Reg. datum: 26 januari 2000
Reg. datum: 26 januari 2000
Nouja, waar ik misschien even geen rekening mee gehouden heb is dat de OP al betaald heeft.quote:Janoz schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:35:
Waarom vind je dat?
En vind je ook dat je gewoon bij zou moeten betalen wanneer het product ondertussen duurder is geworden?
Zoals je in de openingspost hebt kunnen lezen wil de leverancier van de shop het verschil al niet betalen (de shop is dus duidelijk van het type dat zelf geen voorraad aanhoud en dus eigenlijk de bestellingen rechtstreeks doorzet). De door de TS bestelde TV kost (muv de marges ed) dus ook gewoon het oude bedrag. Door de coulance van de shop zullen ze, zeker gezien de marges in deze sector, waarschijnlijk al geen winst meer maken op dit product.
Daarnaast bestel ik doorgaands mijn producten bij een "normale" winkel in de stad (gewoon de leuke aanbiedingen afwachten zodat de prijs een stuk dichter bij de webwinkel ligt) ipv een goedkope webshop waarvan ik totaal niet weet wat ik kan verwachten. Hierbij betaal ik dan ook meestal pas wanneer ik het product kan komen ophalen (op een kleine aanbetaling hier en daar na).
En ik heb het nu toch echt al een paar keer mee gemaakt dat een product tussen moment van bestellen en moment van leveren alsnog in prijs was gedaald en ik heb nog nooit de oude prijs hoeven te betalen en ik heb nog nooit een winkel mee gemaakt die daar moeilijk overdeed.
Top punt was de kinderwagen. Toen we hem bestelde was hij 650 euro. Echter moesten we uit eindelijk 6 maanden wachten aangezien de gewenste kleur steeds maar niet leverbaar was.. Voor ons geen probleem want we hadden hem toch nog niet nodig. Toen ik hem uit eindelijk op kon komen halen stond hij in de aanbieding voor 350 euro.
Zonder dat de winkelier ook maar iets moeilijk deed, kreeg ik hem gewoon mee voor 350 euro. Misschien het verschil tussen een webwinkel en een reguliere winkel.
Wii, PS3, Xbox360 en een 8800GTS + E6600 PC.. Hoezo game verslaafd?