Net aangemeld maar al een tijdje af en toe als gast op deze forums aan t checken, jullie hebben leuke topics
Nadat ik deze ging lezen me toch maar aangemeld, dus hi all
Een paar hele mooie setups gezien en zeker ideeen gekregen, ben alweer een beetje aan t puzzelen hoe ik de mijne beter kan gaan maken ^^ Hier een paar plaatjes
Trouwens zag eerder in de topic wat vragen over de HKTS setjes van H/K, moet zeggen dat ie de Bose acoustimass van mn ouders veruit overstijgt, zeker als je 't hebt over bassen - maar mn oudjes hebben de speakers en bassmodule ook wel erg vaag geplaatst (bass om een hoek, en speakers bijna aan t plafond, klinkt echt shit)
Hieronder een van de redenen waarom de basmodule van de HKTS echt kont schopt en de bas zich mooi verdeelt over de ruimte - enige reden dat ik een heel klein beetje last heb van 'booming bass' is omdat de mijne onder n schuin dak staat - moet ik nog wat op verzinnen
De sub zit verticaal naar beneden gericht:
Specs:
HKTS 7 surround set
Harman/Kardon AVR137 A/V receiver
>met coax op PC aangesloten
>met optische kabel op PS3 aangesloten
>en met tulpjes voor TV > A/V voor gewoon tv kijken
LG 32LB2R TV ben hier na n tijdje matig tevreden over, zijn intussen veel betere hdtvs op de markt
Compaq mediacenter PC, ook op TV aangesloten dus kan dualview kijken of als 2e beeldscherm gebruiken, vooral voor films en Reason erg handig
En ja die waterpijp is ook een onmisbaar onderdeel van de HT ervaring.