Daily Dose @ Interaddict Forum
Reg. datum: 12 januari 2008
Je bedoelt die oranje C702? Waar heb je hem gevonden dan? Heb hem namelijk nog niet op internet gespot. Dus ben wel benieuwd :-). Anders ga ik wel een fotootje plaatsen.quote:looskuh schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:51:
Thanks Bert, ik heb 'm gevonden. Ze hebben 'm wel goed verstopt zeg!
bert-nl wijzigde dit bericht 05-08-2008 20:23 (4%)
Foto oranje C702. Phonehouse add (voor Nederlandse markt). http://farm4.static.flick...36819146_cb33e96a96_b.jpg
Voor degenen die echt op survival gaan en hun toestel makkelijk willen terugvinden in de natuur is deze kleur wellicht interessant. En natuurlijk voor de mensen die gewoon van oranje houden
Mogelijk is deze kleur alleen bij de Phonehouse verkrijgbaar. De kleur staat namelijk nergens op de SE site vermeld (ook niet bij SE Azie en USA).
Voor degenen die echt op survival gaan en hun toestel makkelijk willen terugvinden in de natuur is deze kleur wellicht interessant. En natuurlijk voor de mensen die gewoon van oranje houden
Mogelijk is deze kleur alleen bij de Phonehouse verkrijgbaar. De kleur staat namelijk nergens op de SE site vermeld (ook niet bij SE Azie en USA).
bert-nl wijzigde dit bericht 06-08-2008 00:01 (84%)
Hij is zo ook wel heel erg lelijk 
Ja lelijk,lijkt goud,en had dan alleen de onderkant oranje gemaakt net zoals bij de blauwe en zwarte.
Misschien is deze wel extra sterk doordat dat oranje van dat rubberachtige plastic is, vergelijkbaar met de Nokia 5140i (nog nauwelijks leverbaar trouwens).quote:rooie60 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:01:
Ja lelijk,lijkt goud,en had dan alleen de onderkant oranje gemaakt net zoals bij de blauwe en zwarte.
Niemand van jullie waarbij spontaan scherm uitvalt en weer aan gaat?zoals ik hierboven vroeg?
Ik heb er iniedergeval nog geen last van gehad.
Reg. datum: 21 juni 1999
Ik heb ook een C702. Ik rijd mee met een goede doelen brommerreis naar Rome en SE heeft me gesponsord door de telefoon te doneren. Ik heb wel beloofd een blog te maken met fotos met geotags. Veel van die fotos zal ik dus uploaden in het buitenland en daar dus ook de GPS gebruiken.
Nu is dat niet echt specifiek C702 vraag, maar heeft iemand van jullie een idee wat voor abo ik het beste kan nemen? Weten jullie evt hoeveel dataverbruik aGPS oplevert?
Nu is dat niet echt specifiek C702 vraag, maar heeft iemand van jullie een idee wat voor abo ik het beste kan nemen? Weten jullie evt hoeveel dataverbruik aGPS oplevert?
Ik zou in het buitenland niet a-GPS gebruiken maar gewoon GPS. Bij a-GPS wordt het een duur verhaal vanwege de permanente internetverbinding die dan open staat en dat zou jammer zijn. GPS biedt doorgaans voldoende nauwkeurigheid.quote:Chicken schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:42:
Ik heb ook een C702. Ik rijd mee met een goede doelen brommerreis naar Rome en SE heeft me gesponsord door de telefoon te doneren. Ik heb wel beloofd een blog te maken met fotos met geotags. Veel van die fotos zal ik dus uploaden in het buitenland en daar dus ook de GPS gebruiken.
Voor wat betreft uploaden foto's: dit is in het buitenland erg duur als je gebruikt maakt van je GSM. Ik vermoed dat Vodafone nog het minst duur is: http://www.vodafone.nl/pr...net/Internet_op_je_mobiel
Goedkoper is het om af en toe een internetcafe op te zoeken en daar de foto's te uploaden maar het gemak van uploaden met je mobiel is natuurlijk groter. Stel dat je vanaf je GSM dagelijks 5 foto's upload van 200kb, dan kost je dat bij Vodafone 2,50 per dag (ongeacht het netwerk in alle 42 passport landen). Dat is te doen want een bezoekje aan een internetcafe kost soms ook al gauw enkele euro's zij het dat je in dat internetcafe voor hetzelfde geld meer en grotere foto's kunt uploaden.
Via Vodafone is het verder mogelijk om gebruik te maken van Hotspots (WLAN). Hiervan zijn er zo'n 20.000 wereldwijd. Zie http://www.vodafone.nl/za...book/hotspots/wat_is_het/ Is trouwens niet gratis maar niet duur. Informeer eerst bij Vodafone of dit ook bij particuliere abonnementen mogelijk is. T-Mobile heeft ook een wereldwijd netwerk van hotspots maar is verder minder voordelig want als je van GPRS/UMTS gebruik maakt rekent T-mobile 9 euro voor 1 MB ipv de 2,50 bij Vodafone.
bert-nl wijzigde dit bericht 07-08-2008 21:46 (18%)
Ik zal Vodafone is checken. Vroegah was het niet zo interessant voor me, maar nu misschien wel. Als ik terug ben zal ik ook wel een review op tweakers plaatsen.
Erg jammer dat het toestel toch traag blijkt te zijn en dat er toch ook wat hardwarematige problemen zijn...daarom laat ik dit toestel maar ff links liggen. Helaas zijn er weinig alternatieven met dezelfde features/formaat/prijs enz. dus ik wacht nog maar ff 
"VTEC kicks in - bye GTI"
"to drive a VTEC correctly you need to be in the right gear at the right time, if not your fooked, caught off cam and the world and his 3 legged albino grey hound would overtake you"
Het toestel is zeker wat traag vergeleken met m'n oude W810i, dit is in het begin wel even vervelend maar eigenlijk went het best snel. Het is nou ook weer niet zo dat het onwerkelijk traag is, gewoon wat trager dan eerst.
Misschien wordt ie met toekomstige firmware updates nog wel sneller.
Alleen de tijd die het duurt om een GPS fix te krijgen vind ik wel erg lang duren.. soms wel 5 minuten ofzo. Hopelijk doen ze daar ook wat aan.
Andere problemen heb ik er nog niet aan ontdekt, ik heb geen last van de knoppen indeling/formaat en nog geen vastloper meegemaakt.
Ik kwam er vandaag wel achter dat m'n camera een beetje scheef in de telefoon zit, of iig het rechthoekje wat je kunt zien. Het is maar een paar graden en je merkt er in de praktijk niks van maar eigenlijk zou ie gewoon recht moeten zitten natuurlijk.
Misschien wordt ie met toekomstige firmware updates nog wel sneller.
Alleen de tijd die het duurt om een GPS fix te krijgen vind ik wel erg lang duren.. soms wel 5 minuten ofzo. Hopelijk doen ze daar ook wat aan.
Andere problemen heb ik er nog niet aan ontdekt, ik heb geen last van de knoppen indeling/formaat en nog geen vastloper meegemaakt.
Ik kwam er vandaag wel achter dat m'n camera een beetje scheef in de telefoon zit, of iig het rechthoekje wat je kunt zien. Het is maar een paar graden en je merkt er in de praktijk niks van maar eigenlijk zou ie gewoon recht moeten zitten natuurlijk.
Heeft iemand een 8Gb MS Micro kaartje werkend in deze telefoon?
Word beetje erg saggo van dat steeds uitvallende beeldscherm! kom op met die nieuwe software update.
Zo snel gaat dat niet,is pas 6 weken oud,hooguit 7.
Als die uitvallers een wereldwijd probleem zijn zouden ze heus wel al een firmware update hebben vrijgegeven (tenzij het hardwarematig is). Dus misschien is het bij jou wel een uniek geval en kun je 'm best retour doen?
colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom
Mijn 2 collegas hebben precies hetzelfde,wij hebben ze alle 3 in 2 weken tijd gekocht.quote:cocico schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:14:
Als die uitvallers een wereldwijd probleem zijn zouden ze heus wel al een firmware update hebben vrijgegeven (tenzij het hardwarematig is). Dus misschien is het bij jou wel een uniek geval en kun je 'm best retour doen?
Ik w8 wel af en als de update er is update ik hem zelf.
Reg. datum: 07 december 2004
Reg. datum: 07 december 2004
Wat ik jammer vind: deze (en de C702) heeft een redelijk 'oud' aandoende interface, terwijl de W serie een aangenamere moderne look heeft (wat betreft interface, meer '3D icoontjes').
Dit is louter software, en zowel C en de nieuwe W's komen uit dezelfde periode, dus ik zie niet goed waarom dit gedaan is. Ik snap dat ze C iets zakelijker willen positioneren, maar zakelijk != oude icoontjes. Het lijkt overdreven om dit aan te halen, maar ik kijk persoonlijk liever naar moderne icoontjes (ik zal er me telkens onbewust aan storen
)
edit: ok, nevermind, ik ben aan het overdrijven merk ik nu zelf ook
. Toch opmerkelijk dat ze niet gewoon dezelfde software in C en W gebruiken, en enkel wat hardwarematige verschillen voorzien
Dit is louter software, en zowel C en de nieuwe W's komen uit dezelfde periode, dus ik zie niet goed waarom dit gedaan is. Ik snap dat ze C iets zakelijker willen positioneren, maar zakelijk != oude icoontjes. Het lijkt overdreven om dit aan te halen, maar ik kijk persoonlijk liever naar moderne icoontjes (ik zal er me telkens onbewust aan storen
![]() | ![]() |
| C702 | W980i |
edit: ok, nevermind, ik ben aan het overdrijven merk ik nu zelf ook
alvi wijzigde dit bericht 18-08-2008 02:51 (205%)
Sommige thema's hebben hun eigen icoontjes dus je kan dat toch gewoon 'oplossen' door een ander thema te gebruiken? Je kan er eventueel zelf een maken.
quote:looskuh schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:49:
... en ze nog steeds niet gewoon een jackuitgang-plugje meeleveren.

Voor ¤2,71 thuisbezorgd en wel, lang leve eBay.
/offtopicquote:ElisabethM schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:09:
Mwoah, dealextreme is beter. Ik heb er nog geen euro voor betaald (incl verzending), dus iemand heeft hier flink aan verdiend, want deze oogt identiek.
Ja, superwinkel is Dealextreme he.
Weer ontopic:
Ik hem m'n C702 binnen, als vervanging van een K750i.
Eerste bevindingen zijn goed. Hij is ongeveer even zwaar, iets platter maar ook iets langer en een fractie breder. Het scherm is een hele vooruitgang: groter en mooier. De toetsen zijn mooi verlicht en zeer goed leesbaar in het donker.
Het memorykaartje er in en (vooral) uit halen is wat lastig, maar dat hoeft in principe niet zo vaak. Ik heb er een 4GB Sandisk kaartje bijgekocht voor 19,95 bij The Phonehouse. Ik zag in de pricewatch geen goedkopere oplossingen (vanwege bijkomende verzendkosten).
Het batterijklepje viel me reuze mee. Ik kon met m'n nagel het slotje ronddraaien en vervolgens langs de zijkant vanmaf het M2 klepje de deksel lospeuteren. Ook het sluiten ging makkelijk. Je moet dus wel even in het boekje kijken hoe het moet, maar dan gaat het wel. Het kan natuurlijk zijn dat andere sluitingen moeilijker open gaan.
De (foto) verlichting is iets gespreider en egaler dan de K750i. Daardoor ook ietsjes minder fel in het midden. De K750i is hierdoor als zaklamp ietsjes beter door de fellere spot in het midden, hoewel je voor foto's juist de meer egale verlichting van de C702 kan hebben. De gezichtsherkenning is wel grappig, ineens heb je een "lock" die iemand blijft volgen. Van de zijkant werkt dit inderdaad niet.
Het enige minpuntje zijn de + en - knopjes rechts aan de zijkant naast het scherm. De bovenste moet best hard ingedrukt worden voordat hij reageert omdat het aangrijppunt erg diep ligt, terwijl de onderste iets sneller aangrijpt en reageert. Ze hebben wel een echte "klik" dus je weet wel wanneer hij het doet. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, dat hoor ik graag.
M'n vriendin heeft tegelijkertijd een W760i gekocht. Daarvan is de headset beter en mooier (in de kleur van de telefoon), er zit een 1GB kaartje bij en ze kan een Gratis Bluetooth Zeemote Joystick bestellen bij Sony Ericsson. Het design van de W760i is mooier en het is een z.g. slider.
De W760i is een Walman Phone, wat je in de camera een beetje merkt. Geen autofocus (standaard op oneindig ingesteld) geen fotoverlichting en geen knop op de zijkant om foto's te maken.
De C702 is een Cybershot Phone wat ik persoonlijk in de Mediaspeler niet merk. Ok, ik kan niet schudden om naar het volgende liedje te gaan, maar persoonlijk ben ik ook bang dat ik dan per ongeluk een keer m'n telefoon weggooi als ik dat doe. Oh, ze heeft wel Need for Speed er op staan, ik heb alleen een spelletje waar je foto's kan maken van vissen
De laders zijn ook verschillend. De C702 heeft een gewone 450mA lader (CST-60) terwijl de W760i een lader heeft van 700mA en het model is kleiner en een kwartslag gedraaid. De CST-60 hangt baar beneden in een normaal stopcontact, terwijl de andere lader dan naar links of rechts wijst. Nu maakt dat niet uit, want alle stopcontacten hier hebben de gaten er schuin in zitten. Zou de lader van de W760i een snellader zijn?