Verder kan er nog een maximale stroom op staan, voor die gelaccu's is dat niet bijzonder hoog.
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
GoT Index » Elektronica » Type accu voor ghettoblaster.
fish wijzigde dit bericht 10-05-2008 22:08 (26%)
Happy Fish-mas
Zoekt een lamp/reflector (lamp mag kapot zijn) voor Infocus LP500 / LP530 / Dataview 370 !!
Ik gaf een reactie op jorn, die het over een standaard usp accu had en wat termen door elkaar gooide.quote:fish schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:06:
nofi maar je zou het topic even beter moeten lezen
de poster heeft al een 20 ah accu gevonden, ik mis alleen wat specs .. de rest is al oefenloos uitgelegd
Zoekt een lamp/reflector (lamp mag kapot zijn) voor Infocus LP500 / LP530 / Dataview 370 !!
Happy Fish-mas
Be a man! (Russel Peters).
Happy Fish-mas
Dat van die waarde van die ups-accu zou best eens kunnen kloppen ja dat dat minder is dan ik zei, dacht uit m'n hoofd dat ze 20Ah waren, blijkt dus 7,2 te zijn, maar ik gooide toch geen termen door elkaar?quote:real_FireFly schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:02:
[...]
Ik gaf een reactie op jorn, die het over een standaard usp accu had en wat termen door elkaar gooide.
Verder zie ik nergens dingen oeverloos uitgelegd die ik in mijn post genoemd heb, alleen wat gegoochel met tijden die wel heel erg versimpeld (en in de praktijk gewoon niet klopt) aangeven hoe lang een accu mee zou moeten gaan.
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
yup.quote:
Nouja het is dus 7.2Ah 20h, niet 7.2A 20Ah, vandaar "door elkaar gegooid".quote:Jorn schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:05:
[...]
Dat van die waarde van die ups-accu zou best eens kunnen kloppen ja dat dat minder is dan ik zei, dacht uit m'n hoofd dat ze 20Ah waren, blijkt dus 7,2 te zijn, maar ik gooide toch geen termen door elkaar?
Hoe zie je dat dit een gel accu is?quote:
Be a man! (Russel Peters).
dat zijn geen vuldoppen, dat zijn overdrukventielen. Als je zo'n accu overlaad gaat hij water ontleden waardoor je waterstof en zuurstof krijgt, daarvan wil je geen grote hoeveelheden in een dichte container hebbenquote:stewij schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:41:
Die zitten bij dit soort accu's vaak onder de plastic deksel
ThinkPad wijzigde dit bericht 12-05-2008 16:02 (60%)
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona