Tweakers mierenneuken over dingen als 72 vs 73 afleveringen in de originele Star Trek - deze discussie gaat in ons universum over iets wereldgroots!!quote:
Wat? Taboe?
GoT Index » Elektronica » LED-zaklamp -> welke batterij?
Tweakers mierenneuken over dingen als 72 vs 73 afleveringen in de originele Star Trek - deze discussie gaat in ons universum over iets wereldgroots!!quote:kluyze schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:46:
Nogal een discussie voor een stom lampje, nog erger of je moet kiezen tussen een 9800GTX en een HD4870
Wat? Taboe?
Die Fenixjes hebben ze bij DealExtreme ook, maar ze zijn net iets duurder dan Fenix-store.com; de P3D is bij dX bijvoorbeeld $66.quote:Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 19:24:
voor 65 euro koop ik liever een lamp op dealextreme. Dan kan ik een van de betere lithium zaklampen pakken (die eventueel ook met AAA werken). Dan heb ik voor minder een zaklamp inclusief lithium lader + een flink aantal lithium batterijen. Bij veel zaklampen worden daar ook vergelijkingen met o.a. maglite en fenix gemaakt
Dat kan ik me voorstellen. Je hebt er 278 nodig voor een kWh, en met een prijs van ¤ 4.50 komt dat neer op ¤ 1251. Voor dat bedrag kun je een leuke lader kopen, een paar oplaadbare AA's, en een week naar Kaapstad..quote:F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 18:16:
ben alleen nog opzoek naar een goedkope leverancier voor de CR123A batterijen.
Ik_ben_Mark3 wijzigde dit bericht 28-06-2008 22:31 (21%)
quote:Fenix L2D Q5:
Specificaties:
# Compact LED-zaklampje met 6 lichtstanden, vervaardigd van aluminium
# Duurzame Type III hard geanodiseerde finish
# Tactisch geplaatste klik-aan klik-uit schakelaar op achterzijde
# Speciaal geharde, ultra-heldere glazen lens met anti-reflectiecoating & metalen reflector
# Maakt gebruik van een Cree Q5 LED met en levensduur van 50.000 uur
# 2 lichtstanden naar keuze (door het verdraaien van het lampkopje)
# General Mode: 11 lumen (55 uur) -> 50 lumen (10.5 uur) -> 100 lumen (4 uur) -> S.O.S
# Turbo Mode: 180 lumen (2.4 uur) -> Stroboscoop
# Digitaal gereguleerd voor een constante lichtopbrengst
# Werkt op 2 stuks 1,5 Volt AA Penlite batterijen ( Alkaline, Ni-MH, Lithium ), goedkoop en vrijwel overal verkrijgbaar.
# Lengte: 14.7 cm
# Dikte: 2,1 cm
# Gewicht: 56 gram (exclusief batterijen)
# Water-resistent
Leveringsomvang:
# 1 stuks L2D Premium Q5 (zwart)
# 1 stuks nylon riemhouder
# 1 stuks polskoord
# 1 stuks reserve rubber schakelaardopje
# 2 stuks reserve O-ringen
¤59,95
Dus:quote:Fenix L2T:
Specificaties:
# Compact LED-zaklampje met 2 lichtstanden, vervaardigd van aluminium
# Duurzame Type III hard geanodiseerde finish
# Tactisch geplaatste klik-aan klik-uit schakelaar op achterzijde
# Speciaal geharde, ultra-heldere glazen lens met anti-reflectiecoating & metalen reflector
# Maakt gebruik van een Cree Q2 LED met en levensduur van 50.000 uur
# 2 lichtstanden naar keuze (door het verdraaien van het lampkopje)
# Gedimde stand: 15 lumens gedurende 32 uur
# Hoge stand: 150 lumen gedurende 2,4 uur
# Digitaal gereguleerd voor een constante lichtopbrengst
# Werkt op 2 stuks 1,5 Volt AA Penlite batterijen ( Alkaline, Ni-MH, Lithium ), goedkoop en vrijwel overal verkrijgbaar.
# Lengte: 14,4 cm
# Dikte: 2,1 cm
# Gewicht: 56 gram (exclusief batterijen)
# Water-resistent
Leveringsomvang:
# 1 stuks L2T-V2.0 (zwart)
# 1 stuks nylon riemhouder
# 1 stuks polskoord
# 1 stuks reserve rubber schakelaardopje
# 2 stuks reserve O-ringen
# 1 stuks extra tactische schakelaar
¤47,50
F4T4L_3RR0R wijzigde dit bericht 10-07-2008 16:35 (11%)
Tarin wijzigde dit bericht 11-07-2008 08:57 (6%)
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
Tarin wijzigde dit bericht 11-07-2008 10:03 (6%)
Vind jij dat ook niet ?
Tarin wijzigde dit bericht 11-07-2008 22:03 (24%)
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

AMD 64 4200+ X2 | ASUS A8V deluxe | 2x512 Corsair DDR400 | ATi Radeon 9700 Pro | 2x200 GB WD2000JD Stripe | Pioneer 106s DVD | ASUS 16 x +/- DL DVR | Coolermaster Centurion 5
Heerlijk lampje idd. Had eerst de L1D Q5, maar je kan de batterij-behuizing van de L2D op de 'kop' van de L1D schroeven.quote:Prulleman schreef op donderdag 04 september 2008 @ 14:49:
voor mensen die een goede lamp zoeken die goed werkt met standaard AAtjes, neem de Fenix L2D Q5 bij de fenixshop.com
Snelle levering, geen verzendkosten, nog geen naheffing gehad en een super lampje!!
The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos