Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ga zo door mensen!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Die ziekte verdient alleen een kleun.
Zodat deze voorgoed neer gaat,
Dus na dat schrijven, ook die daad.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Keep up the good work!!
Keep on going!
Edit: Ik zie geen deadline staan in de TS? Tot wanneer word er eigenlijk ingezameld?

[ Voor 86% gewijzigd door c0ne op 15-06-2008 13:21 ]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
NightBird schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:58:
Daarom willen we hier de komende maand zoveel mogelijk geld voor gaan inzamelen, om de NCFS te supporten. We hebben vorig jaar gezien dat we als DPC een succesvolle inzameling kunnen doen. Laten we dat dit jaar maar opnieuw doen!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Dat komt hierdoor:
Volgens het Werk en Inkomen forum hebben "Wij ICTers" het tamelijk breed, dus als we allemaal geven wat we hebben moet het goed komen zou je zeggen.Rataplan schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:20:
Niks te blozenWie geeft wat hij heeft, is het waard dat hij leeft, riep mijn opa altijd.
We zijn op vier cijfers, op naar de vijf
Dit gaat lekker zo.
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Maarja... had pas een kleine computerklusje, en las net daarvoor dit topic.... de opbrengst van dat klusje maar naar het goede doel...
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
I gotta get me one of those cowsMegaflix schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:58:
Als ik dat bedrag zie heb ik deze keer een grotere auto nodig
Enneh, respect indeed. * Rataplan is trots op GoT
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Maar echt super hoeveel geld er al opgehaald is! Hopelijk komt er nog wat meer bij, maar het is nu ook al echt een mooi bedrag
En de maand is nog niet om. Dus wie weet hoeveel er nog bij gaat komen....
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Dus mocht je eens cf-ers in het wild willen zien moet je naar Bloemendaal komen

[ Voor 19% gewijzigd door hjs op 20-06-2008 08:37 ]
Dat worden hele grote knuffelkoeien
Verwijderd
Goed initiatief!
Eve char: Warock <TEST>
☻/
/▌
/ \
Inmiddels gedaan, was stom genoeg eventjes druk met andere dingenAapje schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 01:44:
Morgenavond doneer ik ook nog eventjes een paar duitjes
Minimaal ja, aangezien ik van 3-13 juli op vakantie benKixtart schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:16:
Denk dat dit nog doorgaat tot 7 juli ergens, want in de topicstart staat 'komende maand' en is op 7 juni begonnen
De inzameling zal inderdaag ongeveer tot 7 juli duren, dan wachten we ongeveer nog een week om de eventuele betalingen die wat vertraging oplopen te kunnen bijtellen. Vervolgens kunnen we de eindstand bekendmaken.LuckyY schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:12:
Kaart is verstuurd ..... komt er hier ook nog actie uit ?
Ook zal er contact gezocht worden met de personen achter het NCFS of het mogelijk is om het geld op een leuke manier te overhandigen of dat ze graag "iets" willen hebben van het geld wat wij ze dan kunnen overhandigen. Hierover zullen we iedereen natuurlijk via dit topic op de hoogte houden.
Johanna Vermeulen is dat, maar dat wist je volgens mij aliisschots schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:53:
[...]
Ook zal er contact gezocht worden met de personen achter het NCFS of het mogelijk is om het geld op een leuke manier te overhandigen of dat ze graag "iets" willen hebben van het geld wat wij ze dan kunnen overhandigen. Hierover zullen we iedereen natuurlijk via dit topic op de hoogte houden.
Juphjs schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:00:
[...]
Johanna Vermeulen is dat, maar dat wist je volgens mij al
Gewaagde opmerking in deze contextNightBird schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:51:
[...]
Minimaal ja, aangezien ik van 3-13 juli op vakantie ben
Ben benieuwd of er nog wat bijgekomen is en wat de huidige stand is.
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
* Xander heeft zojuist ook een bijdrage overgemaakt
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Het is niet veel, maar alles helpt zeker?
Als er nog belgen zouden zijn die geen internationale overschrijvingen kunnen doen, laat het gerust weten
Niet volledig stil, maar echt druk op de rekening is het ook niet meer. Er zijn er weer 3 bijgekomen.Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:31:
ligt het stil??? hoop het niet mensen...
Morgenochtend pas, ben nu m'n tas aan het inpakkenRataplan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:32:
Nightbird is als het goed is zojuist op vakantie gegaan
Nog vier euro, moet kunnen. Gaaf gaaf gaaf
[ Voor 57% gewijzigd door Rataplan op 03-07-2008 19:15 ]
4 euro vond ik zo weinig dus heb het niet kunnen laten om dat mooie ronde getal te verpesten...
Wil graag nog wat overmaken maar kan niet eerder dan vanavond!

Mooooooeeeee......
Die termijn valt, gezien de huidige situatie, misschien nog wel wat te verlengen.Kixtart schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:30:
Dus ik denk dat het nog tot 13-14 juli doorgaat
☻/
/▌
/ \
zo mijn steentje bijgedragen

die 50 pleuries kunnen andere mensen nuttiger gebruiken
Hbz
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
Ik maak vanavond nog als ik thuis ben mijn 50 euro over.
[ Voor 33% gewijzigd door Astennu op 09-07-2008 13:40 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
hjs schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:30:
Triest dat Yoeri niet het einde van de aktie mee kan maken

Dat was het tweede wat door me hoofd schoot nadat ik de FP had gelezen .......
Hopelijk lezen meerdere mensen ook dit topic en zet het ze aan tot doneren !
Dank je Frank,Astennu schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:38:
Ik heb net ook een bijdrage overgemaakt. Hopelijk vinden we ooit een keer een oplossing voor al deze vreselijke aandoeningen.
Er is hoop aan de horizon, ze zijn nu een medicijn aan het testen in de VS die het basisprobleem aanpakt. De eerste resultaten zijn veelbelovend en mede dankzij dit soort akties is er geld voor mee onderzoek dat zo hard nodig is.
Dank jullie allemaal dus voor jullie bijdrage, wie weet hoe oud mijn dochters wel gaan worden.
Henk Jan
Vader van 2 meiden met CF
Damm kerel. Ik hoop echt dat ze snel iets vinden. Mocht er eens iets zijn waarmee ik kan helpen moet je het maar laten weten !hjs schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:25:
[...]
Dank je Frank,
Er is hoop aan de horizon, ze zijn nu een medicijn aan het testen in de VS die het basisprobleem aanpakt. De eerste resultaten zijn veelbelovend en mede dankzij dit soort akties is er geld voor mee onderzoek dat zo hard nodig is.
Dank jullie allemaal dus voor jullie bijdrage, wie weet hoe oud mijn dochters wel gaan worden.
Henk Jan
Vader van 2 meiden met CF
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verschrikkelijk nieuws

Mits hij het niet heeft opgemaakt op vakantie
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
tis niet veel maar alle beetjes helpen
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
^ met hemRobbertC schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:59:
Na het volgen van Yoeri zijn verhaal en het trieste bericht vandaag heb ik ook een kleine bijdrage overgemaakt.
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Ook wat pegels van mij onderweg!
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Yoeri vroeg 'geen bloemen',
Bleef in mij hoofd rond zoemen.
Alleen de reis naar België kost mij een tank,
Is beter dat ik dat bedrag dan maar extra schenk.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Je blijft me elke keer verbazen kroontjespen !KroontjesPen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:25:
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
KroontjesPen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:25:
Wel hartverwarmend om te zien hoe er door de community op het nieuws is gereageerd. Ik zal de komende tijd een plan op papier gaan zetten hoe nu verder, maar tot die tijd blijft de rekening uiteraard gewoon geopend voor donaties.
Die 23-6 is niet correct. Dat is nog de datum van de vorige update.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Had al wel eerder gezien dat er een mooi gebaar naar hem was gestuurd, wat hij ook zeker heeft gewaardeerd, zoals hij toen in een van zijn blogposts vermelde. Hopelijk dat deze actie in ieder geval zal meehelpen bij het bestrijden van CF, ook al is het voor Yoeri te laat.
Net ook gelijk maar even wat geld overgemaakt. Had ik om de een of andere reden nog niet gedaan, hoop dat het nog op tijd is.
En bij wijze van extreem hoge uitzondering mijn user-icon en ondertitel aangepast. In de 7 jaar tijd dat ik hier rondloop is dit de eerste keer dat ik geen Bubbles in mijn icon heb... Ookal kende ik Yoeri eigenlijk verder niet, behalve dan van zijn blogposts. En die waren de laatste paar maanden behoorlijk aangrijpend, maar toch verwacht je zoiets niet... In memoriam.
[ Voor 36% gewijzigd door Bubbles op 17-07-2008 20:48 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Vind ik ook ja!
(Bubbles, je was op tijd hoor)
[ Voor 8% gewijzigd door NightBird op 19-07-2008 11:46 ]

Eigenlijk gaat het ergens anders over, maar ik hoop dat we zelfs ver over de 3000 gaan.
☻/
/▌
/ \
had m eig wel al verwacht of word t pas aan de eind van deze actie ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
[..]
hmm blijkt wel een update tussendoor geweest te zijn alleen is moeilijk zichtbaar.NightBird wijzigde dit bericht 14-07-2008 23:01 (49%)
Reden: Nieuwe donateurs
die 3000 moet toch te halen zijn
Anyways, naar aanleiding van deze post: hjs in "Sponsoractie 2008" heb ik hjs een mail gestuurd, daar wachten we nu even op.
Tot wanneer kan er nog bijgeschreven worden of wordt dat pas bepaald nadat je met hun gesproken hebt?NightBird schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 07:48:
Ik was bij de vorige update de datum vergeten bij te werken, wat niet iedereen begreep zo te zien.
Anyways, naar aanleiding van deze post: hjs in "Sponsoractie 2008" heb ik hjs een mail gestuurd, daar wachten we nu even op.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Is alleen in de omgeving Leiden maar wie mee wil doen is natuurlijk van harte welkomCollectanten taaislijmziekte gezocht
De Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting (NCFS) houdt van maandag 18 tot zondag 24 augustus een collecte voor het Christinafonds, dat zich bezighoudt met activiteiten rond de aandoening op wetenschappelijk gebied. Wie bereid is met een collectebus langs de deuren te gaan, of op donderdagavond of zaterdag in de stad te collecteren, kan zich opgeven via 035-6479257.
Wie Cystic Fibrosis, ook wel taai-slijm-ziekte genoemd, heeft, produceert taai slijm. Dit heeft ingrijpende gevolgen, onder andere doordat het taaie slijm voor verstoppingen van organen kan zorgen, waardoor er ontstekingen kunnen optreden. Ook leidt de aandoening vaak tot groeiachterstanden en complicaties zoals suikerziekte. De meeste mensen die de ziekte hebben, worden niet ouder dan 30 jaar. De volledige opbrengst van de collecte wordt besteed aan medisch onderzoek.
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 26-07-2008 17:23 ]