Reg. datum: 13 januari 2008
Reg. datum: 13 januari 2008
Heb je een firewall die het misschien blokkeert?
Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair
Hiero geen problemen, ik heb juist het gevoel dat alles iets stabieler en sneller werkt...
Heb je sp3 geïntegreerd of pas na de installatie geínstalleerd?quote:rob87 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:28:
windows update werkt niet meer naar het installeren van SP3.
het is een net nieuwe Windows installatie.
in het vorige topic stond een tip om windows update uit en daarna weer in te schakelen maar dat werkt niet.
weet iemand wat ik het beste kan doen?
Asus p5b, E6600, Arctic freezer 7 pro, seagate barracuda 7200.10 320GB, ati x1950pro Join het GoT Whatpulse team
Niet anders dan met SP2 destijds.quote:ozakigames schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:57:
Misschien is het omdat dit een speciaal sp3 topic is, maar er zijn best veel mensen die problemen met sp3 hebben?
Er zijn verschillende redenen voor verschillende type fouten, en dat HP AMD issue is héél specifiek met een specifieke foutmelding en een specifieke oplossing.quote:Zijn er zoveel mensen met een HP AMD computer, of is er een andere reden voor?
Dus nee, er is geen "Zomfg Je kan geen SP3 installeren op AMD - Oh noes!!!111" nodig.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
| AMD Athlon 64 4000+ | 2048MB PC3200 | Sapphire Radeon X1950 Pro | Samsung SyncMaster 204B
In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet.
Reg. datum: 23 november 2006
Ik gebruik GEEN router maar schijn wel poort problemen te hebben.
Ik heb een USB UMTS HSDPA dongel. Dit werkte tot verkort zeer goed. Zondag 11 mei heb ik servicepac 3 geïnstalleerd en heb het idee dat ik sinds dien deze verbinding probleem heb?
Bij de firewall instelling MCAFEE heeft u torrent volledige toegang.
Computer Dell inspiron 6400
CPU Intel T7200 2 Ghz.
OS XP home
Modem Huawei E220 UMTS HSDPA usb modem
Beveiliging MCAFEE, SYBOT
Zijn dergelijke poort problemen bekent bij SP3?
Heeft iemand enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?
mensen houd dit forum levendig doe ook mee, zou zonde zijn als het er niet meer is.
Dat kan kloppen, 't is nu Microsoft Update geworden.quote:rob87 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:28:
in het vorige topic stond een tip om windows update uit en daarna weer in te schakelen maar dat werkt niet.
Of bedoelde je al MS Update
Wanneer wordt die MS Catalog link in 't startmenu trouwens eens gefixed? Die linkt al heel lang niet meer daar naar toe, maar naar Marketplace oid
Raven wijzigde dit bericht 20-05-2008 11:00 (15%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Ik heb SP3 en uTorrent 1.7.7 en geen problemen met mijn verbinding, gewoon een groen rondje. Poort staat bij mijn router geforward. Misschien dat ze bij je HDSPA verbinding de poort blokkeren? Of je geeft gewoon geen data terug, dat kan ook nog.quote:ajpeetoom schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:55:
Verbindingprobleem. Sinds instalatie SP3 XP heb ik een verbindingprobleem met U torrent 1.7.7 Onder op de balk heb ik een gele driehoek in plaats van een groene OK rondje.
Ik gebruik GEEN router maar schijn wel poort problemen te hebben.
Ik heb een USB UMTS HSDPA dongel. Dit werkte tot verkort zeer goed. Zondag 11 mei heb ik servicepac 3 geïnstalleerd en heb het idee dat ik sinds dien deze verbinding probleem heb?
Bij de firewall instelling MCAFEE heeft u torrent volledige toegang.
Computer Dell inspiron 6400
CPU Intel T7200 2 Ghz.
OS XP home
Modem Huawei E220 UMTS HSDPA usb modem
Beveiliging MCAFEE, SYBOT
Zijn dergelijke poort problemen bekent bij SP3?
Heeft iemand enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?
Deze informatie is zeer belangrijk voor mij, nu kan ik verdergaan zoeken wat het dan wel kan zijn.quote:Hero Of Time schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:43:
[...]
Ik heb SP3 en uTorrent 1.7.7 en geen problemen met mijn verbinding, gewoon een groen rondje. Poort staat bij mijn router geforward. Misschien dat ze bij je HDSPA verbinding de poort blokkeren? Of je geeft gewoon geen data terug, dat kan ook nog.
Als iemant enig idee heeft. Ik gebruik dus geen router.
mensen houd dit forum levendig doe ook mee, zou zonde zijn als het er niet meer is.
Mijn poorten staan open. Iemand een idee?
Asus p5b, E6600, Arctic freezer 7 pro, seagate barracuda 7200.10 320GB, ati x1950pro Join het GoT Whatpulse team
Ik heb deze vermelding niet maar krijg dus die gele driehoek wat meestal betekend dat een poort van een router niet geopend kan worden. Download snelheden die niet boven de 10 kb/s uit komen tergend traag dus.
Tracker offline of tracker verlopen deze melding heb ik nog nooit gehad.
SP3 schijnt dus wel roet in het eten te gooien voor bit Torrent. Nog meer mensen poort problemen sinds de installatie van SP3?
Bijvoorbeeld bij andere bit torrent of P2P programma's? Zouden ze ons een loer willen draaien?
Sta nu al op het punt mijn computer opnieuw te instaleren of SP3 er weer af te donderen.
Heb geen goed gevoel bij SP3
ajpeetoom wijzigde dit bericht 21-05-2008 19:20 (63%)
Hier ook SP3 en heb uTorrent v1.7.7, geen problemen hier. merk alleen nog steedsquote:ajpeetoom schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:08:
ozakigames
Ik heb deze vermelding niet maar krijg dus die gele driehoek wat meestal betekend dat een poort van een router niet geopend kan worden. Download snelheden die niet boven de 10 kb/s uit komen tergend traag dus.
Tracker offline of tracker verlopen deze melding heb ik nog nooit gehad.
SP3 schijnt dus wel roet in het eten te gooien voor bit Torrent. Nog meer mensen poort problemen sinds de installatie van SP3?
Bijvoorbeeld bij andere bit torrent of P2P programma's? Zouden ze ons een loer willen draaien?
Sta nu al op het punt mijn computer opnieuw te instaleren of SP3 er weer af te donderen.
Heb geen goed gevoel bij SP3
met opstarten van Windows dat dit trager is geworden dan met SP2
Ben nog steeds in overweging om de images met SP2 weer terug te zetten. . . . ....
Ja, het is een complot van de RIAA en MS.quote:ajpeetoom schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:08:
Of dat, of je gaat bijvoorbeeld controleren of je vorige keer wellicht zo'n tcp/ip anti-throttling patch hebt gebruikt die je nu kwijt bent omdat tcpip.sys door SP3 overschreven is met een nieuwe.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
heb een legale versie van xp?quote:alt-92 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:54:
[...]
Ja, het is een complot van de RIAA en MS.
Of dat, of je gaat bijvoorbeeld controleren of je vorige keer wellicht zo'n tcp/ip anti-throttling patch hebt gebruikt die je nu kwijt bent omdat tcpip.sys door SP3 overschreven is met een nieuwe.
Denk dat ik SP3 er maar weer af gooi, heeft tot nu toe alleen maar nadelen voor mij.
Heb je toevallig een abonnement bij de KPN? Die hebben een firewall die al het inkomend verkeer blokkeert. Het is gewoon niet mogelijk om een eigen server te draaien en die te bereiken achter een KPN HSDPA verbinding (volgens de algemene voorwaarden mag dat ook niet, maar ze maken het dus zelf al onmogelijk). Onder andere een "complete" torrent verbinding lukt daarom niet. Daar ben ik zelf ook achter gekomen...quote:ajpeetoom schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 07:50:
[...]
Deze informatie is zeer belangrijk voor mij, nu kan ik verdergaan zoeken wat het dan wel kan zijn.
Als iemant enig idee heeft. Ik gebruik dus geen router.
Anton wijzigde dit bericht 24-05-2008 12:29 (4%)
Vijf pagina's op een community van de grootte als GoT is peanuts. Als we inmiddels op deel 5 zouden zitten gaf ik je gelijk, maar met 5 pagina's grotendeels makkelijk oplosbaren problemen en geruchten niet.quote:ajpeetoom schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:52:
er schijnen weinig mensen last te hebben met SP3 gezien de reacties
Ik heb Web n walk van T mobile het pakket van ¤70,- Onbeperkt ook echt onbeperkt.
Dus geen snelheid die plotseling wordt terug geschroefd.
Weet 100% zeker dat de poort problemen zijn begonnen na installatie van Servicepac3. Ga zo servicepac3 verwijderen, hopelijk zijn de problemen opgelost.
Een gezegde is “Elke verandering is geen verbetering”
dus servicepac3 was voor mij als gebruiker van een intell notebook geen verbetering maar een verslechtering.
Als alle bugs uit SP3 zijn gehaald probeer ik het wel weer eens opnieuw.
Vind het belachelijk dat microsoft weer software test over ruggen van zijn klanten. Ze hebben notabenen diverse test centrums wereldweid.
ajpeetoom wijzigde dit bericht 25-05-2008 03:04 (39%)
Reg. datum: 12 juni 1999
Ben hetzelfde probleem al meerdere keren tegengekomen, zelfs bij nieuwe windows installaties. Bij het updaten worden de updates netjes binnengehaald, maar bij het installeren geven alle updates direkt mislukt aan.quote:rob87 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:28:
Na wat rondzoeken kwam ik het volgende tegen (dit moet je uitvoeren via cmd, je kunt er ook een batchfiletje van maken):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| net stop wuauserv regsvr32 wuapi.dll regsvr32 wuaueng1.dll regsvr32 wuaueng.dll regsvr32 wucltui.dll regsvr32 wups2.dll regsvr32 wups.dll regsvr32 wuweb.dll net start wuauserv |
Hiermee worden alle dlls die nodig zijn voor windows update opnieuw geregistreerd. Het heeft hier iig het probleem opgelost. Sommige sites melden trouwens dat het al werkt door alleen wups2.dll opnieuw te registreren, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
dank je, het loste bij mij toch al de helft op: Microsoft.net 1 werd goed beëindigd, voor de 2.0 mocht het niet baten: update mislukt.
die gaat er echt niet komen hoor. dat zal een hotfixje wordenquote:ajpeetoom schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:57:
heb een e mail naar microsoft gestuurd. Met mijn bevindingen, hopelijk komt er snel een herziende servicepac3
revised servicepacks op basis van een serieuze bug is er nog meer 1x geweest in 1999 met nt4 sp6a, dat was (voor zover ik me nog kan heugen) 1 dag na de release van sp6
Dit topic is gesloten.