Reg. datum: 16 oktober 2007
Het grote "Show je Apple computer" topic - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 16 oktober 2007
Je kon uit mijn quote de bb-code fout niet vinden ?quote:J0sTJos schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:44:
[...]
Dat zijn niet echt antwoorden op onze vragen.
Waar heb je die connector vandaan? Waar die SNES controller?
En hoe heb je het werkend op je MacBook? (Welke emulator, driver voor controller etc..)
De site stond wel in mn bericht maar was niet zichtbaar omdat ik 'm verkeerd had ingetikt
De connector komt hier vandaan dus.
De controller van marktplaats zoals ik al zei.
De emulator die ik ervoor gebruik is BSNES, en om de controller werkend te krijgen heb ik Emulator Enhancer gebruikt.
Met deze emulator kan ik alleen niet saven raar genoeg..
http://www.shrien.nl
Is dat een screensaver? Dat wekkerding? Heb je er een linkje naartoe?quote:ipowermaccube schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:31:
Nog maals mijn Powermac aangezien ik een hoop kabels heb weggewerkt.
[afbeelding]
[afbeelding]
De Cube
[afbeelding]
Kabels weggewerkt in kabelgoot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit: de pc die er stond is weggehaald!
Wat je ziet is
Powermac g4 cube (450Mhz/80GB/768MB/Dvd)
een troeperig bureau
2sourcy flessen
Oranje jaren 70 lamp
Wacom tablet
Ms muis
Alu apple toetsenbord
Nieuwe(oude) printer Hp deskjet 1220c
Zooi
Mischien binnenkort een g3 slotloading.
Klikbaar natuurlijk
U ziet:
MacBook (2,4GHz, 2GB RAM, 160GB HD).
LG scherm, 21' dacht ik.
iPod Nano 8GB
Logitech Z3e.
Apple Wired Keybord, Bluetooth MM.
Western Digital 500GB HD.
Panasonic huistelefoon (3 stuks in het hele huis
Samsung telefoon.
Smurf + Apple remote
Euhm bij mij zit de put rechtsquote:To_Tall schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:57:
[...]
[...]
[...]
![]()
anyway![]()
Nee het is geen barst, er is geen vlek
Het is waarschijnlijk de wallpaper dat je ziet![]()
Foto is gemaakt in New York, Omgeving kan je wel raden denk ik![]()
Links onderin is een PUT De rode vlek bovenin is een lamp![]()
[afbeelding]
Geen teen, dan -1!
Waar ligt de Nano?quote:.Tom schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:52:
U ziet:
MacBook (2,4GHz, 2GB RAM, 160GB HD).
LG scherm, 21' dacht ik.
iPod Nano 8GB
Logitech Z3e.
Apple Wired Keybord, Bluetooth MM.
Western Digital 500GB HD.
Panasonic huistelefoon (3 stuks in het hele huis)
Samsung telefoon.
Smurf + Apple remote
Jippie ik word blind
Apple MacBook C2D 2.4Ghz, 2 GB, 160 GB HD, Leopard - Apple iPhone 8 GB
Tussen m'n LG scherm en m'n MacBook, 't is een zwarte, vandaar dat je hem niet echt ziet denk ikquote:
quote:.Tom schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:54:
[...]
Tussen m'n LG scherm en m'n MacBook, 't is een zwarte, vandaar dat je hem niet echt ziet denk ik
Apple MacBook C2D 2.4Ghz, 2 GB, 160 GB HD, Leopard - Apple iPhone 8 GB

Mijn Macbook:
2.4 GHz Intel Core 2 Duo
2 GB 667 MHz DDR2 SDRAM
Met Logitech Bluetooth V470
Freecom 250 GB USB HDD
Later toegevoegd:
Apple Remote
Dit is een tijdelijke set-up bij mijn ouders totdat ik een appartement heb gevonden. Ik zit er niet uren achtereen dus het is te doen zonder beenruimte.
stijlpan wijzigde dit bericht 21-07-2008 20:07 (5%)
Macbook
Nee, zo'n oude tv is mijn Macbook niet waard. Geluid loopt wel via de dvd-speler die eronder staat.quote:sergev schreef op maandag 21 juli 2008 @ 20:10:
Hen je ook op je tv aangesloten of zwerft die macbook daar maar wat rond?
Macbook
hmm scherpquote:Bakkert schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:56:
[...]
Euhm bij mij zit de put rechtsWel een nice wallpapertje!
Hier trouwens de wall paper
http://www.ho-yellow.com/_temp/IMG_0043.jpg
Ik wil jullie wel terug zien in het screen shot toppic
A Soldiers manual and a pair of boots.
Is dat moeilijk (veel werk) dat appletje groen maken? En wat voor materiaal heb je daarvoor gebruikt?quote:Shrien schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:22:
Niet echt een nette set-up, maar ik dacht ik post 'm gewoon
afbeelding
Je ziet een Macbook (2ghz, 2gb, 80gb, OSX 10.5.3), een Grffin Elevator, een SNES controller, een usb connector voor de SNES controller en een random reader.
De SNES controller ligt op de macbook omdat ik tegenwoordig veel aan het Nintendo'en ben op mn macbook![]()
Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?
Underworld X360 GamerTag MacBook + iMac
Dat wil ik ook wel weten, zou natuurlijk ultiem oldschool zijn om gewoon weer een regenboog appeltje op m'n MBP te hebben!quote:Underworld schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:09:
[...]
Is dat moeilijk (veel werk) dat appletje groen maken? En wat voor materiaal heb je daarvoor gebruikt?
quote:Underworld schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:09:
[...]
Is dat moeilijk (veel werk) dat appletje groen maken? En wat voor materiaal heb je daarvoor gebruikt?
Hier staat dat het ''Extremely Difficult" is.quote:qbical schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:21:
[...]
Dat wil ik ook wel weten, zou natuurlijk ultiem oldschool zijn om gewoon weer een regenboog appeltje op m'n MBP te hebben!
Opzich valt het wel mee, ik heb dezelfde instructies opgevolgd.
Stap 4 is het moeilijkst:
Er staat niet bij dat dit lang kan duren, ik heb werkelijk 15 minuten zitten schuren voordat het witte appeltje doorzichtig werd. Ik heb hiervoor P1200 schuurpapier gebruikt.quote:Using fine grained sandpaper (1000 grit or finer) sand off the white backing of the clear plastic.
Ik zit nu alleen met het probleem dat het onderstaande onderdeel niet meer lekker vast gaat, dat wordt lijmen dus..

http://www.shrien.nl

Sorry voor de brakke foto, mijn camera is met m'n compagnion op vakantie
MacBook heb ik in New York gehaald en de 3G komt gewoon uit Eindhoven.
Gebruik m'n MacBook vooral on-the-go voor werk stuff.
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Jammer dat hij nog net niet geschikt is als desktopvervanger door de kleine HD. Maar wellicht in volgende generaties.
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com
Reg. datum: 05 augustus 2005
Als ze de HD groter maken is 'ie nog steeds te traag...quote:Niek1616 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:19:
Blijft mooi zo'n air.
Jammer dat hij nog net niet geschikt is als desktopvervanger door de kleine HD. Maar wellicht in volgende generaties.
Reg. datum: 19 januari 2004
Hij wordt en zal dan ook nooit als desktopvervanger gepositioneerd worden. Daarvoor neem je best de macbook en zeker de macbook pro.quote:Niek1616 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:19:
Blijft mooi zo'n air.
Maar de macbook air is nu ook mooi daar niet van.
De MacBook AIR is dan ook meer bedoeld voor zakelijk gebruik.quote:sergev schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:49:
De macbook air is gewoon een goede road warrior, maar de hdd mag wel wat sneller, net zoals de cpu en er mag ook nog wel een usb poort bij. Dan zou die voor heel wat mensen aantrekkelijker zijn. Met montevina die nu officieel uit is kan de macbook air een cpu upgrade krijgen tot 2,4 ghz wat hem qua cpu gelijk zou stellen aan de macbook. Dan nog een nette ssd erin en de snelheid is al verholpen. Dan nog een extra usb poort en klaar is men.
Maar de macbook air is nu ook mooi daar niet van.
Mailen, Brieven schrijven. Spreadsheets bekijken. enz niet echt bedoeld om zware taken uit te voeren.
Klein licht en bruikbaar.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik weiger echter weer al mijn foto's/itunes naar een externe hdd te verplaatsen. Dat is echt een dealbreaker. Zodra de Air een optie heeft met 320gb ben ik verkocht.
Mijn (soms USA) schrijfsels: www.incoffeewetrust.com
Ik ben het er wel mee eens dat de HDD net te traag is, maar voor wat ik doe is dat geen enkel probleem.
Ik geef wel eens video demo's (zit zelf in de narrowcasting) en zelfs Full-HD wil ie wel vloeiend afspelen (afhankelijk van de gebruikte codec natuurlijk).
USB poorten mis ik niet echt, het multi-touchpad werkt prima en alleen mijn iPhone hang ik er eigenlijk wel eens aan. De rest gaat allemaal via WiFi naar mijn servertjes thuis.
Onderweg gebruik ik trouwens wel eens een VodaFone UMTS sticky en die past er net in, dus dat zit ook wel goed.
/edit: als ik m'n gewone camera weer thuis heb, dan zal ik eens een goed picje maken
OverSoft wijzigde dit bericht 22-07-2008 14:56 (6%)
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen

Prima machine voor onderweg en lekker in de bank surfen.
Ik mis er eigenlijk niks op.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.