Gathering of Tweakers

Quicksearch
Yoeri, rust zacht

oftopic:

@Raven
Zie ik nu echt bij jouw specs een 6200 TC gfx staan :o
Je speelt vast geen games op jouw verder toch snelle config...

Wackoz wijzigde dit bericht 10-05-2008 18:13 (3%)

Athlon LE-1620 || 1GB DDR2 PC5300 || 250 gb 7200.10 Seagate || 17" gemollesteerd Medion tft = nu total loss!

Conscript reporting.

quote:
Raven schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:07:
[...]

:?

Euh.. crap! Vakantie is dinsdag al voorbij :/ Niet dat dat veel uitmaakt, heb normaal ook veel vrij(etijd) :P

[...]

Als ik daar van de week mee aan de gang ga, hoe kan ik er achter komen welke het beste is?
Gewoon die ene die zonder verdere/andere aanpassing(en), zoals Vcore verhogen, werkt?
Mja, gewoon EIST/C1E etc uitzetten en met standaard voltage gewoon kijken hoe ver je komt. :) (Is zoieso wel 400-600MHz verder als het niet meer is)
Daarna gewoon aan de hand van je eisen verder gaan; wil je een laag verbruik, dan undervolt je hem, of als je meer snelheid wilt, dan klok je verder en verhoog je indien nodig je vcore.

Simple as that :P

- Quad-core specs - - Wat niet deugt wat niet deert, wie niet neukt die masturbeert.

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
Wackoz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:13:

oftopic:

@Raven
Zie ik nu echt bij jouw specs een 6200 TC gfx staan :o
Je speelt vast geen games op jouw verder toch snelle config...
Jah :P , alles in een keer halen werd iets te duur. Alleen zit ik nu te tobben of het een 3870(x2) wordt of 4*** series.
Daarbij is het de bedoeling dat ik mijn spaarrekening aanvul...
Met die pc ben ik begonnen met een CRT-scherm en Celeron 420, rest kwam er later beetje bij beetje bij ;)
quote:
MensionXL schreef op zondag 11 mei 2008 @ 10:53:
[...]

Mja, gewoon EIST/C1E etc uitzetten en met standaard voltage gewoon kijken hoe ver je komt. :) (Is zoieso wel 400-600MHz verder als het niet meer is)
Daarna gewoon aan de hand van je eisen verder gaan; wil je een laag verbruik, dan undervolt je hem, of als je meer snelheid wilt, dan klok je verder en verhoog je indien nodig je vcore.

Simple as that :P
Ok :)

Raven wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:04 (8%)

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

aka Apen-klootjes

Hier zijn toch echt al genoeg topics over geweest, vandaar dat dit topic dan ook op slot gaat.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws