Hoofdcategorieën
Topicacties

Sponsoractie 2008

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Campzone here we come....

zo, mijn ouders heb ik ook even wat laten bijdrage :)
tis niet veel maar alle beetjes helpen

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel nix............... voor de handleiding van dpad klik hier

Reg. datum: 24 september 2000

Na het volgen van Yoeri zijn verhaal en het trieste bericht vandaag heb ik ook een kleine bijdrage overgemaakt.
Koffie? ja graag...
Reg. datum: 04 maart 2005

quote:
RobbertC schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:59:
Na het volgen van Yoeri zijn verhaal en het trieste bericht vandaag heb ik ook een kleine bijdrage overgemaakt.
^ met hem

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

CQB 241

Zo, net ook even het e.e.a. overgemaakt.

Website TweakU2, met Bio! Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! I'm Bored

Aan t verhuizen

Sav had het gek genoeg helemaal gemist, tot gister... even ;( moeten wegpinken...
Ook wat pegels van mij onderweg!

specs: Converse Kingpin Brown +2.00 65ø +2.75 65ø Glas

Ik heb ook wat geld overgemaakt. :)

Mijn computer specificaties
Nissan Micra: You can with a Nissan

Reg. datum: 31 juli 2001

Yoeri vroeg 'geen bloemen',
Bleef in mij hoofd rond zoemen.
Alleen de reis naar België kost mij een tank,
Is beter dat ik dat bedrag dan maar extra schenk.

EnCE

quote:
KroontjesPen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:25:

Je blijft me elke keer verbazen kroontjespen !

Wij wel Unix :P | Niet met me eens ? DM ME

BOFH in Opleiding
Reg. datum: 05 december 2007

quote:
KroontjesPen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:25:

O+ Prachtig !

#BSMFH on irc.tweakers.net

rulende_bikkel

Wat een naar nieuws afgelopen week, ik had me een wat positievere post voorgesteld na mijn vakantie. Helaas.

Wel hartverwarmend om te zien hoe er door de community op het nieuws is gereageerd. Ik zal de komende tijd een plan op papier gaan zetten hoe nu verder, maar tot die tijd blijft de rekening uiteraard gewoon geopend voor donaties.

Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa

BOFH in Opleiding
Reg. datum: 05 december 2007

Stand op 23-06 @14:12: EUR 2917,50 _/-\o_

#BSMFH on irc.tweakers.net

Acties: [view][quote]

Door: Cloud
Moderator TMF / T.net Powermod
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

De 3000 moet toch makkelijk haalbaar zijn? :)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

dpkg-reconfigure reality

quote:
LuckyY schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:59:
Die 23-6 is niet correct. Dat is nog de datum van de vorige update.
2 the resQ
Reg. datum: 01 juni 2001

Damn, ik lees pas net het bericht van Yoeri. Ben op vakantie geweest sinds vorige week dinsdag en was bezig om het nieuws hier bij te lezen. Kom je zoiets tegen... :/

Had al wel eerder gezien dat er een mooi gebaar naar hem was gestuurd, wat hij ook zeker heeft gewaardeerd, zoals hij toen in een van zijn blogposts vermelde. Hopelijk dat deze actie in ieder geval zal meehelpen bij het bestrijden van CF, ook al is het voor Yoeri te laat.

Net ook gelijk maar even wat geld overgemaakt. Had ik om de een of andere reden nog niet gedaan, hoop dat het nog op tijd is.

En bij wijze van extreem hoge uitzondering mijn user-icon en ondertitel aangepast. In de 7 jaar tijd dat ik hier rondloop is dit de eerste keer dat ik geen Bubbles in mijn icon heb... Ookal kende ik Yoeri eigenlijk verder niet, behalve dan van zijn blogposts. En die waren de laatste paar maanden behoorlijk aangrijpend, maar toch verwacht je zoiets niet... In memoriam.

Bubbles wijzigde dit bericht 17-07-2008 20:48 (36%)

specs
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3

rulende_bikkel

quote:
Cloud schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:09:
De 3000 moet toch makkelijk haalbaar zijn? :)
Vind ik ook ja! :)
(Bubbles, je was op tijd hoor)

NightBird wijzigde dit bericht 19-07-2008 11:46 (8%)

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

http://farm4.static.flickr.com/3242/2679915328_fa9db484e1_o.png

Eigenlijk gaat het ergens anders over, maar ik hoop dat we zelfs ver over de 3000 gaan.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Oolong's Fanclub member
Reg. datum: 24 maart 2000

ik ben eig wel benieuwd naar de huidige tussenstand ^_^

had m eig wel al verwacht of word t pas aan de eind van deze actie ?

Update :P 24 jul 06 : Nieuwe telling : 107 dvd's :P | Saizen's laziest member :P | geld :O ;)

rulende_bikkel

zoveel komt er niet meer binnen hoor.

www.mfbforum.tk

We moeten toch wel op de 3k uit kunnen komen mensen, ik heb in ieder geval nog een laatste kleine bijdrage gedaan, ik hoop dat andere mensen ook nog proberen een (klein) bedrag bij te dragen.

Pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they call life, MfB forum, Los Alcoholicos, sellaband.com

Oolong's Fanclub member
Reg. datum: 24 maart 2000

quote:
LuckyY schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:59:
[..]
quote:
NightBird wijzigde dit bericht 14-07-2008 23:01 (49%)
Reden: Nieuwe donateurs
hmm blijkt wel een update tussendoor geweest te zijn alleen is moeilijk zichtbaar.
die 3000 moet toch te halen zijn _/-\o_

Update :P 24 jul 06 : Nieuwe telling : 107 dvd's :P | Saizen's laziest member :P | geld :O ;)

rulende_bikkel

Ik was bij de vorige update de datum vergeten bij te werken, wat niet iedereen begreep zo te zien.

Anyways, naar aanleiding van deze post: hjs in "Sponsoractie 2008" heb ik hjs een mail gestuurd, daar wachten we nu even op.

www.mfbforum.tk

quote:
NightBird schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 07:48:
Ik was bij de vorige update de datum vergeten bij te werken, wat niet iedereen begreep zo te zien.

Anyways, naar aanleiding van deze post: hjs in "Sponsoractie 2008" heb ik hjs een mail gestuurd, daar wachten we nu even op.
Tot wanneer kan er nog bijgeschreven worden of wordt dat pas bepaald nadat je met hun gesproken hebt?

Pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they call life, MfB forum, Los Alcoholicos, sellaband.com

rulende_bikkel

jep. Zo lang ik hier geen expliciete einddatum post kan je gewoon storten. Daarna ook wel, maar dan maak ik het gewoon over naar het goede doel zonder speciale actie.

Acties: [view][quote]

Door: zeef
Forumcoördinator
Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
Collectanten taaislijmziekte gezocht

De Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting (NCFS) houdt van maandag 18 tot zondag 24 augustus een collecte voor het Christinafonds, dat zich bezighoudt met activiteiten rond de aandoening op wetenschappelijk gebied. Wie bereid is met een collectebus langs de deuren te gaan, of op donderdagavond of zaterdag in de stad te collecteren, kan zich opgeven via 035-6479257.

Wie Cystic Fibrosis, ook wel taai-slijm-ziekte genoemd, heeft, produceert taai slijm. Dit heeft ingrijpende gevolgen, onder andere doordat het taaie slijm voor verstoppingen van organen kan zorgen, waardoor er ontstekingen kunnen optreden. Ook leidt de aandoening vaak tot groeiachterstanden en complicaties zoals suikerziekte. De meeste mensen die de ziekte hebben, worden niet ouder dan 30 jaar. De volledige opbrengst van de collecte wordt besteed aan medisch onderzoek.
Is alleen in de omgeving Leiden maar wie mee wil doen is natuurlijk van harte welkom :)

zeef wijzigde dit bericht 26-07-2008 17:23 (4%)

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

* GENETX heeft ook zijn bijdrage geleverd.

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: