Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Digitale telefoonlijst

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ben op dit moment haastig opzoek naar een gratis programma waarin je telefoon nummers kan opslaan.
Ook is het handig als je groepen kan maken waaronder je mensen met een telefoon nummer kan zetten.

Ik ben de hele tijd al aan het google' en maar kan dus echt niks vinden dat gratis is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met dit!

het is voor bij ons op kantoor.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Gebruik een extra exhange account en deel de contactpersonen voor iedereen. Makkelijk en effectief.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Mr_EOS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11-2022
Outlook????
Excel?????

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet gratis maar al wel aanwezig op elk kantoor:
excel/access
Je geeft niet echt aan wat je bedoeling is met de software.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Je posthet in officesuites en software dus Oo.org of MSOffice ligt ernstig voor de hand. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:38:
Ik ben de hele tijd al aan het google' en maar kan dus echt niks vinden dat gratis is.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met dit!
Nee, want je vertelt er niet bij waar het aan moet voldoen en waarom de freewaredingetjes die er zijn niet voldoen.
Ik mag aannemen dat dat kantoor al wat softwarepakketten heeft draaien waar op zijn minst simpele telefoontlijstje in te maken zijn?

Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens en als je dan duidelijker is hoe je een ts start mag je het best nog een keer proberen, in het goede subforum.

[ Voor 22% gewijzigd door Lustucru op 04-07-2008 09:58 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.