Gathering of Tweakers

Quicksearch
30K 06..... op naar de 33K

Die zomer geeft wel een extra dementie aan de kou :P
Ik heb er wel zin in...

Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info

More Power, Igor!

quote:
AlexanderB schreef op maandag 12 mei 2008 @ 22:56:
dude.. de contest duurt nog 3 maanden.. waarvan 2 in jouw zomervakantie ;)
Ik moet echt eens leren lezen |:(

"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"

ingeschreven.. :)
edit:
wait.. hun website is down, ik hoop dat mn mail dan wel aankomt?

2e lading ijsblokken zit al in de vormpjes, de 1e lading zit in een plastic zak in de vriezer..
ik ga denk ik bij mn moeder verder met ijsblokken maken, die heeft een veel grotere vriezer..
(die hier bij mn pa is een sub-tafelmodel en zit stampvol)
nog ff een mooie plastic emmer halen bij de blokker om et ijs straks in te doen..

AlexanderB wijzigde dit bericht 13-05-2008 15:05 (10%)

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

1 eye 4 ...

Even een vraagje hea :P
Hoe dacht jij al dat ijs mee te nemen naar het hoofdkantoor en dat allemaal zonder het te laten smelten??
Lijkt me nogal een kunst om dat voor elkaar te krijgen...

Oops :o foutje

cc_tuner wijzigde dit bericht 13-05-2008 19:38 (5%)

GoT/HK-only picca upload site in de maak. :) bij deze even gemeld. :)

Acties: [view][quote]

Door: Twynn Moderator DOC/TCA
quote:
cc_tuner schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:12:
Even een vraagje hea :P
Hoe dacht jij al dat ijs mee te nemen naar het hoofdkantoor en dat allemaal zonder het te laten smelten??
Lijkt me nogal een kunst om dat voor elkaar te krijgen...
Hoofdkantoor?? Ben je niet in de war met de tnet contest?

David
Reg. datum: 19 januari 2006

Op Overklokken.info (die is nu down?) was er spraken dat de mensen die zich al ingeschreven hebben mogelijk al eerder hun kaart kunnen krijgen. Is dat zo of wat gaat er gebeuren?

Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler

1 eye 4 ...

quote:
Twynn schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Hoofdkantoor?? Ben je niet in de war met de tnet contest?
Hehe
Foutje 8)7
Was eventjes in de war ja...

Crew Member Ministry

quote:
Dafut schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:32:
Op Overklokken.info (die is nu down?) was er spraken dat de mensen die zich al ingeschreven hebben mogelijk al eerder hun kaart kunnen krijgen. Is dat zo of wat gaat er gebeuren?
Klopt, je kan de kaart bestellen......dan kan je alvast beginnen. ;)

S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale

David
Reg. datum: 19 januari 2006

quote:
Rol-Co schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:21:
[...]

Klopt, je kan de kaart bestellen......dan kan je alvast beginnen. ;)
Graag, waar kan dat? :9 (heb me al aangemeld enzo)

Intel Core 2 Duo E8400 - Asus Commando - 2x1GB PC8500 Crucial - Sapphire HD2900XT Crossfire - Phase Change Cooler

Zo jongens, ik had overwerk, ben net pas thuis....

Mails komen nu dus niet aan blijkbaar, ik ga de site per direct verhuizen van hosting, dit is echt niets zo.... (in de plaats van dit zinnetje mag je zelf scheldwoorden invullen - hosting)

Mailen kan voorlopig even naar mark (punt) hardcore (at) gmail (punt) com....

Wat te doen bij 2500 toeren?

offtopic:
Extera, als jij DNS control hebt (zodat je Nameservers kan aanpassen) dan kan ik je wel voorzien van webruimte/dns/database etc op een dedicated server, geen probleem :). Kost je niets en server is altijd up, staat in DC. Als je dat zou willen kan je me een DM sturen of mailen op dd.dennisvuh@nl , even de @ en . omdraaien.

sky- wijzigde dit bericht 13-05-2008 22:24 (41%)

offtopic:
@ Sky bedankt, de problemen zijn inmiddels opgelost.

mooi mooi, mn pelt past tussen de mounting holes op de kaart (schuin/45 graden gedraaid, niet recht helaas) nu nog ff een waterblock bouwen :) (die info heb ik van et interweb gehaald.. recht past helaas net niet, mn pelt is 6 cm, en de gaten zitten 5.4 cm uit elkaar.. en ja, tis een lompe pelt ;)))

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

1 eye 4 ...

Dat vraagt om picca's :9~
Crap... je hebt de kaart nog niet ofwel 8)7

cc_tuner wijzigde dit bericht 15-05-2008 14:55 (57%)

nee.. ;) (maar die komen er wel als ik de kaart heb hoor, niets gevreesd ;))
[edit:] woei, we gaan zo beginnen.. maar... ik wacht nog ff op antwoord, anders kan ik niet betalen..

AlexanderB wijzigde dit bericht 16-05-2008 00:23 (120%)

Inmiddels een mailtje gehad om te bestelle, maar zijn er al genoeg deelnemers dan? ik las iets van minstens 15, maar ik zie er nog maar 10

teambitstorm.nl

er zijn er 11, maar we gaan toch van start, de inschrijving blijft zeer waarschijnlijk nog langer open, maar nu kunnen we wel alvast beginnen.

R'dam klopte, toch?

More Power, Igor!

Heb nu eindelijk toestemming van mijn ouders om mee te doen. Ik schop morgen wel een mailtje door de draad, ben net terug uit Londen dus * dalus is moe

ik hoop volgende week de kaart te hebben ! ;)

zo en nu onder mijn eigen naam diezel ;)

diezel wijzigde dit bericht 17-05-2008 16:50 (32%)

http://i31.tinypic.com/30cvrm0.png[/IMG]

More Power, Igor!

Weet iemand welke waterblokjes op deze kaart passen (geen fullcover). Ik heb ergens gelezen dat deze kaart dezelfde mounting holes heeft als de 1900 serie, kan iemand dit bevestigen. Dan kan ik eindelijk mijn wc setje bestellen.

Crew Member Ministry

De kaarten van dafut / alexanderb / extera/ lypo gaan maandag ter post. Diezel zijn kaart hoop ik dit weekend ook te doen.

mount zal ik even opmeten, maar ik denk het zelfde als de 3870/6800gtx/7800gt(x)

S-Pi 7.8 sec -------- Ministry -------- For Sale

thanks Rob! :*)

http://i31.tinypic.com/30cvrm0.png[/IMG]

mounting holes zijn (opgezocht op internet) inderdaad gelijk aan de hd19xx serie en 3870/6800gtx/7800gt(x) dus ook...
dinsdag word een mooie dag :)

More Power, Igor!

quote:
AlexanderB schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:36:
mounting holes zijn (opgezocht op internet) inderdaad gelijk aan de hd19xx serie en 3870/6800gtx/7800gt(x) dus ook...
dinsdag word een mooie dag :)
Mounting is als het goed is een vierkant met de gaten 53.5 mm van elkaar af. De gaten hebben een diameter van 3 mm.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws