Hoofdcategorieën
Topicacties

Sony Ericsson C702

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 december 2003

quote:
marciagillian schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:25:
[...]

Ik heb ook veel SE en Nokia's gehad en voor het eerst dode pixels :( Ik heb 3 dode pixels en aan de voorkant begint de zilverkleurige lak te vervagen/slijten terwijl ik mijn gsm in een hoesje heb en pas 1,5 week in mijn bezit heb.
Heb hem vandaag opgestuurd naar Dinafix en hoop hem snel weer terug te hebben, maar dat zal wel weer een paar weken duren ;(
Dan maar weer even de T650i op poetsen totdat mijn C702 weer terug is :)

Zijn er nog meer mensen die een van deze problemen heeft?
Waar begint de lak te vervagen?navigatietoets? of die 2 kleine.

Mijn T650i heb ik na 4 weken al terug gestuurd,blauwe lak/verf ging van navigatietoets af!! was niet gelakt,na 1,5 week weer terug en nu nieuwe navi.toets die gelakt is.
Slordig en schandalig van SE

Reg. datum: 03 mei 2002

quote:
bert-nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:24:
Hoor dat de menu's traag zijn ivm andere SE toestellen. Heb het toestel zelf wel even geprobeerd en vond dat toen ook wel maar hoe is het als je het toestel dagelijks gebruikt?
geen last van, maar ik ben de K750i gewend en die was (nog) trager. Denk dat het sowieso een kwestie van gewenning is.

Waar ik niet aan kan wennen zijn die kleine kut knopjes als je een SMS verstuurd. Dat was bij de K750i wel wat beter, smsen is nu super irritant en ik kan er maar niet aan wennen.

Reg. datum: 02 augustus 2007

quote:
rooie60 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:12:
[...]

Waar begint de lak te vervagen?navigatietoets? of die 2 kleine.

Mijn T650i heb ik na 4 weken al terug gestuurd,blauwe lak/verf ging van navigatietoets af!! was niet gelakt,na 1,5 week weer terug en nu nieuwe navi.toets die gelakt is.
Slordig en schandalig van SE
De lak begint aan de hoeken te vervagen. Aan de voorkant links en rechts boven het beeldscherm. De kleur is namelijk zilver en nu komen er 2 lichte (witte) plekken tevoorschijn. Ben echt zuinig op mijn telefoons en na 1,5 week mag dit zeker niet gebeuren.

quote:
bert-nl schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:24:
Hoor dat de menu's traag zijn ivm andere SE toestellen. Heb het toestel zelf wel even geprobeerd en vond dat toen ook wel maar hoe is het als je het toestel dagelijks gebruikt?
In het begin vond ik hem niet echt traag. Maar ik heb er een 4 Gb geheugenkaartje in zitten, waarvan iets meer dan 1 Gb aan mp3, foto's en applicaties en nu wordt ie toch wel wat trager.

quote:
Sport_Life schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 00:27:
[...]

geen last van, maar ik ben de K750i gewend en die was (nog) trager. Denk dat het sowieso een kwestie van gewenning is.

Waar ik niet aan kan wennen zijn die kleine kut knopjes als je een SMS verstuurd. Dat was bij de K750i wel wat beter, smsen is nu super irritant en ik kan er maar niet aan wennen.
Ik moet eerlijk toegeven dat het smsen inderdaad niet makkelijk gaat. Het is niet zo zeer dat de knopjes zo klein zijn (die van de T650i en K850i zijn ook klein), maar ze zitten te dicht op elkaar.

Ja smsen gaat het beste alsj e met de nagel op toetsje drukt, ff wennen ja na mijn W910 en T650

Bij gebrek aan lange nagels.. Net als die 2 knopjes links- en rechtsboven.

quote:
Sport_Life schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:48:
Bij gebrek aan lange nagels.. Net als die 2 knopjes links- en rechtsboven.
Haha heb juist mijn nagel van mijn duim heel kort gemaakt,met lange nagel schoot ik er van af!
En ben het met je eens dat die 2 knopjes groter hadden gemogen daar,plaats zat nog.

Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
marciagillian schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 01:42:
[...]

De lak begint aan de hoeken te vervagen. Aan de voorkant links en rechts boven het beeldscherm. De kleur is namelijk zilver en nu komen er 2 lichte (witte) plekken tevoorschijn. Ben echt zuinig op mijn telefoons en na 1,5 week mag dit zeker niet gebeuren.
Meer mensen last van vervagen van de lak? Of is het een incidenteel probleem?

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Het is in ieder geval niet de enige SE-telefoon met afbladderende lak. Het zou me niet verbazen als het geen incidenteel probleem is.

Zat net wat in afbeeldingen te bladeren en ineens donkergrijs scherm(niet zwart) trilde ff en ging vervolgens weer aan en kreeg weer beeld.
de hele week niet gehad,heb wel 5 minuten ervoor een animated screensaver opfoon gezet,als opstart scherm én screensaver.
Lijkt mij sterk dat dat het probleem is,zal toeval zijn.

Niet in media bij afbeeldingen maar gewoon via bestandsbeheer naar afbeeldingen gegaan.

Heb het toestel nog eens goed uitgeprobeerd. Ik vind de menu's toch iets te traag en de toetsen te stroef. Als je per se een toestel wilt dat tegen water bestand is en toch veel opties heeft dan is de C702 een goede keus. Zo niet, kun je denk ik beter even verder kijken wat ik dan ook zal doen.

Reg. datum: 31 juli 2005

Ik heb sinds een paar dagen een C702 in gebruik en ben er op zich erg tevreden over. Een aantal "klachten" die ik hier lees herken ik niet. De toetsen zijn inderdaad klein maar er is goed mee te werken. Het menu vind ik niet saai. De GPS functie is leuk maar kost idd veel stroom. Per saldo vind ik het een leuk telefoontje, dat hij water- en stofdicht is vind ik dan wel weer makkelijk.

Nou heb ik iets ontdekt wat wel vervelend is en dat is de de C702 beduidend slechter werkt in combinatie met mijn bluetooth handsfreekit, dan de K800i die ik hiervoor gebruikte. Bij de K800i was ik zeer goed te verstaan, bij de C702 hoort de tegenpartij heel veel gerommel op de achtergrond en ben ik veel slechter te verstaan.

Hebben meer mensen dit al ervaren? Is er iets aan te doen of moet de firmware van mijn handsfreekit wellicht aangepast worden. Het is wel een beetje vervelend dat de C702 zo slecht werkt icm. met dat ding.

Reg. datum: 07 oktober 2003

Luchtpost heeft al een aantal keer hiernaar gevraagd en gezocht, en ik vraag het mij nu ook nog af...
Is het niet mogelijk om een applicatie met kaarten op je toestel (of geheugenkaart) te plaatsen waardoor je zonder net-verbinding gebruikt kunt maken van GPS? Voor mij is ook vooral de sportstracking functie erg interessant, maar ik wil er geen online bundel van een tientje per maand tegenaan gooien.

Reg. datum: 07 juli 2008

Volgens mij heeft Luchtpost ook wel antwoord gekregen, dat het niet mogelijk is om een applicatie met kaarten op dit toestel te zetten.. Er is geen tomtom of route66 oid beschikbaar voor dit toestel, dus voor een applicatie met kaarten ben je simpelweg afhankelijk van een dataverbinding.

De sportstracking functie gebruikt echter geen kaarten, maar registreert alleen je GPS coordinaten, en dus je snelheid en afstand etcetera. De tracker probeert wel visueel weer te geven wat je route geweest is, maar dit is niet meer dan een blauw lijntje waar geen data voor nodig is.

Dawwgg

Ik heb hem nu een paar dagen, en het is iig een hele vooruitgang op mijn brak-geworden K750i. Eenvoudig te bedienen, alle functies die m'n vorige ook had.

Toch heb ik een aantal nadelen:
- Ik vind hem wat traag. Waarom zo'n zware interface als die telefoon dat eigenlijk niet trekt?
- Aan GPS heb ik niet zoveel, want de kaarten worden gedownload en een databundel bij Telfort kost 30 euro. Dat is me al teveel van het goede.
- Ik heb meer problemen met GPS. Die sportutility bleef maar zoeken, terwijl Google Maps maar half/half accuraat was met het bepalen van mijn locatie.
- Waar is de filebrowser gebleven? Onder Agenda
- Ik wilde een mp4'tje kijken van Diggnation, maar de audio en video zijn out-of-sync... Mooi balen!
- Toen wilde ik een andere mediaplayer installeren, maar ik weet niet hoe dat moet. Ik heb het bestand eropgezet, maar kan het nergens vinden verder. (Omdat er dus geen filebrowser is)

Dit zijn de punten die me zijn opgevallen, plus nog een paar. Zoals dat er standaard geen geheugenkaart inzit, en ze nog steeds niet gewoon een jackuitgang-plugje meeleveren.

Alles bij elkaar ben ik er redelijk tevreden over, maar de punten die hierboven staan zorgen dat ik niet in een jubelstemming ben. Een 7+ dus.

Mocht iemand me kunnen helpen bij het installeren van die .jar: Graag!
Mocht iemand me kunnen helpen met het goed kunnen afspelen van gedownloade h264-vodcasts: graag!

looskuh wijzigde dit bericht 05-08-2008 18:51 (4%)

Daily Dose @ Interaddict Forum

is het ook niet dat er "slechts" aGPS inzit en geen echte GPS? Dat zou de inaccurate locatiebepaling ook kunnen verklaren...

quote:
looskuh schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:49:

- Ik heb meer problemen met GPS. Die sportutility bleef maar zoeken, terwijl Google Maps maar half/half accuraat was met het bepalen van mijn locatie.
Je moet ook niet zoeken met die sportapplication, maar met "statusgegevens". Dan zoekt 'ie veel sneller (maar is hij soms nog min 5 min bezig te zoeken). En idd jammer dat er geen maps opstaan en ik mis idd ook een audio plug, ga er zelf maar eentje fabriceren denk ik.. die oordopjes zijn gaar.

Luiaard
Reg. datum: 19 februari 2001

Ik heb hem ook binnen (was net bezorgd nadat ik op vakantie was gegaan).
Het menu is inderdaad redelijk traag vergeleken met m'n W810i. Ik moet ook nog een beetje wennen aan de veranderde navigatie toetsen.
Het scherm is wel mooi groot en scherp en de 'flits' lekker fel (gebruik m'n telefoon regelmatig als zaklamp dus dit vind ik wel belangrijk). Verder zitten alle functies die ik ooit op een telefoon ga gebruiken erop + meer, de gps is best leuk om mee te spelen.
Morgen even een geheugenkaartje halen (valt me ook een beetje tegen dat er niet een kaartje standaard bij zit).

Al met al ben ik er tot nu toe erg tevreden mee :)

Op m'n w810 headset zit trouwens wel gewoon een 3,5mm plug, misschien een idee voor de mensen die dit ook willen om een dergelijke headset van marktplaats ofzo te plukken.
Dawwgg

Volgens mij krijgen sommige walkman-phones wel zo'n converter mee. Anders eentje bestellen op de moeder aller cheap-electronica-import-uit-Verweggistan-sites: http://www.dealextreme.com/

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7099

Daily Dose @ Interaddict Forum

Kan zijn dat ik er helemaal naast zit maar zeg het toch hier,ik en 2 collegas hebben alle 3 de C702, zon 3,5 weken nu.
Hun hebben sinds 2 weken dat af en toe de foon uitvalt(zwart scherm) en vanzelf weer aangaat,ik 1 keer gehad.

Hun zitten steeds via 'media'hun fotos te bekijken ,ik via bestanden omdat ik dat gewend ben van vorige SE foons.
Ik heb dat dus één x gedaan toen ik hem n tijdje had en toen diezelfde dag ging ie uit........

Zou het kunnen dat het een bug is? met name als je in 'media'zit?????

Er is binnenkort ook een nieuwe kleur naast zwart en cyan. Oranje!!!!

quote:
Plukkie schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:43:
is het ook niet dat er "slechts" aGPS inzit en geen echte GPS? Dat zou de inaccurate locatiebepaling ook kunnen verklaren...
A-GPS is zelfs beter. Naast GPS satellieten wordt dan gebruik gemaakt van zendmastgegevens en/of internet. Heb je een databundel dan kun je het gewoon aanzetten, heb je geen databundel gebruik dan gewoon GPS. Met alleen GPS krijg je trouwens een aardige positiebepaling.

quote:
looskuh schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 19:49:
I
- Aan GPS heb ik niet zoveel, want de kaarten worden gedownload en een databundel bij Telfort kost 30 euro. Dat is me al teveel van het goede.
Bij Telfort kost onbeperkt internet op je GSM 7 euro per maand (aanbieding, normaal 9,95). Die 29,95 geldt voor mobiel internet op je laptop. Kijk op www.telfort.nl voor meer info.
Met telfort internet op je GSM is streaming trouwens (technisch) niet mogelijk, dat kan alleen bij Vodafone in beperkte mate. Hoe Google Maps draait in combinatie met Telfort Surf & Mail (dat is het pakket van 7 euro) weet ik niet.

bert-nl wijzigde dit bericht 05-08-2008 07:56 (21%)

quote:
bert-nl schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 07:50:
Er is binnenkort ook een nieuwe kleur naast zwart en cyan. Oranje!!!!
En hoe weet je dat?zeg dat er ff bij dan zodat anderen kunnen kijken.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: