Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik merk net dat de site van webwinkel PC Zaak (www.pczaak.nl) niet meer bereikbaar is. Ook kent de pricewatch van Tweakers.net hem niet meer... Googlen op PC zaak levert ook geen informatie op, over een eventueel faillisement of iets dergelijks. Hier op het forum vind ik ook niets. Weet er iemand hier meer over?

Acties: [view][quote]

Door: Microkid Frontpage Admin / Moderator PW
Virtualisatie guru

Ze bestaan niet meer:

Naam: PC Zaak
Vestigingsadres: Slingerweg 6
Vestigingsplaats: 4613BR Bergen op Zoom
KvK-nummer: 20087067 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

Master - Server
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Ow, das minder goed nieuws. Ik was geloof ik één van de weinige, maar ik vond het een prima winkel. Ik woon wel in de buurt van Bergen op Zoom, dus als er iets was ging ik er gewoon naartoe. Dat scheelt wel met mensen die een dure helpdesk moesten bellen of geen antwoord kregen op de mail.

Ik kocht er graag in ieder geval. Jammer ook van de garantie die ik nu misloop. (Fabrieksgarantie blijft natuurlijk bestaan, maar ik werd daar ter plekke altijd goed geholpen).

Heb zelf zeer slechte ervaringen gehad met deze shop en uiteindelijk zie je dat als meerdere mensen dit hebben zo'n shop dus kapot gaat. Jammer voor hun en maar vooral balen voor je garantie.

Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
Elekid schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:36:
Ow, das minder goed nieuws. Ik was geloof ik één van de weinige, maar ik vond het een prima winkel. Ik woon wel in de buurt van Bergen op Zoom, dus als er iets was ging ik er gewoon naartoe. Dat scheelt wel met mensen die een dure helpdesk moesten bellen of geen antwoord kregen op de mail.

Ik kocht er graag in ieder geval. Jammer ook van de garantie die ik nu misloop. (Fabrieksgarantie blijft natuurlijk bestaan, maar ik werd daar ter plekke altijd goed geholpen).
Wil verder geen reclame maken. Maar zelf haal ik altijd mijn spullen bij pcmegastore.nl welke ook in bergen op zoom is gevestigd. Wellicht is dit een mooi alternatief als je persoonlijke contact met de webwinkel wilt hebben.
Bekijk maar eens hun shopreviews > http://tweakers.net/shopreview/5624/pc-megastore.html

Specifications ..:: [Pc] - [Server] - [Laptop] - [CoD4 32 slots public: 85.234.236.122:28960]

Did i do that ? eh eh eh eh eh

hmm jaar of 3 terug een complete pc besteld zonder problemen... was voor mij een goede koop en niet duur....

Acer 5920G GF8600GT 256mb 2GB mem 160GB HD Flaptop

Toevallig is dat...van de week heeft mijn ASUS 7900GT TOP het begeven (het welbekende verhaal: rare pixels in bios, artifacts en freezes).
Deze heb ik 1,5 jaar geleden gekocht bij...jawel..de PCZAAK.

Nu wil ik deze kaart uiteraard RMA sturen maar kan dat niet meer via de PCZAAK.

Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar ga krijgen. Via andere fora begrijp ik dat ASUS geen RMA direct van de consument aanneemt??

grt
Styxz

quote:
styxz schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:01:
Toevallig is dat...van de week heeft mijn ASUS 7900GT TOP het begeven (het welbekende verhaal: rare pixels in bios, artifacts en freezes).

Iemand enig idee hoe ik dit wel voor elkaar ga krijgen. Via andere fora begrijp ik dat ASUS geen RMA direct van de consument aanneemt??

grt
Styxz
Maar je kan nog altijd wel een andere distributeur of leverancier, dan wel webwinkel proberen met de vraag.

SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP

quote:

grt
Styxz
Leg het probleem eens voor bij Asus, wie weet zijn ze coulant en kunnen ze er wat aan doen voor je.
Ik heb ooit eens gemailed naar tsd@asus.com.tw (in 2006) geen idee of dat nu nog werkt en wat voor adres het precies is, maar misschien heb je er wat aan.
quote:

grt
Styxz
Toevallig heb ik eenzelfde soort probleem. Ik heb namelijk een defect mobo en een webshop die niet meer bestaat. Ik heb ook Asus gemaild en zij konden me vertellen dat de RMA ook afgehandeld kan worden door Mycom. Die heb ik ook gemaild en dat blijkt dus inderdaad ook zo te zijn. Dus mail of ga even bij Mycom langs, zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen :)

Tnx voor de tip!

Heb inderdaad net van ze gehoord dat de procedure via hen kan worden afgehandeld.
Alleen begreep ook dat dat me 35 Euri gaat kosten....voor dat geld kan ik ongeveer een tweedehands 7900gt'tje op de kop tikken... :S

Zillion Lives!

Tsjah, bij mycom zullen ze de schoorsteen ook rokend moeten houden.....
quote:
styxz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 16:12:
Tnx voor de tip!

Heb inderdaad net van ze gehoord dat de procedure via hen kan worden afgehandeld.
Alleen begreep ook dat dat me 35 Euri gaat kosten....voor dat geld kan ik ongeveer een tweedehands 7900gt'tje op de kop tikken... :S
Ja, dat klopt ook inderdaad. Hier kwam ik ook achter. Ik zit nu ook een beetje te twijfelen, een nieuw moederbord (precies dezelfde) kost namelijk nog 124 euro ofzo. En nu is het maar de vraag of ze het onder garantie laten vallen.

quote:
Moffin schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:20:
[...]
Wil verder geen reclame maken. Maar zelf haal ik altijd mijn spullen bij pcmegastore.nl welke ook in bergen op zoom is gevestigd.
Die website lijkt wel erg veel op de website die www.pczaak.nl heeft gehad...
Zie ik hier een verband?

Ik zie een verband dat het beide met oscommerce gemaakt is..

Maarja als je bedrijf failliet gaat door negatieve publicatie dan is een doorstart onder een andere naam wel de oplossing

Acties: [view][quote]

Door: Floppus Frontpage Admin / Moderator PW
Tjemig, mensen... Moeten die speculaties nu gelijk weer? Hmmm, ze verkopen inderdaad ook computeronderdelen... Verdacht...
Realiseren jullie je wel dat je wellicht een bedrijf wat 0,niks ermee te maken heeft schade kan toedoen met dit soort dingen? Als er nou concrete zaken zijn, alla.

Variable Data Printing - Godt helps people who help themselves.

quote:
theunevers schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:25:
Ik zie een verband dat het beide met oscommerce gemaakt is..
En dat is het enige wat je tussen die 2 kan opmaken. Verder is het puur speculeren, ga er anders langs of bel ze, en vraag hoe en wat :)

edit: met hierboven dus :>

SinergyX wijzigde dit bericht 18-07-2008 16:57 (4%)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Pc megastore en pc zaak waren al jaren concurrent van elkaar... En het lijkt qua ontwerp nog niet eens op elkaar, alleen de oscommerce indeling is hetzelfde (logisch).

Bij gebrek aan "Dé PCzaak" heb ik pas nog wat spul besteld bij PC megastore en dat was supersnel afgehandeld. Daarnaast heb ik nooit slecht ervaringen gehad met de pc zaak, dus ik vind het jammer dat ze niet meer bestaan.

Alleen jammer van de garantie van je producten, maar dat valt bij mij gelukkig mee (spul van 3 jaar oud ofzo).
absoluut geen banden met elkaar
kom zelf al lang zat bij de megastore
dit is echt een wereld van verschil als bij pc winkel

en dat merk je ook ,de een is failliet ,en de ander doet gewoon netjes zijn zaken ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws