Mijn keuze zou de Sony zijn, vanwege de niet reflecterende omhuizing (glimmend).
Ik heb zelf een tijd lang een TFT-scherm gehad van Samsung met een reflecterende/glimmende omhuizing, en vond het zeer vervelend om naar te kijken, zeker als er veel licht in de omgeving is. Nu heb ik tegenwoordig een TFT-scherm met een doffe omhuizing, en ik vind dat echt vele malen fijner kijken (minder reflectie, wat rustiger voor de ogen). Op een glimmende/reflecterende omhuizing zie je ook veel beter stof en vuiligheid, bij een doffe omhuizing toch minder snel. Een glimmende/reflecterende mag je wel iedere dag stoffen omdat je elk vuiltje er zo goed op ziet.
Nu is dat natuurlijk een persoonlijke voorkeur, misschien vind jij het niet zo erg.
Ze zijn allebei Full HD en de specificaties verschillen niet verschrikkelijk veel, en ook zoals Koeitje al zegt; specificaties zeggen niet alles.
Kijk in de winkel naar beiden, ga het beeld vergelijken bij dezelfde zender, ga eens bij beiden de afstandsbediening aanvoelen (ook zulke details zijn op de lange termijn belangrijk), ga het instellingen menu na of het makkelijk in te stellen is, als je van plan bent later blu-ray films te gaan kijken of een console er op aan te sluiten: vraag om een demonstratie bij beide toestellen, etc. etc.
Jorn1986 wijzigde dit bericht 05-07-2008 19:07 (9%)