Reg. datum: 12 februari 2004
Geheugenbank is toch echt incorrect om op die manier te gebruiken.quote:matel schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:05:
Blijkbaar mag je ook geheugenbank zeggen: http://www.encyclo.nl/begrip/geheugenbank
Maar dan nog, we gaan toch niet over de exacte terminologie muggenziften als 100% duidelijk is wat ik bedoel
En het is geen muggeziften, dit soort dingen door elkaar gebruiken kan gewoon erg onduidelijk zijn.
Atomen bestaan uit ruimteschepen
zooi kopen?
Meest coole kerstboom ooit
DIRECT terug sturen !! Was niet best als de standaard timings by spd ervoor zorgen dat je errors krijgt
Kheb trouwens in mn korte leventje al wel 10.000 computer gebouwd, en er heeft nog nooit maar dan ook echt nooit een polsbandje om mijn arm gehangen, laat staan dat ik eerst aan het stopcontact ga zitten om me te ontladen. Nog nooit problemen gehad.
Kheb trouwens in mn korte leventje al wel 10.000 computer gebouwd, en er heeft nog nooit maar dan ook echt nooit een polsbandje om mijn arm gehangen, laat staan dat ik eerst aan het stopcontact ga zitten om me te ontladen. Nog nooit problemen gehad.
programfile wijzigde dit bericht 06-07-2008 22:11 (55%)
Het was in de tijd dat de geiten elkaar met houten sabels voor de bek rammelden, en dat ze bloedden als meelzakken, en er was in heel egypte geen krakeling meer te koop
Geloof mij, de kans op kapot geheugen is nagenoeg 0,2%. Het ligt dus waarschijnlijk aan je P5N-E sli moederbord met 650i (bagger) chip. Er zit dan ook niet voor niets een mega-sticker op de 680i borden van asus met de mededeling dat de borden nogal kieskeurig zijn wat betreft geheugen. Ik heb dit mobo zelf ook gehad in combinatie met Corsair en MDT memory en was ook niet aan de praat te krijgen. Probeer je mem op 2,0V of ruil je moederbord om voor een degelijk P35 bord (van gigabyte oid) en je zal zien dat al je problemen zijn verholpen.quote:programfile schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:08:
DIRECT terug sturen !! Was niet best als de standaard timings by spd ervoor zorgen dat je errors krijgt
Stijnd wijzigde dit bericht 07-07-2008 09:43 (11%)
E3110@4,32GHz - 1.3V - P5E3 - 2x2GB DDR3 1333 Optimem - 8800GT - RAID0
Reg. datum: 11 november 2003
Reg. datum: 11 november 2003
Heb je al, zoals eerder aangegeven, lat per lat getest? Als ze allebei, afzonderlijk, fouten geven dan zullen ze inderdaad incompatible zijn met je mobo of in het slechtste geval allebei stuk zijn, wat mij hoogst onwaarschijnlijk lijkt, maar toch. Desnoods per lat in de 4 banken afzonderlijk testen, kwestie van zeker te zijn.
Test ze nu eens stuk per stuk en weet het dan te vertellen, vooraleer op verhalen af te gaan.
Test ze nu eens stuk per stuk en weet het dan te vertellen, vooraleer op verhalen af te gaan.
Striker Extreme / Q6600 @3.600mhz, 1.36V / waterkoeling / mem Gskill... BHZ pc8000 c4, 4x1gb @ 1000 mhz, 4-4-4-5, 2T / EVGA 8800GT SC in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"