Reg. datum: 24 december 2007
Reg. datum: 24 december 2007
nope.. maar ik boek vooruitgang... vanmiddag had ik een paar dinge gedaan met die UBCD en daarna geboot met de windows xp pro cd.. en ik kwam in de repair console..
maar op dat moment, kreeg deze laptop waar ik nu mee typ.. een bsod.. en toen wou hij niet meer opstarten... met dezelfde melding als mijn eigen laptop...
na een paar keer opnieuw opstarten zag hij de HDD niet meer...
maar opeens starte hij wel weer op... waardoor nu wel? en waarom precies dezelfde error?
maar terug naar mijn laptop.. in die console heb ik chkdsk /r /f gedaan, en bootfix.. maar starte opnieuw op en hij gaf de error nogsteeds...
dus ik wou via de link die eerder is gegeven het nogmaals proberen.. maar nu kom ik de cd niet meer op....
k word hier echt moe van... de laptop weet gewoon niet wat hij wilt
maar op dat moment, kreeg deze laptop waar ik nu mee typ.. een bsod.. en toen wou hij niet meer opstarten... met dezelfde melding als mijn eigen laptop...
na een paar keer opnieuw opstarten zag hij de HDD niet meer...
maar opeens starte hij wel weer op... waardoor nu wel? en waarom precies dezelfde error?
maar terug naar mijn laptop.. in die console heb ik chkdsk /r /f gedaan, en bootfix.. maar starte opnieuw op en hij gaf de error nogsteeds...
dus ik wou via de link die eerder is gegeven het nogmaals proberen.. maar nu kom ik de cd niet meer op....
k word hier echt moe van... de laptop weet gewoon niet wat hij wilt