mocht verlengen zocht ik het op de site op en wat zie ik......nergens staan verlengings prijzen,wat daar stond was alleen als je een nieuw abo nam! rotsite

Morgen zal ik een bezoekje plegen bij de tfortelecom ;)
Hoop dat ze de blauwe ook voor mij kunnen bestellen.

Dank voor het advies :)

Citroën DS 23 IE

quote:
wverbeek schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:22:

Begin dus weer en twijfelen tussen de C702 en de 902 :(
De C902 heeft ook 'maar' LEDjes hoor ;)

Poing

@wverbeek:
Ik vond het uitschuifgedeelte van de C902 niet zo stevig aanvoelen. Afgezien van de 5 Megapixels had hij voor mij weinig meerwaarde t.o.v. de 90 euro goedkopere C702. En dan is 5 Megapixels op zo'n kleine sensor niet altijd een verbetering i.v.m. de extra ruis.

De C902 heeft geen GPS, de C702 wel. Leuk voor geotagging van je foto's. Gebruik als TomTom heeft een data abonnement nodig, dus dat is voor sommigen minder interessant.

Een echte flitser hebben ze geen van beiden.

Bij KPN zelf bestellen heeft het risico dat hij gesimlocked is, dat hij KPN logo's erop heeft en dat er een andere firmware in zit. Ik zou zeker even kijken of je hem gewoon simlockvrij kunt kopen.

Check eventueel ook wat webwinkels. Ik en m'n vriendin hebben allebei onze telefoon bij 2Call.nl besteld, scheelde zeker 50 euro per telefoon ten opzichte van zaken zoals belcompany, tfortelecom en phonehouse. Het was binnen een paar dagen geregeld.

Hij gaat verlengen dus neem aan dat hij hem niet koopt? weet niet welk abo hij heeft,maar de C702 is gratis bij HI30 2 jr verlenging.

Je kan bij KPN gewoon simlockvrije toestellen kopen of nemen bij een verlenging.
Koop je er 1 simvrij dan wordt het erbij vermeld (KPNlocked)

Reg. datum: 27 mei 2008

Ook de branding bij KPN valt best mee, geen logo's op het toestel (dat was alleen vroeger met i-mode toestellen het geval) en ook geen KPN-menu, alleen een paar linkjes, o.a. naar de Mobile Startsite.

Citroën DS 23 IE

Iemand van GoT die de C702 heeft en ook last heeft van de verf die bovenaan afbladdert? Op mobile-review.com hebben ze er gewag van gemaakt.

Luiaard

Ik heb even goed gekeken en op de rand begint de verf inderdaad al te slijten :/ Afbladderen is een beetje overdreven maar dat het nu al slijtage vertoond (na < 3 weken) is natuurlijk geen goed teken.
Verder valt me ook op dat het scherm erg krasgevoelig is. De telefoon zit altijd in m'n broekzak zonder andere (scherpe) voorwerpen en toch zitten er al kleine krasjes op. Het ligt niet aan de manier waarop ik ermee omga: m'n W810 was na 2 jaar nog volledig kras en slijtage vrij..

De batterijduur valt me ook een beetje tegen trouwens, hij houdt het nog geen week vol en ik bel/sms erg weinig. Ik zie dat er een nieuwe firmware uit is, misschien dat deze hier ook wat verbetering in brengt.

Klopt ik lees vaker dat de hoeken slijten,bij collega ook en die heeft hem in n te smal (vind ik) hoesje,ikzelf heb hem altijd in de handtas op het werk of naast mijn pc thuis,niets te zien nog.

Luiaard

Hoesjes vind ik sowieso niks :P

Op zich is het ook geen ramp, hij zal er niet minder om werken, maar voor een stof- en spatwaterdichte 'outdoor' telefoon kan een wat robuustere verf/coating ook geen kwaad natuurlijk.

Mij was de slijtage ook nog niet opgevallen trouwens, ik moet er heel goed naar kijken om het te zien. Maar als je het nu al kan ontdekken is het over 2 jaar waarschijnlijk helemaal feest..
Poing

Aangezien m'n C702 nu al vier keer is vastgelopen, wilde ik eens een update uitvoeren.

Weet iemand waarom dat ( }:O ) SE Update programma bij de found new hardware wizard een "fatal error during installation" geeft als hij de SEMC Flash device wilt installeren? Deze wordt geïnstalleerd als je met de "c" knop op de gsm de usb kabel aansluit (en ingedrukt houdt).

Ik heb al vanalles geprobeerd:

- Bij een Windows XP 32bit installatie op drie verschillende usb poorten
- Vista 64bit maar dat wordt helemaal niet ondersteund
- SEMC Apparaat bij USB devices weghalen en opnieuw installeren
- Drivers van SEMC apparaat proberen te updaten (bij hardware devices lijst)
- Andere Drivers gedownload (c702_usb_signed_drivers.zip)
- Nog weer andere drivers gedownload
- SE Update service de-installeren, opnieuw downloaden en opnieuw installeren
- SE PC Suite installeren en de-installeren
- Firewall en virusscanner uitzetten
- Zowiezo elke keer de batterij uit de telefoon en weer opnieuw met de c knop de usb datakabel erin steken
- Data overdracht werkt wel gewoon met de usb kabel en de accu van de telefoon had ik al helemaal opgeladen.
- USB poorten van USB2 naar USB 1 gezet in de bios

Ik had al andere drivers van internet geplukt voor de c702 maar dat helpt dus ook niet.

Iemand een tip? Is er ook een normale manier op te updaten? Anders dan dat vage SE programma dus?

BounceMeister wijzigde dit bericht 28-08-2008 18:33 (8%)

Reg. datum: 12 januari 2008

Heeft iemand de oranje versie al een keer in het echt gezien?

http://farm4.static.flick...819146_cb33e96a96.jpg?v=0

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
ElisabethM schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:09:
Mwoah, dealextreme is beter. Ik heb er nog geen euro voor betaald (incl verzending), dus iemand heeft hier flink aan verdiend, want deze oogt identiek.
Op die site van dealextreme staan allemaal namaaktelefoons van de grote merken. Vaag zeg. Dit is een #95 OEM Phone http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13346 die dus sprekend lijkt op de N95.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: