http://velomobielfan.blogspot.com
Dit is niet mogelijk. Dit is iets van TomTom, niet aan te passen met HTC. De jogwheel kan door te klikken (rechts/links) het volume regelen, en door te draaien inzoomen. Ik vind dit persoonlijk wel handig eigenlijkquote:Eduard71 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 20:33:
Weet iemand of het mogelijk is om de jog wheel functie binnen TomTom aan te passen?
Standaard regel je er het volume mee, maar ik wil dat het jog wheel gebruikt wordt voor het bladeren door bijv. nuttige plaatsen.
Ik zou het er (zeker als je kijkt naar 't aantal defecten) niet op wagen. Vraag voor de grap eens het S/N? Een bon geeft gewoon meer zekerheid, een PDA is niet iets wat je voor 20 euro koopt ofzo, dat je 't er maar eens op waagt.
Ik vond het ook allemaal al vaag klinken, en idd zonder bon wil ik het ook helemaal niet doorzetten, nu al helemaal niet meer
Nog een vraagje, ik heb een LG Viewty gehad en die touchscreen was echt een RAMP!
Beetje trauma's aan overgehouden, ben beetje bang dat dit misschien ok niet zo super werkt?
Ik denk dat ik het gewoon fout heb, maar toch. Is dit toucscreen gewoon glas, ipv dat zachte plastic?
Mother_Goozz wijzigde dit bericht 06-06-2008 09:47 (8%)
www.digitalracing.nl
Touch screens zijn meestal van zacht plastic (ik dacht altijd).quote:Mother_Goozz schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:35:
[quote]brrrt schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 22:36:
Ik zou het er (zeker als je kijkt naar 't aantal defecten) niet op wagen. Vraag voor de grap eens het S/N? Een bon geeft gewoon meer zekerheid, een PDA is niet iets wat je voor 20 euro koopt ofzo, dat je 't er maar eens op waagt.
Ik vond het ook allemaal al vaag klinken, en idd zonder bon wil ik het ook helemaal niet doorzetten, nu al helemaal niet meerBedankt voor de info btw!
Nog een vraagje, ik heb een LG Viewty gehad en die touchscreen was echt een RAMP!
Beetje trauma's aan overgehouden, ben beetje bang dat dit misschien ok niet zo super werkt?
Ik denk dat ik het gewoon fout heb, maar toch. Is dit toucscreen gewoon glas, ipv dat zachte plastic?
Zeker HTC telefoons, die drukgevoelig werken, als je drukt tegen 't scherm kan je iets selecteren.
Je hebt ook warmtegevoelige telefoons, maar dit komt minder voor. Ik weet ook niet of ze hierbij echt glas gebruiken.
Een htc heeft in ieder geval een zacht plastic laag erover heen, maar dit werkt perfect.
HTC heeft immers toch al jaren ervaring, in tegenstelling tot LG.
[edit]
Tja, en wat BeQuietAndDrive zegt, ik heb ook al meerdere ervaringen van LG-telefoons gehoord, waar ik me ook liever niet over uit wil laten
brrrt wijzigde dit bericht 06-06-2008 09:56 (5%)
Probeer SeaSGee eens. Die werk bij mij heel goed.quote:j.vanbeek5 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:56:
[...]
Helaas alles werkt, internet, bellen, en zelfs Tom Tom met kaart nederland..
Allen functie Quick GPS wil niet meer downloaden. geldigheid verlopen...
foutmelding : verbinding maken mislukt, probeer het later nog eens..
Nu al twee weken geprobeerd en alle instellingen gecontroleerd.
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
Ik heb op de een of andere manier een raar statisch getik als ik de bovenkant (eigenlijk waar het touch schermpje overgaat in de telefoon) van de TC aanraak. Het zit ook echt alleen daar. Herkent iemand dit probleem?
Ga sowieso Eurotwice (weer..... had hiervoor een olie-achtig vlek in het scherm) benaderen om te laten repareren. Fijn is dat, weer drie weken weg waarschijnlijk, maar ja, ik wil gewoon waar voor m'n geld.
Kan ik namelijk mijn handtekening zo op de pc krijgen.
Helemaal top!quote:BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:25:
[...]
Ik heb dit gedaan, geen HTC geselecteerd maar Windows Mobile > Windows Mobile 6 PocketPC. Die werkt feilloos.
Ik had er nooit aan gedacht om het programma via mijn TC te downloaden... Geniaal programmatje zeg. Teletekst is ideaal rond de EK dagen
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
Dat getik heb ik ook, lijkt net of de screenprotector er niet goed opzit.quote:mitchell-mcwall schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 00:13:
Beste Tweakers,
Ik heb op de een of andere manier een raar statisch getik als ik de bovenkant (eigenlijk waar het touch schermpje overgaat in de telefoon) van de TC aanraak. Het zit ook echt alleen daar. Herkent iemand dit probleem?
Ga sowieso Eurotwice (weer..... had hiervoor een olie-achtig vlek in het scherm) benaderen om te laten repareren. Fijn is dat, weer drie weken weg waarschijnlijk, maar ja, ik wil gewoon waar voor m'n geld.
Heb er eigenlijk geen problemen mee, ik vind dat 't niet waard om hiervoor m'n telefoon een tijd kwijt te zijn...
Met MS Outlook kun je de notities openen.quote:Dw1-nl schreef op zondag 08 juni 2008 @ 17:07:
In notities kan je tekenen weet iemand hoe je dit op de pc opent?
Kan ik namelijk mijn handtekening zo op de pc krijgen.
EOS 500D 17-70 (F2.8-4.0), 50 F1.8, 70-200 F2.8; AUDI-torium.eu
Daar had je www.teletekst.nl al voor...quote:MrSmee schreef op zondag 08 juni 2008 @ 21:33:
[...]
Helemaal top!
Ik had er nooit aan gedacht om het programma via mijn TC te downloaden... Geniaal programmatje zeg. Teletekst is ideaal rond de EK dagen
Ik zie echt geen toegevoegde waarde in die NOS app. Alles kon al en je hoefde er niets nieuws voor te installeren...
Om precies te zijn http://teletekst.mobile.nob.nl/xda-teletekst/index.jsp?page=TTARTICLE_PAGE_101_01.htmquote:Eagle99 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:24:
[...]
Daar had je www.teletekst.nl al voor...
Ik zie echt geen toegevoegde waarde in die NOS app. Alles kon al en je hoefde er niets nieuws voor te installeren...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
In deel 1 volgens mij werd er gesproken over tmc, op xda developers probeerde iemand het voor elkaar te krijgen? Ik vermoed dat het niet is gelukt maar misschien dat iemand het hier weet.
Als ik mijn touch lock (met het device locked/unlocked balkje) en ik zet het backlight aan om hem te unlocken is de hoeveelheid backlight erg weinig en zie ik vaak niet waar het unlock knopje zit of dat mijn scherm uberhaupt aanstaat. Pas als ik hem geunlockt hebt springt hij vol aan. Is hier een tweak voor?
geen idee waar je het over hebt...quote:snader2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:27:
Hallo mede touch cruise gebruikers. Ik volg dit topic al vanaf het begin en ben zelf ook tevreden over mijn touch alleen ik zit nog steeds met 2 vragen.
In deel 1 volgens mij werd er gesproken over tmc, op xda developers probeerde iemand het voor elkaar te krijgen? Ik vermoed dat het niet is gelukt maar misschien dat iemand het hier weet.
zover ik weet niet... en ik gebruik de slide 2 unlock. vele malen handiger dan de standaard lock progje.. en ook geen gezeik met de backlight.quote:[
Als ik mijn touch lock (met het device locked/unlocked balkje) en ik zet het backlight aan om hem te unlocken is de hoeveelheid backlight erg weinig en zie ik vaak niet waar het unlock knopje zit of dat mijn scherm uberhaupt aanstaat. Pas als ik hem geunlockt hebt springt hij vol aan. Is hier een tweak voor?
Daarnaast; als je de powerknop gebruikt gaat alles behalve de telefoonzender uit, dus WLAN, GPS (BT weet ik niet zeker). Als S2U het scherm uit zet blijft dat wel allemaal aan.
Dat laatste kwam ik achter toen ik m'n mountainbike route wilde tracken: Beeline opgestart, powerknop, TC in de camelbak... Eind van de rit: "He, waar is de route nou?!"
Workstation: Core i7 860 || 12GB DDR3 || Radeon HD 6950 || 120GB SSD || Dual 26" TFT
Server: ESXi || Xeon E3-1220 || X9SCA-F || 16GB DDR3 ECC || SSD+HDD Datastore || 7×2TB DAS
Bluetooth blijft dan wel werkenquote:Thanatoss schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:37:
Het toestel gaat wel weer aan als je gebeld wordt of per ongeluk de powerknop indrukt. Ik gebruik S2U2 en de powerknop.
Daarnaast; als je de powerknop gebruikt gaat alles behalve de telefoonzender uit, dus WLAN, GPS (BT weet ik niet zeker). Als S2U het scherm uit zet blijft dat wel allemaal aan.
Dat laatste kwam ik achter toen ik m'n mountainbike route wilde tracken: Beeline opgestart, powerknop, TC in de camelbak... Eind van de rit: "He, waar is de route nou?!"
And0id 4.0.4 AOKP
Nog makkelijker dan op Windows Vista/XP: Windows Mobile FAQquote:timow schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:53:
Programma internet sharing al geprobeerd. Ik weet alleen niet hoe dit gaat icm Apple.
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
ytpocket.com doet het al een hele tijd niet meerquote:jbr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:35:
Ik wil nog even een suggestie doen voor de topicstart. Het afspelen van Youtube video's is al wel vaker voorbij gekomen en daarvoor is ook een goede oplossing icm ytpocket.com, maar er is nu een uitstekende tool beschikbaar die het kijken van video's vanaf youtube erg makkelijk maakt genaamd Youtubeplay (jaja, what's in a name). Hij werkt bij mij na installatie meteen zonder problemen, alhoewel er bij vermeld staat dat er nog het een en ander naast moet worden geinstalleerd.
Mooi apparaat en ik ben in principe helemaal tevreden, maar ik heb één ding waar ik nogal gek van wordt.
Elke dag wordt automatisch mijn tijd en tijdzone verzet. De ene keer wordt de tijdzone verandert naar Minsk of naar Warschau.
Ondanks dat dit allemaal ook +1 GMT is, wordt mijn klok dan toch een uur verzet.
Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?
Oh ja, ik heb tijdsynchronisatie al uitgezet, maar dat bood geen oplossing.
Misschien probeer je dat op het laatst al te zeggen, maar ik moet meteen denken aan het syncen met een Exchange server met andere settings. Dat heb je al uitgesloten toch?quote:rfolkers schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:58:
Sinds een maand of twee heb ik ook de TC.
Elke dag wordt automatisch mijn tijd en tijdzone verzet. De ene keer wordt de tijdzone verandert naar Minsk of naar Warschau.
Ondanks dat dit allemaal ook +1 GMT is, wordt mijn klok dan toch een uur verzet.
Weet iemand hoe ik hier vanaf kom?
Oh ja, ik heb tijdsynchronisatie al uitgezet, maar dat bood geen oplossing.
Ik snap er geen zak van aangezien het lijkt alsof het totaal random gaat.
Soms gaat het ook wel een dag goed, dan zou het raar zijn als dat van mijn exchange server komt, want die synct ieder uur
Bij Settings > Phone > Timezones vakje uitgevinkt?quote:rfolkers schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:39:
Tijdzone op mijn laptop staat inderdaad goed, tevens al de tijdzone en tijd op de Exchange server waarmee ik sync.
Soms gaat het ook wel een dag goed, dan zou het raar zijn als dat van mijn exchange server komt, want die synct ieder uur
(Instellingen > Telefoon > Tijdzones)
draai je toevallig iGo 8 op je Cruise?quote:rfolkers schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:39:
Tijdzone op mijn laptop staat inderdaad goed, tevens al de tijdzone en tijd op de Exchange server waarmee ik sync.
Deze veroorzaakt standaard namelijk de symptomen die je noemt.
Is ook een oplossing voor via sys.txt van iGo, kan ik wel even opzoeken als je inderdaad iGo gebruikt...
Persoonlijk vind ik de handsfree luidspreker functie tijdens een telefoongesprek wat aan de zachte kant. Programma's als TomTom klinken veel duidelijker. Is het mogelijk om het volume in de luidspreker stand te verhogen door bv een edit in het register?
Twee vraag is of je bluetooth ook aan en uit kan zetten via 1 druk op een knop. Nu moet ik altijd via Comm Manager.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze twee punten. Alvast bedankt.
Groeten,
Erik
PS ik heb zowel het volume als van het apparaat als van de telefoon op max staan dus daarmee kan ik het geluid niet harder zetten.
En als je tijdens het telefoongesprek het volume (via de schuifjes) harder probeert te zetten? Het is namelijk een apart volumemenu die alleen te bedienen is tijdens een gesprek.quote:toslider schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:00:
Hoi,
Persoonlijk vind ik de handsfree luidspreker functie tijdens een telefoongesprek wat aan de zachte kant. Programma's als TomTom klinken veel duidelijker. Is het mogelijk om het volume in de luidspreker stand te verhogen door bv een edit in het register?
Twee vraag is of je bluetooth ook aan en uit kan zetten via 1 druk op een knop. Nu moet ik altijd via Comm Manager.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze twee punten. Alvast bedankt.
Groeten,
Erik
PS ik heb zowel het volume als van het apparaat als van de telefoon op max staan dus daarmee kan ik het geluid niet harder zetten.
Zelfde probleem had 'n collega met de TytnII ook. Zelfs de afspraken in Outlook en op de TC verschilden soms ineens een uur.quote:rfolkers schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:39:
We hebben toen de volgende oplossing gevonden bij Microsoft:
http://www.microsoft.com/...CE2AA9&displaylang=en
wellicht dat dit voor jou ook een oplossing is....
Dan lijkt het er eerder op dat je geen wifi verbinding hebt.quote:Theft_eXP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:07:
Hoe kan je het sreaming media programmatje laten verbinden via je WIFI? als ik filmpjes wil kijken via youtube zegt ie steeds dat ie geen verbinding kan maken.
Dat probeerde ik met de PS aan te geven: tijdens het telefoongesprek heb ik het volume al via de schuifjes op max gezet. Dan nog vind ik het geluid wat zacht, terwijl als tomtom dan een aanwijzing geeft, het veel harder en duidelijker klinkt.quote:brrrt schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:09:
[...]
En als je tijdens het telefoongesprek het volume (via de schuifjes) harder probeert te zetten? Het is namelijk een apart volumemenu die alleen te bedienen is tijdens een gesprek.
Ik denk zelf dat ik dus ergens in de registry het belvolume van de luidspreker functie moet verhogen.....alleen weet ik niet waar
Gr Erik
Kijk eens hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=360650quote:toslider schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:41:
[...]
Dat probeerde ik met de PS aan te geven: tijdens het telefoongesprek heb ik het volume al via de schuifjes op max gezet. Dan nog vind ik het geluid wat zacht, terwijl als tomtom dan een aanwijzing geeft, het veel harder en duidelijker klinkt.
Ik denk zelf dat ik dus ergens in de registry het belvolume van de luidspreker functie moet verhogen.....alleen weet ik niet waar
Gr Erik
Oplossing voor je probleem is wellicht post 165: http://forum.xda-develope...1924669&postcount=165
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Eerst netjes volgens de instructie versie 1.21 installeren en daarna de nieuwste versie 1.216. Gaat allemaal goed zonder foutmeldingen. Ik heb hem geinstalleerd in het vaste geheugen van het toestel (volgens de instructies). So far, so good.
Als ik naar 'programma's' ga, dan staat daar netjes het nieuwe mapje met Slide to Unlock. Daarin staan 2 bestanden, de ene om Slide to Unlock te activeren of te deactiveren en een bestandje om handmatig de blokkering in te schakelen.
Die laatste doet het niet. Ik krijg gemekker over certificaten die niet bekend zijn oid.
Als ik met verkenner naar de map van S2U ga, dan kan ik daar wel handmatig m'n toestel blokkeren. Dus een snelkoppelingetje maken en klaar.
Maar nu:
Hoe werkt het programma precies? Of hoe zou het moeten werken?:
Wanneer hoort hij een toestel te blokkeren? Na X minuten?
Verder: als ik m'n toestel uitzet (kort indrukken van de powerknop rechts bovenop) en daarna weer aan, dan verschijnt soms wel het S2U waarmee ik hem dus moet deblokkeren maar soms flitst hij door beeld om vervolgens gewoon in m'n homescherm terecht te komen zonder dat ik hem heb hoeven deblokkeren.
Iemand antwoorden/ideeën/etc?
Het zou zo moeten zijn dat als je op de power-knop drukt dat het scherm dan uitgaat. Als je dan weer op de power-knop drukt hoort het Slide2Unlock principe inbeeld te komen.quote:WFvN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:10:
Maar nu:
Het 3e bestandje in de S2U2 heb je niet nodig, omdat het programma automatisch gekoppeld zit aan de power-knop. Alleen het settings bestand heb je nodig. Daar kan je instellen na hoeveel seconde je het scherm automatisch uit wil laten gaan en eventueel een achtergrond kiezen.
euhm welke versie gebruik je nou? S2U of S2U2? De laatste is de nieuwste met versie 1.03, hmm xda doet het nu ff bij mij niet!!quote:WFvN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:10:
Ik ben maar eens aan de gang gegaan met Slide to Unlock. Best geinig maar het werkt bij mij niet. Tenminste....
Eerst netjes volgens de instructie versie 1.21 installeren en daarna de nieuwste versie 1.216. Gaat allemaal goed zonder foutmeldingen. Ik heb hem geinstalleerd in het vaste geheugen van het toestel (volgens de instructies). So far, so good.
Als ik naar 'programma's' ga, dan staat daar netjes het nieuwe mapje met Slide to Unlock. Daarin staan 2 bestanden, de ene om Slide to Unlock te activeren of te deactiveren en een bestandje om handmatig de blokkering in te schakelen.
Die laatste doet het niet. Ik krijg gemekker over certificaten die niet bekend zijn oid.
Als ik met verkenner naar de map van S2U ga, dan kan ik daar wel handmatig m'n toestel blokkeren. Dus een snelkoppelingetje maken en klaar.
Maar nu:
Verder: als ik m'n toestel uitzet (kort indrukken van de powerknop rechts bovenop) en daarna weer aan, dan verschijnt soms wel het S2U waarmee ik hem dus moet deblokkeren maar soms flitst hij door beeld om vervolgens gewoon in m'n homescherm terecht te komen zonder dat ik hem heb hoeven deblokkeren.
Ik heb hem ingesteld dat ie alleen S2U2 gebruikt als ik de powerknop indruk. Je kan er ook voor zorgen dat je het weer + weers verwachting instellen
Edit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=381588
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=390841
XTREEMRaGE wijzigde dit bericht 12-06-2008 16:52 (3%)
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
hoe kom ik dan via internet explorer of opera op youtube.com?quote:jbr schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:12:
[...]
Dan lijkt het er eerder op dat je geen wifi verbinding hebt.
internet is er zeker. msn werkt gewoon, normaal surfen ook.
is er misschien een alternatief voor streams bekijken?
Okeeeeee..... daar zat het probleem dus. Ik had blijkbaar S2U te pakken. S2U2 doet het wel. Wel flitst m'n homescherm even voorbij als ik hem uit de slaapstand haal maar hij komt vervolgens netjes in het S2U2 scherm.quote:XTREEMRaGE schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:09:
euhm welke versie gebruik je nou? S2U of S2U2?
Wel opvallend vind ik dat de vertikale schermbeweging van HTC nog wel werkt.
Je moet wel uitkijken want volgens mij doet de touch cube het nog wel als je S2U2 gebruikt! Maar dit kan je in je reg. aanpassen...alleen weet ik niet meer wat. Staat wel in de links die ik je had gegevenquote:WFvN schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:12:
[...]
Okeeeeee..... daar zat het probleem dus. Ik had blijkbaar S2U te pakken. S2U2 doet het wel. Wel flitst m'n homescherm even voorbij als ik hem uit de slaapstand haal maar hij komt vervolgens netjes in het S2U2 scherm.
Wel opvallend vind ik dat de vertikale schermbeweging van HTC nog wel werkt.
quote:Q. I can still activate "Touch Flo" even S2U2 is locked?!
A. Exclude S2U2.exe in the "Touch Flo" setting either by edit the \Windows\Touch Flo\FTouchFloConfig.txt
or edit the registry: go to HKLM\Software\HTC\Biotouch\Disable4SpecificApp; add new key called "S2U2"; in the folder for this Key, add new string value "ClassName" = "S2U2"; softreset the device.
XTREEMRaGE wijzigde dit bericht 12-06-2008 23:40 (23%)
De garantie vervalt wel als je er een rom opzet die niet van HTC is. Daarnaast biedt HTC volgens mij alleen roms ter download aan in je huidige taal aan de hand van je serienummer, maar dat kan ik mis hebben.
Workstation: Core i7 860 || 12GB DDR3 || Radeon HD 6950 || 120GB SSD || Dual 26" TFT
Server: ESXi || Xeon E3-1220 || X9SCA-F || 16GB DDR3 ECC || SSD+HDD Datastore || 7×2TB DAS
Wordt in mijn geval niet veroorzaakt door PocketCM Keyboard, want dat is nooit geïnstalleerd op mijn TC. Het standaard windows keyboard werkt wel gewoon (maar is niet met 1 vinger te bedienen).
Graag tips/suggesties... ik heb de strijd bijna opgegeven... is er een slimmerik die dit heeft opgelost?
TenkJoe!
Ik had dat laatst ook, ik weet alleen niet meer zeker wat ik er aan had gedaan. Volgens mij was het schakelen tussen de verschillende toetsenborden en toetseninstelling(cijfers, symbolen etc.). Maargoed ik weet het niet zeker meer....quote:micheldenhaag schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:
probleem: bij gebruik Beta Opera Mobile 9.5 met TC keyboard/keypad zijn alleen maar cijfers te reproduceren.
Wordt in mijn geval niet veroorzaakt door PocketCM Keyboard, want dat is nooit geïnstalleerd op mijn TC. Het standaard windows keyboard werkt wel gewoon (maar is niet met 1 vinger te bedienen).
Graag tips/suggesties... ik heb de strijd bijna opgegeven... is er een slimmerik die dit heeft opgelost?
TenkJoe!
Volgende maand maar opsturen dan.
3700+ San Diego@2750, Asus A8N SLI, MSI 7900 GTO @720/1790, 2048 PC4000 OCZ EB Platinum, Coolermaster 450 Watt,Samsung 204B http://specs.tweak.to/12505
(ben inmiddels al in het bezit van een TC)
Dus het zou geen probleem zijn.quote:Thanatoss schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:05:
De hardware van alle TC's is hetzelfde. Als je 'm in een andere taal wil moet je er een andere rom op zetten. Het hele besturingssysteem wordt dus vervangen, er is geen taalconfiguratie zoals gewone telefoons.
De garantie vervalt wel als je er een rom opzet die niet van HTC is. Daarnaast biedt HTC volgens mij alleen roms ter download aan in je huidige taal aan de hand van je serienummer, maar dat kan ik mis hebben.
er is niet iemand die dit eerder heeft gedaan?
Ja klopt.quote:yanneman schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:57:
[...]
draai je toevallig iGo 8 op je Cruise?
Deze veroorzaakt standaard namelijk de symptomen die je noemt.
Is ook een oplossing voor via sys.txt van iGo, kan ik wel even opzoeken als je inderdaad iGo gebruikt...
Sinds ongeveer een maand heb ik inderdaad Igo8 draaien, dus heb ik even gegoogled.
quote:zoals gerapporteerd door iGo 8 bij Veel gestelde vragen
Time-Zone Fout in Nav N Go iGO 8
Op basis van feedback van gebruikers, informeren wij u dat in de huidige versies van Nav N Go iGO 8, de Windows tijdzone niet correct kan worden ingesteld, afhankelijk van de GPS-positie (bijvoorbeeld Minsk is geselecteerd voor Hongarije). De correctie van de fout in.
Zodra deze correctie is opgelost, zullen wij onmiddellijk een automatische update ter beschikking stellen. die gratis worden gedownload met het gebruik van de Content Manager. Het exacte tijdstip van de correctie zal worden gepubliceerd op my.navngo.com. Indien tijd-zone fouten worden weergegeven op uw systeem, kunt u deze tijdelijk corrigeren door op uw apparaat volgende file te bewerken: /Program Files/iGO8/sys.txt
door volgende regels toe te voegen:
[timezone]
sync_os_timezone=0
reset_os_timezone=0
OperaMini geen oplossing totdat de final Opera 9 uit is?quote:micheldenhaag schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:
probleem: bij gebruik Beta Opera Mobile 9.5 met TC keyboard/keypad zijn alleen maar cijfers te reproduceren.
TenkJoe!
Wanneer ik m'n simkaart in een andere telefoon probeer zijn alle problemen verdwenen. Wat kan er mis kunnen zijn met m'n TC? Softwarematig of hardwarematig? En kan ik zelf eventueel nog dingen uitproberen?
Ik denk dat je met de helpdesk van HTC hebt gebeld en gesproken.(+31-207-965-399)quote:timow schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:34:
Jeroen, hoe kom je aan dat bedrag. Ik overweeg nl. mijn P3300 op te sturen. Ik heb al contact opgenomen met EuroTwice (engels gesproken). Ze konden alleen niets zeggen over het bedrag.
EuroTwice zit gewoon in Belgie, en spreken dus gewoon Nederlands.(0900 0400707)
Dennis_000 wijzigde dit bericht 14-06-2008 18:41 (3%)
Ik heb vanmiddag ffies gegoogled maar ik vond meer vragen dan antwoorden (veelal fora waar mensen vroegen naar telefoons met een dergelijke functie).
Wie kan mij uitleggen wat het precies inhoud en nog belangrijker, de voordelen van het hebben van zo'n functie.
MrSmee
"The first human who hurled an insult instead of a stone was the founder of civilization." -Sigmund Freud-
quote:MrSmee schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:19:
Ik ben op het moment nogal geïntrigeerd door de functie "remote sim acces". Deze optie staat in het bluetooth menu en hoewel ik wel een beetje kan raden wat het inhoudelijk betekend kan ik niet zoveel vinden over deze functie.
Ik heb vanmiddag ffies gegoogled maar ik vond meer vragen dan antwoorden (veelal fora waar mensen vroegen naar telefoons met een dergelijke functie).
Wie kan mij uitleggen wat het precies inhoud en nog belangrijker, de voordelen van het hebben van zo'n functie.
MrSmee
Net als op je normale PC, kun je op je TC gewoon een URL invoeren. Een software toetsenbord zou in beeld moeten verschijnen waarmee je tekst in kunt voeren.quote:Theft_eXP schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:12:
hoe kom ik dan via internet explorer of opera op youtube.com?
internet is er zeker. msn werkt gewoon, normaal surfen ook.
is er misschien een alternatief voor streams bekijken?
Over je probleem met streaming via Wifi: daar heb ik al eens vaker wat over gelezen. Lukt het je wel gewoon via Activesync? Hier beschrijft iemand hetzelfde probleem, ik kan alleen zo snel geen oplossing vinden...
Bij de instellingen van de knop bij Taakbeheer staat het aangegeven dat wanneer op X wordt gedrukt het programma zichzelf moet afsluiten, dus dit staat correct.
Het lijkt erop dat het gebeurt is nadat ik PocketToolman heb geinstalleerd. Deze heb ik nu verwijderd maar nog geen resultlaat helaas.
Weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen?
Laatst wilde ik hem van toetsenblok halen middels Aan-/Uit, maar toen stond er nog in beeld dat hij vergrendeld was?? Ik moest toen ergens op het scherm klikken en daarna op 1 van de 4 toetsen onderin of iets dergelijks, hij was in ieder geval gelockt; aan-uit alleen was niet voldoende.
Ik heb geen idee hoe ik het gedaan heb, weet iemand hoe ik dit voor elkaar had gekregen??
Sorry, ik ben even een tijdje te laks geweest. Nu staat 'ie in de TSquote:jbr schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:35:
Ik wil nog even een suggestie doen voor de topicstart. Het afspelen van Youtube video's is al wel vaker voorbij gekomen en daarvoor is ook een goede oplossing icm ytpocket.com, maar er is nu een uitstekende tool beschikbaar die het kijken van video's vanaf youtube erg makkelijk maakt genaamd Youtubeplay (jaja, what's in a name). Hij werkt bij mij na installatie meteen zonder problemen, alhoewel er bij vermeld staat dat er nog het een en ander naast moet worden geinstalleerd.
Bedankt!
De officiële upgrade is er nog niet. Ik mis 'm trouwens ook niet, aangezien ze bij 't TyTN II topic vooral negatief zijn geweest over de WM6.1 upgrade.quote:Ken1984 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 16:44:
Is er al een mogelijkheid om je TC officieel te upgraden naar 6.1 (nederlands) of komt deze er niet?
Dit is de oorspronkelijke toetsenblokkering van HTC. Deze heeft standaard in je programmatab (homescreen) van je TC gestaan (de 3e tab van je homescreen), en is te herkennen aan een slotje.quote:Boland schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:44:
Mbt vergrendelen: Dit doe ik altijd via de Aan-/Uitknop, maar soms gaat hij doordat ik die knop indruk van de toetsenblok af met alle gevolgen van dien.
Laatst wilde ik hem van toetsenblok halen middels Aan-/Uit, maar toen stond er nog in beeld dat hij vergrendeld was?? Ik moest toen ergens op het scherm klikken en daarna op 1 van de 4 toetsen onderin of iets dergelijks, hij was in ieder geval gelockt; aan-uit alleen was niet voldoende.
Ik heb geen idee hoe ik het gedaan heb, weet iemand hoe ik dit voor elkaar had gekregen??
brrrt wijzigde dit bericht 15-06-2008 20:20 (44%)
Ook heb ik vanaf het begin al een 'probleem' met de aan en uit knop, soms als ik die indruk om het scherm uit te doen, en ik wil hem later weer aandoen lijkt het alsof de telefoon niet/traag reageert. Meer mensen hier last van? Meestal gaat het na een softreset dan weer iets sneller, maar lyrisch heb ik er niet over..
Aah, ja, bedankt!!!quote:brrrt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:16:
[...]
Dit is de oorspronkelijke toetsenblokkering van HTC. Deze heeft standaard in je programmatab (homescreen) van je TC gestaan (de 3e tab van je homescreen), en is te herkennen aan een slotje.
Heb je toevallig Opera Mobile 9.5 erop staan? Ik heb namelijk gemerkt wanneer Opera nog in taakbeheer draait dat dan de Aan/uit knop niet/heel traag reageert. Wanneer ik Opera uit het taakbeheer verwijder dan werkt alles goed.quote:kibber schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:13:
Ik heb vd week een rom update gedaan naar Windows Mobile 6.1 en heb sindsdien 2 nieuwe contacten in mijn contactenlijst. Allebei afkomstig vanaf mijn t-mobile simkaart. Het is het telefoonnummer van de klantenservice en de voicemail. Allemaal leuk en aardig, maar ik kan ze niet verwijderen. Er staat ook een slotje bij die contacten. Het is geen Tmobile branded toestel, aangezien ik hem gewoon los gekocht heb. Iemand een idee hoe ik de contacten alsnog kan verwijderen? Het lukt niet via de normale manier, en niet via de simkaart manager...
Ook heb ik vanaf het begin al een 'probleem' met de aan en uit knop, soms als ik die indruk om het scherm uit te doen, en ik wil hem later weer aandoen lijkt het alsof de telefoon niet/traag reageert. Meer mensen hier last van? Meestal gaat het na een softreset dan weer iets sneller, maar lyrisch heb ik er niet over..
nee, ik had op mijn vorige rom wel Opera draaien, maar hij stond nooit open. Nu staat er een andere versie op.. Weet zo niet welke.. Welke versie werd er standaard meegeleverd? Want nu ik err over nadenk, sinds de nieuwe rom lijk ik het probleem niet meer te hebben... Hmm... even in de gaten houden!quote:radem205 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:10:
[...]
Heb je toevallig Opera Mobile 9.5 erop staan? Ik heb namelijk gemerkt wanneer Opera nog in taakbeheer draait dat dan de Aan/uit knop niet/heel traag reageert. Wanneer ik Opera uit het taakbeheer verwijder dan werkt alles goed.
Tja, ik heb er ook geen problemen mee.quote:WFvN schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:51:
Ik kan het hele verhaal over Youtube niet volgen. Ik kan namelijk gewoon met m'n TC filmpjes van Youtube afspelen zonder installeren van een extra speler
Het schijnt alleen wel dat sommige mensen er wel problemen mee hebben (ik denk dat dit aan de provider ligt, volgens mij blokkeert Vodafone youtube). Op deze manier lukt 't dan wel.
Het is dus een probleem die ik vaker heb gelezen, maar zelf compleet niet heb.
Provider, daar kan inderdaad wel een probleem zitten. Ik doe qua internet niets via de telefoonprovider; ik surf alleen via vaste internetverbinding (kabel van thuis of werk, etc)quote:brrrt schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:57:
[...]
Tja, ik heb er ook geen problemen mee.
Het schijnt alleen wel dat sommige mensen er wel problemen mee hebben (ik denk dat dit aan de provider ligt, volgens mij blokkeert Vodafone youtube). Op deze manier lukt 't dan wel.
Het is dus een probleem die ik vaker heb gelezen, maar zelf compleet niet heb.
http://www.vodafone.nl/pr...en/Internet_op_je_mobiel/
zo te zien blokkeert vodafoon geen youtubequote:Google, Messenger, Hyves, YouTube, Google maps, Startpagina en nog veel meer sites speciaal voor op je mobiel.
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
... maar het werkt bij mij niet... Ik heb ook Vodafone.quote:Peluso schreef op maandag 16 juni 2008 @ 00:02:
vanaf de vodafoon site:
http://www.vodafone.nl/pr...en/Internet_op_je_mobiel/
[...]
zo te zien blokkeert vodafoon geen youtube
Ik heb ook Vodafone, maar bij mij werkt het helemaal perfect!! Echt super. Dus we kunnen stellen dat het niet aan Vodafone ligt.quote:Boland schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:07:
[...]
... maar het werkt bij mij niet... Ik heb ook Vodafone.
Wanneer je een optie hebt in je auto waarmee je via BT handsfree kunt bellen, dan heb je de mogelijkheid met remote sim access je simkaart/contactpersonen uit te lezen.quote:Da BJ schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:37:
Is dat niet een protocol waarmee carkits bv het telefoonboek op de sim kan uitlezen? handig bij een parrot oid.
[...]
Ik heb een Mondeo en maak via BT connectie met de Cruise. Wanneer iemand belt, of wanneer ik bel dan krijg ik op het scherm in de auto de gegevens van de beller.
Nokia Lumina 800
Welke browser gebruik je? En gewoon standaard programma (Streaming Media staat er bij mij)? Ik krijg telkens de foutmelding: Vinden van netwerk mislukt...quote:radem205 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:36:
[...]
Ik heb ook Vodafone, maar bij mij werkt het helemaal perfect!! Echt super. Dus we kunnen stellen dat het niet aan Vodafone ligt.
Messenger (welke std is geinstalleerd) werkt ook niet trouwens, bij jou wel?
Bij mij werkt het ook niet (ook Vodafone overigens). Ik krijg dezelfde melding. Ik vermoed dat er ergens een instelling verkeerd staat. Maar wat en waar??quote:Boland schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:09:
[...]
Welke browser gebruik je? En gewoon standaard programma (Streaming Media staat er bij mij)? Ik krijg telkens de foutmelding: Vinden van netwerk mislukt...
Messenger (welke std is geinstalleerd) werkt ook niet trouwens, bij jou wel?
- De high-speed functie (neemt alle bewegingen op hoge snelheid op en speelt het vervolgens vloeiend in slowmotion af).
- Een functie om enkele foto's die ze heeft in een soort filmpje te verwerken (met achtergrond muziek en wat special effects).
Afgelopen zaterdag zat ik met het NOS geval te spelen. Ik had em opgestart en weer uitgedaan. Om hem vervolgens nog een keer op te starten. Maar mn cruise liep vast.
Na de reboot gelijk een error. Wat blijkt al mn geinstalleerde programmas werken niet meer. Icoontjes zijn weg en als ik ze wil starten dat krijg ik te zien dat de certificaten niet geldig zijn? Wat is dit nu weer voor onzin. Nu helpt opnieuw installeren wel van de applicaties zelf. Maar dat is ook weer zo'n gedoe.
Dan maar een harde reset. Maar ik wil mn smsjes backuppen... ik kan dus werkelijk geen een programma vinden dat zoiets mooi en overzichtelijk doet! Iemand hier een idee over?
MobTime Cell Phone Manager: echt een aanrader!quote:low_n_slow schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:22:
wtf ik nu weer heb
Afgelopen zaterdag zat ik met het NOS geval te spelen. Ik had em opgestart en weer uitgedaan. Om hem vervolgens nog een keer op te starten. Maar mn cruise liep vast.
Na de reboot gelijk een error. Wat blijkt al mn geinstalleerde programmas werken niet meer. Icoontjes zijn weg en als ik ze wil starten dat krijg ik te zien dat de certificaten niet geldig zijn? Wat is dit nu weer voor onzin. Nu helpt opnieuw installeren wel van de applicaties zelf. Maar dat is ook weer zo'n gedoe.
Dan maar een harde reset. Maar ik wil mn smsjes backuppen... ik kan dus werkelijk geen een programma vinden dat zoiets mooi en overzichtelijk doet! Iemand hier een idee over?
ja het lag niet aan dat programma. ik runde hem wel.. maar gewoon alle programmas die niet origineel zijn, zijn de certificaten niet meer goedquote:Thanatoss schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:30:
Met PIM backup kun je het een en ander backuppen waaronder SMS. Heb je al geprobeerd dat NOS ding te uninstalleren?
miss dat t nos geval ze corrupt heeft gemaakt?
huuuuuu... we hebben t hier over windows mobile.. geen SE of nokia seaui he?quote:asje62 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:41:
[...]
MobTime Cell Phone Manager: echt een aanrader!
Oplossing: map opslagkaart verwijderen en de HTC herstarten.
ik kreeg een nummer van smartphonestunts om te bellen. Zij hebben gelijk een factuurprijs kunnen geven voor het repareren van het scherm. Is volgens mij ook eurotwice, kreeg een belg aan de telefoon.quote:timow schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:34:
Jeroen, hoe kom je aan dat bedrag. Ik overweeg nl. mijn P3300 op te sturen. Ik heb al contact opgenomen met EuroTwice (engels gesproken). Ze konden alleen niets zeggen over het bedrag.
Nummer: 09000400707
3700+ San Diego@2750, Asus A8N SLI, MSI 7900 GTO @720/1790, 2048 PC4000 OCZ EB Platinum, Coolermaster 450 Watt,Samsung 204B http://specs.tweak.to/12505
Internet via de usb werkt alleen niet! (dus internet op de TC via de verbinding van mijn pc)
Via de 'connection settings' in Windows Mobile Device Center (WMDC) staan alle vinkjes aan en dat deze computer aan het internet hangt.
Verder staat op mijn TC 'geavaceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen' aangevinkt bij
instellingen->verbindingen->'USB aan pc'.
Ik heb op google en in het forum rondgezocht naar dit probleem, alleen niet kunnen vinden.
Heeft iemand een idee?
Ik zat net de NOS EK-stream te kijken en realiseerde me dat video op deze schokkerige kwaliteit écht niet kan op zo'n telefoon!
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Marc, Top hier had ik dus last van. Was al van plan een harde reset te doen. Hoeft nu dus niet meer. Heb alleen de map moeten hernoemen omdat er gebruik werd gemaakt van een bestand en de map dus niet gedelete kon worden. Hierna soft reset en alles is weer prima. Thanks.quote:MarcCastermans schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:51:
Ik weet niet of het om hetzelfde gaat maar ik heb regelmatig dat de naam van mijn opslagkaart veranderd in opslagkaart2. Het systeem vindt dan 2 mappen nl opslagkaart en opslagkaart2.
Oplossing: map opslagkaart verwijderen en de HTC herstarten.
Welke player is dat?? heb een tijd lopen zoeken, maar kon niets vindenquote:radem205 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:28:
Om verdere verwarring te voorkomen: Ik heb youtubeplayer geinstalleerd op de TC, waarmee ik vloeiend youtube filmpjes kan afspelen, dus ik kan ze niet in een browser afspelen zoals sommigen va jullie dachten.
in de startpost staat een programmaatje hiervoor in de FAQquote:Boland schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:54:
[...]
Welke player is dat?? heb een tijd lopen zoeken, maar kon niets vinden
Pascal Saul wijzigde dit bericht 21-06-2008 13:09 (20%)
VMWare VCP/VSP/VTSP 3/4/5
ontzettend stomme vraag.
ps. ik heb de diamond rom op mn tom cruise.. werkt erg snel (lees ontzettend snel vergeleken met de standaard rom) maar t NOS programmaatje doet t niet helaas
low_n_slow wijzigde dit bericht 21-06-2008 16:15 (48%)
En staat zeker op XDA forum?

Sorry voor de flits (en de kras). Zal morgen een betere posten.
Schat, je zeurt pas als je klaagt over iets waar je zelf invloed op hebt.|| De enige juiste manier: blu-ray
Vraagje ik heb nu vodafone box zorgeloos internet alles werkt behalve dat msn het niet doet?
Krijg steeds melding dat er iets mis is met de verbinding.
Met instellingen gespeeld en proxy uitzetten hielp kan nu op msn.
Enkel filmpjes van youtube kijken lukt niet krijg elke keer melding streaming verbinding mislukt.
Dw1-nl wijzigde dit bericht 22-06-2008 11:25 (31%)
Officieel is de TOMTOM7 niet uit voor andere telefoons als de Diamond, you do the mathquote:Dw1-nl schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:09:
Is dat een illegale of legale tomtom7?
Vraagje ik heb nu vodafone box zorgeloos internet alles werkt behalve dat msn het niet doet?
Krijg steeds melding dat er iets mis is met de verbinding.
Met instellingen gespeeld en proxy uitzetten hielp kan nu op msn.
Enkel filmpjes van youtube kijken lukt niet krijg elke keer melding streaming verbinding mislukt.
And0id 4.0.4 AOKP
Nou was ik net even aangemeld met messenger op m'n telefoon. En nou blijkt dat alle contactpersonen ( met email ) ook in mijn contactenlijst staan. Nu staat zegmaar alles door elkaar. Emailcontacten en gewone contacten. Kan ik deze emailcontacten ergens uitzetten zodat ik alleen de gewone overhoud?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last