Hoofdcategorieën
Topicacties

[XP] Service Pack 3, nu overal verkrijgbaar! (discussie)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juli 2006

Weet iemand of er nog een OEM (of retail, maar dat zal wel niet) XP CD met SP3 er al in wordt uitgebracht...? of is de SP2c versie de laatste...?

If you can't crack it just hack it ;-)

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

Ik denk het eerlijk gezegd niet als je in het achterhoofd houdt dat de verkoop volgende maand/1-1-2009(*) stopt.
Dan zitten ze met een beperkte oplage CD's met hoge productiekosten.

(*) één van de twee

alt-92 wijzigde dit bericht 16-06-2008 20:01 (6%)

If it ain't broke...
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
actieman schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:55:
heeft iemand ook last van tragere prints naar netwerkprinters of dialogen die hieraan vooraf gaan?
De printserver zelf is gewoon een standaard 2003 R2 bak, maar met de installatie van SP3 hebben sommige clients toch last van behoorlijke vertragingen...
Nee, wel van kapotte printer drivers na de update !
Dit i.c.m. Mcafee DLP agent en SP3 en HP printers (4000 serie vooral).

Kom ook op onze COD4/BHD servers spelen ! @NL

quote:
alt-92 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:00:
Ik denk het eerlijk gezegd niet als je in het achterhoofd houdt dat de verkoop volgende maand/1-1-2009(*) stopt.
Dan zitten ze met een beperkte oplage CD's met hoge productiekosten.

(*) één van de twee
Ah das jammer, retail had ik idd wel verwacht maar bij de OEM is het mij erg onduidelijk welke er nou blijft of niet.
Want ik heb al wel een engelse versie van OEM XP Pro met SP3 erin gezien.
Als system builders het tot 2009 mogen leveren vraag ik mij af welke versie hun dan hebben als OEM er ook uit gaat eind deze maand.

crack_en_hack wijzigde dit bericht 16-06-2008 22:16 (6%)

quote:
KillerAce_NL schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:01:
[...]

Nee, wel van kapotte printer drivers na de update !
Dit i.c.m. Mcafee DLP agent en SP3 en HP printers (4000 serie vooral).
ah k, vreemd genoeg gaat het wel goed als ik opnieuw een image (XP SP2) er op zet en daarna SP3 los installeer.

Too weird to live, too rare to die

Reg. datum: 16 september 2006

quote:
ransbal schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:28:
Kijk uit met de raidhack op raid1 en 5 functies onder XP te activeren*. Deze werkt niet meer na SP3.

Na installatie had ik twee disks (raid1) die niet meer aan te spreken waren, opstarten in veilige modus was niet mogelijk en windows repair cq laatst bekende werkende configuratie boden ook geen soelaas. Uiteindelijk op een andere disk xp geinstalleerd, deze gaf twee mislukte schijven, nadat ik de disks moest importeren in diskmanagement. Vervolgens heb ik de raid hack toegepast op de nieuwe instalatie en hiermee was mijn array weer beschikbaar om de data eraf te plukken en om de array te verbreken.

Nadat ik de data veilig had gesteld heb ik de hack opnieuw toegepast op de bestaande installatie, deze bleek nog wel te werken, maar de eerste keer opstarten duurde ca een uur...een oorzaak heb ik niet kunnen vinden.
* ik was vergeten dat ik de raidhack had toegepast....
Ik krijg het maar niet voor elkaar in SP3 met de Raid Hack, iemand een oplossing?
nee, daar staat niet hufter!
Reg. datum: 28 maart 2000

mm, het lukt mij ook nog steeds niet om de cd te bestellen.. jammer, iemand die een werkende link heeft? Zelfs de link vanuit de windows update werkt niet.

Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

quote:
hufkes schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:03:
mm, het lukt mij ook nog steeds niet om de cd te bestellen.. jammer, iemand die een werkende link heeft? Zelfs de link vanuit de windows update werkt niet.
Is die link weer down :?, Mij is het gelukkig gelukt om SP3 op CD te bestellen :9

quote:
crack_en_hack schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Is die link weer down :?, Mij is het gelukkig gelukt om SP3 op CD te bestellen :9
Tja, krijg microsoft is uw gegevens aan het verwerken en dan een lege pagina.. de taal veranderen naar engels (waarvan ik eigenlijk de cd wil hebben) krijg je helemaal geen mogelijkheid om door te klikken.

Reg. datum: 25 januari 2000

Via deze link heb ik een CD besteld
Kreeg de 1e keer wel een error, 2e keer ging het goed.

FloraX wijzigde dit bericht 19-06-2008 20:24 (15%)

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

wat de hell man, 8 pleuro voor een cd'tje met sp3 erop. kan me herinneren dat sp2 gewoon gratis was.

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Reg. datum: 23 november 2006

foute post

ajpeetoom wijzigde dit bericht 20-06-2008 00:46 (87%)

mensen houd dit forum levendig doe ook mee, zou zonde zijn als het er niet meer is.

Reg. datum: 27 februari 2002

quote:
ajpeetoom schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:07:
Microsoft blijkt niet zo snel te zijn met het beantwoorden van e-mails, wacht nog op antwoord.
Ik zal wel niet de enige zijn die klaagt over een dienst of product van microsoft.

ONBEGRIJPELIJK.
...
Klinkt als een typisch gevalletje PEBKAC. En zeur niet zo, je hebt blijkbaar geen enkel benul hoe onmogelijk het is elke combo van hw/sw te testen ... Heb nu SP3 op 5 machines geinstalleerd (3 updates, 2 nieuwe installs) en ben nergens serieuze problemen tegen gekomen. Vrijwel alle software, games en drivers werken gewoon. SP2 was iirc een stuk problematischer ... Heb ook nog nergens een artikel gelezen dat SP3 "wereldwijd voor problemen zorgt", dus het zal echt wel aan jou liggen |:(

M.a.w., klagen doe je maar op Microsoft forum of op computeridee.nl ofzo, op GoT zoeken we serieuze discussies/topics. Verder NoFi ...

quote:
thedude0 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 20:51:
wat de hell man, 8 pleuro voor een cd'tje met sp3 erop. kan me herinneren dat sp2 gewoon gratis was.
Inderdaad, sp2 werd gratis verstrekt... twee euro of zo verzendkosten kan ik ook nog wel begrijpen, maar €8,- is m.i. een beetje te veel van het goede, want dat wordt al €16,- voor zowel de engelse als de nederlandse... Dan brand ik ze zelf wel vanaf het full package.

Jammer hoor, een servicepack is toch een verbetering van fouten die zij gemaakt hebben en niet iets waar ik om gevraagd heb... 8)7

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

Tja, als we alleen nog maar gaan zeuren over een CD waar verzendkosten voor gevraagd worden heeft dit topic eigenlijk weinig nut verder.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: