Reg. datum: 30 maart 2008
De levertijd staat overigens weer op 2-3 dagen, wat zou moeten betekenen dat de TV snel naar mij verzonden zou worden. Ik moet dus waarschijnlijk snel handelen. Kom maar met jullie opvattingen en ideeen.
GoT Index » Shopping Forum » Drastische prijsverlaging voor levering van TV
danmaarniet wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:29 (11%)
Reden: dubbelpost met zespakjes
remco_k wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:30 (8%)
Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
William/Ax3 wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:37 (27%)
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
Nu laat je je gewoon voor 50 euro naaien.quote:remco_k schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:28:
3 zielen, geen gedachte ^^
Wet koop op afstand is van toepassing.
Binnen X dagen kan jij het artikel zonder opgaaf van redenen retourneren.
Wellicht is het handig dat je met de webshop afspreekt (om veel werk te voorkomen) dat zij nu gewoon die bestelling annuleren.
Nederlands is makkelijker als je denkt!
Je kunt m natuurlijk ook op naam van je buren bestellen, of je werk.quote:ABD schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:04:
Ik bedoel dus dat ik wel kan cancellen, maar dat ik die TV daar niet meer kan kopen, en als ik die dan elders bestel, ben ik meer geld kwijt en moet ik langer wachten tot ik deze ontvang.
Nederlands is makkelijker als je denkt!
Daar heb je wel een punt, dat die webshop dezelfde bestelling op jouw naam niet meer accepteerd.quote:ABD schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:04:
Ik bedoel dus dat ik wel kan cancellen, maar dat ik die TV daar niet meer kan kopen, en als ik die dan elders bestel, ben ik meer geld kwijt en moet ik langer wachten tot ik deze ontvang.
Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
<Dodge|XP2600> nikon is niet slecht
<Dodge|XP2600> maar 't is geen canon
<Oxi> jesus, ik moet gewoon een poesje hebben :D
<Oxi> iemadn die dat quote krijgt een ban :>
XPS M1530 Tuxedo Black - T8300 - 4GB RAM - 8600M GT 256MB - 250GB 7200RPM - 15.4" WSXGA+ - 9 cells
inderdaad zeker nu zijn dit prijs gevoelige producten.quote:Francis schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:17:
Ik snap niet waarom er over "naaien" gesproken wordt....
je besteld iets, betaalt het en paar dagen later is het ineens goedkoper, lullig, maar shit happens. Shop is coulant door het verschil met je te delen en dat is imo netjes.
| Last.fm | Geef voor de Cystic Fibrosis Stichting! | "Nobody ever listens to me, I might as well be a Leonard Cohen record."
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Intel Core 2 Duo E6600 - OCZ PC6400 Cl4.0 Rev2 - Sapphire Radeon X1900XT - Seagate 7200.10 320 GB - Coolermaster Stacker 830 Black- Zalman 9500AT - Enermax Liberty 500W - Logitech MX Revolution + G15 | www.fsmod.com, de Star Wars mod voor BF2142
^^ met hem, de shop valt niets te verwijten, in principe hoeven ze niet eens het verschil te splitsen, dus dat ze dat doen is in zekere mate coulant. En inderdaad wat als die 100 euro duurder was geworden?quote:Janoz schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:48:
Zolang het terug sturen minder dan E50 kost kan het gebruik van de wet koop op afstand inderdaad uit. Het terugsturen is immers voor eigen rekening.
Even een andere situatie. Als jij die tv besteld had en hij werd ineens E100 duurder, zou je het dan ook logisch vinden dat je E100 meer gaat betalen?
Het punt is dat je voor een specifieke prijs een overeenkomst aangegaan bent. Persoonlijk vind ik het coulant van de aanbieder dat hij het verschil wil splitsen.
Wii, PS3, Xbox360 en een 8800GTS + E6600 PC.. Hoezo game verslaafd?
Ik vind dat je erg kortzichtig en egocentrisch reageert.quote:Uhmmie schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:09:
Lol er zijn winkels die het gelukkig beter doen (is overigens wel weer een tijdje terug).. Product besteld voor bepaalde prijs. Vervolgens toen ik hem op kon komen halen, was het product ook goedkoper. Dus ik maak een grap over de laagste prijs garantie.. Vervolgens kreeg ik dus gewoon het verschil + 25% van het verschil terug.. Uit eindelijk ging het niet om een mega bedrag, maar toch leuk.
Persoonlijk had ik het ook gewoon gecancelled.. Niet vanwege die 50 euro, maar als jij straks problemen met je tv hebt, dan zullen ze vast net zo makkelijk zijn als nu (kortom een hoop gezeik)..
Apple MacBook Pro | PS3
Sure als een product al is geleverd vind ik ook dat je niet moet zeuren.. Maar als jij een bestelling plaatst van een product wat ze op dat moment niet kunnen leveren.. En vervolgens in prijs daalt zodra het weer leverbaar is, dan vindt ik dat dit door gerekend mag worden aan de klant.quote:Depress schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:18:
[...]
Ik vind dat je erg kortzichtig en egocentrisch reageert.
Zoals hierboven al enkele malen geschreven, je gaat een akkoord aan voor bedrag X. Als dat bedrag hoger word ga je dat toch ook niet bij betalen.
Ze zijn dus erg coulant, en zullen ook jouw service-request gewoon netjes afhandelen. Zeker als ze de klant, die eigenlijk nergens recht op heeft, tegemoet komen in zijn pech.
Uhmmie wijzigde dit bericht 26-05-2008 16:31 (18%)
Wii, PS3, Xbox360 en een 8800GTS + E6600 PC.. Hoezo game verslaafd?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Nope, afspraak is afspraak.quote:Janoz schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:35:
En vind je ook dat je gewoon bij zou moeten betalen wanneer het product ondertussen duurder is geworden?
Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!!
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea