Daar het EK eraan komt en ik een PS3 heb aangeschaft heb ik drie en een halve week geleden een plasma televisie besteld bij een op tweakers zeer bekende webshop. Ik heb het te betalen bedrag direct overgemaakt. De naam van de shop doet er niet toe en laat ik weg, omdat het benoemen geen nut heeft. De levertijd, wat realtime bijgehouden zou worden, van dit artikel zou 2-3 dagen bedragen, daar het artikel op voorraad zou zijn bij de leverancier. Twee dagen geleden is de prijs drastisch verlaagd met ruim 10%(bijna €100) terwijl de levertijd plotseling op onbekend kwam te staan. Ik heb gemaild en in het antwoord dat ik kreeg stond dat de leverancier voor mijn bestelling de prijs niet zou kunnen veranderen, maar dat ze uit coulance het prijsverschil willen delen. Ik vind het een beetje een raar verhaal. Mensen die eergisteren hebben besteld hoeven minder lang te wachten en zijn goedkoper uit. Doet de webshop mij een goed voorstel en moet ik daarmee accoord gaan, of vinden jullie dat ik het hele bedrag terug zou moeten krijgen?
De levertijd staat overigens weer op 2-3 dagen, wat zou moeten betekenen dat de TV snel naar mij verzonden zou worden. Ik moet dus waarschijnlijk snel handelen. Kom maar met jullie opvattingen en ideeen.
De levertijd staat overigens weer op 2-3 dagen, wat zou moeten betekenen dat de TV snel naar mij verzonden zou worden. Ik moet dus waarschijnlijk snel handelen. Kom maar met jullie opvattingen en ideeen.