Gathering of Tweakers

Quicksearch
Beste,

Ik ben op dit moment haastig opzoek naar een gratis programma waarin je telefoon nummers kan opslaan.
Ook is het handig als je groepen kan maken waaronder je mensen met een telefoon nummer kan zetten.

Ik ben de hele tijd al aan het google' en maar kan dus echt niks vinden dat gratis is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met dit!

het is voor bij ons op kantoor.

Toet-toet
Reg. datum: 05 februari 2000

Gebruik een extra exhange account en deel de contactpersonen voor iedereen. Makkelijk en effectief.

Reg. datum: 23 september 2005

Outlook????
Excel?????

Niet gratis maar al wel aanwezig op elk kantoor:
excel/access
Je geeft niet echt aan wat je bedoeling is met de software.

rust in vrede mijn lieve vader

Je posthet in officesuites en software dus Oo.org of MSOffice ligt ernstig voor de hand. :)
quote:
Mandible schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:38:
Ik ben de hele tijd al aan het google' en maar kan dus echt niks vinden dat gratis is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met dit!
Nee, want je vertelt er niet bij waar het aan moet voldoen en waarom de freewaredingetjes die er zijn niet voldoen.
Ik mag aannemen dat dat kantoor al wat softwarepakketten heeft draaien waar op zijn minst simpele telefoontlijstje in te maken zijn?

Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens en als je dan duidelijker is hoe je een ts start mag je het best nog een keer proberen, in het goede subforum.

Lustucru wijzigde dit bericht 04-07-2008 09:58 (22%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws